2012. március 3., szombat

Meeeeeeeeeeeeeeglepetés



Sziasztok Bogyókák! :))


Eljött a tavasz, és még decemberben ígértem, hogy lehet, hogy lesz majd még lehetőség egy játékra.
Most úgy érzem, hogy nagyon jó lenne, és rettenetesen kíváncsi vagyok mindenki véleményére, és hogy mit vártok a következőkben a fejezetektől. :)
A múltkor népszerű volt, remélem, hogy megint kapok legalább annyi mondatot, és kommentet, ha nem többet, mint legutóbb! :)


Szóval megint ugyanaz lenne a lényeg!
Mindenkitől, tőled is, tőled is és tőled is, igen tőled, ne nézz ilyen ártatlanul, kérek egy mondatot!
Mindenki tud írni, ugyanis még csak jelszóellenőrzés sincs a blogon, azt hiszem, szóval tényleg mindenki tud írni, névtelenül is, vagy névvel, kedveset, vagy gonoszat, sértőt, vagy vicceset, bunkót, esetleg szomorút. 
Remélem leszek megint olyan ügyes, hogy beillesszem és tetsszen nektek. :)
Ide kommentben is várom, vagy akár a Facebook oldalra, vagy az e-mail címemre, mindenhol elérhető vagyok! :D


Tegnap felkerült a friss fejezet is, szóval ha azt kihagytad, kérlek olvasd el, mert érdekel a véleményed, és remélem a háromnál több kommentet, persze ezt vedd pofátlanságnak és telhetetlenségnek! :D


Ha elfelejtettem volna valamit, majd még jelentkezem.
Szóval egy mondat, aminek nem kell csatlakoznia a történethez, lehet az egy " De nem ma!" vagy akár egy "Nem értem, hogy a disznónak miért kell egész nap a dagonyában fetrengenie, őt nem zavarja az, hogy rohadt büdös?"
Nem kell kapcsolódnia a másik mondatához, és komolyan semmi sem fontos csak Te, azaz azt kérem, amit Te szeretnél írni! 


Köszönöm, nagyon kíváncsian várom mi fog kisülni ebből! 
Csók néktek!

16 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Még nem írtam komit a frisshez..de már rajta vagyok ;D és..íme az én mondatom :$

    "Hiába változunk meg,mindig ugyan azok maradunk!"

    Ölel,Vanity

    VálaszTörlés
  2. Szia! Eddig még egyik részhez sem írtam kommentet (rossz szokás:/) , de mindig megnyomtam az "elolvastam gombot"XD és minden fejezet nagyon tetszett! A mondatom pedig:
    Én ezt nem akarom csinálni!
    Üdv: Lana

    VálaszTörlés
  3. Sziiia! :)
    Nem tudom, hogy most a gépem hibája vagy a blogspot-é, de nem jelezte a frisset, csak ezt a bejegyzésedet... na De (!!) ami késik nem múlik! :)
    Annyira örültem, hogy ismét van egy ilyen játék, de most sajnos nem a "De nem ma!"-val jövök. :) Nem tudom...legyek gonosz? :D
    Ha az lennék, akkor ez lenne a mondatom: "Mert olyan vagy, mint egy szexuális zaklatás p-panda!" Eszembe jutott, amikor pont ezt a részt néztem ma a South Park-ból. :D Igazából nem tudom, hogy ezt te hova tudnád beilleszteni, én személy szerint nem lennék rá képes, de Belőled bármit kinézek. :D
    Ééés nem vagyok gonosz, szóval a mondat: "Eddig még nem akartam bevallani még magamnak sem azt, hogy különleges vagy a számomra."
    Pedig vicceset akartam, de most hülyeséget nem akarok már rád sózni. ;D
    A komment pedig érkezni fog... hamarosaaaaan. :)
    Csókollak! <3

    VálaszTörlés
  4. Szia! Imádom a történetet. Komolyan néha irigykedek, hogy ilyen kreatív vagy!! A mondatom:
    "Ninah Miles, leszel a feleségem?"
    Puszil: Viki :D <3

    VálaszTörlés
  5. "Túl fontos vagy számomra , hogy egy kis apróság elszakítson minkent egymástól !!!!
    amúgy Nina Law imádom a történeted

    VálaszTörlés
  6. 'Nina,szeretlek és azt akarom, hogy mindig itt legyél velem, szükségem van Rád!!' hát ennyi lenne..: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      nem szoktam komikat írni, mert vhogy mindig kimegy a fejemből..vagyis hol szoktam írni hol meg nem. ezért bocsánatot kérek. de mostantól megváltozok igérem :D na szóval akkor a mondatom:

      " Te már elgondolkoztál azon, hogy az ember miért nem tudja megnyalni a könyökét? "

      még egyszer bocsi, h nem kommenteltem sokat, de majd fogok :D
      na pussz, Netta

      Törlés
  7. Szia!
    Rengeteg millió bocsánat amiért eltűntem. Az ok, hogy egyszerűen kiszerettem Ericből és visszatértem az eredeti kedvenceimhez. Ezért már képtelen voltam olvasni bármilyen Erices történetet. Mostanában, néhanapján újra elkezdtem hallgatni a számait, de igazándiból nem érdekel már, hogy mit csinál. Úgyhogy nehogy azt hidd véletlenül is, hogy nem tetszik az ahogy írsz, mert továbbra is "mentoraim" közt maradsz. Valószínű nem is fogsz tőlem egyhamar újra komentet kapni, de ha nem bánod azért küldenék egy mondatot: "Sajnálom. Sajnálom, hogy hűtlen voltam." Csók: Dalma

    VálaszTörlés
  8. Szia nagyon tetszik a történeted,eddig nem írtam kommentet de ezt nem hagyhattam ki.Visza olvastam a kommenteket és jót röhögtem a szexuális zaklatás pandán...XDD Megkell hogy mondjam imádom Ninah és Eric történetét!!:D
    Amúgy a mondat:"Mindig is szerettelek Dylen,ez sosem fog változni."
    Bocsi ha keresztül húzom a terveidet,de érdekel,hogy bele tudod-e fonni vagy nem is tudom...szóval belerakni a történetbe.

    Ezer egy puszi:Petra

    VálaszTörlés
  9. az én mondatoooom tütütüürürüüüüüüütrüüüüüüüüüm: Erre minden kislány bólint, táncolj mint egy csillámpóni. :DDDDD csóóók <3

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Megint bevállalod? Te tudod... Elég érdekes dolgokat olvastam itt eddig.
    Kíváncsi vagyok hogy boldogulsz majd ezekkel a mondatokkal! :P
    És itt az enyém is, ez talán nem olyan nehéz: "Te meg hogy kerültél ide?!"
    Na tényleg kíváncsi vagyok mit hozol ki belőlük! Várom a fejezetet!
    Puszi
    Zoey

    VálaszTörlés
  11. Szióka! Az én mondatom: "Ninah kinyír minket, ha ezt megtudja, szóval tartsd a szádat!"
    Remélem használható! :) Puszi: Ági

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Jó hogy van ez a bejegyzés, mert nekem sem jelezte, a blogger hogy van friss....
    És most asszem el sem olvasom, de holnap jövök és írok is.

    De ez a mondatos dolog tetszik, úgyhogy gondoltam írok én is egyet:
    "Mi lenne, ha megcsókolnálak, lenne rá magyarázat?" (nem a sajátom, az egyik kedvenc számomból van :) )

    VálaszTörlés
  13. Az én mondatom: 'Terhes vagyok."

    VálaszTörlés
  14. "Ez olyan, mint a bungee jumping: Semmi értelme, mégis csinálják!!!"

    Nem valami értelmes, de remélem, tudod használni!!! ;)

    VálaszTörlés
  15. Sziaa! :D
    Kitaláltam, nem lett nagyon ütős, a "Szeretlek!" mondatomat nem übereli, de azért talán ez is megteszi. :D

    A mondat: "Józan vagy? Nem hiszem, mondd ki utánam, megszentségteleníthetetlenségeskedéseitekért." :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)