2012. április 20., péntek

Chapter 66

Sziasztok Kedveskéim!


Sajnálom, hosszadalmas késésem, de nem jöttek úgy ki a lépéseim, ahogyan én akartam, valamint nem tudtam írni sem, mert... nem is tudom. Nem jöttek a szavak.
Így nem mondanám, hogy ez az egyik legjobb fejezetem, sőt, de azért remélem tetszeni fog nektek, és megleptek pár kommenttel. :)
A válaszaim már ott lapulnak az előző fejezetnél a tieitek alatt, ha érdekel, akkor lesd meg! :)
Hiányérzetem van, de nem tudom mit felejtettem el, így útjára bocsájtom a friss fejezetet és erősen ajánlom a blogspotnak, hogy mutassa...
Csók néktek, és Kellemes olvasást! :)

One thing 

 



/Megan/
(Miles ház a koncert előtt egy nappal)

Kimérten néztem Brenton arcát, miközben sorra vette a képeket és a beszámolókat olvasta. Tudom mi érez, én is pontosan ugyanezt éltem át pár éve, és most újra. Sokkolt az, hogy ez nem történhet meg. Nem az én világomban, nem az én lányommal.
Félreismertem őt. Sőt nem is ismertem, és ez vezetett idáig. Most döbbentem csak rá, hogy nem ő rontotta el, és ránk lenne szüksége, a szüleire, és talán Brentonnal való kettősünk közül mindig ő volt Ninah mellett, akármennyire is próbálom bizonygatni, hogy én vagyok jó anya, hogy védeni próbáltam.
Próbáltam, de nem jól. Azt hittem, ha a saját fejem után megyek, megoldom, de csak rontottam a helyzeten, mert teljesen félreismertem. Lassan úgy érzem, mintha nem is lenne a lányom.
Akkor még minden más volt, mikor gimnáziumba járt. Tagadhatatlanul nem foglalkoztam vele, hogy mi történik, hisz a legnevesebb iskolába járt, odafigyelés vette körül, és barátai voltak, a legjobban Los Angelesben. Azt hittem jó helyen van. Végül egyik pillanatról a másikra fordult meg minden, amikor névtelenül küldött képeket kaptam a kezembe.
Hiába hittem, hogy a főiskola jót tesz majd neki, és jobb, ha úgy teszek, mintha nem tudnék semmiről, a legrosszabb döntésem volt.
Amikor Ty felhívott, hogy gondok vannak Ninah-val Svédországban, természetes, hogy ezekre a problémákra hivatkozott, hisz jól ismerte a lányom. Oda kellett repülnöm, és hazahoznom, hogy szem előtt tarthassam. De a félelem elvakított és nem láttam a lényeget. Nem láttam az egyértelmű jeleket azt illetően, hogy ennél nagyobb rendben nem volt soha semmi, mint akkor kint Ninah életében.
De rettegtem, féltem, hogy elveszíthetem a lányom, mert rabul ejtik a drogok, a világ árny oldala, és minden más, amihez már nem elég erős.
Hazaérkeztekor egy  olyan érzésem volt, mintha most mindent helyrehozhatnánk, de úgy látszik valakinek nem ez volt a terve, amikor beállított Ruben, amin őszintén meglepődtem. Ő egy volt a rosszakaróknak, vagy jóknak, már nem is tudom, és kétségeim voltak afelől, hogy jót tesz e Ninah-nak a jelenléte. De végül kiderült, hogy kétség kívül pozitív irányba tereli a lányom.
Ninah visszatért a régi társasághoz, mint utóbb kiderült, és közben egyre több svéd bukkant fel Los Angelesben.
Minden kicsúszott a kezemből, mintha már semmit sem láttam volna tisztán, és semmit sem tartanék az irányításom alatt. Mintha a szemem előtt esne darabjaira a lányom.
Nem voltam nyugodt, mikor eltűnt egész estékre, de McColjék biztosítottak afelől, hogy a fiúknak már nincsen gondja a drogokkal, sőt, elvből elítéli azokat. Így jó ötletnek tűnt elengedni Dylannel Ninah-t a filmbemutatóra, hisz vissza kell zökkenni a helyi kerékvágásba.
Én tudom, és megértem, hogy nem vágyik erre, mert ez a legnehezebb élet, amit bárki is élhet. Mindig mindenkinek meg kell felelned, makulátlannak és tökéletesnek kell tűnnöd, még ha nem is vagy az. De Ninah tökéletes volt. Gyönyörű és vékony, kedves, és lehengerlő anélkül, hogy erőltette volna. Róla beszéltek az emberek, bár semmit nem tett, ő Hollywood üdvöskéje, és köz kedvence, a tökéletes alapanyag bármihez.
Én azt akartam, hogy ebben a világban éljen és szokjon hozzá, hogy érdekli az embereket, hogy később se legyen nehéz így élnie. Mert tudtam, rosszabb, ha elbújik, és úgy csinál, mintha az apja nem a világ egyik leghíresebb filmrendezője lenne, úgy csak támadás éri, és talán már nem is élne.
Azt akarom, hogy erős lány legyen belőle, és mindent túléljen. Büszke vagyok rá.
Most pedig szétesett, már a barátja sem tudja megmenteni, újra drogozik, nyilvánosan hagyja el magát, és ad hangot nem tetszésének. Visszatért oda, ahonnan a gimnázium végén szabadult, és ez az én hibám.
-          Brenton, én nem akarom elveszíteni a lányunkat – néztem fel rá, de nem viszonozta a pillantásom.
-          Rég el kellett volna mondanod. Csodálkozol, hogy szét van esve? Soha sem foglalkoztál vele, nem beszélgettetek, és most ez – dobott mindent az asztalra és fáradtan hátradőlt.
Két ujját lehunyt szemére szorította, én pedig csak tétlenül vártam. Nem fogok egyedül bármit is csinálni, eleget rontottam már a helyzeten. Nem vállalok többet felelősséget.
-          Tud róla? – bökött még mindig csukott szemmel a képek felé.
-          Évek óta nem – sóhajtottam, és egy pillanatra elgondolkodtam, hogy vajon az többet ártottam volna, vagy éppen ellenkezőleg?
Ha már az első ilyen képnél, amit a magánnyomozóm készített, miközben Ninah és a csapat éppen drogoznak a parton szembesítem vele, és kérdőre vonom, hogy ez mi volt, vajon máshol tartanánk? Ha akkor elbeszélgetünk, mindenre fény derül, a miértekre és a múltra, akkor talán ma nem állna fent ugyanez a probléma. Meg kellett volna mondanom neki, hogy az anyja vagyok, és megtiltom, hogy többen találkozzon azokkal az emberekkel, hogy ki sem teheti a lábát a házból, hacsak nem a családjával teszi ezt. Vagy a nyilvánosság előtt kellett volna elvonóra küldenem, hogy megszégyenítve érezze magát, és tudja rossz, amit tett?
Egyáltalán hallgatott volna rám annyi év után? Szinte láttam magam előtt, ahogy kérdőre von, hogy mégis hogyan merészelek neki bármit is mondani, vagy bármit is parancsolni, ha tizennégy évig nem érdekelt, hogy hogyan van.
És igaza van. Nem vagyok jó anya, de meg kell hallgatnia, hinnie kell nekem.
-          Szerinted jól tettem, hogy nem szembesítettem, csak némán próbáltam elhatárolni? Hogy nem ragadtam meg a karját, és képeltem fel azért, mert ilyen szerekhez nyúl? Hogy hagytam, hogy idáig süllyedjen a dolog?
-          Az igazat? – nézett fel a férjem, és összefűzte ujjait maga előtt. Bólintottam, mire felsóhajtott. – Fogalmam sincs. Lehet, hogy nem döntöttél rosszul. Nem tudom hogyan reagált volna akkor. Ahogy azt sem tudom, hogy a mi hibánk-e ez az egész, mint szülők, vagy Los Angelesé. De most egyszer és mindenkorra megoldjuk, mert ez így nem mehet tovább! Nem fogom végignézni, ahogy sztárok és énekesek milliói mellett a lányom is tönkre teszi magát, mert bekebelezi Amerika. Nem szólsz neki ma, majd holnap beszélgetünk. Gondolkodnom kell.
-          Bevonsz egy orvost? – remegett meg a hangom, ahogy elképzeltem mit hoz a jövő.
-          Nem. Először is elbeszélgetek Rubennel – dőlt előre a székében és újra az asztala fölé görnyedt. – Te pedig segíts Ninah-nak! Beszélj vele a koncertről, és intézz oda minél több média mókust. Kell, hogy jól menjen a szekere.
Bólintottam, és pillanatok alatt elhagytam az irodát.

/Ninah/

Némán fejeztük be az ebédet, én nem szóltam, mert sokkolt, amit hallottam, és képtelen voltam nem azon gondolkodni, hogy mi van, ha Ruben az apa.
Akkor haza megy és összeköltözik Mollyval? A nevére veszi a gyereket és mostantól semmi másnak nem él, csak a „családjának”?
Vállalja a felelősséget a saját hibájáért? Hiba volt egyáltalán? Lehet, hogy szerelmes Mollyba?
Elnéztem Eric válla fölött a távolba, és eszembe jutott Ruben ki nem mondott válasza:
-          "Ha majd oda áll eléd egy gyönyörű arc, csodálatos szempárral és rád mosolyog, akkor mondd azt, hogy túlértékelem."
Ruben mintha gondolt volna valamire, amit nem mondott ki. Furcsa azon gondolkodni, hogy valaki, aki nemrég még megkeserítette az életem, most nekem segít, pár nap múlva pedig talán kiderül, hogy az eddigi életét fenekestül felforgatja egy baba érkezése.
-          Mennem kell – köszörülte meg a torkát Eric, miközben rám sem nézve állt fel az asztaltól.
Sebesen meglódult a szívem a félelemtől, ahogy azt éreztem, haragszik. Mintha közömbös lenne számára, hogy mit akarok, vagy, hogy egyáltalán itt vagyok. Mit tettem, ami egy ebéd alatt megváltoztatta? El fogom veszíteni…
-          Jól van – bólintottam, és miközben kitoltam magam alól a széket enyhe szédülés fogott el,úgy éreztem, elájulok. Remegő kézzel kapaszkodtam meg az asztal sarkában, és rátámaszkodva egy pillanatig lehunytam a szemem, és próbáltam erőt venni magamon.
-          Jól vagy? – hallottam meg Eric aggódó hangját, mire felpattantak szemeim.
Némán bólintottam, kiegyenesedtem, de még nem mertem elengedni az asztalt, zihálva fordultam felé. Szemében féltést láttam, de csak egy pillanatig, mindaddig, míg nem nyugtattam meg, és ő el nem fordította felőlem az arcát.
-          Eljössz hozzánk? – Annyi reménykedő hangsúlyt próbáltam belevinni a kérdésbe, amennyit csak tudtam, de kemény tekintete nem mutatott enyhülést.
-          Nem – jelentette és a kijárat felé vette az irányt.
Kétségbeesetten engedtem el az asztalt és léptem felé, mikor éreztem, hogy valami vészesen közeledik, és nem tudom magamban tartani. Még láttam, ahogy Eric visszafordul az ajtóból, amit eddig tartott nekem, érzékeltem, ahogy a táskám a földre zuhan, és én összegörnyedek, a következő pillanatban pedig minden, amit megettem, vagy ittam a mai nap folyamán kijön belőlem. Elhagyott az erőm, és miközben a testem rázkódott, és remegett minden ok nélkül, addig éreztem, hogy a homlokomon gyöngyözik az izzadság.
-          A szart vagy jól – kapta el zuhanó testem Eric, és már nem láttam semmit, csak a barátságtalan feketeséget.

/Megan/

Elintéztem minden telefont, amit csak tudtam, hogy Eric Saade következő fellépésen biztosan ott legyen a média nagyja, persze úgy, hogy meglegyen a felhajtás, és közben ne is legyen túlszervezett.
Reméltem, hogy Brenton terve sokkal jobban fog működni, mint bármikor máskor az enyém, és hogy Ninah jól lesz, belátható időn belül.
Ezen kívül már csak McColjékat fel felhívnom, és a beszervezett társadalmi életi megjelenések számát lecsökkenteni.
Mostantól nem érdekel, hogyha emiatt bárkit is elvesztünk a baráti körünkből, ha a szájára vesznek az emberek, ha nem leszünk elég híresek és közkedveltek, mostantól csak a lányom számát, és semmi más.
Ha kell, lemondok az egész hollywoodi forgatagról, csillogásról és elismerésről, ha visszakapom azt a Ninah-t, aki erős, és aki az én lányom.
-          Mrs Miles – hallottam meg egy ismerős hangot, mire megpördültem és szembetaláltam magam Eric-kel amint a kezében tartja Ninah testét, aki teljesen eszméletlen.
-          Mi történt? – futottam oda, és két kezembe vettem a lányom arcát.
Teljesen sápadt volt, a teste tüzelt, és verejtékcseppek gördültek végig az arcán.
-          Mi a fenéért haza hoztad te idióta? Nem látod, hogy lázas? – emeltem a fiúra a tekintetem, akinek egy pillanat erejéig megcsillant a szemében a harag, de visszafogta magát, és miközben a kanapéhoz sétált, halkan mormogott.
-          Megpróbáltam. Egyből a kórház felé mentem, de valaki megláthatott minket az étteremben, mert mire odaértem az épülethez, azt körbevették fotósok, és sehol egy talpalatnyi hely nem volt, ahol be tudtunk volna jutni. Nem volt jobb ötletem.
Nem válaszoltam, csak benyomtam a mentők számát, és sürgősen hívtam a háziorvosunkat is. Valamelyiknek hamarabb ide kell érnie.
-          Mi történt? – ismételtem meg a kérdést, de meg sem várva a választ kiáltottam el magam. – Gréta! Azonnal hozzon hideg vizes borogatást. Fél percet kap!
-          Ettünk, beszélgettünk, végül kezdett elsápadni, nekem pedig mennem kellett. Felállt és láttam, hogy valami nincs rendben, de amikor rákérdeztem, csak megrázta a fejét, és kiegyenesedett. Fél perccel később pedig már hányt, és elájult.
-          Maga meg elhitte, hogy jól van? Istentelen hülye! – sziszegtem, miközben kivettem Gréta kezéből a borogatásokat és végigvezettem az anyagot Ninah hevült testén.

/Eric/

Ha nem érteném meg a hangsúlya miértjét, hogy Ninah miatt ilyen ideges, biztos, hogy már rég faképnél hagytam volna, ezt a beképzelt perszónát. Arra tanítottak, hogy nőt nem ütünk meg.
De esküszöm, ha még egyszer ilyen stílusban beszél velem, miközben a lány, akit szeretek teljesen elsápadva, kómásan hever az ágyon, nem állok jót magamért.
Vajon nehezére esik elhinni, hogy bármennyire is titkolom, és próbálok férfiasan határozott és keménynek tűnni, majd’ bele halok az idegességbe, hogy vajon mi van a lánnyal?
És igen, talán a férfiak legnagyobb hibája, hogy nem mutatják az érzelmeiket és nincs minden az arcunkra írva, de attól még érző lények vagyunk, és nekünk is fáj minden belül.
Marcangol a bűntudat, hogy lehet, hogy az egész rosszullét az én hibám, mert úgy viselkedtem vele a beszélgetésünk után. Mert lehet, hogy a távolságtartásom, és a közönyösségem csak még egy lapáttal rátett az amúgy is gyenge érzelmi állapotára, és talán minden a testén ütközik ki.
A másik és sokkal rosszabb variáció is eszembe jutott, de minden erőmmel azon voltam, hogy elhessegessem az idegesítő gondolatot a fejemből.
Az nem lehet – ismételtem el magamban újra és újra, csak, hogy meggyőzzem magam, és talán magát a tényt is rá akartam bírni, hogy még csak véletlenül se jusson eszébe megszületni.
De megbújt a gondolatok között és egy óvatlan pillanatban, amikor nem gondoltam volna, hogy újra eszembe fog jutni, megint előkerült, és szinte teleüvöltötte a fejem: Ninah terhes!
Újból elhessegetni próbáltam, de nem tudtam. Mert akármennyire sem akartam foglalkozni a ténnyel, mindig eszembe jutott, hogy mi van, ha igen, igenis terhes? Akkor új életet kezdünk? Abbahagyom egy időre az éneklést, csak, hogy vele legyek, és támogassam? Neki be kell fejeznie a főiskolát? Mindennek vége, és mégis minden csak elölről kezdődik?
Végtelenségbe nyúló ébren töltött éjszakák, gyereksírás, tisztába tevés, kedves énekek, első szavak, és lépések.
A negatív és pozitív dolgok felváltva jutottak eszembe, de egyik sem tudta kiütni a másikat, mindig fej-fej mellett haladtak. Nem tudtam csak úgy gondolni egy kisbaba megjelenésére az életemben, mint jóra, de eredendő rosszra sem. Keserédes volt a szám íze, és a gondolataim tömkelege, és éppen ezért még inkább meg akartam szabadulni ettől a dologtól.
Nem biztos, nem történhet meg, és biztosan van erre más, sokkal reálisabb magyarázat is – bólintottam végül magamnak, és mélyen elnyomtam magamban a gyermek gondolatát.
A lány mellé léptem, és kerülve az anyja kezének könnyed mozgását az arca körül, simítottam ki egy tincset, majd megfogtam a kezét, és némán, gondolatokban suttogtam, hogy minden jó lesz.
-          Eric, menj fel az emeletre, és mondd meg Rubennek, hogy lehet, hogy el kell mennünk a kórházba, vigyázzon a házra – nézett fel rám Megan kemény tekintettel, én pedig megpróbáltam nem fent akadni a „légy szíves” kifejezés elhagyásán, és elindultam a lépcsőn.
A következő pillanatokban csak arra tudtam gondolni, hogy milyen kétféle reagálásra számíthatok az Aglander ficsúrtól, és közben mosolyogva az is felrémlett, ha nagyon jól érezné magát jelen pillanatban bármi miatt, gondolkodás nélkül odavetem neki, hogy apa lesz.
Kétség kívül én szívom meg jobban, ha végül kiderül, nem az ő gyerekét hordja Molly a szíve alatt.
Ironikus a helyzet, hogy Ninah alig pár órája tudta meg Mollyról az igazságot, máris elvből elítélte, most pedig lehet, hogy ő van ugyanabban a helyzetben.
A lépcső tetején még egyszer lepillantottam a még mindig ájult lányra, és csak remélni tudtam, hogy a mentős, vagy az orvos, hamarosan, pillanatokon belül megérkezik, és kiböki, hogy mi a fene történik Ninah-val. Ahogy lenéztem egy pillanatra megszédültem, és kellett hunynom a szemem, de nem volt időm az ostoba kimerüléssel foglalkoznom, – amit jelenleg a koncert számlájára írtam - úgyhogy sietve lépkedtem Rzben szobája felé, ahonnan a következő percben egy fehér, láthatóan nem megfelelő méretű inget viselő, fehérneműs lány lépett ki, nekem háttal.
Meghökkenve torpantam meg léptemben, és ahogy végigmértem az alul öltözött nőt, máris éreztem, ahogy a nyelvem hegyére jön a Rubennek szánt, mindent felforgató mondat.
A lány láthatóan nem vett észre, gondtalanul folytatta volna útját a mosdó felé, ha nem lépek egyet előre, amivel halk recsegést váltottam ki a padló deszkáiból, és mellé meg nem köszörülöm a torkom, hogy magamra vonjam a már amúgy is nekem szentelt figyelmét.
Mintha csak lassított filmet néztem volna, fordult meg mereven, én pedig, hogy mutassam helyzeti előnyöm, lazán zsebre dugtam a kezem, és mikor arcomon éreztem pillantását, kérdőn felvontam a szemöldököm.
-          Cathy?
-          Ez nem az, aminek látszik – nyelt, miközben teljes testtel felém fordult.
Tartottam a szemkontaktust, de amikor megmarkolta a fehér ing ujjának végét, összezárta combjait, és ismeretségünk óta először megilletődötten nézett rám, tudtam, hogy most ez egy kínos pillanat számára. Fölényesen elmosolyodtam, és megvontam a vállam.
-          Ruben szobájából settenkedsz ki, az ő ingében, egy szál fehérneműben, úgyhogy ha arra tippelek, ti együtt voltatok pár órája, és nem is egyszer, azt hiszem, nem lövök mellé. Ami azt jelenti – hangsúlyoztam nyugodtan, miközben felé léptem – hogy ez pontosan az, aminek látszik.
Utolsó szavaimnál mosolyom még szélesebb lesz, ami egyrészt volt természetes, másrészt erőltetett. Tudatni akartam vele, hogy most lebukott és az a kemény csaj, aki mindenkinek dirigál, most elvágódott és ebből nem jön ki jól. Az erőltetettség pedig abból fakadt, hogy bár még percekig szívesen éreztettem volna vele a helyzet kínosságát, de fontosabb dolgom is volt, lent egy lány szenvedett nem tudva mitől, és akármennyire is szerettem volna boldogan fölényeskedni, nem tudtam. Képtelen voltam átadni magam az érzésnek mindaddig, amíg ki nem derül, hogy Ninah jól van.
-          Akkor ez az, aminek látszik – vonta le a következtetést a szemembe nézve.
Akármennyire is azon volt, hogy erősnek látszódjon, nem tudta eltitkolni, hogy nem a bogár ment a szemem sztori miatt szegi le egyre többször zavartan a tekintetét.
Kivettem kezeim a zsebemből, amikor lentről hangok szűrődtek fel, és azt hiszem mindketten más-más okból, de a korlát felé vetettük magunkat. Én, hogy megtudjam mi van a beteg lánnyal, Cathy pedig aggódva figyelte, hogy eszébe jut-e valakinek az emelet felé indulni, és ha igen, akkor én veszélyt jelentek-e a Ruben szobájába való surranása szempontjából.
-          Mi történt? – hallottam meg egy férfihangot, amihez hamarosan egy alak is társult.
-          Egyszer csak rosszul lett, hányt, majd elájult, és azóta nem tért magához. De egy fiatalember tisztább felvilágosítást tud nyújtani Önnek – hallottam meg Megan meg-megremegő hangját, amit ügyesen próbált kordában tartani.
-          Mi történt Ninah-val? – suttogta felém Cathy egyre közelebb araszolva, miközben én végig a lány ájult testén tartottam pillantásom.
-          Nem tudom – ráztam meg a fejem. – De mennem kell le. Annyit kérek – löktem el magam a korláttól, miközben már hátráltam –, hogy tudasd Rubennel mi történik, mert ha kórházba kell mennünk, ő figyel a házra. Ja, és így, ne gyere le! – mutattam rajta végig, majd émelyegve lefutottam a lépcsőn, és meg sem álltam az orvosig, aki éppen Ninah testét vizsgálta.
-          Láz, levertség, hányinger, hányás, szédülés… azt hiszem van egy sejtésem asszonyom – állt fel a doktor, én pedig elé kerülve nyújtottam a kezem.
-          Eric Saade, én voltam ma vele. Mi történt? – fúrtam aggódó tekintetem a férfi riadt kékjébe, és szinte szuggerálni akartam, hogy ne mondja ki, hogy terhes.
-          Hol voltak ma?
-          Koncertet adtam a belvárosban – válaszoltam meg sem várva, hogy befejezze a kérdését.
-          A szabad ég alatt, egész délelőtt?
-          Kora reggeltől egészen mostanáig.
-          Mi történt a kisasszonnyal, amikor rosszul lett?
-          Úgy tűnt szédül, és nem képes megállni a lábán egyedül, kapaszkodnia kellett. Aztán minden korábbi jel nélkül elhányta magát, és elájult. Ennél több nem történt, de elárulná, hogy mi ez?
Vajon csak én érzem, hogy egyre melegebb van ebben a lakásban, ami egyre fullasztóbb, vagy mindenki más is, csak nem mer szólni?
-          Akkor azt hiszem a diagnózisom egyszerű – kezdte visszacsukva a táskáját, majd elhátrált előlem és Meganra mosolygott. Tudja ennél jobban húzni? És vajon ez az a mosoly, amivel „azt” a hírt szokták közölni, vagy csak egy egyszerű megnyugtató mosoly, hogy minden rendben lesz? Vajon a buzik ezt jobban értik? – A lányának napszúrása van.
-          Ennyi? Napszúrás? – szakadt fel belőlem ez a két szó, egy hangos sóhaj, és ormótlan megkönnyebbült nevetés kíséretében.
-          Bunkó – lökött oldalba Megan és a doktor felé lépett, amikor minden megfordult.
-          A francba – bukott ki belőlem, mire mindenki tekintete rám irányult.
Még léptem kettőt oldalra, hogy ne érje kár a gyönyörű, fehér szőnyeget, és követve Ninah korábbi példáját, kiadtam magamból az ebédem.
-          Azt hiszem az úrnak ugyanezt a diagnózis állítanám fel – hallottam még az orvos szavait, aztán megéreztem a padló frissítő hűségét a homlokomon.
Miért van az az érzésem, hogy csak a nőknek van olyan szerencséjük, hogy ájuláskor elkapják őket?

/Ninah/

Madarak halk csiripelésére ébredtem, és a száraz, égető fájdalomra, hogy teljesen ki van száradva a szám, és a torkom. Lassan nyitottam ki a szemem, furcsállva a pózt, amiben a testem volt; felsőtestem kissé megemelve, egy szál melltartóban meztelenkedve, fejemen pedig nedves anyag tekereg.
A homlokomhoz nyúltam, és lassan lehúztam róla a borogatást, és hosszú percekig csak érdeklődve, kíváncsian forgattam a kezemben, és miközben lehunytam a szemem azon gondolkodtam, hogy hogyan kerültem ide, mi történt az elmúlt órákban, és mi a fene folyik itt. Hosszas agymunka eredményeképp jöttem rá, hogy reggel egy ingyen koncertre igyekeztem, végül Ericet láttam vizesen énekelve, rémlett egy ebéd, terhesség, és egy kínos hányás az étterem közepén.
Tovább gördítettem volna az események szálát, amikor mellkasomnak egy kar csapódott, nekem pedig felpattantak a szemeim, és ijedten ültem el. Egy másodperc múlva szédülve zuhantam vissza, a következő pillanatban pedig már oldalra hajolva adtam szabad utat annak, aminek jönnie kellett.
Legnagyobb meglepetésemre semmi sem a padlóra érkezett, egy kedves, kis fehér hányótál volt az ágyam mellé helyezve.
Fáradtan, elmélkedve szemléltem azt is egy darabig semmin sem gondolkodva, mozdulatlanul, hisz még csak a megfordulás gondolatába is belefáradtam és felfordult a gyomrom. Ellenben nem tudtam legyűrni a kísértést, hogy egy pillantást ne vessek a néhány perce rám eső kar tulajdonosának mibenlétére. Halkan sóhajtottam, erőt vettem magamon, és megforgattam a szemem, amikor az megakadt egy nagy pohár vízen az éjjeliszekrényem tetején. A szememben megcsillant a beteljesülés szikrája, mohón nyúltam a pohárért, és három hatalmas kortyban eltüntettem az egész tartalmát.
A víz jólesőn szántotta végig kiszáradt torkom, és boldogan konstatáltam, hogy már nyelni is tudok. Nem fáradozva a pohár vissza tételével engedtem, hogy kiessen a kezemből, és gondolkodás nélkül, egy hirtelen mozdulattal varázsoltam magam vissza kiinduló, fekvő helyzetembe. Felnyögtem, ahogy elkezdett zúgni a fülem, és a fejem egy pillanat alatt árasztotta el a mindenhonnan érződő lüktető fájdalom. Szorosan lehunytam a szeme, és próbáltam másra koncentrálni, hogy elmulasszam, és egy a pokolra kívántam az előző perceket, amiknek meg sem kellett volna történniük, és akkor most nem szenvednék.
-          Ninah? – szólalt meg mellettem a kar gazdája, mire összerezzentem, és egyik kezem a fejemre szorítottam, remélve, hogy a külső nyomás jótékony hat majd a lüktető érzésre.
Éreztem, ahogy hirtelen felemelkedik az ágytól a felsőteste; gondolom ő is felült. A következő másodpercben, már az ágy oldala felé hajolva adta ki magából azt, ami még volt benne.
-          Üdv a világomban – leheltem enyhe kis mosollyal az ajkaimon, majd Eric lassan visszafeküdt mellém. – Rajtad sincs semmi felül? – kérdeztem halkan, mire egy dörmögő „nincs” volt a válasz.
-          A fenébe – suttogtam, és újból köszöntem a kis tálkának.
-          Jól vagy? – simított végig a hátamon, és hátrahúzta az előre eső hajzuhatag egy jelentős részét.
Némán bólintottam, és nyakam a matrac szélére fektetve lógattam le a fejem. Sem erőm nem volt, hogy visszatornásszam magam, sem hajlandóságom, hogy aztán újból visszajöjjek ide.
-          Ez csak víz – jelentettem ki elhúzva a szám, és mikor hallottam, hogy Eric elemeli a poharat, még hozzátettem. – Ne nagy kortyokban idd, mert nem marad meg.
-          Csak pár másodpercet késtél – válaszolt, és máris éreztem, ahogy az ő oldalának a súlypontja is közel kerül az ágy széléhez.
Milyen romantikus…


8 megjegyzés:

  1. Csókolom drága.

    Nos... kezdem az elején... Megleptél Megannal kapcsolatban. De ezt valahogyan sejtettem. Mármint, hogy valójában miként is érez a lánya iránt, s hogy mit miért tett. Amit már említettem is neked korábban. De tetszik ez a pozitív változása. :)
    Nos... az utána következő rész. Először én is megijedtem amikor Ninah rosszul lett. De, vhogy nem igazán tudtam arra gondolni, hogy esetleg terhes. Az egy cseppet sem illett volna bele, legalábbis abba a képbe nem, amit magam előtt látok.
    A végén, meg elnevettem magam. Pláne meg az utolsó mondat során.
    /Milyen romantikus.../
    Mind a kettőjüknek ugyan az a baja. Hát... ez oltári volt.
    Nekem tetszett, még akkor is ha ez éppen nem volt oly esemény dús, mint az előbbi részek. De néha kell ilyen fejezet is.

    Kíváncsian várom, a folytatást.

    Csókollak
    Dóry

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Wow, engem is eléggé megleptél :O Most nem tudom, valójában mit gondoljak Magenről.. Furcsa :D Na mind1.
    Szegények...mindkettőjüknek napszúrásuk van :DD És a vége.. eléggé romantikus, tényleg :D
    Ruben-en és Cathy-n már meg se lepődök :D És amúgy ne haragudj hogy össze vissza írók mindent.. de jelenleg csak így megy :$ És a rövid komim miatt se haragudj rám..de amúgy nem tudok most mást mondani a fejezetedre! Fantasztikus, mint mindig :)) És nagyon-nagyon várom a következő részt! Siess kérlek.
    De, ezt még kiemelném, ami szörnyen tetszett:
    "Miért van az az érzésem, hogy csak a nőknek van olyan szerencséjük, hogy ájuláskor elkapják őket?" <- Ezen jót nevettem :$ :DD Imádtam! <3

    ölel, Vanity

    VálaszTörlés
  3. Szia Ninaaa! :)
    Most sietek, szóval ez egy viszonylag rövidebb komment lesz, de be fogom pótolni! ;)
    És még előre elmondom, vagyis leírom neked, hogy most mutatta a Blogspot az új fejezetet. Lehet, kezdte megelégelni a sok szidalmat, ezért inkább már normálisan működött... vagy csak szimplán megijedtek, hogy megverjük őket baseballütővel, ki tudja? :D
    És a fejezet...
    Igazából az eleje lepett meg azt hiszem a legjobban. Mire ez a nagy változás? Eddig Megan nem foglalkozott a lányával, és akkor kezd el anyáskodni, amikor már Ninah felnőtt? Most aggódik érte, most akar igazi anya lenni, aki szereti és félti a lányát, de véleményem szerint ezzel elkésett. És ha Ninah sem fog vele másképp bánni, csak ahogy eddig, jól teszi, bár lehet, később ő is megenyhül. Remélem azért Megan egyszer egy pozitív karakter lesz. :)
    Mi folyik itt, kérem szépen? Az egyik elmegy minden normális válasz nélkül, mire a másik hányni kezd egy étteremben? És igen Eric, csak a nőknek van akkora szerencséjük, hogy elkapják őket, ezért szívás a férfiaknak. A nők nem bírnák meg őket. :D
    Eric és Megan kapcsolata sosem volt felhőtlen, sőt, de attól még nem kellene így beszélnie a fiúval, főleg akkor, amikor éppen az eszméletlen állapotában lévő lányát viszi haza az ölében. Külön kiemelném, hogy egy pirospont neki, amiért nem pofozta fel a nőt azon nyomban, a bunkó beszólásai miatt. Én nem tudom, hogyan cselekedtem volna. :D
    Ehh... Eric, de szeretlek. :D
    Nos az előbbi mondatom csak úgy mellékletként írtam le, mert nagyon tetszett, ahogy kezelte a helyzetet Cathy-vel. Az határozottan égő volt, még nekem is, és remélem nem bánod, ha nem részletezem. :)
    Amúgy már elkezdtem gondolkodni a napszúráson, amikor az orvos feltette a kérdéseket, hogy a "Szabad ég alatt egész délelőtt?" Itt már valami kezdett kialakulni, de aztán amikor megállapította, hogy valóban napszúrást kaptak. Huhh, megkönnyebbültem. :D
    Szegény Eric, biztosan taknyolt egyet a padlón, de ez van. A férfiakat nem kapja el senki. :D
    És a vége... Istenem, de romantikus volt. Egy szobában, egy ágyban, egy időben hányni, valóban szívet melengető sztori volt. :')
    Naaaaaaagyon tetszett nekem ez a fejezet, a sok gusztusos résszel ellentétben. :) Igaz, hogy olvasás közben általában enni szoktam, és magam elé képzelek mindent, szóval... köszönöm! :'D
    Na, de tényleg nagyon jó lett, és már mindennél jobban várom a következő fejezetet. remélem, hogy mostantól Megan már a jó úton lesz, és nagyon nem akar majd keresztbe tenni Ninah-nak. És szerintem Ericet sem árt majd megkedvelnie, ha a lánya boldogságát akarja. :D
    Mikor jön a következő fejezet??? *.* Remélem naagyon hamar. :)
    Csókollak <33

    VálaszTörlés
  4. Atyajó ég.*-* én nem tudok hosszú kommenteket írni,mert a szavam is elállt. Eszméletlen jó lett. Hozd minnél hamarabb az új részt. :)

    VálaszTörlés
  5. Majd nem szívinfarktust kaptam h terhes :O Deee nem Ruben drága lebuktálllllll háháh xD Ezt a mondatott nagyon bírom" ez nem az aminek látszik" xD Vége szerintem cuki volt nagyon romcsi együtt hányni :D nagyon várom a kövit! puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia! :D
    Megérkeztem, ismersz, de azért mégis kérek elnézést, az elmaradásom és a "nemkomik" miatt. :$ :D
    Az utóbbi három fejezeted pedig elképesztően fantasztikusak lettek, tegnap felfaltam őket. :D Most pedig nézzük akkor az utóbbit:
    Várj... most gondolkodnom kell, hogy Megan szemszöge meglepett-e vagy sem, mert mélyen legbelül azt hiszem éreztem, hogy lesz valami ilyesmi. Mindenesetre tetszett, örülök, hogy megismerhettük az Ő gondolatait is. :) Viszont a magánnyomozós rész sokkolt, erre nem számítottam. Mindenről tudtak a szülők, és nem állították meg a lányukat, hagyták, hogy tönkretegye magát? Majd amikor minden a legnagyobb rendben ment, elszakította a legjobb helyről a saját édesanyja, mert úgy gondolta, hogy otthon jobb lesz neki?! Megáll az eszem. :D Brentont bírom, igaz én szinte mindenkit imádok, na de hát nem tudok ellene tenni. :D Van egy olyan érzésem, hogy Mrs Miles-ot is megszeretem nem is olyan sokára, pedig tudod, milyen véleménnyel vagyok/voltam személyével szemben. :D Viszont van egy valaki biztosan, aki teljesen elásta magát nálam, az viszont Ty... teperhetsz öregem, hogy ne akarjalak megfojtani. :D
    Nézzük most Rubent... én reménykedem, bízom, hogy nem Ő Molly babájának az apukája... mert nem szeretnék neki rossz életet, oké, meglehet, hogy egy csöppség jó hatással lenne rá, de úgy néz ki, hogy most LA-ben is lehetőséget kap a boldogságra, és szerencsére nem Ninah mellett. Oké, tudom-tudom, ne gondoljak még semmi szerelemre meg ilyesmikre, mert mégis csak testi kapcsolat volt köztük, de tudod, néha előre meglátom a jövőt. :$ :D Hm... lehet, hogy múltkor elítéltem Ashely-t, ez most sem változott meg, viszont az Alkonyat... -ban is szerettem Alice-ként, szóval itt sem lesz vele semmi bajom, szóval szurkolok nekik, hogy ne csak a testi vonzalom kösse őket össze, hanem valami erős érzelmi kötelék is. :)))
    Most pedig jöjjön Ninah és Eric...
    Én úgy, de úgy megijedtem, amikor elájult az étteremben. Együtt izgultam Erickel, egy gondolatmeneten voltunk, komolyan mondom, tisztára féltem, izgultam, aggódtam, szóval na... fantasztikus volt. Átéreztem mindent, megint csak remekül írtad le a dolgokat, a cselekményről már nem is beszélve, minden négyzetcentimétevel a legnagyobb rendben volt. ;) Megan viselkedése, Eric találkozása Cathy-vel, a szóváltásuk, a hangok a földszintről, a doki diagnózisa, majd az, hogy Eric is ezeket a jeleket produkálta, isteni volt! Na nem a történés, mert szerintem senki sem szeretne napszúrást kapni, hanem az, ahogyan ezt Te leírtad! :D Az sem volt semmi, amikor Eric felnevetett a baj hallatán, Megan pedig "leteremtette" egy szóval és egy kis oldalba bökéssel. Bárcsak ne tette volna... :DD Szegényem ugyan úgy járt, mint Ninah. A vége pedig megint csak "mesés" volt. << Remélem érted megint, hogy a mesés miért van idézőjelben. :D "Milyen romantikus…" << ezzel totálisan egyetértek. :D
    Biztosan hagytam ki még valamit, mindig elfelejtek dolgokat, de ha így van, majd megbeszélem veled. :D
    Függőséget tudsz okozni, még szerencse, hogy vannak olyanok, akik ellensúlyban tudnak tartani Téged a történeteddel együtt, mert különben magába szippantanál. :D Imádtam, mindig imádom, tényleg lenyűgöző volt! :D
    Várom a folytatást, kíváncsi vagyok mindenre, mi van most Svédországban, mi lesz Lénával, Molly-val, Edinnel, Alexel...? :D LA-i barátaimról meg nem is beszélve. :D A koncert is amazing lett. :D Eric, Danny, J-Son és Ruben tervéről pedig nem is beszélve, ezek mennyire édesek! :D Elárulok valamit... amikor Eric Cathy előtt bemutatta a srácokat, hirtelenjében nem tudtam, hogy ki a harmadik személy, és rágoogléztem J-Son-ra, amikor kidobta Őt, akkor meg elkezdtem szakadni a röhögéstől. :D Hát mondom jól van... :D Na de nem húzom az idődet, nagyon várom a frisset! ;)
    Millió, milliárd pusszantás! ♥

    VálaszTörlés
  7. Szia :)
    Ismét nagyot alkottál. :P
    Hát tényleg igazán romantikusra sikerült...:D
    Szóval így szereted a One Directiont? :D Az előző fejezetbe is tettél tőlük egy számot. :)) Am én is imádom őket. :P
    Siess a kövivel. :D
    puszi: ericsaadefan

    VálaszTörlés
  8. Sziaa :D
    Hát ez nagyon tetszett XD Az elején kicsit kárörvendő voltam és vegyes érzésekkel kezdtem el olvasni a részt és úgy voltam vele hogy neszke neked Ninah Miles most ugyan abban a cipőben vagy mint Molly aztán a következő percben már meg is sajnáltam :( És Eric is... amúgy napszúrás? ez komoly? basszus mindenre gondoltam csak erre nem XD de igaz ez marha romantikus XD és hogy kerültek ezek ketten egy ágyba? Ezt Megan megengedte? :O Ha már Megan.. a lelkiismeret furdalás gyötör -kis túlzással- amiért annyi rosszat gondoltam rúla.. pedig Ő csak jót akart :( Pedig még az előző részben is utáltam..most meg? :( Egészen a szívembe férkőzött :D
    Ez a lebukás Eric előtt meg valami hatalmas volt IMÁDTAM XD bár megnézném Ruben fejét amikor Eric közli vele hogy lehet Tőle vár babát Molly.. viszont nagyon tetszett az a megfogalmazás amit Molly terhességére használt Eric *-* nem volt gonosz hanem olyan aranyos.. hord a szíve alatt.. :D
    Szóval nagyon tetszett és most kicsit sajnálom Ninaht.. :/
    Pusziii Roxiii

    És szeretnék bocsánatot kérni a múltkori indulatos kommentemért :/ De tényleg kijött belőlem, mert fájt ahogy Mollyról beszéltek, de leszögezném hogy nagyon szeretem a történeted ennek ellenére is és félreértés ne essék mert én Ninaht is kedveltem régen nagyon csak megváltozott a karaktere de ez gondolom a történet része, így várom hogy újra megszeressem annyira mint az elején :D Ezt úgy gondoltam mindenképp le kell írnom :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)