2012. január 4., szerda

No panic

Sziasztok újból!


Oké, csodának, Adél és öccsének segítségével, no meg három vírusirtóval, elvileg használható tettem a gépem, de közel sem tökéletes.
A fejezet immár készülhet, a blognak új designja van, amit nagyon szépen köszönök Łizzy -nek, csodálatos fejlécet kaptam tőle! :) Remélem mindenkinek tetszik a megújult blog.
Kaptam még egy díjat is, méghozzá Dóry-tól, amit hihetetlenül nagyon, nagyon köszönök! :) 


Köszönöm! :)
Tudom, hogy el vagyok maradva kommentárokkal, és a többivel, de egyelőre még a rendőrségi szarságokkal vagyok elfoglalva, igyekszem! :)
Csókollak köszönöm, és köszönöm a kommenteket, és hogy támogattok! :))))
Imádlak titeket! Puszim! 

U.i.: Ha bármi gond, vagy egyéb közlendőm lenne a bloggal kapcsolatban a chatbe mindig írok. 
Ezen kívül pedig a következő fejezetből már olvasható is egy kis érdekesség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)