2011. november 16., szerda

Chapter 30

Sziasztok!

Sajnálom ismét, hogy nem tudok válaszolni a kommentárjaitokra, de mostantól kezdődik a szünetem, megjött a húgom, és nem tudok már net közelbe kerülni, meg hogy őszinte legyek nem is szeretnék, mert csak pár napot van itt velem, és ezt ki szeretném használni.
De amint véget ért ez az egy, max két hetes szünetem jelentkezem a válaszokkal és a frissel. :)
Addig pedig nagyon köszönöm mindenkinek, aki írt nekem, hihetetlenül sokat jelent nekem, épp ezért is szoktam mindenkinek válaszolni.
Jó szórakozást ehhez a részhez, remélem átjön minden érzelem.
Love and kisses




Emotions
/Érzelmek/



Hirtelen pattant fel a szemem, és pillanatok alatt éber állapotba kerültem. Érdeklődve figyeltem a szemben lévő falamat, és az idegesítően a látókörömbe lógó éjjeliszekrényem sarkát.
Valahogy minden jónak, könnyűnek, és világosnak tűnt. Tisztának, mint egy rét a nagy vihar után. Nem volt rajtam a nyomasztó fáradtság, nem voltam álmos, éber voltam, megkönnyebbült, és feldobott. Percekig feküdtem még kiélvezve emelkedett lelkiállapotom, élvezve a derekamat magához ölelő kezek kényelmes súlyát a testemen, halk szuszogását a nyakamnál, és meleg testének érintését az enyémen.
Lassan kúszott feljebb a Nap, és lassan megéreztem sugarait csupaszon, a takaró alól kilógó vállamon.
Elmosolyodtam, és óvatosan forogva a szuszogó felé fordultam. Felemeltem a fejem, és a könyökömön megtámaszkodva vidám tekintettel és gondolkozva néztem hosszú percekig az arcát.
Végül nagyon halkan megköszörültem a torkom, nyeltem egyet, és kinyitottam a szám.
-          O-oh – kezdtem a dallamot – I’m staying ’cause I need you, o-oh I do – énekeltem mosolyogva, mire megrebbent a szemhéja. – You know my weakness that is why I’m sleepless – nevettem el magam, és fejem visszahanyatlott a párnákra.
Csukott szemére lestem, majd onnan tovább vittem a szemem szélesen mosolygó szájára.
-          I’m waiting for your answer, o-oh I do – énekelte halkan, minden hamis hangot eltűntetve a szobából, amit én szórtam szét.
-          Illúzióromboló vagy! – suttogtam halkan az arcát lesve, de még mindig nem volt hajlandó kinyitni a szemét. Elmosolyodott, és felvonta a szemöldökét.
-          Sosem hihetted, hogy jobban énekelsz, mint én – válaszolt, mire meglepődve nyúlt meg az arcom.
Pár másodperc után sikerült rendeznem arcvonásaim, és még mindig a fekvő fiúra lestem. Próbáltam uralni a hangom, és megütni azt a hangszínt azzal a hangsúllyal, és nyugodtsággal, amit megkívánt a helyzetem.
-          Egy, ez most fájt, lehet, hogy egyszer nagy énekes lesz belőlem. Kettő, honnan a fenéből tudtad, hogy erre gondoltam az illúzióromboló kifejezésemmel? – vontam kérdőre újból kézzel alul támasztott fejjel.
Végre kinyílt a szeme, és megpillantottam azokat a mindent elnyelő, nőket magába szippantó gyönyörű barna szemeket.
-          Egy, drága Ninah, te soha a büdös életben nem leszel nagy énekes. Kettő, ráéreztem. Három, hagyj aludni. A korán kelő én vagyok, de nem a hajnali négy órás fajtából.
-          Hajnali négy? – fordultam hitetlenkedve az ébresztőórám felé, ám az bizony valóban három óra harminckét percet mutatott. – Nem érdekel. Kelj fel! – löktem meg a kezét.
-          Svédország nem tesz jót neked – morgott, és fejét a takaróba temette.
-          Nem, nem Svédország hibája. A hülye exemé, a barátnőmé, a szüleimé, a sulié, az enyém, és még nem említettem Svédország dalos pacsirtáját.
-          Igazságtalan vagy – könyökölt fel ő is, hogy az arcunk egy szintben legyen. – Sajnálom a tegnapit Ninah – ejtette ki a nevem őszinte fájdalommal a hangjában.
Egy percig csak néztem komoly arccal a szemét, nem tudtam mit reagáljak. Egyszerűen már képtelen vagyok normális reakciót adni, semmi sem sül el jól.
-          Hogy Molly helyet engem választottál? – kérdeztem szinte suttogva, nem bízva a saját hangomban.
Nem szólt egy szót sem, csak felemelte a kezét, és lassan, lepkeszárny könnyedséggel simított végig az arcomon ott, ahol tegnap egy pofon csattant.
Lehunytam a szemem, és mély levegőt vettem, hogy erőt vegyek magamon.
-          Tudod, hogy mire értettem. Mellesleg nem, nem bántam meg a döntésem, hogy kiadtam az útját, és végre elmondhattam mindent.
Ránéztem az arcára, és elmosolyodtam.
-          Ellenben – folytatta, mire visszadőltem az ágyra, és a fejemre húztam róla a takarót – ma ne nagyon akarj a nyilvánosság elé kerülni. Sammel majd lerendezem, csak bízz rám mindent, és maradj a házban! – tolta fel magát ülőhelyzetbe.
-          Nem hagylak egyedül Eric, ez mindkettőnk sara – mormoltam ki a takaró alól, majd előbukkantam. – Bármennyire is egy gonosz, beképzelt, szívtelen, nagyszájú, egoista nőnek gondolsz, ebben részt vállalok, nem hagylak magadra.
-          Hm… - húzta el gondolkozva a száját – azt hiszem a pimaszt kihagytad, amúgy stim.
Jó, oké. Nagylány vagyok, aki húsz évesen nem fogja magát hagyni felhúzni. Nyugi Ninah, csak egy kis beszólás volt, túléled.
Lehunytam a szemem, mélyet lélegeztem, és próbáltam másra gondolni, nem Ericre.
-          Amint befejezted a nyugtatósdit, elmondod hogyan kerültél tegnap a stúdióba?
Felpattant a szemem, és mérgesen meredtem rá.
-          A csajod küldött nekem jegyet. Gondolom pontosan tudta mi hogyan fog történni, és készült a csókkal, hogy megmutassa az övé vagy. Nem mintha nem értené meg, hogy csak a menedzsered vagyok. Mellesleg azt nem tudom, hogy mi történt volna, ha nem látod meg, hogy Molly rám vigyorog.  Akkor belemész a játékba Eric?
-          Komolyan ezt gondolod rólam? – vonta össze a szemöldökét, és némán meredt rám.
-          Nem tudom, mit gondoljak. Összezavarodtam. Egy emberekről általam kialakított kép sem állja meg a helyét igazán, ez alól talán az egyetlen kivétel Selly.
-          Például?
-          Például Ty. Sosem hittem volna, hogy az, ami tegnap megtörtént valaha is megtörténhet. Például te. Sosem hittem volna, hogy az, ami vagy az én lelkemet fogja ápolni.
-          Oké, ezt most bóknak veszem – dőlt vissza a párnákra.
-          Annak is szántam – kémleltem a plafont.
Mi történik most velünk? Pontosan tudom, hogy mire várok. Azt akarom, hogy lépjen. Hogy mutassa, hogy akar. Most együtt vagyunk vagy külön? Amióta itt vagyok egy Eric Saade mentes napom sem volt, és nem tudom, hogy ez azért volt, mert az ügyeinket Sam így intézte, vagy azért, mert Erickel tudat alatt mindig is az együttlétre törekedtünk. Lassan kezdem magam megérteni, felszínre tör az az érzés, amit azóta próbálok elfojtani, hogy megismertem őt. Amióta újból ismerem őt. Nem akarok csalódni, nem merem bevallani, de…
De kedvelem. Akarom, hogy mellettem legyen, akarom, hogy megérintsen, vágyom a pillantására, a csókjára, a tudatra, hogy velem van, és nem hagy el. Vágyom azt, hogy mellette feküdjek le, és mellette keljek fel. Imádom azt, ahogy kezeli a hülyeségeimet, ahogy félvállról veszi a beszólásaimat, és hogy annyi mindenben egyezik az ízlésünk.
Mire véljem a csókot?
Kedvel, szeret?
Azt hiszem az, hogy tegnap mindenem, ami volt eltűnt, aztán újból az enyém lett, majd a régi életem összeomlott, felnyitotta a szemem, és rájöttem, hogy élnem kell az életemnek, meg kell élnem az érzéseimet, hisz most is milyen ostoba ember lennék, ha még Ty lenne a szívem választottja.
De azt hiszem, most más foglalja el akaratom ellenére a szívem, és már képtelen vagyok kidobni.
Nem tudom, hogy ez az egész, ami kialakult ebben a bő egy hétben jó vagy rossz, nem tudom, hogy mi lesz holnap, és abban sem vagyok biztos, hogy ez az egész jól fog-e elsülni, de már unom azt, hogy nem merek boldog lenni.
Sosem volt olyan, hogy ennyit gondolkodtam volna egy kapcsolaton, a jövőmön, Amerikában minden jött magától, nem kellett a következményekkel törődnöm. De őt most nem akarom elveszíteni, helyesen akarok dönteni. Szorosan lehunytam a szemem, majd minden kósza gondolatot útjára eresztve fordultam Eric felé, akinek a pillantásába egyből beleütköztem.
-          Gondolkodtam – nézte az arcom, mire lassan bólintottam.
-          Én is.
Egy pillanatig hezitáltam, könnyű csönd telepedett közénk, amit végül egy halvány mosoly kíséretében törtem meg.
-           Meghívsz reggelizni?
Hangos nevetésben tört ki, száját a keze elé kapva kacagott percekig, míg végül abbahagyta, és csillogó tekintettel nézett rám.
-          Tulajdonképpen én is valami hasonló randi kérdésen gondolkodtam.
-          Randi? – vontam fel a szemöldököm, mire elkomolyodott a tekintete.
Lassan feltolta magát az ágyból, felém kerekedett, és másodpercekig csak nézte az arcom.
-          Vacsoráznál velem Ninah Miles?
-          Emlékszel – kezdtem összeráncolt szemöldökkel -, hogy pár napja, vagy még annyi sem, a táncversenyen azt mondtam te leszel az, akit soha nem csókolok meg többet.
Egyből bólintott, én pedig folytattam.
-          Nos, azt elcsesztem a stúdióban. Igen, szívesen lemennék Eric Saadéval vacsorázni.

Azt hiszem így kezdődnek a mesék, és remélem, hogy az eksztázisos katasztrófa minket elkerül. Négy órakor már minden, amit a hűtőmben találtam, és ehetővé nyilvánítottam ott volt az asztalon, és a frissen főtt tea illata töltötte be a levegőt. Betettem a tejemet a melegíteni, majd visszaindultam a hálóba, hogy ruhát adjak mindkettőnkre.
Pillanatok alatt találtam két nagyméretű pólót, magamnak egy tréningnadrágot, míg a Saade fiú ebből kimaradt.
-          Tudod – kezdte, mikor elkapta a felé hajított pólót -, még te lettél volna felháborodva a múltkor, ha találok otthon rád női ruhát. De nem volt. Ennek ellenére nem tudom eldönteni, hogy most hogyan is érezzek, miután neked számtalan férfipóló gazdagítja a szekrényed.
-          Azért ez igazán más – kezdtem bele, és kigomboltam a tegnapi farmerom gombját. – Akkor lehetnél érzékeny, ha alsógatyát is tudnék adni.
-          Nos, ami azt illeti – vette kezébe az ágy mellett talált rózsaszín női alsónadrágot, miközben kacéran rángatta a szemöldökét.
-          Tedd azt le! És fordulj is el!
-          Minek?
-          Átöltöznék – grimaszoltam rá, és elkezdtem lehúzni a nadrágom.
Egy pillanatig még bent maradt a szobában és éreztem magamon a tekintetét, majd megfordult, és kivágtatott a nappali irányába.
Percek alatt felöltöztem, majd kisiettem a konyhába, és elkészítettem a kakaóm.
-          Te még ezt iszod? – röhögött fel Eric, és a bögrémre bökött.
-          Röhögj csak, röhögj csak, de az én reggelimet fogod enni, és az én házamban vagy, szóval vegyél vissza az arcodból, értve? – ütöttem enyhén a tarkójára, miközben elsétáltam mellette.
Csendben reggeliztünk meg, mialatt én újra, és újra elámultam a svédországi időn. Alig múlhatott el fél öt, de már úgy ragyogott a nap, mintha dél lenne. Sosem fogom megszokni ezt, azt hiszem. Képtelen vagyok újra vérbeli svéd lenni.
Kényelmesen hátradőltem miután az utolsó falatot is lenyeltem, kezembe vettem a bögrét, és immár a tea meleg, felcsapódó gőzét kiélvezve hagytam, hogy meleg pírba borítsa az arcom.
Kerültem Eric tekintetét, a kontaktust vele, és csak élveztem a pillanatot csöndben.
Tudtam, hogy ha kiittam a bögréből a nedűt, nem lesz már mivel lefoglalnom magam, és onnantól kezdve nem tudtam mi lesz a következő lépés.
Lenéztem az alattunk elterülő városra, és mélyet kortyoltam a hársfateából, ami kellemes melegbe vonta a torkom.
Két kezemben szorongatott bögrémet lassan engedtem vissza magam elé, miközben gyors pillantást vetettem Ericre. Sokkal fesztelenebbnek tűnt, mint én. Egyik kezében volt a pohár, és két karját a karfán megtámasztva, hátát a támlának döntve nézett előre.
Mielőtt rajtakaphatott volna elnéztem oldalra, és bár ingert éreztem arra, hogy nyeljek, valahogy teljesen abszurdnak tűnt ebben a helyzetben, ráadásul tudtam, hogy milyen hangos lenne, megannyi kellemetlenséget okozva nekem.
Végül úgy döntöttem követem a tekintetét, és a távolban elnyúló sorházak alakját nézem fontoskodó pillantással.
De a kortyok fogytak, az idő telt, és lassan a város is ébredezni kezdett, sok dolgot előre jelezve, amikhez a mai nap a legkevesebb kedvem sem volt.
Találkoznunk kell Sammel, és még mielőtt elmegy meg kell beszélnünk a tegnap estét, kell egy stratégia, és ő az utolsó mentsváram. A lemezkiadóval is azt hiszem egy hosszabb tárgyalás lesz, és akármennyire is próbálom elhitetni magammal, hogy nem az én hibám, ha felbontják a szerződést, igenis az. Tennem kell valamit, hisz Eric azt mondta stúdiómunkák indulnak, nem veszhet kárba az egész. Valamint azon kívül, hogy el kell foglalnom az új pozíciómat Eric mögött, meg kell írnom a beszámolót Mrs Ewansnak.
Ami a legutolsó sorban szerepel az Ty, és a reményem, hogy nem kell látnom többet, valamint a táncverseny, amivel visszatérek az előző problémámhoz, ugyanis muszáj lesz találkoznom vele, muszáj lesz legyőznöm.
Felsóhajtva emeltem a számhoz a bögrét, hogy lenyeljem az utolsó kortyot. Lehunytam a szemem, majd lassan tettem az asztalra. Nem néztem Ericre, nem néztem sehova.
Pár pillanatig még ott ültem, de egyre gyerekesebbnek tűnt ez az egész, még sem tudtam mit csináljak vagy mondjak. Kezdett felhevülni a testem, éreztem, ahogy ellepi a pír az arcomat, szinte lüktetett a forróság, amit a friss, hajnali levegő sem törölt már le az arcomról.
Egyik pillanatról a másikra löktem ki magam alól a széket, egyetemben a férfival, aki mintha csak megérezte volna a gondolataim, szinkronban mozgott velem.
Megdermedve néztem rá, néztem a csillogó szempárt, amiben tükröződött az arcom.
Megköszörültem a torkom, majd kihúztam magam, és elléptem a szék mellé, hogy bemenjek a lakásba, mire Eric is velem mozdult, testünk összeért, valami szikrázott.
Idétlenül fellestem az arcára, de az semmit nem árult el, tele volt tehetetlen feszültséggel, miközben barna szeme fel-le járt az arcomon.
Miért ugrik így össze a gyomrom, ha rám néz? Zavartan tűrtem a fülem mögé a hajam, miközben hevesen dobogó szívemet a torkomban éreztem. Remegő kezem végigsiklott a szék háttámláján, és hangosan nyeltem.
-          Ö… én azt hiszem lezuhanyzom – mondtam harmatgyenge hangon, mire nem válaszolt, nem csinált semmit, csak állt.
Kitoltam jobban oldalra a székem, elléptem mellette, és amilyen gyorsan csak tudtam bemasíroztam a lakásba. Egészen a nappalin át tartottam magam, és kihúzott háttal mentem, de amikor már elértem azt a pontot, ahol a falak védőn takartak, és rejtettek el Eric szeme elől, felsóhajtottam, és sebesen dobogó szívvel, remegő kézzel mosolyodtam, és egy hangos sikítást nyomtam el magamban.
Erősen összeszorítottam a szám, és hogy levezessem a boldogságtól túltengő energiám erősen belemarkoltam a kezembe. Szinte pattogva, fesztelen mosollyal az arcomon, indultam meg a szekrényem felé, hogy kikapjak belőle egy törülközőt, bugyit, és egy méretes pólót.
Lendületesen fordultam meg, amikor beleütköztem egy felsőtestbe, és mindent kiejtettem a kezemből.
Lent tartottam a tekintetem a pólóját nézve, nézve, ahogy lassan emelkedik és lesüllyed a mellkasa.
-          Azt hiszem én is – mondta, mire felnéztem rá.
Az a barna szempár belefúródott az enyémbe, rabul ejtett, képtelen voltam elfordulni. A fény megvilágította az arcát, szemében csillogott a Nap.
Keze megindult a derekam felé, mire az enyém erőtlenül támasztotta a mellkasát. Esdeklőn néztem fel az arcára, mire karja maga mellé hullott, és tekintetét leeresztette.
Nem tudtam mit csinálok, nem tudtam eldönteni, hogy ez most felőle az a lépés volt, amire vártam?
Miért nem határozottabb? Én mire várok?
Sajnáltam a helyzetet, sajnáltam magunkat, de nem tudom mire vár, én… én képtelen vagyok kiismerni őket.
Játssza a kemény gyereket, a híres popsztárt, aki bárkit megkaphat, és most meg csak egy pasi, és én nem tudom mire vár.
Vagy lehet, hogy velem van a baj? Nem is akar, nem is kíván, és csak belebeszélem ezt az egészet?
Megráztam a fejem, és kiléptem mellőle, hogy lehajoljak a földre szórt tárgyakért. Nem mozdult, végig mellettem állt a lába, én pedig próbáltam minél gyorsabban összeszedni a cuccomat, hogy megindulhassak a fürdőbe, és egy meleg zuhannyal magam mögött tudhassam ezt a reggelt.
Lassan egyenesedtem ki, félénken pillantva Eric felé, ám ő összeráncolt szemöldökkel bámulta a padlót.
A szemem sarkából még vetettem rá egy pillantást, majd elindultam a zuhanyzó irányába.
Lépésemben egy csuklómra fonódó kéz akadályozott meg. Megtorpantam, és értetlenül meredtem a kézre, majd a karján felvezetett pillantással az arcára lestem.
-          Én ezt nem tudom tovább folytatni – nézett rám villámló, szenvedélyes tekintettel, egy mozdulattal magához rántott, és száját szorosan az enyémre tapasztotta.
Két kezét megéreztem a derekamon, én pedig mindent elfeledve ejtettem ki újból a kacatokat a földre, és karjaimmal körülfontam a nyakát. Szorosan ölelt magához, én pedig hirtelen az ölébe ugrottam, és utat engedtem kutakodó nyelvének.
Érezni akartam, és soha el nem engedni. Pontosan erre vágytam, erre a lépésre. Hátrálni kezdett a fal felé, majd mikor elérte kényelmesen nekitámaszkodott ezzel megtartva mindkettőnk testét.
Elhúzódtam az arcától, és közelről néztem őt. Őt, aki most egyet jelentett nekem a világgal, az élettel.
-          Köszönöm – suttogtam, és visszahajoltam önelégülten mosolygó szájára.

9 megjegyzés:

  1. Istenem... Kinga! :DD
    Igen, igen, igen... erre vártam, húhaa... nem tudok leírni egy értelmes mondatot sem. Iszonyatosan boldog vagyok! Elérted nálam, hogy örömömben ugrálok! ;)
    A hét folyamán megkapod az emailemet. Mivel, hogy szüneten vagy, én is ráérek vele, de biztos lehetsz abban, hogy kapsz egy nagyon boldog "kommentet" még ez mellé pluszban. :DD
    Nagyon jó szórakozást kívánok neked és a húgodnak! Ha most van kint először Angliában, ne engedd neki, hogy kihagyja a London Eye-t, én megtettem és ha legközelebb megyek, biztos, hogy legyűröm a tériszonyomat. :))
    Pihend ki magad! Rettentően várom a folytatást! :DD
    Kiss&Hug adadel ♥

    VálaszTörlés
  2. Úúúristen! :))
    Annyira jó lett ez a fejezet *-*
    Én nem is tudom, hogy mit mondjak...
    Nem számítottam rá, hogy ilyen rész fog jönni...azt hittem, hogy szomorú, letargikus rész jön, de ismét megleptél, persze JÓ értelemben! :)
    A "randis" résznél akkorát dobbant a szívem, komolyan mondom, mintha tőlem kérdezte volna meg ezt Eric és most még jobban beleéltem magam, mert eddig úgy van, hogy kijutok Eric Göteborgi koncertjére és wáááh, nagyon happy vagyok :DD
    Nah de vissza a fejezethez...:)
    Iszónyúan örülök, hogy Eric megtette azt a bizonyos lépést, amire NInah várt. Na meg az a hihetetlenül nagy feszültség, ami van közöttük...huhh :$ :))
    Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mit fog majd ehhez az egészhez szólni Sam.
    Ehhez a fejezethez csak ennyit szerettem volna...
    Nagyon szuper lett, gratulálok!! :)
    Neked pedig jó pihenést és a hugodnak is! Pihenjetek, szórakozzatok és mutass meg neki mindent ott kint a messziségben, amit érdekesnek és szépn,ek tartasz :)
    Várunk vissza téged és az új fejezetet is nagyon nagy szeretettel...:DD:P

    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááá... erre nem találok szavakat! Nagyon nagyon nagyon jó lett!!!!!! :D
    Tetszett a randis rész, meg Ninah gondolatai, érzései, Eric tettei, reakciói, az ébresztés, a végén a csók... igazából az egész fantasztikus lett!!! :P
    Alapból jókedvem volt, de ezzel nagyon feldobtad a napom! :D
    Érezd jól magad a húgoddal! :)
    Várom a következő fejezetet! :D
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  4. áá ez a fejezet isteni volt de komolyan!! azok az idegtépő percek amikor csak ült a székben.. komolyan már szinte a körmömet rágtam h mit fog csinálni de legalább eric megmentette a helyzetet :D:D remélem hamar jön a friss mert addig a hajamat fogom tépni >.< pusszi Loryn <3 *-*

    VálaszTörlés
  5. Szia!Egyszerűen imádtam!Végre "beindult" a kapcsolatuk:-)Kíváncsi leszek h.Ninah hogyan "bírkózik" majd meg az Eric körül lévő felhajtással!1 másik dolog:főszerkesztő vagyok egy Ericcel foglalkozó web lapon!Ha esetleg érdekel,írj és leírom a nevét!Jó pihenést,és szórakozást a húgoddal!Üdv:Vica

    VálaszTörlés
  6. Szia =) Iszonmyatosan jó a rész! Nagyon tetszik!
    Bocsi, hogy nem írtam komit, de telórol nem tudtam :S
    ÚÚ eza rész... komolyan iszonyatosan JÓ
    Eric olyan aranyos *-*
    Várom a kövit :D
    jó szórakozást, és pihenést,
    puszi
    Becksie

    VálaszTörlés
  7. Szia! :))

    Szerintem mondanom sem kell, le vagyok nyűgözve!!! :D Odáig meg vissza vagyok az egész fejezettől! Eric olyan cuki, hogy Ninah-val maradtéjszaka, meg tudnám zabálni! Ahogy leírtad Ninah kétségeit a dalos pacsirtával kapcsolatban, csodás volt! Szinte úgy éreztem, hogy ott vagyok, én vagyok Ninah és éreztem ugyanazt a bizonytalanságot, amit ő! Még most sem tudom összeszedni a gondolataimat, teljesen a fejezet hatása alatt vagyok! :)) Örülök, hogy Eric a végén megtette, amit kellett, és a tettek mezejére lépett az önmarcangolás helyett! :)
    Még annyit szeretnék kérdezni, (már elég régen, csak mindig elfelejtem) hogy ki az aki Ninah-t megszemélyesíti vagy "játssza"?

    Én is jó pihenést kívánok neked és már nagyon várom a szünet végét, hogy ismét elveszhessek a soraidban! :))) Puszi: Ági

    VálaszTörlés
  8. Szia Adél! :)))
    Húúúúúúúú, vigyorgok, hogy boldoggá sikerült tennem valakit úgy, hogy azt csináltam, amit szeretek. :) Köszönöm, és örülök! :D Komolyan, most csak vigyorok! Ííígy: :))))
    Megkaptam a happy e-mailt, és tényleg átjött belőle minden, szinte mintha csak magamat olvastam volna vissza, nagyon édes voltál, hát még az a kép. Esküszöm nem tudok betelni vele. Ez olyan fantasztikus érzés, mint... mint... nem is tudom. Nincsenek rá szavak. Hihetetlen! Köszönöm!
    London Eye be volt tervezve, de kimaradt. :D
    De nem bántam fantasztikus volt így is. :) Maybe next time. Azért a Madame Tussauds-ban voltunk. :D PATTINSON 4EVER!!!!:D
    Majd kifejtem! :)
    xoxo

    Mancsi! Te! Sziaaaa! :D
    Először is, csak hogy tisztázzunk mindent! Te egy rohadt mázlista ember vagy! :D Másodszor... még mindig az első pont, sőt harmadszor is. :D
    Ha én is megtudnám, hogy megyek, hát én... nem is tudom. Vigyorogva aludnék a koncertig. :D Hihetetlen érzés lehet, szóval nagyon, nagyon gratulálok, és jó szórakozást! :))))
    Vidd hírét a magyar rajongóknak, számon kérem rajtad majd az autogramot, no meg egy kisebb beszámolót sem úszol meg! :D
    Visszatérve a részhez, nem akartam letargikusat, ami, ahogy látom hál' istennek nem is lett nagy probléma. :))
    A randi... jaaaj, hányszor beleéltem magam, és képzeld el, én mindannyiszor igent mondtam! :D Hihetetlen... olyan szépen nézett, hogy na. Nem tudtam nemet mondani.
    A feszültség megjelenítésével annyit szenvedtem. Sehogy sem akart megjelenni, sehogy sem éreztem, én már teljesen ki voltam, komolyan mondom. :D Nem mintha meg lennék elégedve a végeredménnyel, de jobbra már nem tudtam írni. Ennyire telik tőlem. :) Azt hiszem.
    Sam... Na majd meglátod, nem árulok el semmit! :D
    Húgom mindent látott, majdnem... kívülről minden meg van, volt nagy Oxford street-i váráslóséta, ahol leginkább csak én shoppingoltam, de neeeeem, azért neki is összejött pár ruha. :D Na, nem fárasztalak titeket az élményeimmel, pedig annyi van... legalábbis nekem élmény, nektek már lehet nem annyira. :D
    Köszönöm szavaid! :)) Csókollak

    Szia Zoey!
    Vigyor, vigyor vigyor van az arcomon, ahogy olvastam a kommented, komolyan, mintha itt lettél volna mellettem. :D Köszönöm! Igyekeztem! :D
    Ha jó napod volt annak örülök, ha még rá is dobtam, akkor szavakhoz sem jutok! :)))
    Hamarosan jön a következő! :) Csókollak
    XOXO

    Szia Loryn! :)
    Annyira próbálkoztam ezzel az idegtépéssel, hogy sikerüljön megjelenítenem, és a te kommentárod is most egy kicsit segített elhitetni magammal, hogy egész jól sikerült is, szóval ezért örök hálám! :)
    Az ilyen visszajelzések azok, amikre számítok, hogy tudjam jól elcsesztem, esetleg, hogy na igen, ezt most nem annyira csesztem el. :D
    Nem téped a hajad, igyekszem, bár sejtem, hogy lassan már nincs az eszedben mennyire idegőrlő is volt a vég. :)
    Köszönöm a kommentárod! Kisses

    VálaszTörlés
  9. Szia Vica!
    Naaagyon, nagyon köszönöm! :) Igen, végre valami elindult, kérdés, hogy megrekedünk, vagy haladunk tovább?! :D
    Ninahnak valóban lesz mivel megbirkóznia, de Ericnek is, ha komolyan gondolja ezt a kapcsolatot, mert vége a csapongó szingliéletének. :)Lassan kiderül.
    A másik dolgot illetően, amit írtál, igen érdekel, ha megkérlek dobsz egy emailt a címemre? :) Fent a blogon meg van, köszönöm szépen! :)) És köszönöm a szórakozást illető jókívánságod is, nagyon édes vagy! :)
    Csókollak

    Sziaa Becksie!
    Még mindig nem haragszom, ha nem írsz, megértő vagyok én, és ráadásul én vagyok a szerencsés, hogy kapok tőled véleményt, dehogy jut eszembe reklamálni. Imádlak,hogy írsz, és ez a lényeg, köszönöm! :))
    A pihenés pedig útban van, kihasználom. :)
    Csókollak

    Sziaaaaaa Ágiiii!
    Itt köszönöm hangosan, hülyének néznek a vonaton. :D
    Szóóóóval, határtalan, mértéktelenül csodálatosan boldoggá tettél a szavaiddal, örök hálám! :) Komolyan, szerintem sohasem tudom ezt meghálálni. :)
    A legfőbb dolog az az, hogy megpróbáljam átadni az érzéseket, a pillanatot, és ha néha, akárcsak egy pillanatra is azonosulni tudsz a főszereplő Ninah-mal, én húúúúúú, de boldog vagyok.
    Tulajdonképpen azért nem tudok normális választ írni, mert mikor elolvasom a kommentárotok, olyan extázisba kerülök, hogy csak vigyorgok, és el sem hiszem, hogy komolyan? Ezt nekem írta? Ő?
    Szóval én tényleg megpróbálok értelmesen fogalmazni itt neked, csak nehéz. A köszönöm nem is jó szó, mert lassan annyira sablonos nálam, hogy az eszméletlen, mégis csak ezt tudom szajkózni. :D Na, ki a papagáj? :D
    Köszönöm! :)
    Most nem felejtetted el megkérdezni, én pedig örömmel mondom néked el a titkom, a lány nem más, mint Victoria Justice. :)
    Akit úgy mellesleg utálok, mert szép. :D
    Na, de megyek is, mert már sok vagyok. :D
    Csókollak


    Köszönöm mindannyitoknak a jókívánságokat, annyira aranyosak vagytok, hogy el sem hiszem, hogy nekem lehetnek ilyen olvasóim. :)
    Kisses

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)