2012. február 24., péntek

Chapter 54

Sziasztok!
Először is, nagyon köszönöm a kommenteket, hihetetlen sok támogatást adtatok a szavak által, szóval köszönöm! Másodszor pedig, kérlek ne haragudjatok meg rám a mostani fejezet miatt, de így lesz minden jó, ha bíztok bennem, akkor azt megköszönöm! Persze nem azt mondom, hogy ne lepődjetek meg vagy háborodjatok fel, sőt! Írjátok is meg, csak ne utáljatok! :D
A végén még lesz egy kis szöveg, majd olvasd el, hogy nyugodtabb legyen a lelkiismeretem! De!
Vigyázat kiskorúak, mert ha nem is +18, de +16 biztosan
Köszönöm, hogy vagytok nekem, és jó szórakozást!



We’re one again
/Egyek vagyunk ismét/



Hosszú reggel volt, ami egészen délután négyig nyúlt, így most már képtelen leszek elbújni a nyilvánosság elől, mindenki, akinek a szava számít, tudja, hogy itthon vagyok, hogy újra itt élek.
Hazaérve felrohantam a szobámba, fürdőruhák után kutattam és azokat kidobálva a földre sétáltam eléjük, hogy a szememmel vizslassam őket.
-          Nekem a piros tetszik – kopogott Ruben halkan az ajtón, mire felé kaptam a fejem.
-          Akkor az most kiesett – vittem vissza a tekintetem a fürdőruhákra.
-          Biztos jó ötlet elmenni azzal a pszichopatával bárhova is? – sétált be és nem zavartatva magát ült le az ágyam szélére.
Összehúzott szemekkel néztem rá.
-          Nem ismered Dylant. A barátom – emeltem fel egy ruhadarabot, és a fürdő felé indultam vele.
-          Ja, egy barátod, akinek nem akadály, ha nem akarsz lefeküdni vele, mert megerőszakol.
-          Mi közöd van hozzá? – csaptam be magam mögött az ajtót, és elkezdtem levetkőzni.
-          Végül is semmi – hallottam nemtörődöm hangját, mire bólintottam.
-          Szerintem is – hagytam miközben magamra húztam a bikinit, ami bár akaratlanul, mégis piros színű.
Mire kiléptem a helyiségből, Ruben már nem volt a szobámban, úgyhogy felszabadulva vágtam le magam az ágyamra, és bekapcsoltam a gépem. Első utam az email címemre vezetett, ahol Sellytől várt egy levél. Mosolyogva nyitottam meg, miközben elhasaltam az ágyon, és állam alatt támasztottam meg a fejem kezemmel.

Sziaaaa Ninah!

Látom megérkeztél és megy az életed, mind annak előtte. Hogy honnan tudom? Ugye ez a kérdés meg sem fordult a fejedben!
Elég, ha csak beírom a keresőbe, hogy Ninah Miles és Los Angeles, máris ezer számra dobja ki a találatokat, blogokat, cikkeket, eszméletlen!
Hogy bírod? Tudod, Eric is olvassa ezeket, jobban értesül, mintha itt lennél. Na, de hagyjuk őt, szerintem beszéltek eleget. De! Vannak történések és van valamim a számodra, egy blog.
Lentebb linkelem, szerintem érdemes benézned. Egy lány még akkor kezdet el blogolni Ericről, mikor még itt voltál, de csak mostanában lett felkapott, amúgy te is téma vagy/ voltál,
és nem csak itt, egész Svédországban is! A lényeg, hogy ez a lány állandóan Eric nyomában van, minden lépésről száz százalékos biztonsággal és hitelességgel állít tényeket. Nincs hiba, még ha egy kicsit nyers is. Nem akarom bemártani Ericet, de ha nem csak az érdekel, amit elmond, akkor érdemes megkukkantanod a blogot. :))
A másik dolog, ami nem hagy nyugodni, az Ruben
Mi a büdös francot keres Amerikában? Az oldaladon? Miért nem szóltál? Mi folyik itt? A kép a neten kering, nem hiszem, hogy Ericet sokáig távol tudná tartani Alex, de… á, nem is értem mi megy itt.
Ajánlom, hogy magyarázd meg, még ma!

Na jól van, nem zsörtölődöm tovább, amúgy is mennem kell, mert kezdődnek a vizsgáim, az utolsók így év végén és tanulnom kell. Remélem mihamarabb hallok rólad!

Csókol,
Selly

Ez… ez.. frankó. Teljes katasztrófa. Lehet itt úgy élni, hogy arról nem tud mindenki? Mi az istenért kell mindent lehozni az interneten? Miért akar mindenki tudni rólunk mindent? Miért érdekli az egyszerű hétköznapi fiatalt a mi életünk? Az én életem?
Hogy látták meg Rubent? És vajon Eric már tudja? Ezért nem hívott ma?
A telefonom után kutattam, és amint megtaláltam megláttam a kis borítékot a kijelzőn.

Szia!
Ma bulizni megyünk a srácokkal, szóval majd reggel írok neked, vagy hívlak. Csók, E.

Hatalmas bűntudattal a szívemben löktem félre a gépet, és fordultam a hátamra, hogy a plafont kémlelve sújtson le rám a fájdalom.
Mi van, ha tudja, és haragszik, hogy nem mondtam el? Mi van, ha megutált? És ha bulizás közben egy másik lány megtetszik neki? Csalódott bennem? Elrontottam? Vajon a távolság szétszed minket?
Lehunytam a szemem és elképzeltem, ahogy Erickel nézem a Tv-t, ahogy közel ölel magához, fejét az enyémre hajtja és szíve lassú dobogása a legmegnyugtatóbb hang számomra.

Halk kopogásra ébredtem, és kipillantva láttam, hogy a Nap már rég lenyugodott. Sikeresen elaludtam, de legalább így sem kellett a fájdalomtól szenvednem egész délután.
-          Igen – nyögtem pislogva, újra a plafont kémlelve.
-          Aludtál? – hallottam meg Liam hangját, mire elmosolyodtam.
-          Azt hiszem, sikerült. Nem vagyok már hozzászokva ehhez a nagy nyüzsgéshez – ültem fel, és álmos tekintettel néztem a fiúra. Fantasztikusan nézett ki fekete úszónadrágjában, és fehér pólójában, ami lazán lengett a felsőtestén, mégis látni engedte izmait.
-          Gyere, induljunk – nyújtotta a kezét, én pedig felpattanva a szekrényhez futottam, kikaptam belőle egy ruhát, magamra húztam, majd Liam oldalán kiléptem a szobából, amikor egyből Rubenbe ütköztünk.
-          Jó szórakozást – nézett rám komoly tekintettel, mint aki inkább azt mondta volna, óvatosan!
Felhorkantam, és kikerülve őt folytattam utam az alsó szintre. Nem kell a féltése, adja másnak, akinek még nem rontotta el az életét.
-          Elmentem, reggel jövök – kiáltottam el magam, mire egy sziát kaptam a konyhából, és már ott sem voltam.
Fülledt, nagyon meleg nyár elejei este volt, nem bántam meg, hogy egy könnyebbik ruha mellett döntöttem. Liam kocsijával alig tíz perc volt a tengerparti törzshelyünk, ahol már égett a tábortűz, és már láttam egy pár árnyat.
-          Vigyázz Dylannal, oké? Csak óvatosan, nem éri meg egyik titok sem, hogy bajod essen – fordult felém, mélybarna szemét az enyémbe fúrva.
-          Figyelek – simítottam végig az arcán mosolyogva, majd mindketten kiszálltunk a kocsiból, és levéve a cipőinket megindultunk a tenger felé.
-          Itt van a sztárpár – kacagott fel Jessica, de rá se hederítettem, csak elsétáltam mellette, majd ledobva magam a homokba a többiekre néztem.
-          És, mik történtek míg nem voltam itthon?
-          Hát – nyújtotta el a szót Tami, és lehuppant mellém – Dawn és Mark lefeküdtek egymással, de úgy, hogy közben Dawn kavart Dylannel, akitől terhes is lett.
-          Mi van? – csúszott fel a hangom a szemöldökömmel egyetemben, és megrökönyödve néztem végig a társaságon.
-          Ezt nem kellett volna Tam – ült le a másik oldalamra Christine és felém nyújtotta összezárt markát.
Értetlenül néztem rá, de amint a következő pillanatban kinyitotta, láttam, hogy apró bogyók vannak benne. Elvettem egyet, majd a többi is lassan elfogyott, ahogy mindenki magáévá tett egyet-egyet.
Dylan némán nyújtott felém egy üveget, hogy legyen mit ráinnom, én pedig összehúzott szemekkel néztem rá.
-          Az italokban más van – magyarázta, mire szemem az üvegre siklott, és kivettem azt a kezéből.
Előre meredtem a távolba, a tenger hullámait néztem, ahogy elnyelik egymást, majd a partra érve semmivé válnak, senkit nem érdekelve, hogy pár másodperce még ki volt erősebb, ki volt fölényben. Nagyot nyeltem, és meghúztam a Dylan által adott alkoholt, ami természetellenesen édes volt, mégis jól esett. Reméltem, hogy hamar megérkezem a kellemes bódultságot és zsibbadást, mert ki akartam lépni önmagamból, ebből a világból, és csak jól akartam érezni magam.
-          Mi lett a gyerekkel?  - fordultam Dawn felé, aki megvonta a vállát.
-          Elvetéltem.
-          Mike segítségével – kotyogta közbe Shirley, majd beleivott a saját üvegébe. – És Logan még mindig börtönben van, bár már csak egy hétig, ha jól hallottam.
-          Ja, ő tartja eddig a csúcsot közülünk a három hetével és emberölés kísérletével – nevetett fel Christine, mire elmosolyodtam.
Egy pillanatra lehunytam a szemem, és éreztem, ahogy valami eluralkodik a testem felett, és egyre forróbb lesz minden.
-          Jessica pedig elvonóra jár – sétált el mellettünk Liam, és egy kavicsit dobott a vízbe.
-          Aminek ez az este nagyon nem fog jót tenni – húzta el a száját a szóban forgó lány, majd erősen meghúzta a vodkás üveget.
-          Emlékeztek még a régi szép időkre? – dőlt el a homokban Shirley, én pedig magam elé meredtem mosolyogva és felidéztem az összes pillanatunkat.
-          Azokra az időkre gondolsz, amik annyira megkeserítették az életünket, hogy azóta is magunkkal hordozunk egy – egy titkot?
-          Nem – szólt közbe Shey, aki csak most érkezett, de máris belevetette magát az éjszakába. – Azokra az időkre, amikor bár tettünk ostobaságokat, ott voltunk egymásnak, amikor számíthattunk a másikra, amikor mi voltunk Los Angeles legnagyobbjai, és mindenki a botrányainkról, összetartásunkról írt, bár ez ma sem változott.
Bólintottam, és mosolyogva gondoltam arra a napra, amikor az igazgató nem tudott minket kicsapni a gimiből, mert együtt álltunk ki a másikért, és senki sem vállalt fel semmit.
-          Bár fáj bevallanom, igaza van. Jó volt együtt, sérthetetlenek voltunk, mindenki a kör része akart lenni, de senki nem tudott belépni. És ez piszkosul jó érzés volt, és jó érzés most is.
-          Ha már Ninah-nál tartunk, emlékeztek még, mikor a polgármester vacsoráján Liammal egymásnak estek a konyhában? – röhögött fel Christine.
Vöröslő arccal dőltem el a nevetéstől, miközben megpróbáltam a lehető legtávolabb sodorni annak a napnak még csak a gondolatát is. A szakácsok ott főztek mellettünk, a pincérek rakosgatták az ételeket, a kézilányok dolgoztak, Liam pedig elráncigált a sütők mögé, ahol állítólag senki nem látott minket, a képek mégis napfényt láttak az interneten. Megborzongtam a váratlan, kívánatlan képektől.
-          Mentségemre szóljon, hogy valaki bedrogoztatott aznap – néztem metszőn Dylanre, aki mosolyogva emelte felém az üvegét.
-          Én akartalak konyhára vinni – tette hozzá csillogó tekintettel, majd bevett egy bogyót.
-          Ja, és a szüleim bronzlakodalmára mi a mentséged?  - nézett rám Taylor. – Amikor tudjuk mik történtek az asztal alatt?
-          Amikor Liam megujjazta Ninah-t? – röhögte el magát Shirley, és furcsa hangot hallatva kacagott tovább.
-          Leszállhatnátok rólam! – löktem meg őket, amitől nevetve terültek el a homokban.

Éreztem, ahogy elkap a kellemes szédülés, és hogy a testem teljesen lázba jön, felhevül. Úgy éreztem, hogy képes lennék most bármit megtenni, hogy életemben nem voltam ennyire boldog, és hogy rettentő szomjas vagyok. Egymás után nyeltem a kortyokat, amik újabb drogokkal voltak felturbózva és pont úgy éreztem magam, mint annak idején. Akkor, amikor úgy tettem meg dolgokat, hogy nem érdekeltek, amikor nem éreztem, hogy jó vagy rossz, és akkor, amikor másnap nem emlékeztem rá, hogy mi is történt. Könnyű voltam, könnyű és szabad, boldog, olyan, aki ezen az estén bármit megtehet.
Üdítőnek, és édesnek éreztem a levegőt, hálás voltam azért, hogy beszívhattam. Hatalmas mosoly terült szét az arcomon, hogy a barátaimmal lehettem, hogy velem voltak ugyanebben az állapotban, ami már teljesen uralta a testem, és éreztem, hogy a tudatom, az akaratom egy kis szekrénybe zárom, ahonnan ma este nincs kiugrás. Már nem én irányítok.
-          Táncolni akarok! – pattantam fel megszédülve, mire mindenki lány felsikoltott, és megfogva egymás kezét kezdtünk őrült táncba.
-          Ez a beszéd lányok! – fonódott egy kar a derekamra, ami pillanatokkal később ki is rántott a lányok tömegéből.
Megilletődve pillantottam fel Dylan vigyorgó arcára, aki lassan jártatta szemét végig a testemen.
-          Gyönyörű vagy ma – suttogta a fülemhez hajolva és lágyan belecsókolt.
Megborzongtam, és erőtlenül próbáltam ellökni magam tőle.
-          Hagyj Dylan!
-          Biztos? – kérdezett vissza halkan, miközben kezét végighúzta a nyakam vonalán, egészen a kulcscsontomig, majd felpillantott a szemembe.
-          Nem… nem tudom – leheltem teljesen összezavarodva, erőtlenül.
Egy mámoros érzés kerített hatalmába, ami teljes magába szédített, és nem tudtam nemet mondani. Akartam. Az agyam egy kis eldugott szeglete tiltakozott, erőt kívánt, de a testem nem hallgatott rá, és én sem. Nem esett jól az ellenkezés, és nem is ment. Hagyni akartam mindent, nem elvenni magamtól a jót, még ha tudtam is, hogy ez a sok tudatmódosító miatt van, amit az este folyamán vettem be. Gyengén dőltem neki Dylannak, aki erős támaszom volt, és megtartotta a testem. Egyik karja lágyan simított végig a hátamon, a gerincem mentén, majd a fenekemhez érve erősen belemarkolt, amibe belesóhajtottam. Nemet akartam mondani, megálljt parancsolni, de képtelen voltam.
Halványan érzékeltem, hogy lassú léptekkel távolodtunk a tűztől, a többiektől, akik vad tivornyákban tombolták ki magukat. Homályos foltként láttam, ahogy Shirley ledobja magáról a ruháját, majd a melltartóját, és vadul megcsókolja Tamit.
Beleremegtem az érzésbe, mikor Dylan a ruhám alá nyúlt, és az alatt lassan feljebb csúsztatta kezét a combomon. Érintése nyomán forróság járta át a testem, és kezdtem elveszíteni a kapcsolatot önmagammal, és a külvilággal.
Hangosan sóhajtozva döntöttem gyöngyöző homlokom a vállára, miközben éreztem, ahogy szívem vadul dörömböl a testemben, úgy éreztem, hogy menten kiugrik, de nem érdekelt.
Ajkai korbácsolva testem kéjét csókolták végig a nyakamat, míg kezével erősen beletúrt a hajamba, és magához rántotta a fejem.
Bódult tekintettel néztem lázasan csillogó szemébe, és éreztem, hogy szétfeszít a vágy.
-           Mit csinálsz Dylan? – hallottam meg Liam hangját a hátam mögül, mire összerezzentem és hirtelen nem tudtam, hogy mi fájna jobban; ha elmegy, vagy ha itt marad.
Lesütöttem a szemem, és próbáltam mélyeket lélegezni, és utat keresni a felszín felé, de nem volt esélyem a testem fölött.
-          Felidézzük a régi szép emlékeket a drága Ninah –val. Beszállnál? Ez talán az utolsó esélyed – mondta lágyan ringató hangon, majd éreztem, ahogy felkap az ölébe, és elindul velem.
A lélegzetvételeim egyre hangosabbak és nehezebbek lettek, úgy éreztem, mintha egy fátylon keresztül hallanám a hangokat. Minden tompa volt, mégis sokkal intenzívebb. Dylan lassan leeresztette a lábam, amivel megéreztem a tenger kellemesen meleg vizét. A fiú szembefordított magával, és folytatta ott, ahol abbahagyta Liam megjelenése miatt.  Szája az enyém felé közelített és lágyan belecsókolt a szám sarkába, majd egy leheletnyit elhúzódott. Lehunytam a szemem, és kapkodó lélegzetemre figyeltem, mikor újra megéreztem ajkait, ahogy rácsókol az enyémekre.
Gondolkodás nélkül nyíltam meg neki, így következő csókja, kemény volt, férfias, és izgató. A tarkójához nyúltam és erősen közel húztam magamhoz, miközben megéreztem, ahogy két keze a ruhám alját fogja meg, majd elkezdi felfelé húzni. Készségesen hajoltam el, hogy átrántsa a fejem fölött és a hullámzó tengerbe dobja.
Vízcseppek könnyű permete érte a bőröm, amitől még jobban éreztem, hogy a felhevült testem nem csak egy illúzió, szinte látni véltem, ahogy gőzölögve párolog el a víz. Egy csepp a kulcscsontomat érte, és a bőröm érzékelése annyira kiélesedett, hogy pontosan meg tudtam mondani, hogyan száguld lefelé melleim között. Minden, amit a külvilágból felfogtam, csakis a bőrömön keresztül érzékeltem, a többi érzékszervem tompán hagyott a kétségek között csapódni.
-          Nem szabad – leheltem erőtlenül egy hirtelen érzéstől vezérelve és becsuktam a szám.
-          Dehogynem – csókolt a fülem mögé, amitől elgyengült a testem, de egy hirtelen jött erős kéz hátulról megtartott.
-          Liam – suttogtam, de amint kimondtam a nevét, megéreztem forró csókját a tarkómon, és hátulról körülölelő kutakodó kezét a combom belső oldalán.
Dylan mosolyogva haladt kulcscsontomról a melleim fele, és kikötve a fürdőruhám csúsztatta le azt rólam. Hangos lélegzetvételeim lassan nyögésekké változtak, és úgy éreztem elvesztem a vérvörös örvényben.
Elengedtem magam, képtelen voltam tovább tartani a testem, de a fiúk megtartottak, és csókjaikkal őrült játékot űztek velem. Liam lassan megfordított, és szája pillanatok alatt vette birtokba az enyém, én pedig tudattalanul, önkívületi állapotban, mégis teljes izgalommal csókoltam vissza olyan heves vággyal, amennyire csak tudtam, hogy tudtára adjam, kívánom. Egyre erősebben csókolt, mélyebben, miközben Dylan ujjai a víz alatt kalandoztak, és égető csókjai a nyakam kényeztették.
-          Segítség! – Hallottam meg a távolból egy kétségbeesett hangot, mire minden erőmet latba vetve, kómásan résnyire nyitottam a szemem, és megpillantottam egy alakot, amint felénk integet hevesen.
Újból le akartam hunyni a szemem és átadni magam a pokolnak, de a hang nem engedett, újabb segélykérő kiáltás szelte ketté a tenger halk hullámzásnak zaját.
-          Gyertek már! Ninah – üvöltötte kétségbeesve, mire kipattantak a szemeim, és erősen meresztettem őket.
Elhúzódtam Liamtől, aki morogva követelte vissza az ajkaim, de nem engedtem, csak fürkésztem a távolt, amikor megpillantottam egy rángatózó alakot a földön.
Az ijedtség pillanatok alatt száguldott végig rajtam, kitisztítva az elmém. Ellöktem magam elől Liamet és gyors mozdulatokkal a part felé siettem.
-          Mi van? – kiáltott utánam idegesen Dylan, mire megpördültem és rémülettől kitágult pupillákkal néztem vissza rá.
-          Valakinek rohama van. Túladagolta magát Dylan – böktem a part felé, majd reakciót sem várva futottam ki.
Az alakok egyre kivehetőbbek voltak, mindenki teljesen lesokkolva, megrémülve állta körbe a lányt, és megpróbálták lefogni, hogy ne tegyen kárt magában, miközben teste ide-oda rángatózott.
Olyan ébernek éreztem magam, mintha csak most keltem volna, és egyáltalán nem lenne a szervezetemben sem drog, sem alkohol. Amint hozzájuk értem térdre vágtam magam a homokban és Taylor fölé hajoltam, akinek könnyű hab jött ki a száján.
-          Fordítsátok oldalra – mondtam idegesen, miközben már emeltem is fel alulról, hogy elfordítsam, de nem kellett sokáig egyedül csinálnom, pillanatok alatt reagált mindenki.
-          Van nálam tű – állt fel az időközben már megérkezett Dylan, majd felpattanva a kocsija felé rohant.
-          A francba – szipogta Shirley, majd egy másodperc múlva elhányta magát, és öklendezve görnyedt előre.
-          Vigyétek innen – üvöltöttem a többieknek, mire Dan reagált, és elkísérte a lányt.
Taylor még mindig borzasztóan nézett ki, a teste rángatózása nem maradt alább, és félő volt, hogy komolyabb baja esik, és hívhatjuk a mentőket. Idegesen próbáltam oldalt tartani a fejét, hogy a nyálas habtól nem fulladjon meg, és az kifolyjon az száján, amikor végre megérkezett Dylan.
-          Itt van – nyújtotta felém a steril fecskendőt, mire a többiek szó nélkül gördítették vissza újra a hátára a testet.
-          Ki csinálja? – néztem körbe, remélve, hogy lesz egy önként jelentkező, egy olyan, aki biztosan célba talál, és aki nem kockáztatja Taylor életét.
-          Csináld már Ninah! Te vagy a legjobb benne – fogta le a lány kezét Tami, és a többiek is hasonlóképp cselekedtek, hogy nekem könnyebb legyen.
Mély levegőt vettem és gyorsan átfuttattam minden gondolatot az agyamon. Egyenesség, nyugodtság, határozottság, gyorsaság, pontosság – ismételtem magamban, miközben magasra emeltem a fecskendőt, és levettem róla a kupakot. Enyhén megnyomtam, hogy légtelenítsem, majd egy pillanatra lehunytam a szeme, hogy úrrá legyek az idegességemen, és remegésemen.
Ha ez nem sikerül, akár meg is ölhetem. Ha arrébb megy, vagy nem a pontos helyre, soha többé nem kel fel.
Újabb levegőt vettem, és szorosan rámarkoltam a fecskendőre.
Körül tapogattam a mellkasát, és bízva az érzékeimben kellő magasságba eresztettem, a szíve fölé helyeztem és egy pillanattal később erős mozdulattal beleszúrtam azt.
Éreztem, ahogy mindenki megdermed, és lélegzetvisszafojtva nézi az ájult lányt, akinek a remegése abbamaradt. Ez két dolgot jelenthet és az egyik nagyon rossz.
Másodpercek, talán percek teltek el teljesen néma csöndben, mind a lányt bámulva és talán én féltem a legjobban, hogy valami baja esett, esetleg meghalt, mert az az én kezemen szárad, és képtelen lennék a tudattal élni. Még ha nem is lenne semmi következménye, mert mind kitartanak mellettem, a lelkiismeretem akkor sem hagyná.
Meredten néztem a lányt, és éreztem, ahogy a szívem már egyeletlen hevességgel ver, a kezem újra remegni kezd, és a sírás fojtogatja a torkom. Erősen belemarkoltam a homokba és remegő szájjal imádkoztam mindenhez, ami szent, hogy Taylor ébredjen fel.
Éreztem, ahogy egy meleg kéz szorítja meg az enyémet, mire odakaptam a fejem, és megpillantottam Liam aggódó tekintetét, amellyel engem pásztáz. Könnyes tekintettel dőltem a vállának, és vártam tovább a csodát, ami csak nem akart eljönni.
Hirtelen hatalmas lélegzetvétellel ült fel Taylor, mire én az ijedtségtől hátraugrottam, és szorosan markoltam meg Liam vállát.
-          Mi a picsa? – nézett meglepetten Tay a mellkasából kiálló tűre, mire én könnyes arccal megkönnyebbülve elnevettem magam és a körülöleltem a nyakát.
-          Annyira féltem – suttogtam a fülébe, majd megéreztem viszonzott ölelését, és ahogy lágyan simogatja a hátam.
-          Jól vagyok, csak tudnám, ez mi a faszt keres itt – mondta nevetve, miközben lefejtette magáról a kezeim, és a mellkasára mutatott.
Mosolyogva rántottam ki a fecskendőt belőle, és egy mellettünk lévő kőre tettem le, majd mindannyian újra megöleltük a csajt. A megkönnyebbülés, és tudat, hogy semmi baj sincs, hogy túlélte és minden oké, mindent elfeledtetett, ami az előbbi percekben történt. Nem érdekelt, hogy túladagolta magát és majdnem meghalt, nem izgultam, hogy mi lesz holnap, most jól van és ez a legfontosabb. Nyugodtak voltunk és boldogok. Idiótán vakmerők.
-          Mint a régi szép időkben – mondta Dylan és elnyúlt a homokban.
-          Komolyan, mint régen – értett egyet Liam, és felém fordította tekintetét. – Hiányoztatok – nézett a szemembe, mire elmosolyodtam, és én is a hátamra feküdve kémleltem a csillagokat.
-          Szeretlek titeket – szólaltam meg pár perc elteltével, és a meleg érzés, ami átjárta a bensőm, széles mosolyra késztetett.
Újra egyek voltunk, úgy éreztem magam, mint a gimnáziumban. Védettek voltunk, sérthetetlenek és egyek. Los Angeles elitje.

---------------------
Na, és most jöjjön a papolós része!
Sosem drogozunk, mert nem egészséges, értve?!
Nem fogadunk egy bogyókat, és ha ilyen barátaink vannak, gondoljuk át, hogy biztos jó-e ez nekem. Nem iszunk bele csak úgy üvegekbe, és vigyázunk mindig! :))
Szóval ne drogozzatok, ne igyatok (sokat) és ... egy fiú is bőven elég egyszerre! :D 
Oké, ennyi, remélem tetszett! :))) Csók néktek

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát, hűűűű. Percek óta itt ülök a gép előtt és meredek magam elé... Mi a franc volt ez? Valamiért hasonlóra gondoltam, de azért nem ennyire durvára. Jesszus, és Ninah mi a f.szt művel? Drogok, pia, két pasival egyszerre? Főleg az utolsó gondolata akasztott ki. Ráadásul kb egy másodpercig sem jutott eszébe a pasija. Legalábbis azután hogy a partra ért. És az sem fordult meg a fejében hogy nemet mondjon a cuccra. Most kicsit (nagyot?) csalódtam benne. Remélem miután kijózanodott nagyon nagyon nagyon nagy bűntudata lesz. Bár őszintén, nálam elásta magát egy jó időre, nehéz lesz neki megbocsátanom, túl könnyen tért vissza a régi életébe.

    Jajj mi lesz még itt? Ha az anyja tudta volna, hogy mit művel a kislánya nem biztos hogy haza rángatja... Vagy tud ezekről a bulikról? És A TITOKról? Mert ha igen akkor meg... No comment.

    Az Eric vigasztalást továbbra is vállalom!
    Bár van egy olyan érzésem, hogy Őt sem kell félteni, de néha úgy tűnik, hogy az Ő részéről komolyabb a dolog. (bár lehet hogy a következő fejezetben arról hallunk, hogy Eric meg 2 csaj...)

    Nagyon várom a következőt!
    Pusssz

    VálaszTörlés
  2. Huhaaaa...... Ez vágott ütött.... JÓ ÉRTELEMBEEEN :D komolyan :D Eszméletlen lett.
    jajj heee Eriiiiic:S nehofgy szétszedd őket itt nekeem
    bovcsi h nem írok hosszú komit :$$$$$$$$
    De tudnod kell. IMÁDOOOOM
    siess puszii

    VálaszTörlés
  3. Szia Drágasáááág. xDxD
    Csak gondoltam tudatom veled, hogy még1x elolvastam, a véleményem ugyan az, mint amit már egyszer kifejtettem és figyelemmel követem a többiek kommentjét, vigyázok rád, nehogy kinyírjanak, mert akkor ki olvasná el holnap a WL19et is? xD
    Pusssz jó8 <3U. Killa voltam, csak lusta vagyok bejelentkezni. ;):$

    VálaszTörlés
  4. Sziaaa :)
    Ne haragudj, de nagyon rövid leszek..
    Sokkhatás alá kerültem..vagy mi ééés egyszerűen nem tudom feldolgozni az imént olvasottakat :oo Én..uhh..jesszusom. Most akkor ha úgy vesszük Ninah megcsalta Eric-et 2 pasival. Ruben pedig, mintha vigyázni akart volna rá..Na és, hogy drogozik..uhha..kíváncsi vagyok a következő fejezetre, de nagyon!! Siess légyszíí.

    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  5. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! Ez meg mi a **** volt???!!! Atyaúristen!!! Na ezt azért nem gondoltam volna!!!! Ezt nem hiszem el!!! Namostaztánnagyonkiborultam. Ez nekem sok(k). Fúj!
    Eleve nagyon ilyen károsszer-ellenes vagyok, és egy ilyen fejezet nekem... nos, hát minden, csak nem kellemes. Már ne haragudj, de ha tartalmilag nézzük, ez volt eddig a legkevésbé jó. Persze csak az elfogultságom miatt.
    Meg persze mi az, hogy Dylannel kavar, meg Liam?! Ne nem, ez sok! Két pasival is megcsalta majdnem Ericet!!! FÚj!!! És csak azért, mert bedrogozott! Most nem bírom Ninaht. Hogy lehet ilyen... felelőtlen, ilyen könnyen befolyásolható? Jó, nem tudom, min mehetett keresztül, mert nem írtad még le (vagy csak szokásomhoz híven elkerülte a figyelmemet). Most azért is sokkolva vagyok, mert megnéztem az előzőhöz írt komikra a válaszokat, és abból meg azt vettem ki, hgoy Eric is kavarni fog mással...
    Ne már, most végre pont boldogok voltak, erre meg...:( Ezt nem szeretem.
    Egyszer sem gondolt Ericre, meg sem próbált nemet mondani, és ez nem tetszik! Vigyázz, nehogy ellenszenvesnek találtjam Ninaht a végén!!!
    Jó, persze, gondolom, ennek a jelenetnek lesz majd valami jelentősége, azért kellett bele, vagy csak érzékeltetni akartad a múltjának a durvábbik részét (ami nagoyn nem tetszik nekem). Ez van.
    Siess a frissel!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Azta... :O
    Szia! :)
    Először is nagyon de nagyon sajnálom, amiért nem írtam az előző fejezethez kommentárt, csak el voltam havazva... a suli által.. mindegy, nem mentegetőzök, most próbálom bepótolni. :)
    HÁT EZ MEG MI A JÓISTEN VOLT? Kb. ez volt az első reakcióm az utolsó sor után. Ez meg... mi van? Na, eddig szerettem Ninah-t és azt, ahogy viselkedik, de most..? Mit csinál ez a bolond leány? Drogozik, aztán ott az a két srác... oké. Köszi, most van egy kialakult képem Los Angeles-ről. "Wild like Los Angeles" :D
    De az elején is kétszer olvastam el Selly üzenetét: mi az, hogy most ő nem akarja bemártani Ericet? Mit csinált már ő is? Aztán ez a drogozás... komolyan nem tesz jót nekik, hogy külön vannak. Akaratomon kívül történik, de kezdem megkedvelni Rubent. Mondta, hogy vigyázzon Dylan-nel, aki egy p*cs, (már ne haragudj, de ez nagyon illik rá) és Ninah meg nem látja be, hogy éppen a rossz oldalon áll? Mondjuk, lehet így külső szemlélőként gondolom így, nem tudhatom, Ninah mit gondolt, amikor beszedte a bogyókat, aztán ivott, utána meg... na hagyjuk. :D
    Na, szóval nekem Dylan már így az első találkánál sem volt valami szimpatikus egyed, most meg főleg nem. Liamet kezdtem megkedvelni, de ezek után nem hiszem, hogy bármikor is úgy fogom olvasni a nevét, hogy valaki jóra gondoljak, akit szeretek a történetben... ez elég furán volt kifejezve, mindegy :D
    Tényleg még egyszer sajnálom, hogy nem írtam az előző fejezethez komit, de hidd el, az is fantasztikus volt, mint ez, csak ez olyan sokkoló-fantasztikus fejezet. :D Ja igen, és az a bizonyos papolós rész: ugyan kérlek, pont azon voltam, hogy "Na, Ninah is drogozik, de én nem fogok" aztán ahogy leírtad.. hmm.. lehet hogy kipróbálom. :D Oké, ez hülye vicc, nem szándékozok rászokni a drogra, sőt az van, hogy ellenzem is. Megfogadom a tanácsod, és nem fogok (sokat) inni... az utolsó pedig.. hát megfogadom azt is, így mindent egyszerre. :D Sok fogadalom. :P
    Nagyon várom már a következő részt, remélem, hamar hozod. :)
    Csókollak!!!!! <3 :)
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  7. Szia:)
    Nagyon tetszik a történeted... ez a fejezet kicsit sokkolt, de tetszett.
    Nagyon várom a következőt.
    Puszi :
    *Niky*

    VálaszTörlés
  8. Oh My God!!!!

    Szia! :)))

    Na, most aztán tényleg sokkoltál, persze jó értelemben! De akkor is...hú...hát erre egyáltalán nem számítottam! :DDDDD
    Az elején még azt hittem, hogy bármi is lesz az este, majd Ruben belibben a képbe és nem engedi, hogy Ninah bajba keveredjen, szóval nem izgultam az elején! Sally levele kellett, reméltem, hogy ez egy kicsit észhez téríti Ninah-t, és Eric sms-e is olyan aranyos volt, hogy szólt a lánynak, hogy bulizni megy! Ejj, Ninah! A történetek, amik kiderültek...hát ez egy elég vad csapat, honnan jött ez a lány? :DDD Azt hinné az ember, hogy ilyen körökben a gyerekek templomba járnak, meg ilyesmi! :D A We found love nagyon jó választás volt, imádom ezt a számot, és annyira illett az egészhez, amit elképesztően írtál le! :D Egyszerre két fiúval, ó te jó ég! Mi lesz itt? :D Azért tudja Ninah, hogy kell élni, már amikor bevette a bogyót, éreztem, hogy valami ilyesmi fog történni, bár ahogy már mondtam, végig reménykedtem azért Rubenben! Sosem gondoltam volna, hogy Ninah lesz az, aki megcsalja Ericet, de ki tudja, mi történt eközben a buliban a popsztárral! Belőle is simán kinézem...
    Na és a vége...hát rendesen megijedtem, hogy mi fog történni, együtt izgultam a többiekkel és főként Ninah-val, hogy Tay felébred-e vagy sem! Hát megkönnyebbültem mikor felkelt, azért nem hiányzott volna még egy botrány is! Azért egy kicsit irigylem Ninah-t már abból a szempontból, hogy ilyen kalandos az élete, és hogy ilyen kalandjai vannak, voltak és valószínűleg még lesznek is!
    El nem tudom képzelni, mi lesz még itt, és azt sem gondoltam volna, hogy tetszeni fog nekem egy olyan fejezet, amiben Ninah megcsalja Ericet, na de így megírni, hát komolyan mondom ez emberfeletti! Hogy csinálod? :D Nincsenek rá szavak, annyira jó lett! :)

    Kimondhatatlanul várom a folytatást, siess vele! :)))
    Puszi: Ági

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Úristen! Csak egy hétvégére maradok internet nélkül és mik történnek itt...!!!
    Most halvány lila gőzöm sincs hogy mit írjak! Tudod csak azért nem átkozódom, mert az elejére odaírtad hogy "így lesz minden jó" és én hiszek neked! :P
    Ez nagyon durva volt! Drogok, pia, egyszerre két pasival... brrr...
    Ugye hamar kijutnak ebből a hullámvölgyből?! Én jobb szeretem a vidám részeket olvasni, ahol csak apró (vagy legalábbis a mostaninál lényegesen jelentéktelenebb) problémákkal kell szembenézni.
    Azt hiszem javult a véleményem Rubenről, végül is jót akart Ninah-nak...
    Annak ellenére, hogy a tartalom eléggé meglepett, nagyon nagyon nagyon tetszett a fejezet, mert fantasztikusan írtad meg, még az ilyen részeket is! :D
    Bocs, hogy csak most írok, de mint már írtam napok óta most jutottam először nethez! :(
    Szörnyen kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon várom a következő fejezetet!
    Puszi
    Zoey

    VálaszTörlés
  10. Szia Te Drága! :D
    Itt vagyok végre, és úgy, hogy fogalmam sincs, hogy az előttem lévők mit írtak. Egyedül Orchidée komiját olvastam el, de nekem elég volt annyi, hogy megalapozzam azt, amit le szeretnék írni. :)
    Én nem mondom azt, hogy ez volt eddig a legkevésbé jó fejezeted, mert ez nem igaz. Ilyet a Te írásaidra nem lehet mondani (és igen, akinek nem tetszik, mondhat bármit, de nem hízelgésből mondom, szerintem ez így van) azt, hogy rossz, sem tartalmilag, sem az írása miatt. Igen, fura, meg rossz dolgok vannak benne, de ez kit érdekel akkor, amikor felkelti egy írás az érdeklődésedet, és lehet, hogy nem mosolyogva, hanem egy "O"-t formázol az ajkaiddal és úgy olvasod végig, mert meglepődsz, vagy éppen "undorodsz". Bevallom, nem gondoltam, hogy ilyen durva lesz/lett, valami lightosabbra számítottam, de csak pislogni tudtam, meg közben faltam a sorokat. Ez valami eszméletlenül borzalmas volt, gondolok itt minden nagyonrosszkislányos dologra. Amúgy tényleg irigykedem arra, ahogyan írni tudsz, na meg a történeted sem lapos, mersz kockáztatni, és ezzel a színvilágát is felfokozod.
    Nem is tudom, hogy mit írjak még... nem szeretnék belefolyni a történésekbe, mert azt hiszem most teljesen belevesznék, de az biztos, hogy kíváncsi vagyok arra, hogy mik lesznek még itt, van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez még csak a kezdet volt.
    Tudod, hogy imádlak? Nem? Akkor most mondom, Téged is, és a történetedet is. ;)
    Várom a folytatást! ;)
    Hajajj.. és hallhatunk még majd a Te GG-dről is. :D Vároom! :DD
    Millió puszii♥

    VálaszTörlés
  11. Hihetetlenül köszönöm mindenki véleményét, meghálálni sem tudom! :) Mert tudom, hogy nagyon megosztó fejezet volt. :)

    Szia Pet!
    Huh, látom nagyon sokkolt a fejezet, azért remélem csak Ninah ásta el magát, én annyira nem. :D Nos, igen, kicsit durva este volt, és sajnálom, hogy ennyire... nagyon felzaklatott Ninah viselkedése, de így jött, és le kellett írnom.
    Ami Ericet illeti... nos, majd minden lesz, talán úgy, hogy egy kicsit homályosítok a részleteken. Szeretik ők egymást, csak az élet problémákat hoz, amit vagy letudsz küzdeni, vagy beszippant, és most ez történt meg Ninah-val, de nem adja még fel! :)
    Köszönöm, hogy írtál nekem, nagyon, nagyon! :)) Csókollak

    Szia Beckie!
    Imádlak! Köszönöm! :))
    Jó olvasni, hogy ha bár sokkolt, de tetszett, szóval végtelenül köszönöm, hogy
    írtál! :)) Csókollak, és sebaj, a lényeg, hogy megtudtam mit gondoltál a részről.

    Szia Névtelen Killám!
    Köszönöööööm! Vigyázz is rám! :D
    Örülök, hogy még így másodjára is tetszett, nagy elismerés! :D
    Csókollak édes!

    Szia Mancsiiii!
    Nos, kissé valóban sokkos volt, de meg még nem csalta Ericet, ha a csókot nem annak vesszük. :D
    A drog meg... igen, meg akartam mutatni, hogy Los Angeles nem olyan mókás, mint amilyennek valóban gondoljuk. :) Köszönöm, hogy írtál! Csókollak

    Szia Orchidée!
    Nos, igen azt láttam, hogy kiborultál. Kétség kívül nem egy light-os fejezet lett, de... hát, nem mondom, hogy minden szavad jól esett. :)
    Megértem, hogy drog ellenes vagy, és ez így nagyon szép is, és azt is megértem, hogy tartalom, amit átadtam nem nyerte el a tetszésed, csak nem is tudom... Talán a megfogalmazással rádobhattam valami pluszt, mert én amúgy meg voltam elégedve a fejezetemmel!
    Szóval, okés, megértem, hogy nem tetszett, majd a jövőben kiderül hogyan viszonyulsz Ninah-hoz. :)
    Csók

    Szia Sziszaa!
    Na, már most leszögezem, hogy jót kacagtam a kommenteden, amit köszönök! :D
    Második, amit megemlítenék, hogy megértem, hogy a suli leköt, én is így voltam vele, szóval no para, köszönöm, hogy ehhez tudtál írni.
    Szóval neked is sok(k) volt, látom. :D
    Bizony Los Angeles érdekes, megpróbáltam megmutatni, hogy nem minden a csillogás, és hogy Ninah nem abban nőt fel, mint hisszük, hogy csak istenítették. A drog és a többi.. valaha az élete része volt, szóval erre nem is térnék ki. Dylan az a rossz fiú, akit mindenki utál, de mégis egy kicsit város mikor tűnik fel, Liam pedig... a jó fiú, aki, nagyon szeret valakit, és így könnyű befolyásolni.
    Eric... nos, ő meg huncutkodik otthon. :D
    Talán egy kicsit örülök, hogy megkedvelted Rubent, később lehet, hogy csak még szimpatikusabb lesz, pedig komolyan utálnunk kéne. :D
    Sokkolóan fantasztikus, húú, annyira jól hangzik KÖSZÖNÖM, ha még nem írtam volna! :))
    Lehet, hogy hülye vicc volt, amit írtál, én ettől függetlenül komolyan jót kacagtam rajta. :D :D De oké, tartsd be a fogadalmaid, úgy lesz jó minden, meg az én lelkiismeretem is tiszta lesz. :D
    Csókollak, és ma jööön a friss4 :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Nicky!
    Örülök, hogy tetszik a történet, az pedig mindennél jobban, hogy írtál nekem! :) Ami pedig a mostani részt illeti, elhiszem, hogy sokkolt, de nézd el nekem, lesz ez jobb is! :D Csókollak

    Szia Ági!
    Nos, sejtettem, hogy te Rubent várod, mint herceget a lovon, de nem jött, most csalódnunk kellett, na de majd a mai részben lehet, hogy vigasztallak egy kicsit! ;) Lehet, hogy templomba is járnak, meg drogoznak és isznak is. :D Álszentek. :DDD
    Rihanna száma úúúúgy beugrott, mikor írtam, reméltem, hogy majd tetszik nektek, vagy legalábbis segít átérezni, így most végtelenül boldog vagyok! :))
    Hát még annak, hogy azt írtad jól írtam meg. Annyira köszönöm, annyira hiányzott egy ilyen támogató kommentár, miután csak azt olvastam, hogy sokkolt, és már kezdtem elbizonytalanodni, hogy az írása is olyan ratyi lett, mint a történések benne. :D Ninah élete.. nos, igen.. én is irigylem, nagyon! :) bár komolyan rettegtem volna én is a végén. Mi van, ha meghal? És a szívbe döfés.. na mindegy. :D
    Hihetetlenül nagyon köszönöm, komolyan el sem hiszed, hogy mennyire jól esik olvasni, hogy tetszett ez a sokkoló drogos rész is, és az, ahogy megírtam! Annyira nagyon imádlak! :))))
    Köszönöm, hogy írtál, csókollak! :)

    Szia Zoey!
    Köszönöm a megelőlegezett bizalmat. :D Remélem nem okozok csalódást. :D
    Nos, igen, kemény dolgok voltak most, de nagyon örülök, hogy tetszett, és hogy azt írtad jól meg lett szerkesztve, köszönöm! :))) És azt is, hogy írtál!
    Csókollak

    Szia Adél!
    Köszönöööööm! *.*
    Gondolom, hogy sokkolt, mert igen, részben ez is volt a szándékom. Hát remélem, hogy a kockázat végül nem rombolja le teljesen a blogom, na de csak remélek! :) Meg bízom az olvasóimban, bennetek! :)
    Azt hiszem, hogy már mondtad, deeee Én is imááááádlak! :D
    Jön még Kinga GG-je! :D Csókollak és köszönöm, nagyon, nagyon!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)