2012. január 18., szerda

Chapter 43

Sziasztok!


Először is, köszönöm, nagyon, nagyon köszönöm a kommenteket, mindenkinek válaszoltam rájuk, mind a negyvenegyedik fejezetnél, mind a negyvenkettediknél. :) A jobb oldalon a link.
Ezen kívül még a fejezete lőtt le kell írnom, hogy sajnálom, hogy most ez a rész ilyen kis semmilyen lett, de úgy éreztem, hogy kell bele, hogy lássunk egy tiszta képet, hogy lássuk mindenki szemszögét, lássuk azt, ahogy egy átlagember lát mindent, és ahogy ezt Ninah látja, szóval tényleg bocsánat, de ígérem, hogy lesz egy olyan fejezet a közeljövőben, ami majd kárpótol, mind hosszúságban, mind tartalomban!
De addig is, ehhez jó szórakozást kívánok! :)))
Csók néktek!


                                   The media
                                                                            /A média/



Seventeen magazin

Új kedvesét felvállalta a svéd popsztár

Már hetek óta tele van Eric Saade magánéletével minden újság, legtöbbször azt tippelve, hogy ki is lehet valójában az a lány, akit a nap huszonnégy órájában mellette látunk. Az első hírek szerint, amely magának Mr Saade-nak a szájából hangzottak el, a lány, név szerint Ninah Miles, az énekes új menedzsere, ám úgy tűnik ennél jóval többről van szó. Eddig mindketten tagadták, hogy bármi más is lenne köztük, ám sok botrány övezte a titokzatos párt, és eljött az ideje, hogy mindenki megtudja az igazságot. Az első lelepleződés, a mindenki által ismert talkshow, a „Most megtudod”, forgatáson történt, amikor Molly Sandén, Eric Saade korábbi barátnője, tagadta a szakításukról szóló pletykákat, és egy szerelmes szám után be is bizonyította mennyire erősek is az érzései Svédország legszexisebb pasija iránt. Ám, mint később kiderült a helyszínen ott volt a titokban meghívott Ninah is, akit, ahogy láthattunk, nem kis meglepetés ért a csók elcsattanásával. A lány távozásra készült, de Eric megállította, és egy újabb szám után forró csókban forrtak össze. Ez lenne a munkakapcsolat?
Később újra együtt látták őket, és ez után jön az, amiért nyíltan kijelenthetjük, hogy Molly a múlté, és együtt van a Miles – Saade páros.
Az énekes hatalmas koncertet adott Stockholmban, ami az egyik leghosszabb előadása is volt egyben. Sok meglepetés ért minket az este folyamán, tekintve, hogy én, mint szerkesztő, ki nem hagyhattam egy nagy Eric Saade koncertet. Kezdődött ott, hogy az énekes pacsirta mindössze két táncossal nyomta végig a show-t, amiből az egyik, a mi híres Ninah Miles-unk volt, a másik pedig Alex Jafarzadeh. Meg kell hagyni, hogy ahhoz képest, hogy menedzser kitűnően táncolt, nem kétséges, hogy táncosnőnek sem utolsó.
A show fergeteges volt, az idei évben nem láthattunk Erictől ilyen előadás módot. A számok jöttek egymás után, Eric nem fáradt, de elérkeztünk egy lassú, szerelmes számhoz, amikor minden a közönség soraiban álló lány arra vár, hogy talán ez az az alkalom, amikor felmehet a színpadra, ám mindenkinek csalódnia kellett, ugyanis ezúttal Eric Saade Ninah – val táncolta végig a számot, amire meglepetésként megérkeztek a csapat táncosai, egytől egyig mind. Soha nem látott produkciót nyújtottak, és ezután jött el a második fordulópont, amikor megjelent Molly Sandén a színpadon.
Mintha egy szappanoperába csöppentünk volna, Molly megkísérelte felpofozni a táncos menedzsert, és szerelmet vallott volt barátjának, és végül a táncosok kísérték le a lányt a színpadról.
Ez után a show folyt tovább, mintha mi sem történt volna, mindenki szépen kezelte a helyzetet.
Végül a koncert után következett a dedikálás, ami hajnalig is eltartott, de még ezek után is voltak riporterek és fotósok, akik megkeresték Ericet, hogy válaszoljon pár kérdésükre.
A sokadik meglepetés, ami ekkor érkezett, több személyből állt, többek között Molly Sandén újbóli színre lépéséből, Ty Davisből, akit a népszerű táncversenyből ismerhetnek többen, Ruben Aglanderből, aki a Roxy Recordings jelenlegi igazgatója, amely cég felelős Eric Saade lemezeinek kiadásáért, és végül, de nem utolsó sorban a hírek szerint megjelent a helyszínen Megan Miles, Ninah édesanyja, aki nem mellesleg Amerikában, méghozzá Hollywood szívében dolgozik sminkmesterként.
Azt, hogy a szálak miként érnek össze nem tudjuk, ám egy kihívó mondat után Eric Saade és Ninah Miles csókban forrtak össze a kamerák előtt, és elhangzott a megerősítő; „igen, együtt vagyunk” mondat is.
Vajon az amerikai lány beírja magát a köztudatba Svédországban? És ha igen vajon csak, mint Eric Saade barátnője, vagy mint egy híres, és sikeres menedzser hallunk majd róla?
Kíváncsiak vagyunk, hogy hogyan is fog alakulni a szerelmesek élete, és hogy lesznek-e még újabb bonyodalmak a sztárpár körül.
Az biztos, hogy a hollywoodi lányról szinte semmit sem tudunk, így következő számunkban róla olvashattok többet.

 

Göteborgs – Posten

Eric Saade felvállalta kedvesét. Vagy mégsem?


A híres popénekes egy koncert alkalmával felvállalta új kedvesét, akivel már hónapok óta együtt látják Stockholm lakói. A fiatal és méltán népszerű énekes egy izgalmas koncerten adta tudtul mindenki előtt, hogy mit érez kedvese, aki emellett a menedzsere is, Ninah Miles iránt.
Az előadás közben megjelent a színpadon Molly Sandén énekesnő, akit miután szerelmet vallott Eric Saade-nak, az énekes csúnyán elküldve vitette le a színpadról, majd időt sem hagyva bárkinek, hogy felmérje a helyzetet magához ragadta az eközben táncossá avanzsált Miss Milest, és csókkal pecsételte meg a kapcsolatukat hírül hozó „publikus üzenetet”.
Ám a koncert után a menedzser kisasszony elhagyta a helyszínt, és végül Eric Saade-t két idegen lány társaságában látták távozni a helyszínről.
Lehet, hogy az utóbbi időszakban csapongó énekes mégsem találta meg a helyét az ifjú menedzser mellett? Minden esetre Eric Saade karriere felfelé ível, és úgy látszik nem lehet megállítani, ez a fiú híres lesz!

 

Kuriren
Ki az a Ninah Miles?!

Gondolom sok Eric Saade rajongót foglalkoztat a kérdés, hogy ki az a feltűnően csinos lány az énekes mellett már hetek óta, akiről szinte nem tudunk semmit. Pár héttel ez előtt előző számunkban mindenki megnyugtatására azt közöltük, hogy egyelőre Eric tagadja, hogy bármiféle kapcsolatban állna a lánnyal, jelenleg nincs barátnője. Az énekes bejelentette, hogy volt menedzsere elhagyja az országot, így egy újat kap, aki nem más, mint Ninah Miles, a mostanában sűrűn fényképezett lány a Saade fiú mellett, így hát látszólag megkaptuk a választ.
Ám a fiú az utóbbi napokban szinte csak a lány oldalán tűnt fel, kimarad a bulikból, nem jár szórakozóhelyekre, nem flörtöl nyilvánosan, és a híres nőcsábász látszólag megtért, amit akár hihetnénk menedzseri jó tanács megfogadásának is, ha nem készült volna el egyre több homályos kép a csókolózó Eric Saade – Ninah Miles párról. Mostanra viszont már nyíltan felvállalják kapcsolatukat az újságírók és rajongók előtt, ám mindig nem az őrült fanatikusok a legnagyobb ellenségei a kapcsolatuknak. Molly Sandén ugyanis, aki Eric Saade korábbi barátnője, nyilvánosan is felvette a kesztyűt, és mindent elkövet annak érdekében, hogy megalázza az amerikai lányt, és porig rombolja bimbózó szerelmét a svéd sztárral.
Ez a közel sem szimpatikus húzása a hazai énekesnőnek lehet, hogy az Eric Saade rajongók egy részét az új lány felé fogja lökni, ami, lássuk be, nem lenne meglepő, hisz Ninah gyönyörű, lenyűgöző személyisége a képeken is átjön, és ha fiatalkora ellenére menedzsernek állt, bizonyosan okos is. Azt már tudjuk róla, hogy valaha helsingborgi lakos volt, vajon akkor találkozott először az énekessel?
Később Ninah a szüleivel élt tovább Amerikában, Los Angelesben, ahol el is kezdte a főiskolát, és megnyerve egy pályázatot került vissza szülőhazájába, Svédországba.
Azt hiszem, büszkék lehetünk rá, hogy egy ilyen csodálatos lány újra visszatalált a gyökereihez, és hogy ő állhat most Eric Saade mellett.
Őszinte kíváncsisággal követjük szemmel a kapcsolatukat, remélve, hogy csak jót hallunk felőlük.
Sandén kisasszony pedig jobban tenné, ha a karrierjével törődne, és nem mások életének romba döntésével!


Dagens Nyheter

Ruben Aglander szívét elrabolta Eric Saade barátnője

Talán nincs is olyan svédországi lakos, aki ne ismerné az említett nevek egyikét. Eric Saade Svédország nagy büszkesége, az aranytorkú énekes új barátnőre tett szert, méghozzá menedzsere személyében, a gyönyörű Ninah Miles az új párja.
Hosszú ideig titkolt kapcsolatuk pár napja vált publikussá, ám máris megkavarodtak a szálak. Bár az ifjú menedzseren látszik a szerelem, mégis egyre többször látták egy limuzinban eltávozni Ruben Aglander oldalán, aki Stockholm egyik legnagyobb lemezkiadó cégének a feje, ami méghozzá Eric Saade lemezcége is, a Roxy Recordings-é. Bár hihetnénk, hogy pusztán üzleti ügyekről tárgyalnak, mégsem tudunk szemet hunyni afölött, hogy ezekből az úgynevezett megbeszélésekből állandó jelleggel hagyják ki az énekest, majd, amikor a legkevésbé számítanánk rá, jelenik meg olyan helyen az ifjabbik Aglander, mint például Eric Saade legutolsó koncertén, méghozzá a legutolsó pillanatban, a backstage-ben. Még mindig hihetném, hogy csak pletyka mindez, de a koncert előtt is készült egy szemfüles fotó, ahol a szerelmi háromszög tagjai érthetetlenül heves érzelmekkel állnak szemben egymással, látszólag visszafogva magukat.
Vajon ki az áldozat ebben a kapcsolatban? Lehet, hogy a híres énekest kihagyták egy kelleténél forróbb megbeszélésből, és most csak harmadik kerék szerepét játssza? Esetleg Ninah most, hogy betette a lábát a média világába, máris kinézte magának a legnagyobb halakat, akikkel játszhat? Netalántán a lány ártatlan, és a két fiú között ősi viszály dúl, amelyre csak az tett rá még egy lapáttal, hogy Ninah Miles ellenállhatatlan bája elcsavarta Mr Aglander fejét?
Bárhogy is alakul a hármasuk kapcsolata, azt hiszem még hallunk róluk.


Nem lehet rossz újságírónak lenni, ha meséket kreálhatsz pár tényből. Néhányon felhúztam magam, néhány hidegen hagyott, és néhány újságot megkedveltem, lényegében csak egyet, a Kurirent.
Hihetetlen milyen meséket képesek összeeszkábálni, csak úgy, hogy láttak pár képet.
Igazából elmehetnének meséket, fictionöket írni, talán nekem is ezt a pályát kellett volna választanom.
Idegesen vágtam a sarokba az utolsó újságot, és felhúztam mindkét térdem magam elé a széken, hogy aztán összekuporodva hátradőljek az asztal előtt és lassan újra belekortyoljak a forró teámba.
Nem is igazán tudom megmondani, hogy min húztam fel magam ennyire, talán csak a nevetséges próbálkozásokon, amivel ki akarták deríteni az igazságot, vagy azon, hogy mindent, ami szaftos összehordtak ahhoz, hogy növeljék a példányszámeladást, és ahogy látom, jelenleg mi vagyunk Svédország kedvenc témája.
Szánalmas sztorikat hordanak össze a kapcsolataimról, ítélkeznek úgy, hogy nem is ismernek. A másik hihetetlen dolog, hogy elolvasom ezeket a cikkeket, pedig ha valamit tudatosítottak bennünk a egyetemen a bulvárvilággal kapcsolatban, akkor az az, hogy soha ne olvassunk semmilyen rólunk szóló írást, ne foglalkozzunk a rágalmakkal, és vegyünk félvállról mindent.
Erre én itt görnyedik hajnali három órakor egy tucat újság felett, és még a következő tucat várakozik rám az asztal túlsó oldalán, de se erőm, se kedvem már elolvasni őket, azokat, amikben vagy vérig sértenek, vagy porig aláznak, jobb esetben támogatnak. De mindezek a tények ellenére nem tudom legyőzni a kíváncsiságom, és ez az, ami a vesztemet okozza, ez az, amiért újra a kupac felé nyúlok.
-    Ninah mit művelsz hajnali háromkor? – lépett ki álmosan a szobám ajtaján Eric.
Haja összekócolódva állt a fején, egyetlen bokszeralsóban, arcán értetlen kifejezéssel állt előttem, és várta kielégítő válaszom.
-    Én csak… - kezdtem bele, de szemem önkéntelenül is a felső újságra vándorolt.
Eric meg sem várva, hogy befejezzem lépett az asztal felé, és kezébe vette a lapot.
-    Ninah – sóhajtott fel, és gyengéd tekintettél mért végig.
Nem kell, hogy így nézzen rám, tudom, hogy szánalmas, amit csinálok, nincs szükségem arra, hogy még ő is éreztesse velem. Elengedtem a karommal átfont lábam, és kiegyenesedve kortyoltam bele újból a teába, kerülve Eric pillantását.
De ahelyett, hogy azt tette volna, amire számítottam, ahelyett, hogy elment volna, mint bármelyik pasi, éppen az ellenkezőjét művelte. Megfordult, és abban a pillanatban csalódott és megkönnyebbült voltam egyszerre, de nem ment el, csak a tűzhelyhez sétált, és töltött magának egy pohár teát, majd leült mellém, és hosszú percekig bámulta velem együtt az újságoktól hemzsegő asztalt.
-    Én is ezt csináltam mikor elkezdtem, mert örültem, hogy végre írnak róla, az emberek megtudják, ki vagyok, beszélnek rólam – törte meg a csendet, de továbbra sem néztem rá, kitartóan néztem az üveglapot. – De az öröm addig tartott, míg el nem olvastam az első szapuló cikket az induló karrieremről, aztán összetörtem. Samnek elég sok felesleges órájába tartott, míg elhitette velem, hogy nem fontos mit írnak, ha beszélnek rólam. Szólhat belőlük az irigység, ami lássuk be a te esetedben igazán reális, ugyanis mégiscsak Eric Saade-val alszol – mondta komolyan, mire kitört belőlem a nevetés – vagy lehetnek csak szimplán rosszindulatúak, nem érdekes, mert téma vagyok, és ha az vagyok, eladnak. Ha valaki negatív kritikát olvas rólam, meghallgatja a zeném, mert kíváncsi arra, hogy mi az a borzalom. És máris ismeri a nevem, a zeném. Lehet, hogy nem tetszik neki, de lehet, hogy imádja, mégis mindkettő jobb annál, mint amikor azt sem tudta ki vagyok. Már tudja, és véleménye is van rólam, egy szavam sem lehet – fejezte be lazán, egy enyhe vállrándítás kíséretében.
A története végére már kíváncsi figyelemmel néztem az arcát, ám ő csak az utolsó szónál pillantott fel rám egy aprócska mosoly kíséretében.
-    Köszönöm – tátogtam némán, mire bólintott, és megfogta a székem lábát, hogy közelebb húzza azt az övéhez.
Amint mellette voltam körülölelte a vállam, és a mellkasára vont. Kényelmesen bújtam hozzá, és tovább ültünk a néma csöndben, ami most nem volt se feszült, sem kényelmetlen, egyszerűen csak fáradt.
-    Azért kíváncsi lennék rá, hogy szoktad-e még ezeket olvasni – motyogtam, és éreztem, ahogy felsóhajt.
-    Remélem, hogy kibújok a kérdésed alól, de nem tudok. Olvasom, és ne tudd meg mit éreztem, mikor a Rubennel való kapcsolatod boncolgatták.
-    Dagens Nyheter? – kérdeztem együtt érzőn, majd felemeltem a fejem.
-    Ne is mondd… – nézett rám álmosan, és belekortyolt a teába.
Idióta gondolattól vezérelve fogtam az összes újságot, ami a helységben volt, és egy kötegbe rendezve a bejárati ajtóhoz léptem, kinyitottam azt, majd kittem a folyosóra a kupacot.
Megkönnyebbült sóhajjal csuktam be magam mögött az ajtót, majd szelíden mosolyogva nyújtottam a kezem Eric felé.
-    Gyere, menjünk aludni.
Álmosan nevetve rázta meg a fejét, majd felállt, és elindult felém.
-    Reméltem, hogy ilyen kimenetele lesz a beszélgetésünknek.

5 megjegyzés:

  1. Csókolom! :)

    *Azt hiszem az a seggberúgás újra színre fog lépni.* :D :P

    Hát szívi most is sikerült meglepned.
    Bevallom, annak ellenére hogy én is olvasom a sztároktól szóló cikkeket és a tv-ben leadó híreket... nem igazán hiszem el azt amit mondanak.
    Hiszen egyedül az igazat csak is saját maguk a celebek tudják. De az újságíróknak és a riportereknek ebből van a több kereslet. hazugságot hazugságra halmaznak, amellyel sok szerencsétlen embert betudnak palizni.

    Sam jól tette annak idején, hogy felnyitotta Eric szemét, ezekkel az "alaptalan" hírességekkel kapcsolatosan, mert most ő is feltudta nyitni Ninah szemét. Aki bár nem is vette be ezt a sok hülye s maszlagot amit olvasott, de azért mégis rosszuk érintették őt az olvasottak.
    De mint ő is, úgy mindenki más is képes lett volna, és még a mai napig is képes beleolvasni az újság cikkekben.
    Van aki csak jókat derül rajta, de van aki pedig fel is veszi ezeket.

    Bevallom ezekből az újságcikkekből amit megírtál, nekem inkább a Kuririen! volt az, ami úgy ahogy még elfogadtam. De leginkább az utolsó mondatot amiben Molly Sandénak üzennek. :D


    Fantasztikusan és remekül, leírtad és fogalmaztad meg nekünk az újság cikkeket amelyekben Eric és Ninah játszott közszerepet.
    Gratulálok hozzá. :)

    Kíváncsian várom a folytatást. mint mindig. ;)
    A kommenteimre a válaszaidat pedig köszönöm.
    Csók-csók!

    Dóry

    VálaszTörlés
  2. Sziiiia! :)
    Semmilyen fejezet? -.- Meg sem láttam, nekem nagyon tetszett. *.*
    Míg el nem felejtem, az előző komment-válaszaidnál én is válaszolnék: remélem nem sértődsz meg, de az igazat megvallva nem volt ismerős nekem Léna, lehet olvastam már a nevét, de igazából nem rémlett... amúgy meg kedves lánynak tűnik, hátha nem kavar be, bár a következő fejezet részletéből ítélve... mindegy :D (ez persze akkor, ha az ő szemszöge lesz)
    Ja és a sárga bokszeres kép.. olyan furán vigyorgott Eric... na, de ez most nem lényeg :D
    Szóval...
    Én nem mindig hiszek a pletykáknak, csak van, amikor olyan sok érvvel tudnak előállni, hogy azt már elhiszem, és ha ez még rosszindulatú is... elrontja akkor a kedvem. xD
    Az első alkalommal, amikor megláttam az egyik képen, hogy Eric és Danny megcsókolják egymást, félig hanyatt estem a széken... néztem, hogy ez most halál komoly, vagy megint csak valami hülyén megszerkesztett kép, vagy csak szimplán idegesíteni akarnak ezzel (xD) aztán láttam a videót is róla... komolyan elgondolkodtam azon, hogy most Eric meleg vagy nem? Akkor még nem tudtam Mollyról, aki sajnos most már az exe, és kétségbe voltam esve, hogy akkor mondhatják nekem, hogy így meg úgy meleg stb. stb. Sajnos a videóban a rövid kis interjút nem értettem, de legalább megtaláltam egy jó kis zenét, ami a háttérben szólt. :D
    Olyan jól leírtad a cikkeket, igazából ott voltam ideges, ahol Ruben került szóba, hogy Ninah összejött vele, vagyis "minden jel erre mutat", de ez úgysem lehetséges. :D Eric helyesebb, nem lehet a harmadik kerék. :D
    Arra azért kíváncsi leszek, hogy Ruben vajon megint meg fog jelenni a következő fejezetben, és majd valahogy még rá is tesz egy lapáttal a pletykákra, vagy nem is fog szerepleni? Az lenne a legjobb. :D
    És hallod Eric amiket mondott... teljesen igaza van. :O Szóval akkor a barátnőmnek is megmondhatom, hogy legalább ismeri Ericet, annak ellenére, hogy utálja. xD
    Annyira várom már a következő fejezetet áááááááá... hátha benne lesz Léna, ahogy az elején is írtam, én egy kedves, aranyos lánynak nézem, így látásra, bár lehet, hogy tévedek... o.O De reméljük nem. :D
    Alig várom 21-ét, jó lesz a szombatom akkor. *-* Lehetne már szombat.. vagy nem is akkor felvételizek... jó kis dilemmába sodortál, most kell szombat vagy nem kell szombat?? xD
    A fő, hogy imádtam a részt, Léna, mutatkozz be nekünk!! :D
    Csóóóóóóóóóóók!! <33
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Fantasztikus lett! :D
    Bocs, most sajnos nincs időm hosszabban írni, sajnálom. :(
    De tényleg nagyon nagyon tetszett! :)
    Kíváncsian várom a következőt!
    Puszi
    Zoey

    VálaszTörlés
  4. Fuuuuuha :D
    Háát le a kallappal.
    ImádoM!
    Fantazsikus lett. A cikkek. Esetleg. Újságírónak készülsz?
    Eric pedig. Dde éééédes volt
    Várom a részt!
    Puszii

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Tudom, tudom, hogy borzalmas fejezet lett, vagy legalábbis nektek unalmas, ezért megérdemlem a csökkentett kommentár számot, és pontosan ezért rettenetesen hálás is vagyok mind a négyeteknek, akik írtak most nekem! Köszönöm! :)))

    Sziaaaaa Dóry!
    Te mentetted meg a napom a teljes összeomlástól, mert nem kaptam egy kommentet sem, aztán megláttam a tied, és...szavakkal nem tudom leírni mennyire nagyon köszönöm! :)
    Ami a cikkeket, újságírókat illeti... nem is tudom. Már azokat sem merem elhinni, amiket úgy írnak le, hogy valós interjú, mert legtöbbször az sem igaz. Oké, és ha nem, akkor csak max egy pénzbírságot kap az adott lap, de én meg elveszítem a hitem, és a bizalmam velük, és az összes többi újsággal szemben. Szóval úgy vagyok vele, mint te, azt hiszem. :)
    Én Ninah-t illetően csakis magamból indultam ki, én biztosan elolvasnám, és biztos nagyon szarul is esne, ha így beszélnének rólam, vagy ha éppen lehúznak. Mert oké, tudom, hogy nem az vagyok, de akkor ők honnan szedik ezt? És miért gondolják rólam? Szóval tényleg jó, hogy ott van neki Eric, ő biztosan nem hagyja,hogy elsüllyedjen ebben a mocsárban.
    Örülök, hogy tetszett, és köszönöm a dicséretet, igyekeztem. :)
    És én köszönöm, hogy számíthatok a kommentárjaidra, köszönöm, köszönöm, köszönöm! :)
    Csókollak


    Szia Sziszaa!
    Jaaaj, de édes vagy, köszönöm! :)
    Ha nem is ratyi, de nem olyan, mint ami mindenkit lenyűgöz, ami meg is látszott. :)
    Na, de a lényegre! Nem, dehogy haragszom,most már tudod, hogy ki is ő, szóval no para. :D Léna valóban kedves lány, most még, vagy az is marad, nem tudom, de azt eltaláltad, hogy az bizony az ő szemszöge, szóval az érzelmei igen kuszák lesznek. :D Idővel... :D
    A boxernél igen... valóban nagyon furán, olyan gizda feje van rajta, de nem pozitív értelemben. nem is tudom... inkább nem gondolok arra a képre. :D
    Danny és Eric csókja... ne is mondd! Mikor először megláttam, elsiklottam felette, megesik, fogadás, vagy bármi. Aztán hónapokkal később valamiért megint belebotlottam, ami kommentekkel volt tűzdelve, és elbizonytalanodtam a nemi identitását illetően, még úgy is, hogy Mollyval volt.
    Nem volt nehéz, azt mondani,hogy az övék csak látszat kapcsolat, mert ha Eric valóban meleg lenne, félhetnének attól, hogy egy-pár, esetleg tízezer rajongó odébb áll, egy kevésbé meleg sztárért.
    Akkor nagyon "összeestem", és mondom, most komolyan azt hiszem, hogy meleg, és nincs olyan isten, ami meggyőzne, hogy nem. Mert ha nem is csak az a videó van, hanem még mellbimbó csavargatás, és a többi... nem is tudom mi fájna jobban, ha kiderül, hogy buzi, vagy ha új csaja lesz, aki nem én vagyok. :D
    Szóval nem tudom, de túlléptem, itt nem meleg, és megpróbálom magammal elhitetni, hogy nem az, még ha csak átverés is. :D
    Ruben azt hiszem nem fog szerepet játszani a következő fejezetben, majd a többiben. :D
    Köszönöm, nagyon boldog vagyok, ha tetszett a fejezet, és ha egész jóra sikerültek a cikkek. :)))
    A barátnődnek meg nyugodtan az orra elá dörgölheted, én is folyamatosan csinálom, bár a sok hallgatás után, amit az ismerőseim körében művelek, nem kevesen már akaratlanul is dúdolgatni kezdik az adott dalokat. Jó, jó, annyira nem is viszem túlzásba, egyszerűen csak fülbemászó, nem? :D Mint az a bogár. Vagy az lehet, hogy fűbemászó, csak annak semmi értelme. Undorítóan néz ki amúgy is, szóval végeztem vele. :D
    Nagyon, nagyon sok sikert holnapra, én veled leszek lélekben, nekem ment, (úgy-ahogy xD) neked is fog, sokkal jobban, mint személyemnek!
    Utána pedig remélem majd elolvasod a kis szösszenetem! Kicsit megismerjük Lénát. :) Csókollak, és köszönöm a véleményed! :))


    Szia Zoey!
    Köszönöm, hogy írtál nekem, már az is elég bőven, hogy pár szót firkantottál, köszönöm! :) Friss jön! Csókollak


    Sziaaaa Becksie!
    Imádtad?! Imádlak! :)
    Nem, nem készülök annak, pocsék lennék benne, talán éhen is halnék, szóval nem, nem hiszem, de köszönöm! :)))
    Eric, Eric, Eric... :D valamikor egész jó fej tud lenni, sőt mostanában egész sokszor. :)
    Köszönöm, hogy írtál nékem! :))) Csókollak

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)