2012. február 12., vasárnap

Chapter 50

Sziasztok!


Nos... úristen! Ötvenedik fejezet! Hihetetlen, komolyan mondom! 
Nem kezdek el itt nyálasságokat írni, de akkor is hihetetlen, hogy olvassátok, amiket itt összeszerencsétlenkedik itt, és hogy még most is vagytok nekem!
Ha nem lennétek, ha nem kapnék visszajelzéseket, már régen nem írnék, már régen abbahagytam volna, szóval NEKTEK KÖSZÖNHETEM, HOGY MÉG MINDIG ÍROK!
Szóval elértük az ötvenet is! :)
Kaptam egy díjat Becksie-től, amit köszönök! :)
Mivel a múltkor nem írtam magamról semmit, ezért most megtenném. 


1.: Jelenleg Angliában élek és próbálok boldogulni, miközben dolgozok, tanulok, és önkénteskedem.
2.: A táncolás és az írás a mindenem.
3.: Édességek töménytelen mennyiségben és persze chips! Jelenleg a pillecukor a kedvencem. :D
4.: Ha befejezem otthon, Budapesten a tanulmányaim lehetséges, hogy Svédországban is jelentkezek egy főiskolára, marketing szakra.
5.: Volt egy Yorkshire fajtájú kiskutyám, de szegény elpusztult, azóta viszont imádom ezt a fajtát, és ezt kergetem, persze nem 60.000 Ft-ért. Talán ha haza megyek valahogy cserkészek magamnak! :)
6.: Egyik nagy álmom, hogy a gépem landoljon az LAX reptéren, és ha az meg van, onnantól nincs előttem lehetetlen, ha az USA-ról van szó. :D


Még egyszer köszönöm a díjat Becksie! :)))
Nagyon kíváncsi vagyok mindenki véleményére, aki elolvassa most a frisset, hogy hogyan is érez a résszel kapcsolatban, sőt arra is, hogy hogyan érez az egész történettel kapcsolatban! Köszönöm a véleményed!
Az előző fejezetre válaszoltam, a link oldalt található, ennél pedig ajánlom a zenéket nagyon nagyon!
Köszönöm, és csók

„ A chapter ending but the story’s only just begun.
The page is turning for everyone.”


(Mirror)
Az óvatosságot nem kímélve dobtam be a csomagtartóba a bőröndöm, levágtam a hátsó ajtót, és gyors lépésekkel sétáltam az utas oldali ajtó felé.
Kifújtam a levegőt, és még utoljára néztem fel a lakásomra, az erkélyemre. Ugyanaz a gyomorforgató érzés kapott el, ami akkor, amikor a szemem végigfuttattam az üres lakáson, amit már két napja kipakoltak. Ahogy az ajtóban álltam, és végignéztem a csupasz falakon, az üres szobákon, ahol néhány napja még éltem, és ahol annyi mindent tettem, ami befolyásolta az életem, és most semmivé foszlott.
A kanapém, ahol annyit mosolyogtam, és szerelmesen csókolóztam, az erkélyem, ahol imádtam minden pillanatot eltölteni. Most pedig, mikor a padlón ülve ittam meg a teámat, és reggeliztem meg, összeszorult a torkom, görcsbe rándult a gyomrom, és minden pillanatban, amikor a szemem végigsiklott az üres nappalin, a könnyek megállíthatatlanul akarták végigszántani az arcom.
Életem egyik fordulópontja történt itt, életem egyik szakaszát kell most itt lezárnom.
Elvettem pillantásom a házról, és Ericre vetettem egy halvány mosolyt.
-    Mehetünk – suttogtam, mire bólintott és beindította az autót.
Hosszú út vár ránk a repülőtérig, és mindketten jól tudtuk, hogy ez nem az a pillanat, amikor beszélgetni fogunk. Kényelmesen hátradőltem a bőrülésben, lehunytam a szemem, és mosolyogva emlékeztem vissza a táncest befejezésére.



-    Nos, Hölgyeim, és Uraim, az estnek vége. Itt az idő, hogy a zsűri meghozza a döntését. Ám ameddig az meg nem születik el kell mondjam, hogy az eddigi évekkel szemben idén sokkal többen jöttek el a versenyre, így boldogan mondhatjuk, hogy az idei Jótékonysági Táncverseny volt az egyik leggyümölcsözőbb. Az összes bevétel már felosztásra került a bizonyos szervezetek között, és a nyertes páros majd annak a jótékonysági szervezetnek ajánlja majd fel a nyereményét, akikkel ők szimpatizálnak, ám úgy hiszem nincsenek vesztesek, idén mindenki nyert. Csodálatos estét tölthettem el Önökkel, köszönöm, hogy itt voltak velünk, azt hiszem meglepetésekben sem volt szegény az idei show, mindenki kapott kedvére valót.
De, megszületett a zsűri véleménye, úgyhogy hallgassuk őket!
-    Nos, köszönjük Thomas, valóban megszülettek az eredmények, úgyhogy én csak megköszönném mindenkinek a részvételt, köszönöm a táncosoknak a csodálatos előadásokat, imádtam az összes párost, és feledhetetlen élményben volt részem. Tovább is adnám a szót két másik kollégámnak. Köszönöm!
-    Én sem tudnék más szavakkal élni. Hihetetlen, hogy milyen produkciókat láthattunk idén, komolyan mondom, hogy ilyet már rég láttam. Isteni volt, gratulálok négyes számú páros, bár nem lehetne kedvencem, meg kell valljam, szeretlek titeket! – dobott csókot felénk, én pedig elpirulva, mosolyogva hajoltam meg.
Az utolsó zsűritagra néztünk, most már mindenki tudtam, hogy egyetlen szám fogja csak elhagyni a száját, a nyertesé, a többiek pedig meg kell, hogy emésszék, idén nem ők nyertek.
-    Tudom, hogy most lassan minden táncos pár engem utál, mert még mindig nem mondtam ki azt a bizonyos számot, de még nem is fogom, ugyanis mindezek előtt, én is meg kell, hogy dicsérjek minden párost, és meg kell, hogy köszönjem mindenkinek a részvételt, aki eljött akár fellépőként, akár nézőként. Láthattunk csodálatos meglepetés produkciókat, mint például a mai este folyamán a Ninah Milestól, és Eric Saadetól, de volt itt féltékenység, és szerelmi háromszög is, szóval minden, ami egy fergeteges showhoz kell. De mint mindennek, ennek az estének is eljött a vége, és már csak egy dolog van, ami miatt mindenki izgul. A nyertes páros pedig… - nézett rajtunk végig, lassan hordozva tekintetét egyik párosról a másikra, és egyre inkább úgy éreztem igaza van, nagyon kezdem megutálni.
Leszegte a tekintetét, és abban a percben elhallgatott az idegesítően félelmetes zene is. Végem.

-    Megérkeztünk – hallottam meg Eric hangját, mire felpattant a szemem, és kíváncsian néztem körül.
Igen, ez a repülőtér. Miért van az, hogy hazamegyek, és félek? Nyugodtnak kéne lennem. Nyugodtnak, és határozottnak. Boldognak.
Lassan kikapcsoltam a biztonsági övet, és kikászálódtam a kocsiból. Hátrasétáltam Eric mellé, aki már kiemelte a bőröndjeim a csomagtartóból.
Mosolyogva léptem mellé, kivettem a kezéből a húzóját, és egyik kezemmel a bőröndöt húzva, másik kezemmel az övét fogva indultunk el a bejárat felé.
Az amúgy forgalmas repülőtér most kihaltabb volt, mint szokott, így a becsekkolás öt perc alatt sikerült, ezzel is feladva az egyik bőröndöm, és megszabadulva a mázsás súlytól.
-    Hát akkor – fordultam meg, Erickel szembe, amikor megpillantottam egy kisebb tömeget előttem két méterrel. – Ilyen nincs! – sikítottam fel nevetve, mire széles vigyorral a képükön indultak el felém.
-    Nem hihetted, hogy búcsú nélkül mész el – ölelt meg szorosan Alex, én pedig erősen viszonoztam a szorítást.
-    Annyira fogsz hiányozni – suttogtam bele a kabátjába, mire kedvesen végigsimított a hátamon, majd eltolt magától, és mosolyogva törölt le egy könnycseppet a szememből.
-    Te is, csajszi, de hamarosan látjuk egymást! Addig is, ne okozz csalódást – nevetett fel, és tekintetét levezette a kezemhez, és belenyomott valamit. – És ezt se hagyd itt!
Csillogó tekintettel néztem a díjra, és újra felülemelkedett keserű hangulatomon a kárörvendő vidámság.


(Losing your memory)
-    Nyertünk, nyertünk, nyertünk! – visítottam, miközben Eric nyakába ugrottam, és körbe – körbe forogtunk.
A hangos taps zene volt füleimnek, nem akarták abbahagyni, én pedig nem is akartam, hogy valaha vége legyen. Kacagva léptünk előre Erickel, és mélyen meghajoltunk. Hihetetlen érzés volt, ahogy mindenki állva tapsol, sikítozik, üvölti a számunkat, és az arcunkra kíváncsiak. Pár perc múlva minden más hangos kiabálás eltűnt, mindenki, egy emberként kántálta, hogy vegyük le a maszkot!
Bizsergett mindenem az izgatottságtól, és akaratlanul is Molly felé rebbent a pillantásom, aki kissé összetörve, de mosolyogva tapsolt továbbra is.
-    Háromra – suttogta Eric, és egyik kezével megfogta az enyémet. – Egy.
-    Kettő – mosolyogtam, szemem a közönségen jártatva.
-    Három – kiáltotta el magát, és egyszerre téptük le a maszkot az arcunkról, mire mindenki elnémult, és a teljes terem csitult. – Ez most jó, vagy rossz csend? – kérdeztem szemem az embereken tartva Erictől.
-    Szerintem hajoljunk meg, és lépjünk le – suttogta vissza, mire mosolyogva meghajoltunk, és kihátráltunk a néma teremből.
Futtomban még elkaptam a megdermedt Molly karját, és rámosolyogva elsuttogtam egy halk mondatot.
-    Azért még néha összefuthatnánk – kacsintottam, majd hagytam, hogy Eric elrántson.
Amint a függöny mögé értünk, hallattuk, ahogy az emberek elkezdenek suttogni, de hangos szó még midig nem hagyta el senkinek a száját. A hátsó kijárat felé rohantunk, amikor még hátranéztünk, mert furcsa hangok ütötték meg a fülünket.
-    Hopp, ez még nekünk jár – kapta ki a rohanó Alex a bírák kezéből a díjat, majd utánunk vetve magát intett, hogy rohanjunk.
Hangos kacagások közepette futottunk fel a buszra, ami egyből indított és elhajtott, miközben mi távolodva, kedvesen integettünk a kirohanó biztonsági őröknek.
Kár, hogy nem láttam Molly arcát, istenem…

Apró puszit nyomtam Alex arcára, és hagytam, hogy hátrébb lépjen, és kezeit a zsebébe mélyesztve induljon el Eric felé.
-    Szia csajszi – puszilt meg Léna.
Hihetetlen, de sikerült megmentenünk a gyakorlatát, és bár nem lehet az elsőszámú Eric Saade menedzser, ami eddig a dolga volt, azt ezután is el tudja látni, és még pár napig Sam lesz a főnöke.
Percek teltek el a búcsúzással, a vége felé pedig már nem tudtam visszatartani a könnyeim, főleg mikor megéreztem Selly illatát, és még egyszer utoljára szorosan magamhoz ölelhettem.
-    De jössz meglátogatni, ugye?
-    Persze – szipogtam, és letöröltem a könnyeim. – Az első szünetben rögtön itthon leszek.
-    Vigyázz magadra – simogatta meg a vállam, majd mindannyian felkaptuk a fejünket a hangosbemondó hangjára.
-    A négyszáz-tizenötös londoni járat utasainak figyelmét felhívnánk, hogy a beszállás a tízes kapunál történik. A beszállás húsz perc múlva elkezdődik, kérünk minden Utast, fáradjon a kapuhoz. Köszönjük!
Itt az idő, sóhajtottam fel, és Eric felé fordultam, aki elém lépett, és mindkét kezét szorosan átfonta a derekam körül, hogy még közelebb húzzon magához.
Mosolyogni próbáltam, de a sírás fojtogatta a torkom, és csak egy torz erőlködés maradt, nem tudtam a szemébe nézni. Felszakadt belőlem a sírás, és megadva magam hajtottam a fejem a mellkasának.
-    Sajnálom, annyira sajnálok mindent, Eric – hüppögtem könnyáztatta arccal, miközben ő lágyan simogatta a hajam.
-    Minden jó lesz. Haza mész, és majd találkozunk, ígérem – adott egy puszit a fejemre.
-    El kell engedned – suttogtam halkan, miközben merev tekintettel néztem a padlót.
A szívem szakadt meg, hogy ezt ki kellett mondanom, de nem tehetem meg, hogy örökké boldogtalan legyen miattam. Megérdemli, hogy találjon egy tökéletes lányt magának. Megérdemli, hogy boldog legyen bármi áron, ha kell, akkor nélkülem.
-    Nem, és ezt meg ne halljam még egyszer – fogta meg az állam, hogy felemelje a fejem, és a szemembe nézhessen szikrázó tekintettel. – Megértetted?
Némán, lehunyt szemmel bólintottam, mire megéreztem ajkaimon az övét. Édes csókja keveredett a könnyeim sós ízével, de nem törődtem vele, szorosan körülöleltem a nyakát, és mohón csókoltam vissza. Imádtam az érzést, ahogy beletúr a hajamba, és még közelebb húz magához, ahogy csókunk egyre hevesebb és követelőzőbb lesz, ezzel is elindítva lavinák százait a testemben. Tökéletes lenne, ha nem érezném a fájdalmas búcsú, és elválás keserű ízét a számban.
Pihegve húzódtam el az újabb felszólítás hangjára, és még utoljára elmerültem a szemeiben.
-    Szeretlek Eric Saade!
-    Én is szeretlek Ninah.
-    És őszintén utáltalak, mikor ideérkeztem – nevettem rá könnyfátylon keresztül, mire az arcára felkerült az ellenállhatatlan sármos mosoly.
-    Akkor jó – ölelt magához, arcát a hajamba temetve.
Felsóhajtottam, mikor elhúzódott, és már nem éreztem az illatát, és testének melegségét.
Egy utolsó, pihe könnyű csókra hajoltam a szájára, mikor hallottam, hogy fényképezőgépek kattognak, és vakuk villannak.
Csodálatos, még most sem lehet nyugtunk. Azt már meg sem kérdezem hogyan kerültek ide.
Elhajoltam Erictől, lesütöttem a szemem, és a bőröndöm fogantyújáért nyúltam, míg a másik kezem még mindig az övében volt.
-    Sziasztok – tátogtam némán a szavakat a többiek felé, majd egy halvány mosoly kíséretében elfordultam az átjáró felé, és hagytam, hogy a kezem lassan kicsússzon Eric kezéből, majd sietős léptekkel indultam meg a jegyátvizsgáló nő felé.
Nem mertem hátranézni. Nem volt hozzá erőm, tudtam, hogy ha még itt visszanézek, képtelen leszek felszállni a gépre, és feladok mindent. Feladom a főiskolát, az életem, mindent, csak azért, hogy vele lehessek. Mert ha ő van nekem, minden tökéletes. Minden, és nincs több kétség.

Betettem a kosárba minden becsipogtatható dolgom, majd áthaladtam a detektor alatt, és magamhoz vettem mindent.
Sebesen verdeső szívvel torpantam meg, és lassan hátrafordultam, hogy utoljára rájuk nézhessek. Tekintetem egyből megütközött Eric mély, fájdalmas szemében, amitől újabb könnycseppek buggyantak ki. Elkaptam a fejem, és homályos foltokat látva kerestem meg a tízes kaput.
Vége, vége, vége – hajtogatta egy hang a fejemben, amit mindannyiszor, mikor megszólalt ostoba fejrázással próbáltam elhallgattatni, de csak még erősebben rázott a sírás, és képtelen voltam abbahagyni. Sem akkor nem ment, mikor a busz kivitt a géphez, sem akkor, amikor felszálltam és elhagytam Svédország légterét.
Aztán elnyomott az álom, és könnyű gondolatokkal merültem el képzeletem világában.

Két órával később különösebb probléma nélkül tudtam átszállni a New York-i járatra, majd onnan a Los Angelesire, ami LAX-en landolt, pontosan másnap reggel nyolc órakor.
Hatalmas gombóccal a torkomban, mégis valamiféle beletörődő nyugodtsággal húztam magam után mindkét bőröndöm, és fáradt tekintettel kerestem a nevemet a kezében tartó sofőrre, de sehol sem találtam.
Nem hiszem el, hogy Megan még erre sem volt képes. Fújtatva indultam meg a padok felé, amikor valaki, aki mellett figyelmetlenül elhaladtam, köhintett egyet halkan. Azt hittem ráhúztam a lábára a csomagom, úgyhogy lassan felpillantva kezdtem bele a sajnálkozásba, amikor megpillantottam a férfi arcát.
-    Úristen, apa! – ugrottam a nyakába boldogan, mire egyből körém fonta a karjait, és mintha csak kislány volnék puszilta meg a fejem, miközben lágyan simogatott.
-    Jó, hogy újra itthon vagy – tolt el mosolyogva magától, amit én is egy széles vigyorral viszonoztam.
-    El sem hiszem, hogy kijöttél – bújtam hozzá újra, és hagytam, hogy átvegye a csomagjaim, és kivezessen az épületből, egyenesen a limuzin felé.
Újra itthon.


10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Áááá... fantasztikus lett!
    A táncversenyen nagyon jó volt! Nagyon tetszett a vége amikor levették a maszkokat! :D És az is nagyon tetszett, hogy mindezt visszaemlékezésben láttuk!
    Szegény Ninah! Nagyon nehéz lehetett otthagyni őket! Nagyon jól leírtad, teljesen át tudtam érezni!
    Ninah apja szimpatikusnak tűnik! Hiszen kiment érte a reptérre, meg a viselkedése miatt. :)
    Ugye még véletlenül sem jutott eszedbe hogy így fejezed be? Tudom, hogy nem, de meg kellett kérdeznem és várom a megerősítést!
    50. fejezet... remélem még kétszer ennyi lesz! :D
    Szörnyen kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Nagyon nagyon nagyon várom a következő fejezetet!
    Ja és a zenék most is nagyon jók voltak!
    Gratulálok a díjhoz! Megérdemled! :D
    Imádom a történeted! :D
    Bocs ez elég kusza lett! De remélem érted! :P
    Puszi
    Zoey

    VálaszTörlés
  2. Szia Drága! :)))
    Most kimondottan rövid leszek, mert olyan nem is tudom milyen volt ez a fejezet, nyugodtan felháborító. Ne gondolj semmi rosszra, mert fantasztikus lett, én a történésekre gondolok, amit mindjárt meg is írok levélben.
    Nem tudom, hogy mit írjak még le, mert nem szeretnék belefolyni, szóval megyek, és kiöntöm szívem-lelkem egy levélben.
    Gratulálok az eddigi 50 fejezetedhez. Emlékszem még arra, amikor elkezdtelek olvasni, azt hiszem, 10 fejezeted volt már fent, és én egyszerűen oda meg vissza voltam tőlük. Emlékszem, hogy minden olyan délutánt rettenetesen vártam, mire ígérted a fejezetet, és ez most sem változott, igaz, hogy szoktam késni, de nagyon uralkodnom kell magamon, hogy ne faljam fel az egész fejezetet. :))
    Nagyon bízom abban, hogy még sok-sok fejezetet olvashatok, mert a szívem fog megszakadni, hogy ha vége lesz.
    Nagyon várom a folytatást! Kíváncsi vagyok mindenre! :))
    Levelem még mai nap folyamán érkezik. :)
    Puszillak

    VálaszTörlés
  3. Sziia! :)
    Gratulálok az 50. fejezethez, reméljük, hogy még legalább ennyi lesz, mert nem tudnám abbahagyni az olvasást. :)
    Ajj, most nézz hülyének, de komolyan megkönnyeztem. :')
    Főleg a Losing your memory-tól, mondjuk nekem egyből a Vámpírnaplók jutott az eszembe, de mindegy.
    Istenem, reménykedtem benne, hogy amikor felszáll a gépre, felébred, hogy ez csak egy rossz álom volt, és nem kell hazamennie, de nem így lett, és ez olyan rossz. :'( Ajj, de imádtam, annyira, de nagyon. *.* Amúgy én Ninah apukáját máris megkedveltem. :D
    De jó, lefagyott a Firefox-om, így jól remixeli magát a zene. Nem tudom, hogy miért volt ezt most muszáj leírnom. :D
    Olyan jó volt a fejezet, a zene alatt meg jó lassan változik a képernyőmön a háttér is, még az is rátesz egy lapáttal arra, hogy milyen szomorú az egész, mintha egy visszaemlékezéses rész lenne a változó képernyővel. :D
    Kérlek, siess a következő résszel, mert nem tudom mi lesz, hagysz itt kétségek és szomorúság közt. :(
    Mi a véleményem az egész történetről? Hát imádtam. Eddig minden egyes részét, még azokat is, amiket Te nem gondoltál a legmegfelelőbbnek, pedig hidd el, azok voltak. Egytől-egyig. :)
    Azt hiszem, valahogy az 5. fejezetnél kapcsolódtam be az olvasásba, kicsit lemaradtam már akkor, így elolvastam az addig megírtakat, és már akkor eldöntöttem: imádni fogom a történetedet. :)
    És ez most sem változott. :)
    Már nagyon várom a következő fejezetet, kérlek, siess vele. :)
    Sok-sok csók, puszi és ölelés. :) <33
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  4. Sziaaa :)

    Először is, gratulálok az 50. fejezethez! :) El sem hiszem, hogy már itt tartunk :DD Gyorsan repül az idő..:)
    Másodszor pedig, sajnálom, hogy a 49. fejezet kommentjéről lecsúsztam..ne haragudj :( Teljesen az volt a fejemben, hogy írtam hozzá kommentet ://

    A fejezetről pedig: Rövidnek éreztem, de szerintem csak azért, mert szinte faltam a sorokat :) Eszméletlenül jó fejezet lett..és csak azért nem választom az egyik kedvencemnek, mert Ninah ebben a fejezetben hagyta el Svédországot. :) Amúgy abszolút favorit! Nehogy azt hidd, hogy nem tetszett, mert nagyon is!
    Megsirattál. Komolyan mondom, a könnyfátyoltól szinte nem láttam semmit és néha-néha meg kellett állnom az olvasásban, csak azért, hogy megtöröljem a szemem..
    Nagyon átjött a fejezet, gratulálok hozzá! :)
    Mikor Ninah és Eric búcsúzkodtak..ahh..te jó isten! Zokogni lett volna kedvem.
    Eszméletlenül örültem, hogy most már könnyedén kimondják a 'Szeretlek!' szót :)
    Annyira édesek együtt *-*
    A legjobban az a rész tetszett, hogy:
    "-El kell engedned – suttogtam halkan, miközben merev tekintettel néztem a padlót.A szívem szakadt meg, hogy ezt ki kellett mondanom, de nem tehetem meg, hogy örökké boldogtalan legyen miattam. Megérdemli, hogy találjon egy tökéletes lányt magának. Megérdemli, hogy boldog legyen bármi áron, ha kell, akkor nélkülem.
    -Nem, és ezt meg ne halljam még egyszer – fogta meg az állam, hogy felemelje a fejem, és a szemembe nézhessen szikrázó tekintettel. – Megértetted?"
    Nagyon jól összehoztad az egészet!
    Kíváncsian várom, hogy Ninah mit alkot majd Los Angeles-ben, és nagyon remélem, hogy mihamarabb visszatalál a szívszerelméhez és a hazájához. :)
    Remélem, hogy addig Eric sem fog, úgymond "kicsapongó" életet élni, nem fogja megcsalni Ninah-t és nem flörtöl más csajokkal.

    Nagyon várom a következő csodálatos fejezetet és köszönöm ezt a pár perces élményt!
    Csókollak: Vivien :)

    VálaszTörlés
  5. fhu..hol kezdjem?!
    nem olyan rég találtam rá a történetedre és elkezdtem az elejétől olvasgatni, egyszerűen nem tudtam leállni vele, mint mikor találsz egy jó könyvet és elkezded olvasni,de nem tudod letenni. Ugyanez volt velem is,nem tudtam egyszerűen befejezni.. idáig egyik alá se 'mertem" írni mert mindenki olyan szépen fogalmazott még kommentben is de nekem ez se megy nagyon,de most elszántam magam..IMÁDOM a történeted. Mindig az adott karakter bőrébe tudom képzelni magam,ha meg nem akkor meg külső szemlélőébe és mintha egy filmet nézek látom,hogy mi történik,imádom és folytatást követelek. : )

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagy valószínűséggel félre fogom ütni a billyntyűk felét... nem látok a könnyektől, amelyek elárasztják a szemem. Már az elején itt voltak a kis alattomosok, mikor otthon készülődött... a zenéket mellesleg negyon jól eltaláltad.
    Ez nem lehet igaz. A legeslegutolsó pillanatig reménykedtem, ameddig csak lehetett, hogy nem kell hazamennie. De mégis. NE! Cosdás ez a zene. Most is ez szól. Losing your memory.
    Mondhatnám, hogy ez a kedvenc fejezetem, de biztos volt már, ami ehhez hasonlóan erős reakciót váltott ki belőlem... de talán mégis ez a kedvenc. Azokat szeretem a legjobban, amikben úgy írsz, hogy tudok rajta nevetni, vagy sírni. És most tudtam sírni. Köszönöm.
    Büszke lehetsz magadra, hogy ilyen sokáig eljutottál, és ilyen gyakran hozod a frisset;) Irigyellek, én nem tudok ennyit írni...:S Sokkal lassabban írok... és persze a minőség... na, hát ezt még csak nem is üti!!!
    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUttttttttttttttttáááááááááááááááááááááááááááááállllllllllllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Megant!!!!!!!!!!!!! Ez most kikívánkozott. Mert bár most nem jelent meg a fejiben, mégis őmiatta van ez az egész.
    Örülök, hogy kijött Ninah elé az apukája, remélem, ő fog most majd vele törődni, be tudják pótolni a kimaradt éveket;) bírnám, ha az ő segítségével jutna vissza. vagy Eric jutna Amerikába, nekem mindegy, csak együtt legyenek;)
    Talán még Molly is segít. Nem tudom, valahogy megkedveltem, hogy alteretó-Ninah-val, vagyis Lorennel barátkozott. Remélem, jóban elszenk, majd, ha tisztázzák a félreértéseket... Bár az is lehet, hogy hiába reménykedek, mert úgyis féltékeny marad, Eric miatt.

    És most...
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyertek!!!!!!!!!!!!!!!! Tudtam, tudtam, tudtam!!! Imádtam őket, végig a színpadon!!!! Megérdemelték!!! Fúúú, és mikor felfedték a maszkot... majd kiugrott a szívem a helyéről...
    Kár, hgoy nem látta Ninah Molly arát:S

    Siess a kövivel, mert megölsz!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Ha az volt a célod, hogy könnyes szemmel olvassam végig...akkor sikerült! Nem nagyon vagyok érzelgős típus... Nem mindig hatnak meg dolgok, de ez most kivétel volt.Az elején, elindítottam a Mirror-t, és ahogy olvasni kezdtem a fejezetet, nekem is elszorult a torkom,akár csak Ninah-nak. Elképesztő, hogy egy történet milyen reakciót képes kiváltani az olvasóból :) De komolyan :D Nem nagyon tudom részletezni a dolgokat, mert még a fejezet hatása alatt vagyok :$ Ééés igen, megnyerték :D Sejtettem, hogy Ők fogják megnyerni, de mondjuk kinéztem volna belőled, hogy nem ők lesznek a nyertesek. Szóval, áh..érted, mire gondolok? :D A búcsúzkodás..az emlékezés.. mind szomorú,boldog és csodálatos egyszerre. Szomorú, mert Ninah-nak ott kellet hagynia Svédországot,vele Ericet is. Boldog, mert megnyerték a versenyt,és végül is Ninah találkozhatott az apjával. És csodálatos, mert ezt fantasztikusan megírtad :D (oké,tudom,értelmes voltam..nézd el kérlek:D)
    50 fejezet? Gratulálok hozzá, és remélem, még jóóóó sokáig olvashatom Eric és Ninah történetét...kár lenne a végére jutni :$ És ha esetleg a végére érnénk, remélem kitalálsz még azért valamit ;D
    Ja,igen: Meg azt is remélem, hogy Eric nem tétovázik, és hamar Ninah után megy :$
    Röviden ennyi lennék..várom az 51! fejezetet :))
    Ölel, Vanity

    VálaszTörlés
  8. Sziaa! :)

    Meg kell mondjam, nagyon megleptél ezzel a fejezettel, de jó értelemben, még a szomorú végkifejlet ellenére is!
    Először is imádom, hogy néha az idősíkok váltakoznak nálad és nem mindig lineáris az egész felépítése, ezt már régen akartam mondani! :))
    És a fejezet... hát már a legelején elkapott a búcsúzkodós hangulat, amit szívből gyűlölök, sajnos már sokszor volt benne részem, és az egyik legszörnyűbb és legfájdalmasabb dolog a világon, szóval együtt bőgtem Ninah-val! Örültem, hogy megnyerték a táncversenyt, megnéztem volna Molly arcát, mikor letépik a maszkot, de sikerült elképzelnem, szerintem brutál! :DD
    A fejezet egésze alatt abban reménykedtem, hogy az utolsó pillanatban jön majd a megoldás, a kiskapu, de nem jött...hát ez szomorú, de ez van. Úgy sajnáltam Ninah-t, hogy azt most nem tudom elmondani!!!! :( Szegény lány! Bár Eric most "örök hűséget" fogadott, de miért érzem azt, hogy valahogy mégis bekerül majd a képbe az a bizonyos harmadik? Remélem, butaságot érzek, pont elég nekik a távolság, nem kell még egy harmadik is, bár úgy izgalmasabb lenne, mindegy ezt te majd eldöntöd, akárhogy is lesz, úgyis csodásra írod meg, és már most tudom, hogy imádni fogom akár így, akár úgy! :))
    Nahát, szerintem ilyen béna és összefüggéstelen hozzászólásom még nem volt, nézd ezt el nekem ( a történet a hatása alatt tart, még mindig)! :))
    Epekedve várom a folytatást!
    Puszi: Ági

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok édesek!

    Szia Zoey!
    Minden szavad értettem, és mindet imádtam! :)
    Köszönöm a mostani szavaid, és azt is, hogy végig támogattál a kommentárjaiddal, szóval csak köszönni tudok neked mindent! :)
    Örülök, hogy tetszett a fejezet, no meg, hogy tetszett a visszaemlékezős táncverseny befejezés is. Igyekeztem a zenékkel átérezhetőbbé tenni, remélem sikerült! :)
    Ninah előtt még hosszú út áll, de majd meglátjuk! :)
    Boldog vagyok, hogy minden tetszett, és köszönöm, köszönöm, köszönöm! :) Csókollak

    Szia Adél!
    Húú, köszönöm. Igen, talán a nyugodtan felháborító kifejezés találó! :D
    Nos, így visszaemlékezve is fantasztikus érzés olvasni, hogy imádtad már a tizedik fejezetnél is a kis történetet, őszintén remélem, hogy nem fogad megunni, ahogy megy az idő, és mindig tudok majd olyat írni, ami majd tetszik! :) Köszönöööm! :))

    Szia Sziszaa!
    Még mindig fantasztikus érzés olvasni, hogy milyen érzéseket váltott ki belőled, vagy hogy egyáltalán kiváltott. :)
    A losing your memory... bár a TVD után hallottam, és ahhoz kapcsolom, inkább a fájdalom az, ami mindig átjön, annyira szomorú és szép, hogy a hideg ráz ki tőle. :D
    Komolyan alig tudom elhinni, hogy tetszik a történetem, hihetetlenül nagyon köszönöm, hogy vagy nekem, és olvasol! :)))
    Annyiszor fagyott már be a firefoxom, hogy pontosan el tudom képzelni hogyan zajlott le a jelent, szóval örültem, hogy leírtad, jót mosolyogtam! :D
    Sajnos nem ébredtünk fel az álomból, és elhiszem, hogy mindenki azt várta egyszer csak jön a megoldás. Nem jött, de majd megoldom! :)
    Köszönök neked mindent Sziszaa! :)) Csók

    Szia Mancsi!
    Először is.. köszönöm! Másodszor pedig.. nem haragszom, örülök, hogy most olvashatlak! :)
    Komolyan nem tudom elmondani mennyire jó érzés visszaolvasni, hogy megérintett valamit bennetek a fejezet, hihetetlen! Sehol sem lennék nélkületek, ha nem kapnék visszajelzést, szóval úristen... nagyon köszönöm!
    Örültem, hogy lett kedvenc részed, és annak is, hogy elmondtad, nekem is szokott lenni más történetekben, és sokszor nem is amiatt, mert valami fontosat mondd el, hanem csak úgy.. nem tudom miért. Na, mindegy, nem piszmogok itt, Eric viselkedésére majd fény derül! De reménykedjünk! :) Csókollak, és köszönök mindent Vivien! :)

    Szia Ivii!
    Húúúú, minden szavad szép volt, és tökéletes számomra, úgyhogy szívből köszönöm, hogy rászántad magad, és írtál nekem! Én is kevésbé értelmes kommentárokat szoktam összehozni, szóval emiatt vissza ne fogd magad, én mosolyogva olvastam az írásod! :)
    Köszönöööööm, hogy írtál, hogy olvasol, és nagyon boldog vagyok, hogy tetszik, igyekszem továbbra is élvezetessé tenni számodra!
    Csókollak

    Szia Orchidée!
    A kis hamis könnycseppek... :) Köszönöm a dicséreteid sokat, nagyon sokat jelentenek! A zenék... hú, kerestem a tökéleteseket, a Mirrorban nem voltam biztos, de aztán a zene meggyőzött! :D
    Az, hogy lassabban írsz.. tudod mit mondanak... a Jó munkához idő kell, szóval az enyémben van valami hiba. :D Ami pedig a minőséget illeti.. meg se szólalj, én úgy írnék, mint te...
    Utáld is! Hajrá, hajrá, majd kíváncsi leszek változik-e a véleményed a történések során, vagy sem.
    Mollynak különleges szerepet terveztem, de valaki átvette a helyét, de ettől függetlenül fel fog bukkanni. :) Komolyan nagyon várom, hogy miként fogsz majd reagálni a jövőben! :)
    Köszönöm a véleményed, és minden egyéb támogatást is! :)) Csókollak

    VálaszTörlés
  10. Szia Vanity!
    Nos, kifejezett célom nem ez volt, de ez is, úgy egy kis mellékágazatként, és csak erősen remélni tudtam, hogy kicsit átérzitek, megérzitek majd azt, amit a főhősnőm. :)
    Értem én, hogy nem vagyok kiszámítható, de ezt most megadtam nekik ők nyertek! :D Ninah jövője naaagyon más lesz most, de majd minden kiderül, a lényeg, hogy örülök, ha tetszett, és nyugi, mert minden mondatod értettem! :D
    Köszönöm, hogy írtál nekem! Csókollak

    Szia Ági!
    Megleptelek? Akkor jó, azt hiszem! ;)
    Köszönöm, örülök, hogy az idősíkok ugrálásával nem összezavarok, hanem változatossá teszek, mert ilyenkor az nagy dilemma, hogy menni fog-e. :)
    Az biztos, hogy a páros nyerése nem volt meglepetésektől mentes, és igen, Molly arca mindannyiunkat érdekel! :D
    Miközben írtam, és tudtam hogy ez lesz, az jött át a kommentekből, hogy sokan hitték, hogy nem kell elmennie, és nekem is megfordult a fejemben, de aztán jobbnak láttam így, remélem jól döntöttem, és az, amik a jövőben történni fognak, nem fognak kihatna a véleményeitekre az egész történetet illetően.
    Az a bizonyos harmadik minden távolsági kapcsolatban felbukkan, lehet, hogy a mi párunk sem kivétel. :)
    Nem lett ez a hozzászólásod sem béna, sem pedig összefüggéstelen, csak tökéletes, boldoggá tetted a kicsi szívem, köszönöm neked! :)
    Csókollak

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)