2012. február 8., szerda

Chapter 49

Sziasztok!


Először is, hatalmas bocsánatkéréssel tartozom két dolog miatt, az egyik, hogy nemrégiben csodálatosabbnál csodálatosabb íróktól kaphattam díjat, és én ezt elfelejtettem nektek itt is megköszönni, szóval nagyon sajnálom, és szívből köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám! :)
Továbbküldeni mindenkinek küldeném, aki ír, mert minden történet csodálatos a maga nemében, és biztos vagyok benne, hogy mindenkit olvas valaki, akinek a legtöbbet jelenti az adott sztori.
Szóval nektek küldeném, de legfőképp azoknak, akiktől kaptam! :)
Köszönöm Dóry, Vanity, Adél és Sziszaa, hihetetlenül nagyon! :)))
A másik dolog, amiért elnézést az a nagy csúszás a mostani fejezetnél, de megjött, készen lettem!
És még nem válaszoltam az előző kommentekre, de ígérem holnap azokkal is készen leszek! :)
A képeknél megjelentek új szereplők, jobban mondva arcot találtam Megannak, és bizony Mr Miles-nak is, valamint néhány szereplő új képet kapott, és egy, eddig még kint nem láthatott szereplőm, Molly, most helyet kapott a nagyok között, és az, hogy miért most... nos, majd kiderül! :)
Jól van, nem locsogok tovább, köszönöm a véleményeket, a klikkeket, és azt, hogy elolvastad ez a hosszú bevezetőt, már ha elolvastad, persze! :D
Csók néktek, remélem tetszeni fog, igencsak átvezető jellegű, de mégis lezár valamit. :)) Egy igen nagy valamit.


                                         The last act
                                                      /Az utolsó felvonás/


 

-    Alex azt már ide azt az istenverte ruhát – mordultam rá, miközben a buszon hátul vetkőzve igyekeztem.
-    Jól van, jól van, csak beragadt a cipzár – morogta, majd lendületesen megfordult, és rám nézett.
-    Add ide – téptem ki megfagyott kezei közül a ruhát, miközben láttam, ahogy lassan végigméri a testem.
-    Alex takarodj! – jelent meg a busz elejében Eric, és villámló tekintettel nézett a táncosra.
Kezdtem fázni egy szál alsóneműben, és harisnyában, főleg így, hogy Eric feljött, és a hűvös szellő sietős tánccal kavarta fel körülöttem a meleg levegőt. Megborzongtam, és végre sikerült lerántanom a cipzárt is.
-    Segíts! – nyomtam a még mindig mereven álló Alex kezébe a ruhát, majd elé léptem, felemeltem a kezem, és vártam, hogy átbújtassa a fejemen az anyagot.
Nem volt igazán más választási lehetőségem, nem engedtek ki senkit, így a fiúkkal kellett dolgoznom, az, hogy Eric hogy került ide, számomra rejtély, és egy olyan kérdés, amelynek válasza, most a legkevésbé érdekel. Kevesebb, mint két perc múlva jelenésem van a színpadon. Az egyetlen szerencsém, hogy Mollynak is kedve támadt énekelgetni.
Tudom, hogy az én hangom borzalmas volt, és azt is, hogy nem erre a pályára születtem, nem is vagyok énekes. De azt, amit akartam elértem, megmutattam, amit akartam, innentől senki, és semmi sem húzhatja le az előadásom, egyszerűen nincs veszteni valóm.
Ahogy éreztem a bőrömön a ruha könnyű anyagának siklását felsóhajtottam, összefogtam a hajam, és magasan a fejem fölé emelve fordultam oldalra, utat engedve Alex kezének a cipzárhoz.
-    Megtennéd, hogy most nem tökölsz vele annyit? – morogta oda Eric, mire a táncos nevetve húzta fel egyetlen mozdulattal azt.



-    Köszönöm – mosolyogtam rá hálásan, futtomban egy csókot nyomtam az arcára, és elviharozva Eric mellett ragadtam meg a kezét, és visszasiettem a stúdióba.
Az utolsó pillanatban helyeztem vissza az arcomra a maszkot, és az utolsó előtti pillanatban toppantam be a függöny mögé is.
-    Te jössz! – lökött ki az egyik szervező, és máris egy tucat pasi között találtam magam.
-    Mi van? Mi folyik itt? – néztem körbe, miközben lökdösődve taszigáltak arrébb, és egyre közelebb kerültem a színpad közepéhez.
Hevesen verdeső szívvel, és kapkodó tekintettel kerestem Ericet, akit meg is találtam mindössze pár embernyire tőlem, de ahogy távolodtunk úgy lett több körülöttem a férfi, és Eric körül pedig a nők.
Végül messzire egymástól, a színpad két-két végben állva kaptunk helyet, mindegyikünk mögött tizenöt velünk ellenkező nemű egyénnel. Farkasszemet néztem az énekessel és éreztem, hogy ugyanaz az értetlenség járja át őt is, mint engem, de kétség kívül élvezte, hogy hátulról körülölelik a nők.
Úgy állt a két csapat egymással szembe, mint ha csak háborúban lennénk, és a két hadvezér keresné a szövetséget, de éreztem, hogy a megoldástól ezzel a tippemmel elég messze vagyok.
Rossz, nagyon rossz érzésem volt.
-    A verseny folytatódik! – kiáltotta be a fickó, és visszasétált a színpadra, miután engem olyan szépen kilökdösött. – A fantasztikus, és érzelmekkel túlcsorduló produkciók után, mi készültünk egy apró meglepetéssel a táncosoknak. Jelen pillanatban az egész induló mezőny a színpadon van, nem csak a hét döntős pár. Amint látható ketté osztottuk őket, egyik oldalon a férfiak állnak, míg szemben velük a másik oldalon a női szakasz. Mindemellett van egy olyan táncpárunk, akiket kettészakítottunk, és a neműkkel ellentétes csoport elé állítottuk őket. A játék egyszerű; a kettészakított négyes páros mindenképpen egyesülni akar, a szerelem mindent legyőz, és ők igenis szerelmesek. Ám a mögöttük álló csoportok nem akarják ennek beteljesülését, és mindvégig azon lesznek, hogy elcsábítsák a szerelmes egyént, ne engedjék a másikhoz, harcoljanak, hogy őket válassza. A játék kimenetele a táncosoktól függ, a lényeg mindvégig az, hogy harcoljanak azért, amiben hisznek, mindezt úgy, hogy nem akarunk mást látni csakis szenvedélyt. Szenvedélyt, ami a tánc által kel életre – mosolygott ránk, nekem pedig összerándult a gyomrom.
Vajon miért ilyen ismerős ez az egész téma? – kérdeztem magam cinikusan, miközben Mollyt méregettem, aki sejtelmes tekintettel mérte végig Ericet hátulról.
-    Hát jól van. Ha a való életben nem is, de itt még nyerhetek – sóhajtottam halkan, és megfeszítettem a testem.


(All the right moves)
Ez vicces lesz – léptem ki előre, és pontosan a lépésemmel egyszerre megszólalt a zene is. A második másodpercben kezek rengetege ragadta meg a karom, és lágyan, mégis határozottan fogtak, vissza, megakadályozva, hogy Eric felé mehessek. Hátrahúztak, én pedig kipörögve próbáltam magamról lerázni a kezeket, de ezzel csak azt értem el, hogy valaki a hónom alá nyúlt, elkapott, és maga felé döntött, majd mintha csak bizalmi játékot játszanánk, máris a következő férfi ölében találtam magam. Ellazultam, tudtam addig úgy sem lesz vége, amíg küzdök.
Hagytam, hogy kézről, kézre adjanak, miközben forogtak, így én kapkodó tekintettel kerestem Ericet, akit nők próbáltak meg rávenni a maradásra erotikus mozdulataikkal. Éppen lépett volna felém, amikor egy lány megragadta a karját, maga felé fordította, az ölébe ugrott, és szorosan körülölelte a derekát a lábával.
Felhorkanva, szikrázó szemmel éreztem meg újra a talajt a lábam alatt, mire egyből ki is léptem a férfigyűrűből, de valaki megragadta a derekam, a lábam alá nyúlt, és felemelve körbeforgott velem, egyenesen vissza a táncosokhoz. Meglepődve feszítettem meg a testem, hogy könnyebben megtartson, a vártnál hamarabb lerakott, egy férfi elé, aki könnyedén megragadta a karom, a testéhez rántott, és gyors táncba kezdett, pontosan mindig úgy fordulva, hogy akárhogyan is kapkodhatom a fejem Eric fele, nem találom. Végül megunta a játékot, és egy másodperc alatt eltűnt a derekamról a keze, én pedig fellélegezve léptem el előle, tudván, hogy a kezem kitépése már menni fog. De ahelyett, hogy hagyott volna, a kezével kilökte alólam a lábam, és mélyen bedöntött maga mellé. Gyilkos tekintetekkel méregettem, de nem hagyott időt, visszarántott, én pedig éreztem, hogy most jött el a fordulópont. Újabb esélyt láttam a szabadulásra, de már a második lépésemnél újra megéreztem a kezet a derekam körül, amik megmarkolták azt, és megemelve visszatettek a gyűrűbe.
Ebből elég!
Kihúztam magam, és elhátráltam a közeléből, aminek hála a mögöttem álló férfiba botlottam. Körbevettek, és egyetlen óvatlan mozdulatra vártak mind.
De nem terveztem elveszteni a harcot. Ellazítottam a testem, elmosolyodtam, és az előttem álló férfihez léptem. Körülöleltem a nyakát, mélyen a szemébe néztem, majd apró, cinkos mosollyal az arcomon leguggoltam elé, miközben kezem végighúztam a mellkasán. Éreztem, ahogy megmerevedik, mire a következő pillanatban villámgyorsan kiegyenesedtem, meglöktem a kezemmel, ezzel is kitaszítva a körből, megfordultam, és Eric felé vetettem magam.
Még éreztem, ahogy a hajam száll a levegőben, amikor a csuklómra egy kéz fonódott és szorosan megfogva azt rántott vissza. Sziszegve csapódtam a mellkasnak, majd hatalmas szemeket meresztve lestem fel az arcára. Egy pillanat volt, míg ránéztem és máris megpörgetve vette birtokba a testem.
A testéhez húzott, ezzel is kierőszakolva, hogy pontosan kövessem minden lépését. Dinamikus, erős mozdulatokat tett, miközben úgy forgatott, és döntötte a testem, ahogy ő akarta, ezalatt pedig a többi férfi a szabadulás felé tett elkeseredett mozdulataim lesték, körbe táncolva a párosunkat.
Éreztem, ahogy izzik a levegő, szinte biztos voltam benne, hogy a hőség elvonja előlem az oxigént, miközben minden mozdulatom felemészt belülről.
A szemébe néztem, és valami olyasmit láttam, amit nem tudtam értelmezni. Mintha fortyogó érzelmek lávája lenne, nincs egy valami, amit ki tudnék emelni. Szakadozó lélegzettel szívtam be a levegőt, miközben egy pillanatra sem szakítottam el a pillantásom az övétől. Remegő nyelésem máskor kényelmetlenül hangos zaját most elnyomta a hangfalakból tomboló zene.
Egyik lépés követte a másikat, és egy emelés után éreztem, hogy keze nem a derekamra siklik vissza.
Ijedten néztem rá, mire a szemében megcsillant valami és tudtam, hogy rájött. Eltűnt az érzelmek kavalkádja, mintha már csak a fájdalmas felismerés égette volna a tekintetem.
Feljebb csúsztatta a kezét, vissza a derekamra, és egy mozdulattal a testéhez préselte az enyémet, majd megdermedve hajolt közel az arcomhoz.
-    Szerettelek – suttogta a szemembe nézve, mire nagyot nyelve, hajladozva aprót bólintottam.
-    Tudom.
A következő percben éreztem, ahogy elengedi a derekam, és egy erős mozdulattal taszít rajtam egyet. Áthatoltam a férfiak kordonján, miközben éreztem, ahogy elveszítem az egyensúlyom, és már csak botladozva pörög tovább, tudva, hogy a következő pillanatban erős fájdalommal zuhanok a parkettre. Lehunytam a szemem, és felkészülve engedtem, hogy a lábam feladja a harcot, mire egy izmos kar kapta el a testem. Meglepetten pattant fel a szemem, és tekintetem megütközött a gyönyörű mogyoróbarna szempárban.
Lassan egyenesedett fel ölében velem, majd óvatosan letéve a lábam eresztett maga elé. Egy pillanat sem kellett, hogy szorosan zárjam össze a karjaimmal, nem gondolva semmire, csak a biztonságérzetre.
Senki sem mozdult, az elsötétedő színpadon megdermedve vártuk, hogy felcsendüljön a taps. Hallottam a hangos zihálásokat, miközben a nézőtér felől semmilyen hang sem jött. Se suttogás, vagy morgolódás, kacaj vagy hang, csak a néma csönd, amit nem tudtam mire vélni.
Mikor minden fény kihunyt, ami a színpadot világította kiegyenesedtünk, és egy sorba rendeződve, középen Erickel helyet foglalva fogtok meg egymás kezét, így alkotva hosszú láncot.
A férfiak az én oldalamon, míg a nők Ericén húzták ki magukat büszkén.
Őrült sebességgel emelkedett és süllyedt a mellkasom mikor újra megéreztem, ahogy tűz ránk a reflektor fénye, és idegesen pillantottam fel a közönségre. Pillanatok alatt pattant fel mindenki a helyéről, és hangos taps öntötte el az egész termet. Kellemes borzongás futott végig a testemen, amint meghallottam az elismerő hangokat, és felszabadult mosollyal hajoltam meg mindenkit magammal rántva.
                                                                                                    ***

Idegesen pillantottam mindannyiszor Ty felé a színfalak mögött, minden egyes percben attól rettegtem, hogy Mollyhoz szalad, és elmond neki mindent.
Nem tudom, hogy hogyan jött rá, és túlságosan ragaszkodom a realitáshoz, hogy azt hihessem, a szem mindent elárul. De sosem ment a lány közelébe, a többi táncossal beszélgetett és az utolsó keringőszámra próbáltak a francia csajjal. Biztosan tudom, hogy érezte, hogy nézem, de nem tulajdonított neki különösebb figyelmet, egy percre sem nézett rám, mintha nem is történt volna semmi sem.
Képtelen voltam levenni róla a tekintetem, mert mi van, ha csak a megfelelő pillanatra vár? Mi van, ha az utolsó felvonás előtt leplez le minket? Idegesen tördeltem a kezem, és izzadtan szívtam be magamba a levegőt, miközben teltek a szünetből a percek, fogyott az időm, de nem tudtam elmenni, átöltözni, nem mehetek, amíg Eric nincs itt, hogy szemmel tartsa. De annak, hogy elment, már több mint tíz perce, és a hátralévő öt percben is el tudom képzelni, hogy a haját fogja belőni, ezzel is az őrületbe kergetve engem.
-    Te még mindig ebben a ruhában vagy? Igyekezz már, vár a ruhád, már alig van idő – ragadta meg a csuklóm Molly, és beszéd közben, választ sem várva feltett kérdéseire, kezdett el húzni az öltöző felé.
Az is jó, ha a lány velem van – vontam vállat, és követtem az öltözőbe, sűrűn hátralesve a fiú csapatra. Mielőtt végleg eltűntek volna előlem megpillantottam, ahogy Eric kilép az öltözőajtón, és felém biccent, majd Tyra néz.
Hatalmas, felszabadult sóhajjal huppantam le a sminkasztal elé, és vártam, hogy Molly elém hozza a ruhát.
A mai estén ez már a sokadik átöltözésem, de Eric szerint legyünk stílusosak, és nekem sem volt túl sok ellenvetésem a gyönyörű ruhák láttán. Ám ezt az utolsót még nem láttam, de annyira lefoglalt a gyomromban kavargó idegesség, hogy nem is izgultam amiatt, tetszeni fog-e.
Ügyetlenül ráncigáltam a cipzárt, miközben láttam, ahogy a lányok szebbnél szebb ruhákban hagyják el a termet, itt az idő újra színpadra lépni, nekem pedig még a ruhám sincsen itt.
Ha hinném, hogy Molly valahogy megtudta, hogy én vagyok Ninah, akkor lenne egyfajta rossz érzésem amiatt, hogy ennyit késik a ruhával, mondjuk, mert éppen most vágja csíkokra. De nem hiszem, vagy csak nagyon mélyen eltemetem ezt a gondolatot magamban, mert ennyire rosszul még nekem sem sülhet el semmi.
Amint végre megmozdult a zár a ruhám oldalán, óvatosan lehúztam, majd felálltam és kibújtam az anyagból. Érdeklődve fordultam hátra, amikor végre előbukkant Molly, kezében egy bezsákolt ruhával.
-    Bocsánat, csak már rángattak vissza a színpadhoz – húzódott sajnálkozó mosolyra a szája, én pedig leintettem. Biztosan ez az a lány, akit utálok?
-    Már így is elkéstél, menj csak, majd én is csatlakozom.
-    Ugyan! Ha ketten csináljuk, gyorsabban végzünk, és nem kell senkinek késnie – emelte ki a ruhát, mire mindkettőnk szava elállt, és tátott szájjal meredtünk az estélyire.



(A Thousand years)
-    Úristen – bukott ki belőlem, és közelebb lépve két kezembe fogtam az anyagot, ami lágyan omlott a kezembe, és selymesen csúszott ki belőle fél perccel később.
-    Gyönyörű – suttogta Molly izgatottan, majd intett, hogy forduljak meg.
Erősen fogtam a maszkomat, miközben a lány segített felvenni a ruhát, el sem hittem, hogy ez a csoda rajtam van. Nem vagyok méltó ehhez a ruhához, ez… ez egyszerűen meseszép, én pedig éppen a földön fekszem, és a felállásért küzdök. Nem való rám ez.
-    Nem tehetem – suttogtam, és elléptem Molly segítő kezei elől.  – Vedd le, kérlek – néztem rá könnyes szemekkel a maszk mögül, mire elmosolyodott, és közelebb lépett.
-    Gyönyörű vagy, hihetetlenül jól táncolsz, és ma porig alázol mindenkit, csak higgy magadban! – nézett mélyen a szemembe, és a következő pillanatban éreztem, ahogy a cipzár eléri a végét, és teljesen összehúzódott.
A lány szó nélkül lépett ki előlem, és a hátam mögé kerülve húzta össze a fűzőket, majd amint végzett, megragadta a kezem, és elindultunk a színpad felé, hogy csatlakozzunk a többiekhez.
Az utolsó percekben úgy éreztem, mintha csak egy őrült álomban lettem volna, ami kellemes csalódást okoz, minél mélyebben alszom. Oldalra fordítottam a fejem és tekintetemmel a színpad másik oldalán lévő fiúsort néztem, kerestem valakit, akinek meleg pillantásától a pillangók eltűnnek a gyomromból, de nem találtam. Négyeske eltűnt.
-    Hölgyeim és Uraim, mélyen tisztelt Zsűri, eljött az utolsó tánc pillanata, amikor a párosaink a legjobb formájukat mutatják. Show time – kurjantotta el magát, mire elindult a zene, és elindult az előttem álló lánysor.
Nagy levegőt véve csippentettem bele a ruhámba, és emelt fővel sétáltam ki a reflektorfénybe, remélve, hogy a megfordulásom után egyből Eric karjaiban találom magam, ahogy annak lennie kell, már ha tartjuk a próba szerinti lépéseket, és ha mégsem, egy valamit tudok.
Alex annak nem örülne.
Kisétáltam, mélyen meghajoltam, majd hatalmas mosollyal az arcomon fordultam bele Eric karjaiba, aki nevetve vezetett a kör szélére.
-    Gyönyörű vagy – nézett rám mosolygó szemekkel, mire elpirulva sütöttem le a szemem.
-    Remek választás volt a ruha – emeltem fel a fejem újra egy pillanat múlva, miközben ösztönösen követtem a lépéseit.
Nem éreztem a kényelmetlen feszültséget mikor a szemébe néztem, képes lettem volna úgy elaludni, hogy csak ezt a szempár van előttem. Nem éreztem, hogy el kell néznem más merre, szinte fájt a gondoltat, hogy a következő pillanatban nem nézhetek ebbe a tekintetbe, hogy nem láthatom bennük a csillogást, a pajkosságot, a nevetést, azt, hogy mindenáron le akar venni a lábamról.
Melegség áradt szét a testemben, ahogy megéreztem meleg tenyerét a hátamon, és kezének szorítását az enyémen, éreztem, azt, hogy támaszkodhatok rá, meg fog tartani, mert képes rá.
Közelebb léptem a testéhez, mikor megállt és lassan bedöntött maga mellé, és mélyen beszívtam bódítóan kellemes illatát. Lehunytam a szemem, és élveztem, ahogy lassan visszahúz maga elé, és megtartja a testem.
Egyszerre léptünk ki oldalra, ezzel becsatlakozva a körhöz, és eljött az idő, hogy elengedjem a kezét, és a többi lánnyal együtt a kör közepére sétáljak.
El sem hiszem, hogy végigcsinálom ezt a táncot is, csak azért, mert hetekkel ez előtt egy önelégült sztár, képes volt, és rávett erre. Most pedig itt illegek több tízezer ember előtt, egy, sőt két ellenséggel, akik minden erejükkel azon vannak, hogy eltűntessenek az országból.
A gondolatok mosolyt csaltak az arcomra, főleg, ha belegondoltam, hogy hamarosan újra láthatom apát, és a már kevésbé várt Megant. Talán nem is lesz olyan rossz hazamenni Los Angelesbe.
Talán csak olyan lesz, mintha nyaralnék. Megfordultam, és újra az Ő tekintete kapta el az enyémet, én pedig belül fájdalmasan felsóhajtottam.
Nagyon hosszú nyaralás lesz…
Könnyedén a vállára helyeztem a kezem, és hagytam, hogy az utolsó pár másodpercben sodorjon az ár, és vezesse a testem a megfelelő pozícióba.
Az ölébe kapott, letérdelt, majd lassan a lábára eresztve ültetett le, miközben én kényelmesen a nyaka köré fontam mindkét kezem, és a homlokának döntve a sajátom, hunytam le a szemem.
Vége.

9 megjegyzés:

  1. Sziia! :)
    Áááááááh, imádtam, nagyon nagyon. Annyira jó volt meg minden, főleg közben a zenei aláfestés. :P
    One Republic, de imádom *.*
    Feldobtad a reggelemet, most mehetek boldogan a suliba. :D
    A ruhák olyan csodálatosak, meseszépek, de gondolom az áruk is.. na de mindegy :D
    El sem hiszem, hogy Molly volt az, aki segített Ninah-nak, lehet kedves lány, csak Ninahval szemét.
    Ajj az első tánc... olyan jó lett, bíztam benne, hogy Ninah minél hamarabb Eric közelébe kerül, de nem és ez... ááh akkor is jó volt. :D
    És a második ruha. *.* Jó, azt is belefoglaltam a "ruhák" szóba, de az nem számít, külön ki kell emelnem. *.*
    Valaminek vége... :'( Nem nem mehet haza Ninah, már én sem engedem. Lennie kell valami megoldásnak, hogy ne menjen haza...
    Nagyon várom már a következő részt, kérlek siess vele, most még türelmetlenebb vagyok, nem tudom mi lesz, és.. áááhh... szóval kérlek siess vele :)
    Csóóóók <333
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  2. Csókolom, drága!

    Teljes mértékben lenyűgözött ez a fejezet is. A zenei aláfestésekkel, és a ruhákkal egyetemben. Nagyszerű választás volt. (Gratulálok!)
    Ebben a részben, (egy kicsit) Ty-t és Molly-t is szimpatikusnak tituláltam.
    Hiszen, azok is voltak.
    A legeslegjobban nekem az a tánc koreográfia tetszett most ebben a részben, amikor Ninaht a fiúk fogták körül, s Ericet pedig a lányok. Borzasztóan, imádtam.

    Csodálatos fejezetet alkottál, mint mindig.

    Kíváncsian várom a folytatást!

    UI: Akit, Megan-t alakítja (Sandra Bullock), nos... a történtedben alakító karakterben, nem szívlelem, de a valóságban, szerintem nagyszerű színész.
    S akit pedig Ninah apját, ( Pierce Brosnan), nos ha a megérzéseim nem csalnak, akkor ő egy pozitív karakter lesz, majd.. legalábbis remélem. :) Egyébként, ő se rossz színész! ;)
    Mind a kettőjükre egyaránt illenének ezek a szerepek!

    *.*

    Csók, szívem!

    ~Dóry~

    VálaszTörlés
  3. Szia Istenem ez valami gyönyörű rész volt:)!!
    A zenéket imádtam a ruhákat imádtam az Egészet imádom ahogy írsz annyira érzésekkel telített hogy az már leírhatatatlan:$
    Annyira bele élem magam mindigxD!!
    Nagyon nagyon jóó rész lett:DD
    Csók:StellaMalone

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Fantasztikus lett!
    Molly tök kedvesen viselkedett, és még Ty is egész normális volt.
    Nagyon tetszett az a táncos rész, amikor Ninah a fiúkkal, Eric meg a lányokkal volt. Nagyon jó ötlet volt! :D
    Mindkét zene és mindkét ruha nagyon tetszett! :D
    Szörnyen kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Nagyon várom a következő fejezetet!
    Puszi
    Zoey

    VálaszTörlés
  5. Ha az volt a célod, hogy megijedjek az utolsó szó láttán, sikerült! Hogyan lehetsz ilyen gonosz, hogy az mondod, hogy vége?! Tudod, vagy nem biztos, hogy tudod, de most elmondom, hogy nagyon nagy fantáziám van, és egy pillanatig azt gondoltam, hogy az egésznek vége van, és nem csak a táncnak, na meg a versenynek. DE! Gyorsan átfutott az agyamon minden apróság, hogy nem hagynád abba semmi pénzért... vagyis nagyon remélem. :D

    Jajj, ne haragudj, elfelejtettem köszönni... Szia, Kinga! :D

    Tegnap este amikor megnéztem a képeket, és megláttam a harmadik ruhát - nos itt képbe jön a fantáziám -, egy aprócska kósza gondolta arra következtetett, hogy az egy menyasszonyi ruha, igaz, tudom, hogy ha ez be is következik, nagyon-nagyon sokára, de Tőled, vagy akár z én képzelőerőmből bármi kitelik. A ruhák mesések voltak, nekem is kellene valami ilyesmi, ugyan úgy, ahogy Neked. Amit este mondtam, kell egy Ericet keresnünk. :D
    Nagyon szeretem Alexet, ezt most muszáj volt leírnom, mert rengeteget köszönhetünk neki! :))
    A táncról most csak annyit, hogy elképesztő volt! :)
    Molly pedig, nos, majd kifejtem, na meg Ty... van miről írnom.
    Most tanulok, kicsit felforgatták a holnapi órarendemet, szóval még edzésre sem tudok elmenni, ezért sajnálom, de majd csak holnap tudok levelet írni...
    Még annyit muszáj leírnom, hogy IMÁDTAM! Mindent! :D
    Várom a folytatást! ;)
    Millió puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)

    Megőrülök...reggel elolvastam a fejezeted, és egy óra múlva már nem emlékeztem rá. Ezért most megint el kellett olvasnom.. Nem sértés... még a saját fejezetemet is elfelejtem. Megírom a felét, és egy kb. húsz perc múlva megint előveszem, hogy folytassam, azt nem emlékszem rá... Borzalmas vagyok...szó szerint :D Na de..itt a friss! Mindig megtudsz lepni valamivel :) Nincs olyan fejezeted,amire azt lehetne mondani, hogy gyenge vagy rossz! Mindegyik iszonyatosan izgalmas és szuper!
    Összefoglalóan: A tánc eszméletlen, és lélegzet visszafojtva olvastam végig. A ruhák is ismét csodálatosak. Szerintem...Mollyt félreismertük. De ez lehet, csak az én kósza gondolatom.. Hiszen, nem tudja, hogy Ő Ninah, és kedves vele.Szerintem, Molly nem is lenne rossz ember..csak a szerelem..nem tudom megfogalmazni, de remélem, érted..hova próbálok kilyukadni :D Ty meg gyanús nekem :$
    És az-az utolsó szó :OO Mi volt ez? :$$ :D Remélem, mihamarabb választ kapok a kérdésemre :)
    Ne haragudj..ha esetleg, valami butaságot írtam..ilyenkor(este 9) nem mindig tudok értelmes szöveget összehozni :D Azt hiszem, így elég is volt belőlem..siess a következő fejezettel! :)

    Ölel,Vanity

    VálaszTörlés
  7. SziasziasziasziaSZIAAA
    már olbastam amúgy csak telórol!
    Huhh.... ez a rész. eszméletlen lett, mint mindig,
    mikor olvatsam egy kérdés kavargott bennem: Miért? Miért kellett szétszedned őket? Hogy jönnek össze? hogy jön vissza Nina?Ahw...
    a Tánc. huhh azon izgultam h nehogy valaki nagyon rámásszon Ericre meg ilyenek :d
    Éééés.

    MEGLEPTPÉÉÉÉS
    Menj fel a blogomra, http://twins-love-eric.blogspot.com/ vár itt valamii :D
    Puszii

    VálaszTörlés
  8. Szia! :))

    Húha! Nem volt annyira túlságosan eseménydús fejezet, mégis úgy érzem, hogy azt sem tudom most, hogy mi van, össze vagyok zavarodva! Persze, pont ez az, amitől imádtam a fejezetet! :)) Hogy csinálod, hogy mindig sikerül ezt elérned?:D Meg sem mondom, hányszor olvastam már újra, de még mindig nem tudom megunni! :D

    Az Alexes jelenet nagyon édes volt, nem csak azért, mert Alex viccesen viselkedett, de Ericben még ott is előjött a féltékenység, hát ez valami iszonyat cuki! A táncokat most is elképesztő részletességgel és pontossággal írtad le, láttam magam előtt az egészet, ami olyan jó! Wtf? Vajon Ty hogyan ismerhette fel Ninah-t és miért mondta azt, amit mondott? Talán a lelkiismeret? Na, majd kiderül!
    Na és Molly...őszintén megmondom, még mindig nem kedvelem, lehet tőlem akármilyen kedves! Ha tudta volna, hogy Ninah-val beszélget, valószínűleg egy tapló lett volna, és ott tesz neki keresztbe, ahol csak tud, szóval én amondó vagyok, hogy még szerencse, hogy egy idegennel, akiről ő azt hiszi, hogy nem is ismeri, kedves volt!
    Na és a vége...Ó ne már! Olyan mintha Ninah feladná! De ne adja fel, ezt nem teheti! Remélem, hogy ő is rájön erre!
    Hát remélem, nem írtam sok hülyeséget, ha mégis, az a te hibád, mert az irományod hatása alatt vagyok! :P
    Puszi: Ági

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! :) Megérkeztem!

    Szia Sziszaa!
    Húúú, örülök, hogy sikerült szebbé tennem a reggeled, komolyan nagy elismerés!
    A ruháknak...nos, én magam nem merek utána nézni az áruknak, maradjunk abban a hitben, hogy megvehető lenne, ha akarnánk! :D
    Boldog vagyok, hogy sikerült beraknom egy olyan zenét, amit imádsz, én is oda és vissza voltam régebben ezért a számért!
    Azt ígérem, hogy a következő részben már nem húzok semmit, és kiderül már végre, hogy mi is lesz Ninah és Eric kapcsolatának sorsa. :)
    Nagyon köszönöm, hogy írtál nekem, csókollak

    Szia Dóry!
    Reméltem, hogy tetszenek majd a táncos részek, tudom, hogy maga a táncolás közel áll a szívedhez, úgyhogy indig kapkodom magam, hogy jó legyen, de örülök, hogy tetszett a tánc is, a ruhák is, és a zene is! :))
    Ty és Molly most valóban egész jófejek voltak, mik derülnek ki, igaz?! :))
    Sandra Bullock valóban kitűnő színésznő, és Pierce pedig... tökéletes lesz Mr Miles szerepére. Legalábbis remélem, hogy sikerül úgy megalkotnom! :)
    Amúgy őket találtam alkalmasnak a karakterek arcának, hát örülök, hogy más is így látja, igazából mindenkinek fontos, hogy tetsszen, mert úgy a könnyebb az elképzelés. Na nem dumálok tovább, köszönöm a véleményed! Csókollak :)))

    Szia Stella!
    Úúúúristen, hihetetlenül nagyon köszönöm a szavaid, nagyon, nagyon jól estek! :))
    Örülök, hogy tetszenek a fejezetek, ennél nagyobb elismerést nem is kaphatok, mint, hogy írsz nekem néhány szót, amikért nagyon hálás is vagyok! :)
    Igyekszem, hogy a többi fejezetet is sajátodnak érezhesd! :)
    Köszönöm a kommentárod és csókollak! :))

    Szia Zoey!
    Örülök, hogy tetszett a kettészakított táncos rész, no meg a ruhák a zenékkel, máskor is igyekszem jól zenét választani! :D
    Jön a friss, amiben minden kiderül! :)
    Köszönöm, hogy írtál nekem! Csókollak csaj!

    Szia Adél!
    Nyugodj meg, biztosan szólok, ha vége lesz, ám ha mégsem, akkor érezni fogod!
    Igen, tudom, hogy a fantáziád gyakran beindul ilyen apróságok láttán, de nem, ez nem menyasszonnyi ruha volt, és ha lesz is olyan pillanat, még odébb van! :D
    Ami a kis mellékszereplőket illeti, elhiszem, hogy vannak róluk bizonyos gondolataid! Minden, minden kiderül ma, szóval remélem tetszeni fog! :)
    Csókollak édes, és köszönöm, hogy írtál!

    Szia Vanity!
    Huh, hát nehéz lehet, mindig visszatérni a kezdetekhez a fejezetednél, de sebaj, nekem már az is csodálatos érzés,hogy elolvastad! :) Szóval nem sértődtem meg... azt hiszem! :D
    Értettem, hogy mit akartál mondani Mollyt illetően és igazad van, alapjában nem biztos, hogy egy gonosz lány, csak a féltékenység, és a kétségbeesés hozta ki azt a lányt belőle, amit mi láttunk. Még lesznek fejlemények, ismerkedünk majd még a lánnyal! :)
    Sosem elég belőled, szóval ilyeneket ne írj! :D Az utolsó szó mivolta ma kiderül!
    Köszönöm, hogy ismét írtál nekem! :))) Csókollak

    Szia Becksie!
    Húhaa! Először is ismét gratulálok a díjhoz, és köszönöm, hogy megkaphattam! :)
    A kérdéseidre sajnos még nem adhatok választ, de ígérem, hogy majd idővel kapsz! :) Szerencsére annyira gusztustalanul senki nem mászott rá Ericre, szóval nyugodtak lehettünk. :D
    Köszönöm a véleményed, csókollak, és remélem a következő résznél találkozunk!

    Szia Ági!
    Jaaaj, mindig megőrülök, míg megkapom a kommentárod, komolyan és szó szerint! :D
    Örülök, hogy tetszett, és azt hiszem köszönöm a "dicséretet" is a zavarossággal kapcsolatban. :D Mármint a szavaidból úgy vettem ki, hogy pozitív értelemben írtad, szóval köszii! :)))
    Ty... talán csak szimplán érezte, hogy átlépett egy határt és mivel már mindent megtett annak érdekében, hogy eltávolítsa Ninah-t Eric közeléből, vesztenivalója sem volt. Talán megbánta. Majd kiderül. Vagy nem?! :D
    Hihetetlenül boldog vagyok, hogy neked még ezek után sem lett a szíved csücske Molly Sandén! :D Majd fejlődik a lány. Ami pedig a végét illeti, Ninah sosem adja fel... végleg. :))
    Köszönöm a véleményed, és remélem a következő rész is tetszeni fog! :)
    Csókollak

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)