2012. május 31., csütörtök

Chapter 73

Sziasztok!
Nos, ma hamarabb hoztam, mert holnap nem tudom felrakni, mert nincs suli a gyerekeknek, és itthon vagyok velük egész nap. Aztán meg végre jönnek a szüleim, és velük vagyok egész héten, szóval a jövő heti friss, bár félek, hogy hogyan lesz meg, rajta leszek, hogy tudjam hozni! :)
El kell, hogy mondjam ezen kívül, hogy köszönök minden kommentet, és volt egyszer egy tízes kérdéssor feltéve, arra válaszoltam. :)
Remélem tetszeni fog nektek ez a mai friss, naaaagyon kíváncsi vagyok! :)
Csókollak titeket!

U.i.: Kissé durva szóhasználat és alpáriság jellemzi az első részét a fejezetnek. :)

Where the future has begun
/Ahol a jövő kezdődött/



(Négy éve…)

/Dylan/

-          Na, hol van az a híres szülinapos? – lépte be a Miles rezidencia nyitott alsó szintjén kezemben egy üveg pezsgővel és két oldalamon egy-egy lánnyal.
Stílusosan érkeztem, azaz három órát késtem, de tudtam, hogy a buli csak ekkorra fog beindulni. Ugyanis kell egy kis idő, míg Liam lazít a barátnője mellett és nem azt figyeli, hogy mikor mit iszik, és mit szed be, vagy, hogy kivel hetyeg. Tulajdonképpen, ha rajtam állna, azt csinálhatna, amit csak akar, mindaddig, amíg csak az én szerszámom az, ami elmerül benne. Ihat, drogozhat, flörtölhet, táncolhat meztelenül, de abban a percben, ahogy valaki hozzáér, vége.
Sejtéseim beigazolódtak mikor megpillantottam a Ninah nélkül üldögélő Liamet a kanapén, amint egy sör és nyolc feles társaságában szórakozik. Széles, önelégült vigyor terjedt szét az arcomon, éreztem, hogy ez az én estém.
-          Látjátok azokat a srácokat? – intettem fejemmel a kanapé felé, miközben az oldalamon lévő lányokhoz szóltam. – Szórakoztassátok őket egész éjjel – néztem a fiúkra gonoszan mosolyogva, majd éreztem, ahogy a két szépség elengedi a karom és ellépnek mellőlem. - Karen várj! -  kaptam el a balomon lépdelő szőkeség karját, és visszarántottam egy hosszú csókra.
Mindig csak fél percig tart a tűz. Addig, amíg meg nem unom a csókot. A hirtelenség tüzében égve vetem rá magam a csábos ajkakra, de amint eltűnik a pillanat varázsa, ellököm magamtól a lányt.
-          Menj! – vetem oda érzéketlenül, majd mikor a száját nyalva arrébb vonul, még utoljára rácsapok a fenekére.
-          Dyyyyyyyyyyylan! – hallom meg azt a hangot, amitől őszinte mosoly kúszik az arcomra, és amitől a nadrágom erősebben duzzad.
Ninah futva lépked felém egy pezsgősüveget lóbálva a kezében, és látom, hogy csak a sebesség akadályozza meg abban, nehogy pofára essen, hisz az egyensúlyát már régen maga mögött hagyta.
Hangosan kacagva esik a karjaim közé, én pedig éppen hogy csak megtudom tartani, nehogy a padlón végezze. Feje erőtlenül dől a mellkasomnak, göndör fürtjei pedig lazán omlanak két oldalt előre, hogy kusza keretbe fogják arcát. Enyhén megemelem a karom, hogy talpra állítsam Ninah-t, amiből annyit sikerült elérnem, hogy felállt, és teljes testével az enyémnek dőlt. Két keze a testem mellett lógott, arca a mellkasomnak nyomódott. Nekem ehhez még innom kell.
-          Üdv kislány! – simítottam végig a haján szabad kezemmel, és a mozdulat által felkavart levegőben, máris megéreztem a lány gyümölcsös samponjának, és édes parfümjének kellemes egyvelegét.
-          Hiányoztál, már azt hittem nem jössz – emelte fel a fejét, hogy a szemembe tudjon nézni.
Mámortól és alkoholtól csillogó tekintete tiszta ártatlanságot sugárzott, holott tudtam, azt már rég elvesztette.
-          Dolgom volt, de most itt vagyok, és bulizunk! Boldog Születésnapot! – hajoltam le, hogy az arcára adjak egy puszit, de egy különös véletlen folytán a szája sarkába sikerült.
Lassan, mindössze pár centit húzódtam el, hogy időt adjak neki a feldolgozásra, és megértse, mit akarok. Egy pillanatra eltűnt a mosoly az arcáról, de a szemkontaktust továbbra sem szűntette meg. Összesen egy percig tartott a hezitálása, majd miután meggyőzte magát, hogy a majdnem csók egy véletlen volt, elmosolyodott, és kievickélt a karjaimból.
-          Esetleg kérsz egy kis… - kérdeztem utalva, miközben a zsebemben kotorásztam a cuccért.
-          Bogyóóó – csillant fel a szeme, és kacagva kapott ki mindent a kezemből.
Nem mentem utána, meg volt a saját, jól bevált tervem. Minden drognak kell idő, míg hat, és addig a lányka is kiszórakozza magát. Amíg el nem jön az idő, csak annyi a feladatom, hogy szemmel tartsam élete párját, és a Liamre küldött lányokban pedig tudatosítsam, hogy az egész éjjeli szórakoztatás valóban az egész éjjelt fedi. Kényelmes léptekkel a kanapé mellé sétáltam, Hilary pedig értve, hogy mit akarok felém nyújtotta a markát. Észrevétlenül csúsztattam bele néhány kis fiolát, ami tele volt porral, majd ahogyan jöttem, el is sétáltam.

***
-          És aztán olyan keményen megtoltam a csajt, hogy sikítva élvezett el – üvöltötte a fülembe Hugh, én pedig pacsira emeltem a kezem.
-          Ez a kemény ember! Ki a következő?
-          Még mindig Ninah-ra utazom. Már két kibaszott éve meg akarom húzni, de sosem sikerül. Lehetetlen – rázta meg a fejét, miközben a vidáman, rettentően részegen táncoló lány felé nézett.
-          Állj be a sorba haver – tette Hugh vállára a kezét, egy harmadik pasas, akit nem ismerek, szavait pedig egyetértő dörmögések követték.
Mindannyian Ninah-t stíröltük, ahogy a falatnyi ruhában féktelenül bulizik, és férfiak karjaiból továbbiakéba botlik, akik pedig mosolyától azon nyomban elfelejtik van-e barátnőjük és előzékenyen engedik, hogy a lány rájuk nehezedjen.
-          Azt hiszem eljött az én időm – húztam ki magam, és megpróbáltam visszahanyatlás nélkül felállni a székemből. – Uraim – igazítottam meg a pólóm, miközben elköszöntem, és lépni akartam, de a tekintetem olyan összevisszaságban mutatta a tájat, hogy a forgó szédülés fogott el, és lehunytam a szemem.
Lehet, hogy csak az ecstasy kellett volna, és a sok pia nem. Mindegy, attól még kanos vagyok – emeltem fel a fejem és elindultam a lány irányába.
-          Szia cica – kaptam el mindkét kezemmel a derekát, és magamhoz rántottam.
A teste törékenyen csapódott az enyémnek, és már az első pillanatban megéreztem bőrének égető tüzét. Most kivételesen ölelésemben megállt a lábán, így én nehezedhettem rá egy pillanatra.
-          Dylan! – mosolygott rám kedvesen, mintha csak a megmentő, kedves barátjára nézne. Igencsak félreszámította magát. – Képzeld el, hogy Dan azt mondja, nem vagyok képes olyan sztriptízt lenyomni, hogy minden férfi megkívánjon – bökött férfitársam felé, akinek arcán kaján, és sajnos annál józanabb vigyor terült el.
-          Mert nem vagy – vontam meg a vállam, mire Ninah hitetlenkedve húzódott el tőlem.
Annyira kiegyensúlyozottan és kimérten tette mindezt, annyira tisztának látszott a tekintete, hogy egy pillanatig úgy tűnt teljesen józan.
-          Nem hiszel nekem? – kérdezte fojtott hangon, mire ledermedtem és csak némán néztem a szemébe. – Jól van – vágta földhöz a pezsgősüvegét, ami hatalmas csattanással ért földet, és megannyi apró szilánkkal lett gazdagabb körülöttünk az egész terület.
Egyedül a zene volt, ami továbbra is hangosan dübörgött, de a körülöttünk álló emberek bamba tekintettel ugyan, de minket néztek. Mintha a pszichiátrián lettünk volna, mindannyian annyira lerészegedve és bedrogozva álltunk, hogy kezünk görnyedten lógott a testünk mellett, szemgolyónk éppen hogy csak nem fordult ki, enyhén nyitott szánkon keresztül csorgott a nyál. Mindezek ellenére a legszexisebbnek éreztük magunkat, még úgy is, hogy láttuk a velünk szemben álló milyen szánalmasan néz ki. Vicces.
Ninah pedig egyenes háttal, kihívásra készen áll előttem, és komolyan minden tiszteletem az övé ezért a mutatványáért. Volt egy hatalmas bárpult tőle kétlépésnyire.
Határozott léptekkel elindult felé, miközben nekem intett, hogy kövessem. Kábán, enyhe forgással a fejemben értem be, majd mikor kezét az enyémbe csúsztatta, felsegítettem a pultra.
Az eleinte még biztos lábak lassan már újra remegni kezdtek, ahogy lenézett az alig egy méter magas emelvényről, de nem adta fel.
-          Dj! – üvöltötte el magát, és kapta ki kezemből az övét.
Gondolkodás nélkül hátrálni kezdtem, és éreztem, hogy elvesztettem a testem felett az irányítást, úgyhogy adja az ég, hogy senki se legyen mögöttem, mert először őt lököm fel, aztán gondolkodás nélkül esem a testére.
Hirtelen a semmiből elemi erővel szólalt meg a zene, Ninah pedig valami hihetetlen művelt. Talpon maradt a magas sarkújában, és a zene ritmusára maga elé rakott lábakkal vonult végig a falapon. Cipősarkának minden egyes koppanása a hosszú, feszes, formás combokra vonzotta a tekintetünket.
A következő pillanatban leguggolt, és széles terpeszbe tárta lábait, majd hirtelen összecsukva felnyomta magát, és csípőjét megtekerve vezettette fel a tekintetünket. Az a magabiztosság, amivel felsétált, és lejtette a táncát, mindenkinek elvette az eszét, és csak egy gondolata volt.
Ma megdugom ezt a csajt!
Mosolyogva, élvezve a figyelmet dobta oldalra a haját, miközben érzékien beharapta alsó ajkát, lehunyta a szemét, és lágyan ringó csípőmozgással lassan levette magáról a ruhát. Amint előtűntek a harisnyakötők és a szexi fehérnemű, szinte lelassult minden, és már nem a jelenben voltam. Hallottam magam körül hangos tapsolást és füttyöket, az elismerő szavakat, és bunkó beszólásokat, de abban a pillanatban, ahogy feltárult előttem a lány teste, semmi más nem számított. A csipkés rész a combja felső felénél vonzotta oda a tekinteteket, miközben táncával továbbra is magára vonta a figyelmet. Ámulva néztem a lányt, amikor megjelent a pult másik oldalán valaki. Oldalra kaptam a fejem attól félve, hogy véget ér a show, amikor megláttam, hogy Shirley-t segítik fel. Elmosolyodtam, és magam előtt keresztbe fontam a karom, volt egy olyan érzésem, hogy ebből vagy bunyó lesz, vagy még annál is jobb este, mint hittem. A lány bár kissé gyatrább határozottsággal, mint Ninah, de a táncolóhoz sétált, aki pedig ledermedve várta a folytatást. A semmiből történt meg, mintha csak Isten most hallgatta meg volna meg az imáinkat. Egy pillanatig úgy éreztem, hogy álmodom, vagy pedig valami Földön kívüli erőnek köszönhetjük a pillanatot. Shirley egy erős mozdulattal megragadta Ninah nyakát, magához rántotta, és szenvedélyesen megcsókolta. Láttam Ninah testén, hogy először lefagy, és képtelen reagálni, majd keze lassan megindul teste mellől felfelé Shir karján.
Akaratlanul tőrt fel belőlem a taps, és még mindig teljesen megbabonázva néztem a szexi jelenetet.
-          Képtelenség, hogy ezt ne álmodjam – mondtam hangosan bizonyítva magamnak, hogy ébren vagyok, miközben azt néztem, ahogy Shir erősen belemarkol Ninah fenekébe.
Mikor eleresztették egymást másodpercekig csak bámultak a másik szemébe, majd egy rántással eltűnt Ninah testéről a melltartó. Nem pirult el, nem kapta oda a kezét, nem tett semmit, egyszerűen csak eltűnt a mosoly az arcáról.
-          Végem – nyeltem remegő ádámcsutkával, miközben lábaim Ninah felé vittek.
Megálltam a bárpult előtt és a kezem nyújtotta a lánynak. Láttam a szemén, hogy hezitál, mintha még valamit meg akarna tenni, végül nem tette. Mikor egyik kezét az enyémbe csúsztatta, én pedig a derekáért nyúltam volna, hogy lesegítsem, még egy utolsó mozdulattal Shirley felé nyúlt, és máris két monokinis lány állt a „színpadon”. Fojtott nyögések és sóhajok helyett hangos kacagás vágta ketté a feszült csöndet, ami az első vetkőzést követte. Nem Shir volt a nevetés tárgya, vagy a kis mellei, egyszerűen csak Ninah néma haragja, ami bosszúval vegyült.
A Miles lány szélesen mosolyogva vetette magát az ölembe, hogy levehessem a pultról, és miközben emeltem, éreztem magamon minden egyes kanos tekintetet, és csak remélem, hogy nem nekem szóltak. Vagy ha igen, csak irigységből.
Miközben Ninah teste az enyémnek préselődött, tekintetem az ajkát falta, amik nedvesen csillogón húztak maguk fele. Szemére kapva az enyémet néztem rá, és egyre közelebb került az arcunk egymáséhoz, míg le nem ért már a lába, és le nem tettem. Láttam az arcán, hogy érzi köztünk a feszültséget, és azt is láttam, hogy nem tudja mit lépjen. Karja még mindig az enyémen volt, ahogy nekem támaszkodott, enyém pedig a derekát ölelte, közel tartva magamhoz, hogy még csak véletlenül se jusson eszébe tíz centinél messzebbre menni.
Én tudtam mit lépjek.
Anélkül, hogy bármerre néztem volna felkaptam és meg sem álltam vele az első hálószobáig, amit találtam. A semmiből csaptam le az ajkaira, mohón követelve a viszonzást. Egy pillanatig ellenkezni akart, de erősen tartottam, és mikor ellenkezésre nyitotta a száját nyelvem átcsusszant az ő szájába, és csókommal belé fojtottam minden ellenkezést. Kezéből az erő észrevétlenül tűnt el, majd lassú mozdulatokkal a mellkasomról a nyakam köré fonta azt, és testét az enyémhez préselte.
Erősen szorítottam tarkójára a kezem, és szinte faltam az ajkait, hogy úgy érezzem az enyém. Képtelen voltam betelni vele, szükségem volt rá!
-          Nem lehet – húzódott el hirtelen, minden figyelmeztetés nélkül és lihegve döntötte homlokát az enyémnek. – Nem csalhatom meg – rázta meg a fejét, és karja erőtlenül hullott a teste mellé.
Csalódottság, harag, düh, és féltékenység egyszerre vette át testem felett az uralmat, kezeim ökölbe szorultak, és úgy éreztem zúznom kell.
-          Az nem megcsalás, ha hárman vagyunk – hallottam meg Liam bágyadt hangját a hátam mögül, de nem fordultam meg. Gondolkodtam.
-          Én ezt… - kezdte Ninah ellökve magát tőlem, de Liam elkapta a karját, maga felé fordította és megcsókolta.
Hezitáltam, nem ez minden férfi álma. A másik hármas felállás, már annál inkább. De ez Ninah Miles…
Közelebb léptem a csókolózó párhoz, és megfogtam Ninah kezét. Vakon hagyta magát vezetni, én pedig tenyerét erősen domborodó nadrágomhoz nyomtam. Az arcát néztem, és másik kezemmel arrébb húztam a haját, hogy lássam őt. Éreztem, ahogy megdermed, majd elfordul a pasijától és rám néz. Vágy volt a szemében, féktelen tüzes vágy, ami üvöltötte, hogy akar. Én pedig meg fogom adni neki. Most én rántottam magamhoz, és miközben élveztem, hogy magára találó kezei a nadrágomat fejtik le rólam, szomjasan vetettem magam a nyaka gyönyörű ívére, hogy csókkal hintsem be.
Apró zihálásai egyre sűrűbbek lettek, miközben kezem megtalálta a melleit, majd a háta mögött megjelent Liam. Nem tudtam mire készül, de nem is akartam. Csak Ninah-ra figyeltem, ma este az enyém…

/Selly/

Azt hiszem néma beszélgetést folytattunk Eric-kel, miközben a fürdőzőket néztük. Tisztában voltam vele, hogy mi megy a fejében, és az nem Molly és a herceg gondja volt, sokkal inkább Ninah.
Én pedig amellett, hogy egyedül vagyok, és mellesleg körülöttem mindenki párban vonul, gondolkodhattam azon, hogy hogyan tovább itt Amerikában, hogyan vonulok be a blogtörténelembe, és még azon is, hogy mit csináljak Daviddel.
Nem hozom le a hírt, mert ha Molly nem tud róla, inkább csak ártok, mint használok. Viszont, mivel az elmúlt órákban nem jött hívás senki felől, nem tudom, hogy mi van Lénával, és semmilyen információ nincs a birtokomban.
Felsóhajtottam, és újra megforgattam a telefont a kezemben.
-          Szerinted mi van köztük? – kérdezte Eric kettészelve a csöndet, de tekintetét le sem vette a tengerpartról.
-          Szikra – mondtam felé fordulva és oldalról lestem az arcára.
Tudom, hogy nem ezt akarta hallani, vagy ha igen, mert sejtette, akkor konkrétabban, de nem tudtam más válaszolni az idióta kérdésére. Tudom, hogy ő is tudja, tőlem ne várjon ellenkezést, vagy megerősítést. Eleget ártottam nekik, vagy ütöttem bele az orrom a dolgukba, most Svájc akarok maradni, és oldja meg maga a problémáit.
-          Szikra? Komolyan? Ez a legnyugtatóbb, amit mondani tudtál?
-          Nem akartalak megnyugtatni, Eric – löktem el magam a korláttól és szembefordultam vele. Francba azzal, hogy nem ártom bele magam! – De ha abban kételkedsz, hogy Ninah szeret-e téged, akkor el kell, hogy altassam a gyanúd. Imád. Nincs benne kétség, hogy kit választana, ha eljönne egy ilyen pillanat, és soha nem is volt. Te vagy az egyetlen, aki kételkedsz benne, hogy nem vagy elég jó neki. Ami röhejes, ha azt nézzük, hogy mekkora arcod van, amúgy. Csak…  - vettem egy mély levegőt keresve a megfelelő  szót, miközben magamon éreztem Eric sürgető tekintetét. – Csak mellette egy egyszerű pasinak érzed magad, mert ő gyengít. Gyengít, mert elveszi az eszed, és egy mozdulatával levesz a lábadról. Félsz, mert nem tudsz nemet mondani neki, és a hatása alá kerülsz. Így nem vagy biztos magadban, főleg ha azt látod, hogy pasik tömege bomlik utána Amerikában, és meg is kaphatná őket, csak egy csettintéssel. Csakhogy neki nem kell egyik sem, Eric, csak te. Tudod mi van a „ruhásszekrénye”, azaz jobban mondva ruhás szobája falán? Egy szalvéta bekeretezve. „Maximum az ágyban, édes”. Ismerős? – vontam fel a szemöldököm, és láttam a tekintetén, hogy elértem a kívánt hatást.
Kigyúlt a kis szikra a buksijában, és lehet, hogy életemben először jót is tettem. Elengedte a korlátot, és villámsebességgel elkezdte lekapkodni magáról a ruhadarabokat kezdve a nadrágjával.
-          Jó, most, hogy segítettem, te jössz – löktem meg, miközben egy lábon egyensúlyozva húzta le magáról a ruhát.
-          Nos, ha rám hallgatsz, még mielőtt riasztanád az FBI-t, még egyszer megpróbálod elérni Lénát, majd kiszedni belőle a legtöbbet, amit tudsz, aztán megbeszélitek, amit tudtok – húzta át a fején a pólóját, mire egy pillanatra a mellkasára vándorolt a tekintetem és meg is torpant ott.
-          Te ezt mikor dolgoztad ki? – néztem végig az izmos hasfalon ledöbbenve, Saade meg rám villantott egy széles mosolyt.
-          Tetszik, mi? Na, ha most megbocsátasz, vissza kell szereznem a csajom – ugrott át a korláton, majd üvöltve eltűnt a homokban.
-          Hajrá – kiáltottam utána nevetve, majd előkaptam a telefonom, és újra rányomtam Léna nevére.

/Léna/

Pontosan abban a percben, mikor a telefon akkumulátora visszakattant a helyére, és újra éledt a készülék, megszólalt a csengőhangom.
-          Igen? – kaptam fel anélkül, hogy megnéztem volna ki az, miközben idegesen ziháltam a még mindig tartó szitokáradatom okozta levegőhiány miatt.
-          Léna jól vagy? – szólalt meg Selly aggódón, mégis enyhe megkönnyebbülés ütött át.
-          Ja – vágtam rá és trappolva közeledtem a gála helyszínéhez.
Dúlt bennem a harag, düh, kétségbeesettség, és utálat keveréke, miközben a tehetetlenség teljesen lebénított. Mégis mi a fenét csináljak most?
-          Mi történt? Aggódtam érted! Miért voltál kikapcsolva?
-          Mert David kivette az aksit. Mi történt? Megismertem azt a barmot. Aggódtál? Jól tetted, mert hazaküldött.
-          Hogy mi? Nem értem.
-          Ez egy bunkó. Semmi másért nem akar Molly és a gyerek közelében lenni, minthogy jó hírnévre tegyen majd szert a későbbiekben és bizonyítson. Ennyi. Én pedig megmondtam a véleményem, mire kitoloncoltatott az országból.
-          Ezt nem teheti!
-          Nem teheti? – horkantam fel és savanyú kacagás hagyta el a szám. – Ő a leendő uralkodó, hidd el, hogy megteheti. Holnap el kell hagynom az országot.
-          De ez… ez lehetetlen. Mit teszel most?
-          Visszamegyek a fogadásra – kanyarodtam be a sarkon, és már láttam is a csodálatosan kivilágított épületet.
-          Elmondod Mollynak?
-          Nem – ráztam meg a fejem lemondón. – Azzal semmit nem érek el, sőt, talán rontok a helyzeten. És mellesleg nem is az én feladatom kéne, hogy legyen. Hazamegyek és összepakolok.
-          Ne csináld, majd segítek! Valamit ki kell találnunk, valaminek lennie kell.
-          Nos, hacsak nem vagy jóban a királynővel, ez nem fog menni. Még te sem befolyásolhatod egy Bernadotte szavát. Sajnálom Sel, de el kell mennem innen. Értesítsd kérlek Ninah-t.
-          Jó, de…
-          Jó éjt! – nyomtam ki a készüléket és az első mellettem lévő kukába dobtam azt.

***
Nem tudtam az éjjel aludni, és nyugodtan ülni sem. Az itt töltött időmet pakoltam össze egész éjjel a bőröndjeimbe, miközben a gondolatok megállás nélkül kavarogtak a fejemben.
Mégis mihez fogok kezdeni, ha hazamegyek? Nincsen szakmai gyakorlatom, nem mehetek vissza a főiskolára, ráadásul még azt sem tudom, hogy mikor megy a gépem, és hogy lesz-e rajta hely Budapest felé. És ha még a saját problémáim nem lennének elegek, Molly itt van terhesen ezzel a barommal, Ericnek nincsen Svédországban menedzsere, és Ninah-t is cserbenhagyom.
Kevin… Kevint hívtam hajnalban, mikor végre el tudtam érni, és mindent elmeséltem, már úton volt.
Nem tudok mit kezdeni a dühével, szintúgy, mint a sajátommal. Tehetetlenek vagyunk, és esélyünk sincs arra, hogy megoldjuk ezt a problémát.
Fáradt, hangos sóhaj hagyta el a szám, ahogy befejeztem a jövőn való gondolkodást. Tekintetem a seregnyi bőröndre siklott, ahogy azokat sorrendben felállítottam az ágyam mellett. A szobám kongott az ürességtől, és az elhagyatottságtól, már senki nem lakott itt, az emlékek szertefoszlottak. Sírni lett volna kedvem, de annyi minden volt bennem, érzések, gondolatok, emlékek, hogy képtelen voltam, és csak üres, üveges szemmel néztem a mobilom, vártam a végzést, és szuszogtam a csöndben.
Hirtelen az ajtócsengő hangja szakította félbe a csöndet, én pedig az órámra pillantva állapítottam meg, hogy alig múlt hét óra.
Lassan feltoltam magam, és elgémberedett végtagokkal sétáltam az ajtó elé. Halkan kattant a zár, majd megpillantottam egy hivatalos ruhába felöltözött középkorú férfit.
-          Ön Miss Léna Kenderesi? – kérdezte svédül, mire gyorsan elő kellett kaparnom a nyelvtudásom a kétségbeesés mocsarából.
-          Igen.
-          Ez a levél Önnek jött a Királyi családtól. Egy aláírást kérnék – nyújtotta felém a keménytámaszos lapot, én pedig odafirkantottam a nevem. – További kellemes napot!
-          Önnek is – morogtam miközben egyidejűleg csuktam az ajtót, és téptem fel a borítékot.
Kicsit máshogy képzeltem a kitoloncolást. Azt hittem, hogy idejön egy ember a palotából, elmondja, hogy el kell hagynom az országot, odaadja a levelet, és végignézi, az elmenetelem, hogy megbizonyosodjon róla, elhagyom az országot. Elmondja a miérteket, a következményeket, a jogaimat, vagy bármi hasonlót. Ehhez képest egy levelet nyom a kezembe, aláírást kér, kellemes napot kíván, és már itt sincs.
Mire visszatértem az ágyamhoz és lerogyhattam rá, már kibontottam a levelet, és széthajtogatva azt olvastam a kézzel írt sorokat.

Léna,

remélem, hogy már össze van készítve minden holmid, és készen állsz rá, hogy elhagyd a királyi országot, mert a te idődnek itt vége. Hogy képzelted, hogy így beszélsz a leendő királlyal? Még akkor is, ha a barátnődet védted, lehetett volna annyi eszed, hogy tartod a szád. De így?
Ezzel ellentétben viszont tudod mire jöttem rá? Igazad van. Mindenben igazad volt, így most meg is mutatok mindent. Bizonyítok.
Te az országban maradsz. Nem mész sehova, viszont én igen.
Ne beszélj senkinek arról, amit tudsz, különben megbánod, és legközelebb nem leszek ilyen kegyes, értetted?

Üdv,
David Bernadotte

Azt hiszem ilyen lelkes sikoly még sohasem hagyta el a szám, és ilyen hangos szívdübörgés sem hallatszott még a néma szobában. Remegő kézzel olvastam el újra és újra a sorokat, amelyik azt mondták nem kell elhagynom az országot, a szerelmem, a munkám, a barátaim, az életem.
Minden kivilágosodott körülöttem, és máris újra otthonomnak éreztem a kis szobát, az egész lakást, holott pont ugyanúgy festett, mint két perce, amikor csak sivár, kopott szoba volt, élettelenül.
Az első gondolatom máris az volt, hogy kit hívjak, mindenkivel meg akartam osztani a hírt, az örömömet, hogy nem kell elhagynom Svédországot, hogy van jövőm!
A szállodai telefonért nyúltam, hogy Sellyt tárcsázzam, amikor megszólalt a csengő. Nyomtam volna rá a hívásgombra, miközben az ajtó felé sétáltam, amikor megszólalt a készülék, én pedig egyből fel is kaptam, számítva Sel hangjára.
-          Igen? – szóltam bele, mire egy ismerős, aggódó idős hang szólalt meg.
-          Léna?
-          Igen – nyitottam ki az ajtót, ahol Kevin aggódó feje bukkant elő, és egyből rám vetette magát.
Szorosan öleltem, miközben arcomat a vállába fúrtam. Biztonság.
-          Molly nagymamája vagyok. Veled van a lány?
-          Nincs, miért? Mi történt? – húzódtam el a férfitól ijedten, rosszat sejtve.
Molly este még nyugodtan, másnapra semmilyen tervvel ment haza, még fel is kísértem. Minden teljesen rendben volt, nem beszéltünk meg találkozót.
-          Üres a lakása. Most érkeztem, és sehol semmi. Üresek a szekrények, üres a fürdő, teljesen ki van pakolva az egész, mintha elköltözött volna. Nincs egy levél, vagy egy szó. Teljesen kétségbe vagyok esve. Hol van Molly?
-          Nem tudom – szólaltam meg halkan ledermedve, ahogy hallottam az idős hölgy szavait.
 A gyomrom összeszorulva jelezte, hogy valami nem stimmel.

„Mindenben igazad volt, így most meg is mutatok mindent. Bizonyítok.
Te az országban maradsz. Nem mész sehova, viszont én igen.”

Idéztem fel magamban David levelének sorát, és hirtelen minden a helyére került, és reszketve talált rám a felismerés.


„A chapter ending but the story's only just begun…”




22 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ööööö először is nem tudok megszólalni nem tudom h Ninah a pia meg a drog hatása miatt volt e ennyire beválalos de én tuti nem iszok drogozni meg főleg mondjuk nem is akarok de ezek után xD azért elő jött a "perverz hajlamom és kíváncsi vagyok h mi is történt ha nem is részletesen xD Eric ismét cuki volt és Selly legalább el mondja az igazat és megnyugodtam h nem vagyok hülye :P Kíváncsi vagyok hova tűnt Molly és hogy köze van e Davidhez :O várom a kövit nagyon..:P és remélem kárpótoltalak h én vagyok az első :D puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dórii!

      Aha, szóval azért kíváncsi lettél, mi?
      Nos, nem jók a drogok és az ivás sem, legalábbis ezt kell mondanom, mert nem akarok senkit megrontani. :D Na, nem mintha jártas lennék akár a drog, akár a pia világában, mert hál'istennek azért tudom hogy hol a határ, és azt is, hogy mi az, ami nem tesz jót nekem. :)
      Selly most végre jól cselekedett, Eric pedig tényleg édes volt, ebben egyetértünk! :D
      Nem is kellett kárpótolni, de köszönöm, hogy írtál, ráadásul elsőnek! :))
      Molly és David története már kiderült, úgyhogy nem taglalnám. :) Csók néked, és köszönöm!

      U.i.: Nem, nem egy rész van hátra. :)

      Törlés
  2. U.i tényleg egy rész és vége? akkor valami nagy csattanó lesz a vége mi? akkor tényleg izgis lesz így még jobban várom :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Váó, azt a mindenit!!! Hűha! Ez aztán nem semmi! Nem tudtam eleinte hova rakni az alajét, mármint nem azt, hogy mikor meg ki szemszöge, hanem hogy miért van ez itt. De majd biztos megtudom, mi ennek a jelentősége, lehet, hogy csak azért van, hogy kissé jobban megismerjük Ninah múltját. :)
    Nagyon tetszett amúgy, jó lett a szriptíz jelnet, bár én bevallom neked, nem vagyok oda az ilyesmiért... de hát a te szereplőidtől már megszoktam a szélsőséges viselkedést:D És egyáltalán nem csodálkozom, ez teljesen jellemző Ninah-ra ez a bevállalósság.
    Hát mit ne mondjak, Dylan már akkor is egy pöcs volt, gondolom, ezt nem kell ragozni:D
    Eric kételkedik? De cuki!!! Annyira bírtam Selly magyarázatát! Az az első szalvéta, jesszus... mikor minden elkezdődött...:D Egy kis nosztalgia.
    Nos, hát David... hm... egyelőre nem mondok róla véleményt. Nem akarok semmit sem elkiabálni véletlenül sem, inkább csendben meghúzom magam, és várom, mi lesz:D Mollyért aggódok, mert van egy olyan erős gyanúm, hogy Daviddel van. Kíváncsi vagyok, mi lesz velük...:O
    Siess a következővel!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orchidée!

      Húha, jól eltűntél, gondolom a suli miatt. Mindenesetre örülök, hogy visszajöttél! :)
      Nos az eleje Dylan miatt jött, és igen, kicsit azért, hogy megismerjük akkor mi történt, mert voltak, akik kíváncsian álltak a dolog előtt. :)
      Örülök, hogy már nem veri ki a biztosítékot nálad az ilyen viselkedés. :D
      Bizony Selly szépen megmondta az igazat, és hál' istennnek felnyitotta Eric szemét. Óó, igen a szalvéta, azok a régi szép idők.. :D
      Molly Daviddel volt, van és lesz, de ez már kiderült a frissebbekből. :) Remélem tetszenek, és hogy kíváncsian olvasod. :)
      Csókollak, és köszönöm, hogy írtál nékem!

      Törlés
  4. Szia :)
    Először is ne aggódj! Tudunk várni, te csak élvezd a szüleiddel eltöltött időt. :P ( De azért remélem, hogy csak egy vagy két napot késne a fejezet :D)
    Végre még jobban megismerhettük Ninah múltját. :D Remélem lesz még több ilyen fejezet. :))
    Hmmm, a szalvétás dolog akkor is nagyon tetszett és jó, hogy vissza hoztad.
    Van egy olyan sanda gyanúm, hogy Molly Daviddel van...jó hamar összepakolt.
    Most mi lesz? :O
    Amerikába mennek és összefutnak majd Erickékkel? :O
    És végül Léna maradhatott!!! Yeahhh! :DDD
    Olyan aranyos volt Kevin amikor a nyakába ugrott. :P
    puszi: ericsaadefan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ericsaadefan!

      Köszönöm a megértést, tényleg sokat jelent, így egy kicsit késtem is a frissel. :)
      Érdekel a piszkos múlt, mi? :D Olyan kis hamisok vagytok! Muhaha. :D
      Molly valóban Daviddel van, de az, hogy ő pakolt össze, túlzás, de ez már kiderült, úgyhogy nem magyarázkodom. :)
      Nagyon eltaláltad, csak nem összefutnak, hanem tervezett találkozás lesz a Miles - Saade párossal. :D
      Köszönöm a véleményed, és majd igyekszem mindenre fényt deríteni! :)
      Csókollak

      Törlés
  5. Sziiiaaa!! :))
    Először is szeretnék feltenni egy kérdést: ugye csak félreértelmeztem, és nem lesz vége a sztorinak?! :O Nyugtass meg kérlek, hogy mindössze csak szar angolos vagyok, és semmi "The End"-ről nem lesz szó, mert ha igen, akkor én... itt halálozok el ebben a gurulós székben. :O
    De beszéljünk is a fejezetről...
    Orchidée mellett állok, hozzám sem áll közel az ilyen sztriptíz és hasonló dolgok, de valljuk be, jól meg lett írva. Mármint, hogy a buli előttem volt, már csak mozognom kellett a lakásban, képletesen szólva, persze. :)
    Dylan, hát ha megértem az észjárását, akkor biztosan őt is meg tudom érteni, de eddig sem volt nekem szimpi, és így, hogy az ő szemszögéből olvastam Ninah 16. születésnapi buliját, ellenszenvesebb lett nekem, de... erről nem ő tehet, mert... de, de ő tehet. :D
    Eric egy barom, amiért kételkedik Ninah érzéseiben. Látszik a lányon, hogy szereti és odáig van érte, ahogy a fiú is NInahért, akkor meg mi a probléma? Ne kételkedj, Eric fiam, mert az csak bajt okoz. Meg az is, hogy lerohant a tengerpartra. Mit fog vajon csinálni? Na és Dylan? Hát erre nagyon kíváncsi leszek.
    Megkedveltem David-et... hogy miért? Nos, tudod, ez egy nagyszerű kérdés, én magam is keresem rá a választ, ugyanis fogggalmam sincs. Egyszerűen csak... kedvelem őt. :D Persze már le sem írom, hogy ki az a két férfi, akiket pedig egyszerűen imádok. :P
    Először komolyan megijedtem, hogy David valóban kitoloncolja Lénát az országból, mert ha ezt tette volna, akkor biztosan felkerül a listámra... Dylan mellé. :D
    De vajon hova ment? ÉS Molly? Együtt mentek? És ha igen, akkor hova? Drágám, ezekre választ kell adnod... hamar!!! :D
    Mááár alig várom a következő fejezetet, s tényleg nagyon remélem, hogy csak rosszul értelmeztem a mondatot, és még nem lesz vége semminek sem. Ha igen, sírva fakadok, és azt ne akard, kérlek. :D
    Várom a következő fejezetet. :')
    Csókollak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sziszaa!

      Nos, szerintem jó angolos vagy, mert nem értelmezted félre a leírt angol idézetet. Én mindössze csak egy korszakot zártam le, nem a történetet véglegesen, szóval nyugodj meg, és még ne halálozz el! :D De akkor sem, ha vége a történetnek, mert a tied is olvasnunk kell.
      Húúú, de jó olvasni, hogy bár nem áll hozzád közel a téma, azért el tudtad képzelni, és tetszett a leírás. Ezt köszönöööm! :))
      Igen, igazság szerint Dylan tehet arról, hogy nem szereted, mert hát nem egy egyszerűen szerethető karakter, sem megérteni nem lehet, szóval nem hibáztatlak. Azért remélem kicsit sajnáltad azt, ami történt vele a későbbiekben.
      Sajnos nem derült ki, hogy mit csinált Eric a tengerparton, ahogy az sem, hogy Dylan mit tett, ez titok maradt. :)
      Hűha, lehet, hogy csak ketten vagyunk, akik kedveljük Davidet. Majd kiderül, hogy igazunk van-e és jogosan kedveljük, avagy sem. Mondjuk én Dylant is szeretem. :D
      Választ adtam, ha elolvastad, tudod! :D
      Remélem tetszett, meg a következők is, és nem, nincs vége! :)
      Köszönöm, hogy megtiszteltél a véleményeddel!
      Csókollak

      Törlés
  6. Sziaaa :)
    Én most nem tudok koncentrálni :O HOL VAN MOLLY? Ez a majom magával vitte? Hogy hogy utálom ezt a Davidet :( Mért kell mindenbe beleszólnia? Mért nem tud lelépni és békén hagyni Mollyt a Picit és Lénát?? Jesszus hova tűnt ez a lány? :O :( Határozottan aggódom!!
    Eric annyira aranyos volt mikor elment "visszaszerezni a csaját" XD azt hittem megzabálom :D ... És eldöntöttem hogy feladom.. azt hiszem nincs más választásom mint beletörődni hogy Ericet egyáltalán nem érdekli mi van Mollyval és az sem hogy mi van Svédországban :(
    Sally.. tett valami jót is :) És a szalvéta... eszembe jutott az a rész ahol felbukkant... remélem nem ezzel szándékozol keretet adni a történetnek, mert az azt jelentené hogy vége és én nem akarom!!! Maximum akkor törődöm bele ha elkezdesz egy újabb Erices történetet :D
    A fejezet első fele... hát Daylant eddig is utáltam ez nem változott meg XD de Ninah... :O Komolyan csalódtam benne... aztán tudatosult bennem hogy drog és alkohol befolyása alatt állt, de ez nagyon durva... mérhetetlenül megdöbbentem és elmondom neked ha nem sokkolsz le Molly eltűnésével még mindig csak néznék ki a fejemből és próbálnám feldolgozni milyen volt Ninah régi élete....
    Eric ... TŰNÉS A PARTRA ÉS MUTASD MEG MINDENKINEK KI IS A PASIJA NINAH MILESNEK ;)
    Várom a következő részt nagyon!!!
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roxiii!

      Akkor ne koncentrálj, én pedig megpróbállak megnyugtatni. :D
      Molly eltűnt, de nyugi, életben van, még valahol, szóval no para. És a legjobb, hogy már úgyis olvastad, szóval nyugalom, minden rendben van Sandénnal. :)
      Ne add fel, hisz mint mostanában kiderült, Eric beszélt Mollyval, és van kapcsolat, szóval nyugi. :)
      Nem, nem akartam keretet adni a történetnek, csak kissé visszavezetni a történetet oda, ahol kezdődött, ezzel is egy kis löketet adni ahhoz, hogy egy pillanatra visszaemlékezz milyen is volt akkor. :)
      Azt hiszem jól tettem, hogy sokkoltalak Molly eltűnésével. :)
      Eric már lent van a parton, és harcol, úgyhogy jók vagyunk! :D
      Nos, remélem élvezted a következő fejezeteket is, és megnyugodtál Mollyt illetően!
      Köszönöm a véleményed!
      Csókollak

      Törlés
  7. Ja és köszönöm szépen hogy válaszoltál a kérdésáradatomra :D
    Roxiii

    VálaszTörlés
  8. Szia :D
    Most erőt veszek magamon és nem a végével kezdem szóval legyél büszke rám :D
    Nagyon nagyon meglepett a Dylan szemszög, de had mondjam el hogy nagyon tetszett! Ez egy "veszélyes húzás" volt szerintem, mert kétesélyes hogy mit váltasz ki vele az emberekből!..-az egyik hogy megvetik Ninaht..-a másik hogy felnéznek rá! Na lehet meglepő módon -én magam borzasztóan meglepődtem a saját reakciómon- a második csoportba tartozom! Borzasztóan megdöbbentem a leírtakon és elgondolkodtam, hogy mennyi erőre és kitartásra volt szüksége Ninahnak hogy elszakadjon ettől a "bűnös és romlott" élettől és egy tiszta életet kezdjen élni! Én még mindig a hatása alatt vagyok..és egyben biztos vagyok..jókor hagytad abba a szemszöget, emrt különben lehet másfele billent volna a mérleg! Azt már nem kell tudnunk -szerintem- hogy azok után mi történt.. a lényeg hogy Erickel van, Őt szereti és egy sikerre éhes menedzser, aki előtt jövő van!
    Imádtam ahogy Selly győzködte magát hogy kimarad Eric és Ninah kapcsolatából és a végén meg kitálalt mindent amit gondolt :) Őszinte volt, és ezzel valószínű megmentette a barátnője -vagy nem tudom már minek mondjam- kapcsolatát :D
    Roxiiival ellentétben én nem fogok beletörődni hogy Ericet semmi más nem érdekli Ninahn kívül, hisz' Ő nem ilyen! Mindig kell kicsit önzőnek lenni, de Eric szereti a rajongóit, és óriásit csalódnék ha nem térne haza hozzájuk, természetesen Ninahval az oldalán! :D -Mondjuk mikor Molly megszül mehetnének baba látogatóba... csak "kicsit" lenne ironikus XD de szerintem szép pillanat lenne- na jó nem ábrándozom :D
    Léna Léna de örülök hogy marad.. a szívem összefacsarodott mikor leírtad az érzéseit a gondolatait ahogy a szoba ürességét jellemezted... borzalmas volt bele gondolni! És mikor megjött a levél, egyszerűen biztos voltam benne hogy csattanó következik! Léna túlságosan megsértette Mr Egoista Önelégült Önző David királyutód pici szívecskéjét.. -.-" Hogy mennyire nem szívlelem ezt a karaktert, és akkor igencsak szépen fejeztem ki magamat!!
    Mikor Molly nagymamája telefonált eluralkodott rajtam a rémület ami most is tart! Hova tűnt Molly? :O Mire jött rá Léna? És mi volt az az utolsó sor?
    Nagyon várom a következőt, mert borzasztó izgatott vagyok és iszonyatosan kíváncsi!
    /az ujjamat odacsuktam az ajtóhoz, de már semmi baja :D /
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni!

      Nagyon büszke vagyok rád, tényleg! Megértem, hogy mit érzel, mert velem is volt már ilyen, és kellett hozzá elég sok erő! :D
      Húha! Nos, tudom, hogy nagyon sokakat taszít ez a téma, valamint a drogok és az ilyen élet, de már adagoltam, és remélem, hogy most már emészthető. Persze azt is tudom, hogy sokaknak ez undorító, vagy megbotránkoztató, de emellett jó érzés, hogy vannak olyanok, mint például te, akik belelátnak a dolgokba és megértik miért részletezek egy-egy esetet, és ezáltal te tisztábban látsz és megérted honnan kerültünk hova.:) Na, most ez kicsit bonyolult lett, de remélem érted. :D
      Selly most tényleg végre jól cselekedett és megmentett, vagy legalábbis rásegített a kapcsolatra. :)
      Ami Ericet illeti, örülök, hogy nem adod fel, és a baba látogatás valahogy máshogy zajlik majd le. :D
      Léna marad, örülök, hogy örülsz! :)
      David és Molly kiléte pedig kiderült, minden rendben van. :)
      Örülök, hogy jobban van az ujjad! :))
      Köszönöm, hogy írtál nékem! Csókollak

      Törlés
  9. Szia!!
    Bocsánat hogy ilyen hosszú ideje nem írtam :( DE annyi minden közbe jött, az évvége a suliban és a fáradtság is.. szóval bocsánat, de minden részt elolvastam :D És mindegyik váltott ki belőlem sok-sok érzelmet :D Hol megdöbbentem, hol vigyorogtam mint a tejbetök, hol bosszús voltam, de sohasem maradtam semleges :D
    Most ha nem haragszol nem regélném el hogy miket éltem át az elmúlt 8-10 rész alatt :D Mert akkor vagy 2 óráig gépelhetnék :P

    Ez a rész... hát elég...nem tudom mi a megfelelő szó de talán a megdöbbentő a legtalálóbb!
    Az elején kikerekedett szemekkel olvastam és rettegtem hogy mi lesz a vége, de hála a jó égnek nem írtad tovább, mert lehet rosszul lettem volna :O ... Viszont az a sokkoló valóság, ami Ninah "tökéletes" régi élete volt.. LA üdvöskéje..közbe egy gyámoltalan drogos tinilány.. én nagyon megsajnáltam! És a legszomorúbb hogy mennyi de mennyi ilyen van a való világban is... de nem akarok elkalandozni! :) És hát mivel az a rész Dylan szemszögéből íródott.. hát sikerült még unszimpatikusabbá válnia, gratulálok neki hozzá :@!!!
    Lénát nagyon nagyon megszerettem az elmúlt részek alatt, és ha minden 10. ember ilyen lenne mint Ő a világ maga lenne a paradicsom!! Hihetetlen mennyire jószívű, kedves, teherbíró és megbízható! Nem Ő a legösszetettebb karaktere a történetnek -szerintem Ninah az, Ő kiismerhetetlen :D- de nekem biztosan Léna a legszerethetőbb személyiség! Nagyon szomorú lettem volna ha el kell hagynia Svédországot és Kevint! De ez helyett most inkább feldúlt vagyok.. :O Hogy tudott nyom nélkül eltűnni Molly? Annyira nem lehet ostoba hogy ezzel a hazug Daviddel ment, és se szó se beszéd ott hagyott mindent és mindenkit! Itt valami más lesz a háttérben :O de miiiiiii?????? Mi volt Léna megvilágosodása a végén? Nekem abból a két fránya sorból semmi nem jutott eszembe pedig istenemre mondom vagy 10szer elolvastam egymás után!
    És ha már itt tartunk.. Dylan mellé beállhat David herceg is a sorba ... Őt is utálom! Igazán békén hagyhatná Mollyt a babát és Lénát is! Menyjen bulizzon meg pottyantson még pár gyereket -.-""
    Erickre borzasztóan dühös vagyok! Úgy érzem hogy mostanában csak van és semmiért nem küzd igazán.. mióta LA-ben van adott egy koncertet és csinált egy videó klipet.. nem törődik semmivel, csak Ninahval..ami részben jó részben nem!
    Imádom hogy annyira szereti hogy mindig vele akar lenni, de sajnsos vagy nem sajnos nem csak ketten léteznek a Földön! Léna beleszakad otthon a munkába és soha egy telefont nem ereszt meg neki, most is eltűűűnt!! és meg se mozgatta.. cinikus volt "FBI" Nem tudom, nem épp a legszimpatikusabb most nekem, pedig én Ericet az elejétől kezdve nagyon nagyon szerettem és most is szeretem imádom, csak nem tetszik a viselkedése! De mondjuk el a pozitívumokat is :D Imádtam mikor ledobálta a ruháit és Ninah után eredt! Itt az ideje a változásnak! Tegyen is azért hogy az övé maradjon az a lány akit szeret :D Én szurkolok :D
    Rubenről is pár szót bár Ő ebbe a részben nem szerepelt! nagyon megszerettem :D Kicsit sajnálom, de helyes pasi biztos talál magának valakit :D

    Hát most aztán mindent bepótoltam! Ne haragudj ez egy kisebb kisregénnyel felér :/
    Nagyon tetszett a rész, izgatottan és kíváncsian várom a következőt, amiből remélem több kérdésre is választ kapok :D
    Puszil Vivien

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivien!

      Jól van, legyen, nem kérlek meg, hogy írd le, és semmi baj az elmaradásért, örülök, hogy most olvashatok felőled! Remélem minden oké lett a suli végét illetően! :)
      Valóban a megdöbbentő a legjobb szó, mert hát elég durva a jelenet maga.
      Az az igazság, hogy nagyon jól látod azt, amit sajnos anno a Ninah mellett állok egyáltalán nem láttak, vagy ha igen, akkor kiélvezték.
      És igaz, ami igaz, a mai világban is rengetegen vannak így, még ha nem is hírességekről, hanem normális, hétköznapi emberekről beszélünk.
      Örülök, hogy Léna a szíved egyik kényelmes lakója, tényleg csodálatos lány, és maradhat! :D
      Molly pedig most bajba keveredett és egy percig sem unatkozik, de semmii baj, jól van! :D Mint már utóbb kiderült. :)
      Ami Ericet illeti, a dühöd megértem, de hál' istennek szereted őt, úgyhogy remélem egyszer nagyon, nagyon fogod szeretni és a viselkedésében sem találsz semmi kivetni valót. :)
      De boldog vagyok, hogy tetszett a Ninah után szaladós rész! :) Ruben rajta van, hogy becsajozzon, habár az utóbbi részekben olvashattál információkat róla.
      Imádom a kisregényeid, úgyhogy ha majd akarna íródni egy pár, akkor csak küldd! :D
      Köszönöm, nagyon köszönöm, hogy írtál nekem! :)))
      Csókollak

      Törlés
  10. Sziaaa! :D
    Megpróbálkozom most egy komival is, de már előre tudom, hogy rövid lesz, viszont ez a fáradságom miatt van, nem pedig a fejezeted miatt, mert az valami ütős lett! :D
    Most igazából ha normálisan működne az agyam, vagyis fogna, akkor nagyon nem tetszene ez a Dylan szemszög, de mivel ez nem így van, még ez is tetszett, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy a viselkedésük és a tetteik mellett vagyok, de kellett ez ide. :D Ninah nem semmi showt levágott, és a tetejében nem is egyedül, hát ez haláli! :D Az a hármas meg, no comment. :D
    Selly előtt komolyan mondom, hogy lehidalok. :D Olyan dumákat le tud nyomni, hogy csak ámulok és bámulok, Ő az egyik legtisztánlátóbb ember aki ki is mondja, hogy mit gondol. Eric pedig most kapott egy vállveregetést tőlem. :D Ja és Selly-től reméltem, hogy megkapom a kellő képes aggódást, ebben sem csalódtam. :D
    Egy kis ideig belenyugodtam, hogy Lénának el kell mennie, de mégis tudtam, hogy nem adjuk fel ilyen könnyen, és hála égnek, még véletlenül sem tudtuk feladni, mert David megelőzött minket, na ez egy nagyon váratlan lépés volt. Nem gondoltam volna, hogy igazat ad Lénának. Na de hova ment el, és hova tűnt el Molly? Katasztrófa, vagy pont hogy nem az lesz. :D Kíváncsi vagyok most, majd pl. egy Molly vagy David szemszögre. :D Vajon lehull a lepel Molly szemei elől a titokról? :D
    Bármiféle nem ide illő vagy teljesen értelmetlen dolgot írtam, a fáradság hibája. :D
    Imádtam a fejezetet, várom a következőt, de ha nem pénteken lesz, hanem pár nappal később, akkor sem lesz semmi gond. :)
    Puszillak, adadel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adadel!

      Jaaaaj te kis hamis! Te vagy mindig fáradt vagy, vagy mindig éjfélkor írsz. :D De semmi baj, mert én akárhogyan is, nagyon köszönöm! :)
      Nos, nem baj, hogy valamire fogjuk, ha tetszett neked a Dylan szemszög, én imádlak! :D
      Nem is tudtam, hogy ilyen véleménnyel vagy Selről, bár tudtam, hogy kedveled, de ennyire? Ez szép! :)
      Molly drágát elrabolták, és majd ki is derül, hogy hova, vagy miért, és minden más is! :)
      Minden rendben volt a kommenteddel, egy szavam sincs! ;)
      Igyekeztem, és sajnos késtem, de remélem nem volt nagy baj!
      Köszönöm, hogy írtál nékem! Csókollak

      Törlés
  11. Hellóka, ez a történet egyszerűen fantasztikus! Már alig várom hogy folytatódjon! Remélem minél hamarabb meg fog ez történni! Kérlek siess.
    Az egész sztori tök jó, és bocsika h csak most komizok, de most értem az eddigi fejezetek végére!! Puszika és sok sikert!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Névtelenem! :)

      Nagyon, nagyon szépen köszönöm ezeket a szép szavakat, és örülök, hogy tetszik a történetem!
      Semmi baj, egy szavam sem lehet, hisz olvasol, és most még írtál is! :))
      Köszönöm szépen, és akkor további kellemes olvasást és jó szórakozást!
      Csókollak

      Törlés
  12. Szia! :)

    Mindig próbálom máshogy elmondani neked, mennyire csodálatosan imádnivaló fejezetet írtál, de most úgy értem, kifogytam az ötletekből, úgyhogy csak annyit mondok, hogy megint oda vagyok érte! :)
    A Dylan szemszögtől megint megijedtem, nem szeretem, nagyon nem, még mindig olyan félelmetes, de amit olvastam az meghökkentő volt. Persze, tudom, nem kellett volna meglepődnöm, hogy Ninah ilyen rossz kislány volt, de engem akkor is meglepett. Ilyenkor látszik, mennyivel jobb volt neki Svédországban, és micsoda szerencse, hogy megismerte Ericet, mert ki tudja, lehet, még mindig ugyanez a drogos, piás, nemtörődöm kamasz lenne. Szóval, kihoztam a Dylan szemszögből azt, hogy imádom Ericet! :DDDD Azért ehhez még annyit hozzáfűznék, hogy nem kis munka lehetett ilyen élethűen megírni ezt a részt, mármint ez tényleg olyan pasi szemszög lett, és egyébként annyira tetszik, mintha tudnál az ő fejükkel is gondolkodni! :D Vagy csak már túl jól ismered őket! :DD
    Selly szemszöge is tetszett, főleg a kis beszéde, rávilágított a lényegre, és remélem Eric megértette, úgy tűnt. :D Kíváncsi leszek a folytatásra, hogy mi lesz vele meg Ninah-val, mert szerintem a lány nem is érzi, hogy esetleg a fiúja részéről valami nem oké, vagy nem volt oké. Egy valami viszont szemet szúrt, de lehet, hogy csak képzelem az egészet, szóval ha csak beledumálom, akkor bocsánat, de muszáj megosztanom veled. :D
    Szóval miért van az az érzésem, hogy Sellynek kell Eric? Igaz, csak egy-egy szó vagy gesztus engedett erre a következtetésre jutni, na meg a blog. Jó, már próbálta elmagyarázni Selly, hogy miért írta, meg minden, de épkézláb érveket nem tudott felhozni, viszont, ha kiderülne, hogy szerelmes Ericbe, akkor már mindjárt érthető lenne, és én meg utálhatnám teljes szívemből, amiért ilyen aljas módszerrel próbálta elszakítani őket egymástól, és gondolom ezután jött volna, hogy magához édesgeti Ericet. Ja, és mindezt a legjobb barátnőjével tette volna. Szóval, biztos csak belemagyarázom a történetbe, és biztos oltári nagy baromságokat írtam, de akkor majd röhögsz egy jót rajta! :D
    Úgy megkönnyebbültem, hogy Lénának nem kell elhagynia az országot, azért az durva lett volna! Viszont, én már mikor olvastam David levelét, éreztem, hogy itt mindjárt történik valami...és történt is. Most elvitte valahová Mollyt? Vagy mi történt azzal a lánnyal? Nem mintha aggódnék érte...na jó, egy kicsit, de inkább a babát sajnálnám, nem őt, bár szerintem nem fog baja esni, és David jól bánik majd vele, csak maximum nem engedi haza, és kényszeríteni fogja dolgokra, de nem hinném, hogy bántja. Majd kiderül! :D

    Nagyon várom a folytatást, megint elképesztően kíváncsi vagyok! Remélem nem hordtam össze sok idiótaságot, ha mégis, nézd el nekem! Puszi: Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ági!

      Köszönöm, nagyon köszönöm szépen! :))
      Annyira édes, hogy ijesztő számodra Dylan, és szinte félsz tőle, megzabállak! :D
      Ninah már hamarabb szakított ezzel az élettel, mégpedig, amikor fősulira ment, de ettől függetlenül jót tett neki, hogy elhagyta ezt a helyet, és barátot is talált magának Svédországban, méghozzá Eric Saade személyében.
      Tényleg pasis lett? Annyira jó ezt hallani, mert még mindig nem tudok jó pasi szemszöget írni, mert nem vagyok ők. :D Úgyhogy szenvedek vele, és a végén is úgy érzem, hogy ez egy csajos pasi szemszög, azaz leginkább buzis. :D
      Nos, amit itt kikombináltál, nem egy elvetendő ötlet. Simán megérteném én is az érveléseiddel, és mit lehet tudni? De nem vagyok benne biztos, hogyha ez igaz is, akkor kiderülne, maximum csak utalgatások folytatódnának, és nem lenne semmi más jele. :)
      Bizony David kissé elrabolta a mi kis Mollynkat, de kiderült minden, úgyhogy nyugodtak vagyunk már. Vagyis nyugodtabbak. :D

      Nem hordtál össze semmi butaságot, letisztult komment volt, és örültem neki!
      Köszönöm, hogy megírtad a véleményed, és sietek, mint mindig! :D
      Csókollak

      Törlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)