2012. január 2., hétfő

Not okay

Sziasztok!


Nos, véget ért a szünetem, már tegnap meg is érkeztem újra Angliába.
Nem minden úgy alakult, ahogy szerettük volna, többek között be is törtek hozzánk, de hál' istennek nem találták meg a gépem.
Ezzel ellentétben szépen benyeltem egy vírust, ami tönkre cseszi az egész gépem, minden adatommal együtt, ha nem találok valaki okosat.
Ezért még küzdök egy kicsit, aztán keresek valakit, és ha nem megy, akkor haza fogom küldeni a gépem megcsinálásra, és bízom a legjobbakban. :)


Nagyon köszönöm a rengeteg kommentet, amit kaptam az utolsó résznél, örülök, hogy tetszett, én pedig már meg is írtam pár részt, de nem megy a gép, semmim sincs meg, mondhatni szarban vagyok.
Szóval nagyon sajnálom, most nem tudok hozni semmit, bár ha találok másik gépet, és újra írom, akkor alkothatok valamit, szurkoljatok kérlek! :)))


Igazából a születésnapom közelében, vagy éppen azon akartam hozni, január kilencedikén, a negyvenedik fejezetet, de ha így haladok nem lesz egy boldog születésnapom, mert távol a családom, ha gépem sincs, akkor skypeolni sem tudok velük, úgyhogy nem egy nagy ünneplés lesz...
ááááá, megőrülök, na, mindegy, ez nem a ti problémátok, nem traktállak titeket vele, mindössze türelmet szeretnék kérni, és azt, hogy ne hagyjatok el, amíg meg nem javul a gépem. :)
Előre is nagyon köszönöm, hálám, ha mellettem maradsz! 


Csókollak titeket, és tényleg sajnálom

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Úr isten,ez azért durva (betörés).Remélem semmit nem vittek el!Tudom milyen az "mikor az ember gépe,önálló életet él",de tuti megoldod! :-)Január 9?az mindjárt itt van,ha addig nem írnék akkor előre is Boldog Szülinapot!!!! :-) Én biztos kitartok melletted!!!!

    VálaszTörlés
  2. Uristen. Ez nagyon durva. Nagyon sajnálom :( Szépe indult 2012 :/
    Január 9? Ú hát előre is boldog születésnapot!
    Remélem minden helyre jön! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia csajszim.

    Sajnálom ami történt. Remélem, a születésnapodra minden úgy fog majd alakulni ahogyan azt szeretnéd. Legalábbis én ezt kívánom. Az előre Boldog születésnapot, mellett.

    Egyébként Boldog Új Évet.

    Másodszor pedig, van számodra egy kisebb ajándékom, melyet remélem elfogadsz majd.

    http://ericsaade-szerelmestortenet.blogspot.com/

    ( A 9. feji alatt megtalálhatod. )

    Csók: Dóry

    VálaszTörlés
  4. Hello csajszi :)

    Természetesen nem foglak elhagyni. ;D Eddig is kitartóan vártam a részt..ez a pár nap már igazán nem számít :) Remélem, hogy hamar megjavul a géped. Előre is Boldog szülinapot! ;))

    Puszi: Vivus :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)