2011. december 6., kedd

Chapter 35


The new office
/Az új iroda/



Mivel Eric még nem küldött SMS-t, ami arra engedett következtetni, hogy még nem hagyta el az ágyam meleg ölét, úgy döntöttem, hogy meglátogatom az új irodámat úgy, ahogy Sam javasolta.
Marx pontosan olyan volt, mint egy limuzin sofőr, nem beszélt, rám se nézett, már azt vártam mikor huzatja fel velem a fekete elválasztó üveget.
Bő fél óra múltán végül lefékezett az autó, és Marx gyorsan kipattanva nyitotta ki az oldalamon az ajtót. Mosolyogva kiszálltam, és megköszöntem a segítségét, mire végre egy normális reakciót is láthattam az arcán, egy ferde kis mosolyként.
-          Köszönöm a segítségét Marx, most már nyugodtan visszamehet.
-          A Mr azt adta ki utasításként, hogy ma maradjak Ön mellett, és arra vigyem, amerre csak kívánja.
-          Ó – nyúlt meg az arcom, majd elléptem a kocsitól, és felnéztem az előttem magasodó épületre. – Lenne kedve velem jönni?
-          Inkább a kocsiban maradnék – hajtotta le a fejét, én pedig megadóan bólintottam.
-          Ahogy akarja.
Lassú léptekkel indultam meg az irodaház felé, miközben azon gondolkoztam, hogy hogyan nézhet ki a helyiség. Vajon Samé volt ezelőtt? Vagy ugyanolyan unalmas lesz, mint amilyen Rubené volt? Esetleg valami színes, és érdekes? Valami Ninah-s?
Amint beléptem a hatalmas fotocellás ajtón megpillantottam a recepciós lányt, aki vidám mosollyal az arcán nézelődött a hallban.
Ha feleannyira kedves, mint amilyennek látszik, már nem lehet gond. Vigyázva lépteimre, indultam meg felé.
-          Jó reggelt! – szólítottam meg, mire felém kapta pillantását.
-          Ó, Miss Miles! Örülök, hogy megismerhetem! – nyújtotta a kezét, amit azon nyomban el is fogadtam. – Megnézné az irodáját?
-          Ha lehet – pislogtam még mindig meglepetten, majd követtem a lányt a liftig.
Honnan tudja nevem? Egyáltalán hogyan ismert fel? Úristen, itt mindenki tud rólam mindent.
Feszengve nyeltem le aggodalmam, miközben a liftben halk zene szólt.
-          Ma akarja kiválasztani majd a segédjét, vagy esetleg másik alkalmat választ? – fordult felém a letörölhetetlen mosollyal, ami mostanra már kezded megijeszteni.
-          Tessék? – nyögtem, és ebben a pillanatban megállt a felvonó, majd halk csilingeléssel szétnyíltak az ajtók.
-          Szüksége van egy olyan emberre, aki segítheti a munkáját, és mi erre a pozícióra gyakornokokat szoktunk ajánlani, hisz az mindenkinek a legjobb. Van is néhány jelentkezés az asztalán, nézze majd át!
A szavai csak másodlagos hangként jutották át a fülemen, mert abban a pillanatban, ahogy megpillantottam a hatalmas helyiséget, elállt a szavam. Az iroda valami csodálatos volt. Miután megpillantottam nem volt kétségem afelől, hogy ez nem Sam irodája volt ez előtt, sőt, ezt direkt nekem csináltatták meg. És nem tudom hogyan csinálták. Világos volt, színes, otthonos, és mégis egy iroda benyomását keltette.
Színes virágok voltak elhelyezve egy hatalmas asztalon, ahol egy számítógép, és rengetek papír is helyet kapott. A fal mellett faszekrények sorakoztak, majd azoktól balra egy ruhafogas magasodott ki. A függöny halvány vajszínű volt, ami kellemes fénybe vonta a helyiséget. Körbefuttattam a szemem a falon, ahol rengeteg kép mosolygott rám az életemből. Ott volt Selly, és anya, meg apa, az általános iskolai képem, amikor elballagtam. Közelebb sétáltam az egyik képhez, és meghatottan, mosolyogva vettem szemügyre. Központi helyen volt, mégis csak az vette észre, aki akarta. Mosolyogva nyújtottam a kezem a képért, amelyiken három kisgyerek nevetett fesztelenül egy parkban.
Óvatosan leakasztottam a helyéről, és hitetlenül ráztam meg a fejem.
Honnan van ez meg nekik? Ez Selly! Ő pedig… – simítottam végig egyik ujjam a fiúcska arcán.
-          Ez hihetetlen – leheltem teljesen lesokkolva.
-          Rengeteg munka van ebben az irodahelyiségben, Sam mindenkitől elvárta, hogy a legjobbat nyújtsa – szólalt meg mögöttem a nő, mire megpördültem.
-          Köszönöm – suttogtam, és még egy utolsó pillantást vetve a képre visszaakasztottam a helyére.
-          Most megmutathatom az Ön irodáját?
-          A mimet? – szökött fel a szemöldököm. – Akkor ez mi volt?
-          Az asszisztense irodája.
-          Mondja, hogy csak viccel – néztem rá hatalmas szemekkel, de a nő csak elmosolyodott, és kinyitott előttem egy ajtót, ami egy következő hatalmas helyiségbe nyílt. – Én ezt el sem hiszem – suttogtam, miközben körbe-körbe forogva néztem a szobát.
Ha lehet még otthonosabb volt, mint az előző, itt egy fokkal bensőségesebben volt berendezve minden, még jobban a személyiségemhez igazították a szoba színét, még több csodálatos kép volt a falon, nem fukarkodva, gyönyörűbbnél gyönyörűbb festményekkel. A szoba hátsó részében az egyik falat elfoglalta pár szép festmény, ám egyik sem híres festők keze nyomának tűntek. Egyből megindultam feléjük, miközben már hallottam is a nő halk kuncogását a hátam mögül.
-          Nos, igen. Kíváncsi vagyok rájön-e, ezek kiknek a munkái. Ha igen, adok a pletykákra.
Vizslató tekintettel cikáztam a képek között, amik egytől-egyik gyerekmunkának tűntek.
-          Saade-k! – böktem ki az első gondolatot, ami eszembe jutott.
-          Úgy bizony. Ha lesz ideje, nyugodtan bogozza ki, hogy melyiket melyikük csinálta.
-          Nagyon vicces – villantottam rá egy gúnyos mosolyt, majd a kezemet nyújtottam felé. – Tegeződhetnénk.
-          Örülök – mosolygott, és megfogta a kezem. – Akkor megnézed a jelölteket?
Bólintottam és megindultam a gyönyörű íróasztal felé, ami telis - tele volt Ninah-val. Az asztal közepén halomban álltak a papírok, és egy kis kék cetli díszelgett mindennek a tetején. Már kis, sejtelmes mosollyal az arcomon léptem közelebb, és amikor kezembe vettem a papirost, beigazolódott a gyanúm.

Ninah, csak, hogy tudd, attól, hogy megcsináltuk neked ezt a csodálatos irodát, még nem alapvetően lefektetett tény, hogy nem kell dolgoznod. Úgyhogy minden papír, amivel én már nem foglalkozom, még csak a kezemben sem volt, most itt pihen az üzenetem alatt.
Sok sikert, és üdv a Team Saade-ban!

Sam
-          Jól van Sam, jól van… - nevettem halkan, majd oldalra tettem az üzenetét, és a papírhalomra néztem. – Fantasztikus!
Egyesével lassanként húztam magam elé őket, és felcsaptam az aktákat, hogy beléjük lessek, és megnézhessem a mellékelt képeket. Mind lány volt, ráadásul rengeteg gyönyörű volt köztük, akik máris nem voltak olyan szimpatikusak. Elhúztam a szám, mivel nem tudok minden jelentkezést elolvasni először első benyomásra ítéltem, ami bár gusztustalan és csúnya dolog, ha megtehettem, miért ne?
Percekig csoportosítottam őket egyetlen pillantással, két kupacba, amikor rezegni kezdett a telefonom a táskámban.
Pillantásom az éppen olvasott aktán tartottam, miközben vakon tapogatóztam a készülék után. Amint megéreztem megszorítottam, és félig odafigyelve rántottam ki a kezem a táskából.
Az egyik papírnál előbb volt az életrajza, mint a képe, úgyhogy akaratlanul is bele-beleolvastam az önéletrajzába, ami nem sokkal volt tarkább, mint az enyém, lévén, hogy a tizenkilencedik életévét taposta a lány is, méghozzá nem hazai versenyző, közép-kelet Európából van itt. Érdeklődve néztem tanulmányait, miközben néha apróbb pillantásokat küldtem a telefonomat nyomkodó kezem felé, hogy rávegyem, nyissa meg az üzenetet.
Amikor végre rányomtam a „olvas” szóra, visszatértem a lányhoz, hogy megnézhessem a képét.
-          Huh – szakadt fel belőlem ez a reakció, amikor megláttam a lány képét, majd összecsuktam az aktát, és a telefonomra meredtem.

Húsz perc múlva a négyes stúdióban! Mäster Samuelsgatan 4/a. Utállak a reggel miatt!

Eric
-          Isteni – nyöszörögtem, és visszacsúsztattam a telefont a helyére. – Mennem kell, de meg van, hogy kit szeretnék felvenni. A lányé a legfelső akta, holnapra szeretném, ha bejönne ide az irodámba, mondjuk… - meredtem az előttem lévő órára ihletért – tizenegyre. Igen, délelőtt tizenegykor, ha neki is jó, akkor szeretnék egy találkozót. Kérlek, hívd fel nekem a lányt, és add meg neki az elérhetőségem is – hadartam, miközben összekaptam magam, és kiszáguldottam az ajtón, aztán valami eszembe jutott, és lefékeztem.
A lány felé fordultam, és hatalmas szemeket meresztve mosolyogtam rá halványan.
-          Hülye vagyok, bocsánat, te nem is nekem dolgozol. Istenem… sajnálom – temettem két kezembe az arcom, majd felsóhajtottam, és erőt véve magamon felnéztem. – Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a lánnyal?
-          Nyugi, majd beszélek vele, minden úgy lesz, ahogy kérted – nevetett, és éreztem, tudtam, hogy az én esetlenségemen nevet.
-          Nem vagyok ám mindig ennyire hülye – mosolyogtam rá, miközben már a kijárat felé tartottam, és célba vettem a liftet. – Holnap jövök – kiáltottam vissza, majd bezáródtak a lift ajtajai, és elindultam a táncpróbára.
Gyorsan beugrottam a limuzinba, és megadtam Marx-nak a címet, aki közölte, hogy tizenöt perc és ott leszünk. Eric ezt hogyan számolta ki ennyire pontosan?
Elhessegetve minden más gondolatot vettem elő a mobilom és rákerestem Selly számára.  A harmadik idegtépő csöngetésre vette csak fel, és álmosan nyögött bele a telefonba.
-          Te alszol? – ráncoltam össze a szemöldököm, miközben a leghitetlenebb hangvételem vettem elő.
-          Már nem. Nincs ma előadásom – ásította. – Amúgy meg neked is jó reggelt Ninah Miles.
-          Ja, igen neked is. Kérdésem volna. Honnan van meg neked az a kép, amin hárman vagyunk rajta gyerekként? Eric, te és én?
-          Nekem nincs meg – válaszolta álmos hangon, mire bennrekedt a levegő a tüdőmben.
-          Akkor meg honnan…? – suttogtam halkan, szinte elfelejtve, hogy Selly a vonal másik végén vár tőlem egy értelmes mondatot.
-          Szerintem beszélgess el a harmadik érintett féllel édes. Amúgy van kedved ma elmenni valahová?
-          Nem lehet dolgom van, viszont neked lesz kedved eljönni egy Eric Saade koncertre, igaz?
-          Eric Saade? Hm… életemben nem hallottam a nevet, kíváncsivá tettél. Mikor és hol?
-          Üzenetben elküldöm, oké? – kérdeztem, mire egy új nyögés volt a válasz, és már ki is nyomtam.
Eric azt hiszem, lassan véglegesíti magát a listámon, amin a leendő áldozataim vannak.
Az ablakon kinézve gondolkodtam azon, hogy mire is bólintottam rá, amikor eldöntöttem este, hogy nem érdekelnek a következmények mostantól a kapcsolatunkat illetően. Azt hiszem, nem leszek többet az a Ninah, aki a szülei árnyékában él, az, aki az egyetem padjait koptatja, hogy váljon belőle valaki. Mióta itt vagyok Svédországban éreztem rá, hogy a pillanatnak kell élnem, és Erickel csak így lehet. Nem tudom, hogy ő-e a tökéletes férfi a számomra, nem tudom, hogy megéljük-e a holnapot, azt pedig végképp nem, hogy meddig tudom csinálni ezt a munkát mellette, ráadásul Sam nélkül, de hajrá!
A limuzin lassan fékezett le egy hatalmas épület előtt, én pedig nagy levegőt véve tettem kezem a kilincsre. Amint kattant a zár, és kinyitottam az ajtót villanások hada vett körül, szinte semmit sem láttam.
Egy pillanatra lesokkolva dermedtem meg, és tátott szájjal néztem magam elé. Nem ülhettem vissza a kocsiba, és nem is futamodhattam meg. Lenyeltem a merevségem, és feszes mosolyt erőltetve az arcomra szálltam ki az autóból. Amint megtettem az első kilátástalan lépésem a bejárat felé, miközben hihetetlen mennyiségű riportert és fotóst taszítottam arrébb, a semmiből megjelent mellettem Marx, és hatalmas testével védve sétált mellettem, hogy elzárja a mikrofonok tömegét.
Hálásan mosolyogtam rá az ajtóban, és reméltem, hogy képes lesz épségben visszaérni az autóig. Amint az üveg összezárult mögöttem, megszűntek a vakuk, elnémultak a riporterek én pedig hálásan sóhajtottam fel. Álmodozva fordultam meg, amikor szembetaláltam magam Eric mosolygó arcával. Lazán zsebre dugott kézzel állt tőlem húszlépésnyire, arcán az a kaján mosoly játszott, amelynél eltitkolni sem lehetett a kárörvendést.

----------------------------------------
Jaj istenem, nektek is annyira fájt, mint nekem, amíg nem volt friss. Na, jó biztosan nem, de tudnotok kell, hogy én szenvedtem, frisset akartam már hozni, és várnom, várnom, várnom kellett... Megőrültem.. :D
No, de ezzel a fejezettel, és sok minden egyéb mással is szeretnék mindenkinek Boldog Mikulást kívánni! :))
Szép napot! :))

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hú.első vagyok:-) Nekem tetszett ez a rész is,bár jobban szeretem azokat ahol "pörögnek"az események,de tudom h.kell ilyen is,meg gondolom van jelentősége,főleg h.Nina most "tesz szert" egy asszisztensre :-)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! :))
    Hidd el, nem csak te vártad azt, hogy hozd frisset. ;)
    A fejezettel kapcsolatban pedig, mit is mondhatnék? Nem tudok mást mondani, mint hogy nagyon tetszett, ugyan úgy, mint mindig. De tudod mit sajnáltam? Azt, hogy vége lett... Többet akarok! Vagyis, legyen már szombat! ;) Habár, előtte megteszi a holnap is, eszméletlen, hogy milyen pörgős napom lesz, kíváncsi leszek, hogy egyben maradok-e a nap végére...
    A remixre kíváncsi vagyok, ha gondolod, twitteren átlinkelhetnéd. ;)
    Holnapot, aztán szombatot! :DD
    Jah, és az email... este már olvashatod, de most már nincs időm megírni. :) Pedig mindennél jobban megszeretném Neked mutatni a gondolataimat mihamarabb. ;)
    Kisses&Hugs♥♥

    VálaszTörlés
  3. Sziaa! :)
    Sajnálom, hogy az előző fejezethez megintcsak nem írtam, de itt elmondanám,hogy azt is nagyon imádtam, akárcsak ezt! :DD Mondjuk ez minden fejezetedre igaz! :)
    Ahogyan elképzeltem Ninah irodáját nagyon klassz lehet, aztán kiderült, hogy az nem is az övé, mert ő még jobbat kap! :)Ez mennyire cuki, biztos nagyon szép az is, de a fantáziám már cserben hagyott! :) Kíváncsi vagyok, hogy Ninah jó asszisztenst választott-e magának, remélem igen! Valakit, aki nagyon jó a munkában de egyáltalán nem Saade rajongó és ezért egyáltalán nem akar majd keresztbe tenni a főhősünknek! :) Eric üzenete...cuki volt, nem tudok rá jobb szót!"utállak a reggel miatt" szerintem egyenlő a megőrülök érteddel! :))
    Na minden, nem traktállak tovább a hülyeségeimmel, úgy olvasnám már tovább, úgyhogy remélem repülni fog az idő szombatig! Puszipuszi: Ági :)))

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Fantasztikus lett! Mint mindig. :P
    Nagyon szép lehet az irodája, meg az asszisztensé is! :D
    Kíváncsi vagyok milyen lesz az asszisztense! :P
    Nagyon tetszett Eric SMS-ének utolsó mondata "Utállak a reggel miatt!" XD
    Mi volt ez a végén? Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz! Várom a következő fejezetet!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  5. Sziiiiiiaaaa!!!:D
    Hidd el, én is szenvedtem, amíg nem volt friss. És most a legnagyobb őszinteséggel mondom: minden nap feljártam az oldalra, hátha megenyhült a szíved és hoztad hamarabb, de most az első dologm volt elolvasni. megtanultam és kommentelek is. :D
    Hát ez egy fantasztikus fejezet lett, azt hittem, hogy az első iroda, amit mutattak Ninah-nak, az övé lesz, mert ott van néhány kép róla és a hozzátartózóiról, de nem. Kíváncsi lettem azért arra, hogy ki az a lány, akit Ninah felvett alkalmazottnak.
    A végén Eric... chh. xD Nem volt szép, hogy mosolygott Ninah bejövetelén, de mindenki tudja, hogy a legszebb öröm a káröröm. :D
    Na, csakhogy még jobban mutassam a kíváncsi természetem, azt is szeretném megtudni, honnan van Eric-ről, Selly-ről és Ninahról az a közös kép... valahogy úgy érzem Eric keze benne van a dologban, bár nem biztos! ;)
    Amúgy komolyan néztem egyet, amikor a kis hópelyhek szálltak az oldalon... én néztem, hogy most lehet én látok rosszul, de nem. ehhez kapcsolódva Neked is Boldog Mikulást!! :)
    Szóval imádtam a fejezetet, de messze van még a szombat, nem baj, attól függetlenül, hogy ki van írva az új rész időpontja, szokásomhoz hűen feljárok minden nap ide. :D
    Na csóóóóók: Sziszaa <3 ^^

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Bocsi, ha esetleg nem írtam az előző fejezetekhez, őszintén szólva fogalmam sincs, hogy komiztam-e vagy sem. Ha igen, akkor jó, ha nem, akkor... most pótolok:D Bocsi, csak nagyon össze vagyok zavarodva, az elmúlt pár hétben igen rendszertelenül komizgattam, hol írtam, hol nem, mivel volt, hogy csak éppen két percre tudtam feljönni. Most már viszont kezdek visszatérni, szóval reménykedek, hogy a rendszeres komizás is sikerülni fog, főleg a kedvenc blogjaimnál, mint ez is:)
    El vagyok ájulva!!!!! Imádlak!!!!! Egyszerűen hihetetlen, ahogy fűzöd a történet szálát!!! Amikor a fejezeteid végére érek, mindig ott van az az érzés: MÉÉÉG!!!!!! Egyszerűen le sem bírom venni a szemem a képernyőről! A 'beavatás' igen kemény lett, nagyon bírtam Ericet, háháhá, ő találta ki, neki is szenvedbie kellett!!! :D
    Csodálatos lehet Ninah irodája, szívesen dolgoznék egy ilyen helyiségben...:9 Vajon Eric adta azt a képet? Remélem, a kis asszisztens nem rivális Saade-imádóként fog fellépni, hanem esetleg jó barátnők lesznek Ninah-val... Nálad sose lehet semmit sem tudni...
    Bírtam ericet, ahogy ott vigyorgott a feji végén, kíváncsi vagyok, mit hozol nekünk a következő fejiben... Egyben az9nban biztos vagyok: Mivel Te valami meglepetést mindig tartogatsz számunkra, biztos, hgoy megint lesz valami váratlan dolog:D Ugye?
    Siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Helóóó.! :))
    Hááát..újra itt ;)
    Nah tehát kezdjük a fejezet elemzését :DD:P

    A fejezet ismét, NAGYON tetszett :)
    Remélem, hogy Marx kicsit majd feloldódik Ninah közelében, mert ha jól sejtem, akkor még szerepelni fog egy két részben ez a sofőr..:)
    Az iroda csodálatos! Elámultam, mikor olvastam azt a részt...amikor pedig tökre úgy voltam vele, hogy ez Ninah irodája, ismét megleptél, merthogy ez az asszisztens irodája..:DD
    A képre pedig kíváncsi vagyok, hogy Mr.Popular mit fog felelni ;))
    Nah és az az új lány...most az a "Huh" annak szólt, hogy ronda, vagy annak, hogy szép?? o.O
    Wáááh...nem tom' mit higgyek.
    Eric mosolya és reakciója a végén...ááhhh...de cuki voolt *-* :)) Kíváncsi leszek, hogy miért kárörvendő..:DD
    Bocsi, most csak ennyi telik tőlem..:/ <3
    Várom a következőt, ami...ahogy olvastam eszméletlen jó lesz ;))

    Puszi: Mancsiiii

    VálaszTörlés
  8. Szia Evus!
    Első bizony! :)) Örülök, hogy a lassúsága, és a "majdnem nem történik semmi" ellenére tetszett ez a fejezet is. :) Bizony, bizony új asszisztens, méghozzá nem is akárki.
    Csók

    Szia Adadel!
    Örülök, hogy nem csak nekem fájt, komolyan, én majdnem beleőrültem. :D
    Vége lett, de ma már teszem is fel a frisset, azt hiszem! :)
    Hát eljött a HTF klipjének ideje, nem voltunk oda érte, de ezt meg is beszéltük már, szóval nem ragozom tovább. :)
    Az e-mail videódra válaszoltam, szóval már csak egy kommenttel lógok a blogodnál. :)
    Csók

    Szia Ági!
    Örül-örülök, hogy mindkettő fejezet tetszett, no meg, hogy szereted Ninah történetét, én sem érzek másképp Beckievel kapcsolatban. ;)
    Az iroda tényleg otthonos lett, a lényeg, hogy a lány jól érezze magát. Ami az asszisztenst illeti, majd meglátod ki az. :D
    Nem akarok sokat elárulni róla.
    Csókollak! :)

    Szia Zoey!
    Na, igen Eric üzenete magáért beszélt! A vége pedig... :D kiderül a mai részből, ami nem lesz túúl "hűvös" fejezet. :)
    Csók

    Sziiaaaa Sziszaa!
    Megmosolyogtattál, örülök, hogy jutott időd nékem kommentet írni, és csak, hogy én is őszinte legyek, az, hogy egy nappal előrébb hoztam a fejezet megjelenését, eme kommentárod is szerepet játszott! :)
    A közös kép honnan léte kiderül majd, ha nem is világosan, de ki fog derülni. :))
    A hópelyhekkel meg be kell valljam sokat szórakoztam, de meglett! :D Örülök, ha tetszett! :)))
    Csók

    Szia Drága Orchidée!
    Se gond, hogy nem írtál, most kaptam tőled egy összegző kommentárt, úgyhogy végtelenül hálás vagyok neked emiatt, tudom, hogy összejött neked most a "nyaralás" után minden. (:
    Bizony Ericnek is meg kell tanulnia áldozatnak lennie, Ninah-val ez jár. :D Ezt most megtapasztalta a beavatásnál a kis édes. :)
    Rettentően nagyon köszönöm a szavaid, komolyan nagyon igyekszem, hogy jó kis fejezeteket hozzak össze, úgyhogy az ilyen szavak, mint amiket most tőled kaptam, csak erősítenek! :))
    Az asszisztensre rátérve, majd te is meglátod ki ő, lesz meglepetés. :)
    Csók néked! :)))

    Szijaaa Mancsiiiiii! :)))
    Örülök, ha sikerült meglepjelek az irodás résznél! :) Eric válasza pedig maaajd kiderül. :)
    A "huh"-s rész, se nem a szépségének, se nem a csúnyaságának szólt. Igazából nem akarok egyelőre semmit elárulni, ki fog derülni, hogy ki is az asszisztens, és miért is reagált így Ninah. Jó látni, hogy mindenki érdeklődését így felkeltette. :)
    Eric mindig kárörvendő, ha látja, hogy Ninah nem tud mit kezdeni a helyzettel, ha azt látja rajta, hogy most úgymond "beég". :D
    Mert hát Eric ehhez már hozzászokott, neki ez már semmi, így jót röhög azon, akit a riporterek hada még sokkol.
    Remélem, hogy igazad lesz, és a kommentárodban, majd azt olvashatom, hogy "eszméletlen" lett a fejezet! ;)
    Csókollak

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)