2011. december 14., szerda

Chapter 37

One - zero over there!
/Egy – null oda!/



Percekig tartott, míg végre erővel, vízzel, majd végül női bájjal sikerült szétválasztanom őket, és rávenni arra, hogy a próbára figyeljenek.
Lassan kezdtem el lehúzni magamról a pólót, mire végre mindkettejük figyelme rám irányult.
-          Köszönöm – hajoltam meg előttük visszaengedve a pólóm, amire a reakció elégedetlen fújolás volt. – Elég! – intettem le őket. – Ha nem kezdjük el ezt az istenverte próbát, esküszöm itt hagylak titeket és ketten játsszátok el a csábítás pillanatait a színpadon, ahol a szám megkívánja. Esetleg te Alex, szívesen tekergőzöl majd Eric lábán.
-          Oké, vágjuk, csináljuk! Nézzük, mit tudunk kihozni belőled – engedte el Alex az énekes nyakát, és lassan kiegyenesedett, majd megindult felém.
Kérdés nélkül megragadta a karom, és magához rántott. Komoly tekintettel néztem a szemét egészen addig a pillanatig, amíg meg nem forgatott, és át nem húzott a lába alatt, hogy aztán egy pillanatig – életem egyik leghosszabb pillanatáig – elengedjen, aztán megfordulva elkapja feltartott kezeim, és felrántson a földről. Lihegve húzott magához, hogy a lábam alá nyúljon, és azt felhúzva döntse hátra a testem maga előtt.
Másodpercekig maradtunk így, majd visszaengedett, de a megérdemelt taps elmaradt, Eric izzó pillantással méregette Alexet, aki viszont csak engem nézett mosolyogva.
-          Azt hiszem menni fog – engedte el a kezem, és az egyik asztalon lévő vizes palackért nyúlt.
-          Mi? – vontam fel a szemöldököm.
Lassan, ráérősen lecsavarta a kupakot, miközben ügyet sem vetett mit sem értő, izgatott tekintetemre, biztosra veszem, hogy élvezte a perc minden pillanatát.
-          Tudod Ninah, te az a fajta táncos vagy, aki pillanatok alatt megjegyez egy koreográfiát, és rendkívül ügyesen éli át a zenét, és lesz párja egy hozzá illő, tökéletes táncosnak. Képes vagy érezni őt, tudni, hogy mit hogyan kell csinálni.
-          Kijavítanálak azzal, hogy: Ninah, te az a fajta menedzser vagy, aki szeret a szabadidejében táncolni, és ezen kívül pillanatok alatt megjegyez egy koreográfiát, és a többi – gesztikuláltam a kezemmel. – Mellesleg még mindig nem tudom, hogy hova is akarsz ezzel az agyon dicsérő szöveggel kilyukadni – ráztam meg a fejem, és újra végigkövettem a tekintetemmel, ahogy visszacsavarja az üveg kupakját, és lassan az asztalra helyezi a palackot.
-          Akkor megmutatom először is azt, hogy miről beszéltem. Mehet az a szám Eric? – nézett az énekesre, aki egy határozott bólintással igent mondott, majd megindult felém, a hátam mögé sétált, és egyik kezét a derekamra helyezte, miközben tartotta velem a szemkontaktust a tükrön át.
-          Először is, engedd el magad, és dőlj nekem.
-          Mi? Én nem nagyon akarok most bizalmi játékot játszani Eric – feszült meg önkéntelenül is a testem.
-          Csináld – suttogta a fülembe, mire erős borzongás futott át a testemen.
Mély levegőt vettem, és lehunyva a szemem a mellkasának dőltem. Megéreztem szíve heves verését a bőrömön, miközben az előbb még hidegleléstől remegő testem remegését felváltotta a forró borzongás, amely kéjjel öntötte el a testem. Eric bal kézzel átnyúlt előttem és megfogta a testem mellett lógó jobb kezemet, hogy aztán azt megrántva állítson maga mellé.
Tüdőmbe fagyott levegővel pislogtam a tükörképemre, aki ugyanabban a testtartásban, ugyanabban a pózban állt, mint partnere.
-          Érted? – lépett felém Alex, hogy ráfigyeljek, de annyira már ismert, hogy nem közvetlenül engem nézett, hanem a tükörben találkoztam pillantásával.
Kiegyenesedtem, és a fiúk között jártattam a pillantásom.
-          Ez tőlem független volt, Eric irányított mindent. És akár véletlen is lehetett.
-          Akarod, hogy megismételjük?
-          Nem – ráztam meg a fejem, majd újra a tükörre meredtem. – Na, folytatjuk?
Alex Ericre nézett, aki némán bólintott, majd a táncos megindult az erősítő felé.
-          Ninah mutatom a lépéseket, te pedig próbáld meg követni – vigyorgott.
-          Nagyon vicces Saade – mordultam rá, majd vigyázva, hogy ne rontsak ismételtem utána a koreográfiát.
Amint lenyomtuk az első részt, a hangfalakból megszólalt egy számomra ismeretlen dal, de már az első pillanatban biztos voltam benne, hogy egy Eric Saade számmal állunk szemben.
-          Explosive Love? – néztem felvont szemöldökkel Eric felé, aki egyből leintett, és rám kiáltott.
-          A mozdulatok! És egy, két, és egy két há’ négy – számolt be Alex, amire azonnal mozdultam, és követtem az előző lépések sorrendjét.
De a koreográfia a végét járta, ám éreztem, hogy a számból még van pár másodperc. Leálljak? Improvizáljak? Mit terveznek? Ahogy éreztem a lépések ösztönössé válását, annál jobban figyeltem a szövegre. Mintha egy macska-egér játékot láttam volna magam előtt, miközben az egész a szexről szólt.
Felvont szemöldökkel néztem Ericre, és elkaptam az engem vizslató pillantását. Véget ért a koreográfia, ő pedig egy lépéssel mögöttem termett újra, és körülölelve a derekam rántott magához olyan szorosan, hogy éreztem a teste összes rezdülését.
Jobb kezével bal irányba ölelt derekam szorosan fogta, majd egy lány a hátamra irányított taszítással érte el, hogy kihajoljak előle, szorosan simuló fenékkel a lágyékára.
A szám csattanva ért véget, én pedig egy hirtelen mozdulattal felegyenesedtem, és kényelmesen Eric mellkasának dőltem, kissé elhúzva az alsó fertályam a testétől.
-          Mi az isten ez a szám Eric? Te a szexről énekelsz? – léptem el előle, és a kósza tincseket kisöpörve az arcomból, csípőre vágott bal kézzel néztem rá.
-          Ugye, hogy mennyire rólatok szól? – röhögött Alex, és felém dobott egy törülközőt.
Lihegve töröltem bele az arcom, majd a fiúkra néztem, és próbáltam újra a táncpróbára összpontosítani, kerülve Eric testének hozzám simulásának gondolatát.
-          Ez az új CDről van, a Vol2 egyik számát hallottad. Megtiszteltetés, ha engem kérdezel – fordult felém újból Alex, mire rágrimaszoltam.
-          Még jó, hogy nem kérdeztelek. Mi volt a terved ezzel az egész táncbemutatóval?
-          Az, hogy a ma esti koreográfiát rátok építjük. Leginkább  megmutatom, mit kell velem összhangban táncolnod, majd betanulod az Erickel való közös táncotok lépéseit, és kész is a ma esti fellépés.
-          Pompás, akkor hajrá – csaptam össze a kezem, és hagytam, hogy Alex megmutasson nekem mindent, amit tudnom kell.
Órákig tartott a próba, miközben izzadva, hangosan lihegve vettük át a számokat egytől, egyig mind. Én azt hittem ez egy kisebb koncert lesz, de mint számomra kiderült, bár nem arénás több százezer emberes várható, az előadott dalok száma közelít a húszhoz, pontosabban tizennyolc, amit a számunkra szabadtéren felállított színpadon adunk elő.
Az első kétségeim a hőfokkal kapcsolatban villantak fel, amit Eric egyből ki is záratott, közölve, hogy inkább amiatt aggódjak, nehogy rosszul legyek a közel harminc fokos hőségben a reflektorok tüzében. A többi problémám a semmi fellépő ruhám, és a több órás koncert miatt volt, de ezt nem hánytorgathattam fel, tekintve, hogy vesztettem, és semmi kedvem nem volt újra élvezni a beavatás pillanatait, hacsak nem én is egy leszek a szivatók közül.
Órák múltán hörgéssel a tüdőmben estem össze a próbaterembe, és mit sem törődve a külvilággal terültem ki. Lehunytam a szemem, és semmire sem vágytam jobban, mint tudomáson kívül hagyni a kirobbanni kívánó szívem, és elmerülni egy hűvös medencében, amelynek vize jólesően kényeztetné felhevült testem. Egy percig azt éreztem, hogy semennyi levegő sem elég, akármekkora lélegzetet is akarok venni, az sosem elégíti ki a légszomjam, és ha mégis felkészültem volna a nagy beszívásra, a felénél abba kellett hagynom a műveletet, mert annyira kellett az oxigén, hogy a nagy belégzésem közepénél már a levegőhiánnyal küzdöttem, nem bírtam kivárni, míg a legnagyobb adagot szippantom be.
Sokáig csend volt, és akár el is tudtam volna aludni ott, akkor a földön, de két kéz, amik megmarkolták a csuklóm hirtelen rántottak fel, felébresztve álmomból.
Rongybaba szétszórtsággal ütköztem a testüknek, amik szilárdan álltak, és várták a csapódást, ami kidolgozott testüket figyelembe véve, azt hiszem nekem jobban fájt, mint nekik.
-          Hagyjatok! – nyögtem, majd újra lehunytam a szemem.
Tudtam, hogy úgyis megtartanak, semmi aggódnivalóm nem volt a testi épségem miatt, kellek nekik ma este.
-          Ninah mennünk kell, ideje magadhoz térni – simított végig az arcomon egy lágy kéz.
-          Le akarok feküdni – suttogtam, aztán hallottam, ahogy a fiúk egyszerre sóhajtanak fel.
-          Tied az első kör – mondta Eric, majd megéreztem, ahogy a lábam felemelkedik a földről, és egy puha, megnyugtató ölben találom magam.
Legalább nem nekem kell keresztülsétálnom azon a borzalmas fekete süppedő izén, aminek a gondolatától még a hideg is kiráz. Lassú ringatózásba kezdett a testem, majd hirtelen, csukott szemen keresztül is éreztem, ahogy a sötétet felváltja a szinte már bántó fény, és sikítások zaja ütött meg a fülem.
-          Basszus – szitkozódott Eric, majd a kéz elemelt a testétől, és átadtak egy másikba.
Eric jól ismert illata csapta meg az orrom, amitől egyből elmosolyodtam, és közelebb bújtam a mellkasához.
Éreztem, ahogy egyre közelebb érünk a tompa sikító zajokhoz, majd egy pillanatra felemelkedett a hangerő, aztán visszahalkult. Egy ajtó nyílt? Eric megállt a mozgásban, és hallottam, ahogy a szíve hevesebben kezd verni. Értetlenül nyitottam ki a szemem, és alulról néztem fel az arcára, ami merev maszkba torzult. Próbáltam követni a tekintetét, de a testem szöge miatt nem bírtam annyira elfordulni.
-          Mi folyik itt? – kérdeztem halkan, mire Eric rám kapta barna tekintetét, és aggódva figyelte az arcom minden rezdülését.
-          Üdv Eric Saade. Örülök, hogy újra láthatlak – szólalt meg az a hang, amit nem hittem, hogy a közeljövőben hallani fogok.
-          Csak a jólneveltség mondatja velem, hogy én is – válaszolta foghegyről Eric, majd lassan elkezdte leereszteni a lábam, hogy felállhassak.
Visszarántottam a vállamra az elmozdult pólót, és kíváncsian fordultam meg, hogy a férfira nézhessek. Tekintetem megütközött tökéletes megjelenésén, és egy pillanatra kapkodva szívtam be a levegőt, és hatalmasat nyelve erőltettem magamra a higgadtság jelmezét.
-          Mit keresel itt? – kérdeztem hidegen, tekintetem a szemén tartva.
Lazán megvonta a vállát, miközben zsebre dugott kezét lassan húzta ki.
-          Téged, ami azt illeti. Beszélni szeretnék veled.
-          Most? – intettem magam felé, majd a tomboló tömeg felé az üvegajtón keresztül.
-          Ha mehetnék veled, és a limuzinoddal, tökéletes lenne – folytatta zavartalanul, nem foglalkozva a némán felsorakozatott érveimmel.
Mit tegyek? Hisz, majdhogynem a főnököm, mindenképpen feljebb áll, mint én, és tőle függ a Saade projekt, nem mondhatok nemet, ha munkáról van szó. De jelenleg nem éppen a munkaidőmet töltöm, és túl sok időm sincs, ha bele akarna menni valamibe mélyebben. Tanácsoljak új időpontot, vagy vigyem el? Nem merek hátranézni Ericre, nem vehetem számba, hogy ő mit gondol, mert ő nem a karrierje szempontjából gondolkodik, ha Rubenről van szó.
Mindezt átgondolni van még öt másodpercem, mielőtt kínos lenne a hallgatás. Higgadtságot visszaerőltetve magamra bólintottam.
-          Legyen.
-          A kocsinál várlak – biccentett Ruben Eric, és Alex szemébe nézve, majd megfordult, és elindult az ajtó felé.
Mély lélegzetet vettem, és néztem én is Eric felé, aki bosszú tekintettel követte Ruben távolodó alakját.
-          Az színpadnál találkozunk, tegyél róla, hogy beengedjenek, oké? – fogtam közre két kezemmel az arcát, hogy magamra vonjam a figyelmét. – Oké? – ismételtem meg újra, míg végre rám nézett.
Lassan bólintott, mire a szájához hajoltam, és apró csókot leheltem rám, majd elhajoltam, és halványan rámosolyogva elléptem tőle, hogy kifordulhassak a fogásából, és Ruben után menjek.
Amint léptem volna Eric visszarántott magához egy sokkal mélyebb, szenvedélyesebb, édesebb csókra. Úgy szorított magához, mintha sosem akarna elengedni, szinte éreztem mennyire kíván abban a percben, mennyire fél, hogy mi lesz a következőben, amikor beszállok Rubennel az autóba.
Viszonoztam a csókját, és még többet bele akartam adni neki, mint amennyit kaptam, de éreztem, hogy megint közeledik az a határ, és nem szabad most átlépnem.
Zihálva szakadtam el a szájától, és lehunyt szemmel döntöttem a homlokom az állának.
-          Mennem kell – suttogtam, majd elfordultam, és kihúztam a kezem a fogásából, ám ezúttal nem akart megállítani. Muszáj bíznia bennem.
Amint felcsaptam az ajtót magam előtt, az első, ami megállított a hűvös szél volt, míg a második az az irgalmatlan hangos, dobhártyát sem kímélő sikítozás. Egy pillanat alatt elfelejtettem, hogy ki vagyok, hogy hol lakom, hogy miért is vagyok itt, és hogy ezek a lányok, fiúk, fotósok, és riporterek miért vannak itt.
Szorosan fogtam még mindig az ajtó húzóját, és bíztam abban, hogyha emberrablásra, vagy erőszakra kerül a sor, ez az ajtó lesz az, ami megvéd, nem engedem el, semmi áron.
-          Ninah! Ide! – kiáltotta túl a hangzavart egy ismerős hang, majd megpillantottam Rubent, ahogy tartja nekem a limuzin ajtaját, majd a felém igyekvő Marx hatalmas testét szúrtam ki.
Istenem, csak addig érjek el…

/Eric/

Nekem kéne ott kikísérnem ezen az ajtón, nekem kéne azt mondanom mindenkinek, hogy tűnjön innen, mert Ninah Milesszal vagyok, nekem kéne megvédenem, és biztosítanom afelől, hogy ameddig velem van, biztonságban van, nem eshet baja. Erre mi történik? Az a nyálas seggfej vezeti el a limuzinig, és ő mellé ül be fellélegezve Ninah.
-          Elcseszem – mondtam ki hangosan, miközben még mindig azt a helyet néztem, ahol pár perce még egy limuzin parkolt.
-          Ember, dehogy cseszted el. Mennie kellett, este találkoztok.
-          Áll még a buli? Szervezed? – fordultam felé terelve a témát, úgyis csak felidegesítem magam vele.
-          Rajta vagyok, de a te részed nem csinálom meg.
Bólintottam, tudtam, hogy nem lesz egyszerű menet. Egész nyáron koncerteznem kell Svédországban, annyi időm nem lesz, hogy leüljek. Néha a hátam közepére sem kívánom a határidőket, és a menedzseremet. A menedzserem… - merengtem el egy pillanatra, majd az éppen induló Alex felé nyúltam, és egy lökéssel megállítottam.
-          Haver, mi van? – nézett rám értetlenül, mire megráztam a fejem.
Lehet, hogy teljesen bolond vagyok.
-          Ha nem csak a mai estet nézed, hanem, amit végig műveltem, akkor elcseszem?
-          Az igazat? – fordult felém, és éreztem, hogy most jön a java. – Ha nem Ninah-ról lenne szó, igen elcseszted. Ember, hogy lehet ennyit várni, amíg lépsz? Nem tetszik, csak fektetni akarod? Tedd! De ez a játék egy normális csajt kikészít. És itt jön, hogy ő Ninah. Ő ugyanezt játssza, azzal a kivétellel, hogy ő a te lépésed várja. Egyértelmű, hogy nem fog ellökni, neked csak arra kell vigyáznod, hogy ne az legyen a vége, amiért nem akart veled összejönni. Emlékszel még a cetlire?
-          A csúcsra csak az ágyban? – vontam fel a szemöldököm, mire Alex bólintott.
-          Ha nem csak ott kell, tartsd meg! Ninah csodálatos lány azzal a sajátságos stílusával, és felvágott nyelvével, amivel mindenkit a bűvkörében tart. Nem te vagy az egyedüli, aki érzi ezt – mondta, mire nekem akaratlanul is a bejárat felé villant a tekintetem, ahol még pár perce az a limuzin állt. – És bár tudom, hogy neked szent meggyőződésed, hogy ellenállhatatlan vagy, sármos, és nagyszerű énekes, hát öregem, ha van csaj, aki nem fog érted epekedni, és rád várni, akkor az Ninah – fogta meg a vállam nevetve, mire kemény pillantással néztem rá. – Az igazságot akartad – vonta meg a vállát.
Egy pillanatra a szavait mérlegelve néztem magam elé, majd pillantásom felsiklott a falra, ahol megpillantottam az órát.
-          Menjünk – sóhajtottam fáradtan, pedig fel kell pörgetnem magam, a koncert még csak most jön, és egy életre tudatosítanom kell fiatalabbik Aglanderben, hogy ki is az az Eric Khaled Saade.

 ----------------
Hope you like it! :))  A válaszokat megírtam, lessétek meg! :)))
Puszim

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon nagyon nagyon jó lett!
    Fantasztikusak lettek a táncos részek!
    Kíváncsi vagyok mit akar Ruben.
    Nagyon jó lett az Eric szemszög! Tetszett ahogy Alex "helyrerakta"! ő akarta az igazat hallani... :P
    Szörnyen kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Nagyon várom a következő fejezetet!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  2. Sziaaaaaaaaa :))
    Áhhh csodálatos vaaagy! :DD
    A fejezet isteni lett! Imádtam!
    Tetszett benne Alex határozottsága. És úgy érzem/látom, hogy tényleg az igazat mondta el Ninah és Eric kapcsolatáról. Remélem, hogy nem fogják megunni ezt a macska-egér játékot...sem Ninah, sem Eric. A táncos rész nagyon tetszett, mivel én is táncolok :$ Ahogy leírtad a lépéseket, szinte el tudtam képzelni.
    Ruben...hát nem is tudom. Van egy olyan érzésem, hogy az az "ízelítő", amit kaptunk a 38. részből Ninah-ra és Ruben-re vonatkozik ://
    Ha igen, akkor remélem, hogy Ninah megmondja a tutit Ruben-nek, ha nem akkor nagyon remélem, hogy Eric-re és Ninah-ra vonatkozik ;)
    Reménykedem benne, hogy Eric végre észhez tér és tesz valamit annak érdekében, hogy megszerezze Ninah-t..na! nem mintha már nem lenne az övé :)) És azt is nagyon remélem, hogy jó döntést fog hozni/fognak hozni..
    A koncertet nagyon várom, ahogy a fejezetet is ;))
    Jah és az elmaradhatatlan mondat.."Ez a fejezet eszméletlen lett!!" ;DD

    Puszil: A te Mancsiiiiiid :)

    VálaszTörlés
  3. Sziiia!! :D
    Ááá, már nagyon vártam a fejezetet, szupiiii volt, imádtam! ;) De azt hiszem, ezt minden résznél elmondom, de így van. :D
    Ki is az az Eric Khaled Saade... ez annyira tetszett. :D A táncpróba... wáááá. Alexet nagyon csípem, jófej srác. A zene pedig.. lehet csak én furcsállottam a szövegét, de próbáltam nem arra koncentrálni. :P
    A koncertet pedig mindennél jobban várom. *.*
    Imádom Ericet, amikor ilyen féltékeny, ahogy nézte Ninah-ékat beszállni a limuzinba. Aranyos volt. :D És Alexnak pedig tökéletesen igaza volt. Jól látja a dolgokat. :P
    "Ki is az az Eric Khaled Saade..." Bocsi de ez olyan jó kis részlet, a kis macsógyerek. :D
    Naaaagyon várom a következő fejezetet. VASÁRNAP?! Neee, meghalok addig! :D
    Na, de higgadtan tényleg várom a fejezetet. ;)
    Millió csók neked!!! <3
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    mostanában nagyon ki vagyok fulladva, most jöttem csak haza a Karácsinyi koncertről, ahol énekkarral felléptem, szóval teljesen kivagyok, de ahogy megláttam, hogy van frissed, azonnal kattintottam!!! Bár most lassan fog az agyam (igen fáradt és kimerült vagyok), mégis rászántam magam, hogy komit írjak...:DDD
    Bírom, ahogy játszanak egymással, de ezt igazán soha nem lehet megunni, ezeket a csípős beszólásokat, és az elmés visszavágásokat:DD
    Alex is jópofa, remélem, most hatott kixcsit Ericre, hgoy lépjen már!!! Remélem, Ninah jól megmondja a magáét annak a Rubennek... bár tu9odm, hgoy ezt nem teheti, hiszen akkro annyi a szerződésnek, de jó erről álmodozni;)))
    Eric, a kis féltékeny...:D IStenem, annyira cuki!!!
    Siess a mkövivel!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Ht igen,,így egyhuzamban XD egész nap olvastam!!
    uhh imádom!!! alig vártam h olvashassam!! Gratula, nagyon jóó!! :DDDDDD
    puxi: Ancsiii

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Most nézd meg! Milyen feledékeny vagyok!? Email-t elküldtem, de komit meg elfelejtettem írni, pedig az eszemben volt! :)
    A fejezet pedig, annyira elvette az eszem, hogy nem találtam megfelelő szavakat, szinte sehol sem, de erre már biztos rájöttél. ;)
    Várom... várom... várom a vasárnapot! :D
    IMÁDTAM a fejezetet, mint mindig! :D
    Az Erices szemszög pedig teljesen lehengerelt, amikor megláttam azt az egy szót, hogy /Eric/ felsikoltottam. :D
    Már mindent kifejtettem, szóval, kíváncsi vagyok a folytatásra! :)
    Kisses&Hugs♥

    VálaszTörlés
  7. Sziaaa! :)

    Komolyan nem jutok szóhoz! Még most sem, pedig szerdán olvastam el a fejezetet. Sohasem írok rögtön komit, mert a fejezet mindig annyira a hatása alá von, hogy képtelen vagyok értelmes mondatokat összerakni, de azért most megpróbálom! :))
    Nagyon tetszett a táncpróba minden egyes részlete, tetszett, hogy nem maradtak el a vicces beszólások és hogy ennyire hiteles és valósághű lett, bár ez a te történetedre mindig igaz. A kedvencem, ami talán nem is annyira vicces, de nekem mégis az : "Tudtam, hogy úgyis megtartanak, semmi aggódnivalóm nem volt a testi épségem miatt, kellek nekik ma este." Ninahban még csak fel sem merül, hogy Eric szereti, vagy hogy Alex bírja, egyszerűen azért nem engedik, hogy elessen, mert kell nekik! :D Jó, most lehet, hogy nagy hülyeséget írtam, nézd ezt el nekem! :D
    Szinte tudtam, hogy Ruben bekavar. Nem tudom mit akarhat Ninah-tól, de nagyon remélem, hogy vagy jó hírekről lesz szó, vagy Ninah jól beolvas neki, és megmutatja, hogy milyen egy igazi belevaló csaj, akinek nem dirigál egy ilyen pasi!
    És a végére hagytam a számomra legizgalmasabbat. Eric végre megvilágosodott! Vagyis szerintem eddig is tudta, hogy szereti Ninah-t, de most jött rá, hogy ezzel talán nem csak ő van így, és ha nem lép, akkor majd megteszi más helyette. Alex nagyon bölcs volt, és jól felismerte a helyzetet! Csodás fejezetet írtál nekünk megint, nagyon várom a folytatást! Puszi neked! Ági

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Köszönöm a véleményeket, és sajnálom, hogy ismét késtem, de meghoztam a válaszaim! :)
    Csók néktek!

    Szia Zoey!
    Köszönöm a véleményed, örülök, ha bejöttek a táncolások, mindig megszenvedek velük, de végül is, én csináltam magamnak, nem igaz?! :D Szeretem őket írni, élvezem, hogy látom miközben írom! :)
    Alexet én is szerettem, amikor megmondta Ericnek az igazat, valljuk be, már meg kellett tudnia, hogy egy segg.
    Csókollak

    Szia Mancsi!
    Oké, látom mindenki érezte az igazságot Alex szavai mögött, ideje a szemfelnyílásnak. És mint később kiderült, tipped helyes volt, valóban Ruben és Ninah között volt az a kis jelenetrészlet. A macskaegér játék, pedig bekerült a mondatok közé, be is építettem, de sajnos nem abban a variációban, hogy szerettétek volna, sajnálom, de egyszer ígérem, hogy jó lesz minden. :D
    Csókollak, és az elmaradhatatlan mondat: Köszönöm, hogy íííírtál!

    Szia Sziszaa!
    Igen, Eric nagyon játszotta a macsógyereket, a seggfejet, na de mikor nem?! :D Örülök, ha megtetszett az a kis részlet, no meg, hogy Alex viselkedése is elnyerte a tetszésed, a legjobb persze az, hogy mindig megtisztelsz azzal, hogy elolvasod egy-egy fejezetem. :)
    Köszönöm neked, csókollak

    Szia Orchidée!
    Köszönöm, hogy a sok dolog mellett még egy kommentre is adtad a fejem, nagyon, elmondhatatlanul sokat jelent, azt hiszem örök hálám neked! :)
    A csípős beszólások sosem tűnnek el, vagyis remélem, hogy nem fognak, ám én minden erőmmel azon leszek, hogy ott legyenek, mikor kellenek, valamint Alex is tartogat nekünk meglepetéseket. :D A jó barát, akire számíthatunk! :)
    Csókollak

    Szia Ancsiii!
    Imádlaaaaak! :D Köszönöm neked a véleményed, meg azt, hogy elolvastad egyhuzamban, nagyon, nagyon, nagyon köszönöm! :)Remélem még olvasok majd rólad, vagy felőled! :)
    Csókollak

    Szia Adél!
    Nem baj, hogy felejtettél, mindkettőt megkaptam, köszönöööm! :)
    Igen, olvastam, hogy az Eric szemszög tarolt nálad, majd írok még, hogy repülj, de aztán keményen véleményezz! :)))
    csókollak, és köszönöm!

    Szia Ági!
    Most, hogy írtad sosem írsz rögtön az olvasás után, már tudom, hogy nem kell aggódjak, ha nem jön rögtön tőled vélemény, mert ezzel ellentétben mindig számíthatok rád, és ezért hálám! :)
    Szóóóóóval örültem, hogy megtudtam mi volt a kedvenc mondatod, nekem is szokott ilyen lenni, hogy más számára teljesen jelentéktelen rész ragad meg, nem is tudom pontosan, hogy miért, egyszerűen csak tetszik, sugall valamit, és na. Most pedig megtudtam, hogy neked ez jött be, köszönöm! :D Mellesleg nem, nem írtál hülyeséget!
    Alex most volt a kedvencem, Ruben egy seggfej lesz a következőben, meg ebben is, mellesleg, Eric pedig... nos, a megvilágosodás elindult, de még hosszú az út. :D
    Köszönöm a kommentárod! :) Csókollak

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)