2012. július 26., csütörtök

Elmaradás

Sziasztok!


Mint a cím is mutatja, nagyon régen jelentkeztem frissel, amit sajnálok, de egyszerűen nem volt időm! 
Szóval most a bocsánatotokért esedezem, mert tényleg ég az arcomról a bőr a késésem miatt.
Oka pedig, hogy mint írtam, múlt csütörtökön elhagytam Angliát, és hazaköltöztem, de ezzel pedig annyi minden is jött, amiket már az első héten meg kellett csinálnom és oldanom.
Fél éve lejárt személyim miatt ültem egy napot az okmányirodában, a sulimat kell elrendeznem, telefont akartam venni névnapom alkalmából, de nem hozott szerencsét a nap, és nincs telefonom. Vásárolnom kellett, és jaj.. sok minden, de nem traktállak Titeket. Egyszerűen csak elmegyek és írom tovább a fejezetet, ami vagy a mai napon, vagy legkésőbb holnap, de felkerül! :)

Köszönöm a kitartásotokat, a szereteteteket és a támogatásotokat! :)


Csókom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)