2011. november 20., vasárnap

Everything in sort

Sziasztok! :)


Nos, csak részletben vagyok itt, hogy elmondhassak pár dolgot. :)
Amint látjátok új kinézete van az oldalnak, jelenlegi fejlécét az általam kiírt segítségkérésre jelentkező segítő kéz, Lolaa*-* munkássága által engedhettem meg kirakni magamnak.
Kevésbé bonyolultan fogalmazva, nagyon, nagyon, nagyon hatalmas köszönet jár Lolaa*-*-nak, amiért törődött velem, és időt sem kímélve összerakott nékem egy ilyen kis csöppséget. 
Köszönöm! :)
Ha bárki kedvet érez még magában, vagy készülőben van, nyugodtan küldhet még, vagy bombázhat, mert annyi minden van, amiből választhatok, hogy azt hiszem, havonta más fejlécünk lesz, persze addig, amíg megtehetjük. Azaz tőletek függ, hogy meddig. :D
Amúgy van friss, amíg van jelentkező, addig én folyamatosan cserélem. :)
Ha szeretnéd látni a tiedet, akkor csak küld el, és hopp! Ottan lészen! :))


Van, még más dolog is. Két kommentár válaszolással voltam elmaradva, nos mind a kettőt bepótoltam, szóval, akit csak érdekel, az bátran kukkantsa meg, sőt én erősen ajánlom a válasz megtekintését, hátha találsz valami csemegét. :) 
Mintha még akartam volna valamit írni, de elfelejtettem... Mindegy, majd eszembe jut. :))) Vagy nem, és ez a valószínűbb.


A friss nem tudom mikor jön, de a chat-en folyamatosan közlöm a híreket, és a friss menüpontnál is megleshetitek, amint készen állok, megjelenik a dátum. :)
Köszönöm nektek, hogy vagytok, hogy elolvastatok, és hogy ne menjetek üres kézzel, valamit linkelnem is kéne nektek, de minden jó dolgomat megmutattam már.
Na nézzük a könyvjelzőket...
Ohóóó, tudtam, hogy lesz kitt valami.
Eric nagyon kedves volt a franciaországi "koncertjén", nézzétek ezt a kis videót. Komolyan nagyon édes, ilyenkor nem érzem azt a seggfej énjét, bocsánat a kifejezésért. :) 
Amikor az arcára mutat, hogy na ide adhatsz puszit, az egy kicsit öm... bár nem tudom, hogy én megengedném-e, hogy idegenek puszilgassanak. Mindegy, mindig eltérek. :D



Ez pedig az a dal, ami hetek óta nem megy ki a fejemből. :)
Csók néktek!
U.i.: Adélnak tartozom még két e-mailel, amiket ma meg is fogsz kapni édes, de muszáj kicsit lefeküdnöm, mert több, mint harminc órája fent vagyok, és ez még semmi, de végig is gyalogoltam ezt az időt, szóval most egy kis csicsi, és a tied vagyok! :)))

 

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    "Seggfej" énje?Ezen jót nevettem,de meglepődtem!Olyan van neki:-)Én nagyon várom a folytatást,de csak pihizz!Ó,és nekem tetszik az új kinézet!:-)

    VálaszTörlés
  2. Beszélek én úgy róla, hogy közben nem ismerem.
    Nem is tudom miért, egyszerűen csak van egy olyan érzésem, hogy az általam formázott Eric nem is áll annyira messze a valóságbélitől.
    Mármint, gondolom vannak arcos beszólásai, de közben imádja a rajongóit, és biztos úriember, no meg lojális, de azt se feledjük, hogy 21 éves, és lóg valami a lába között. :D
    Mindegy, én nem ítélkezem, így szeretem, ha segg, hanem. :D

    Örülök, ha tetszik, szóval köszönöm Lola! :)))

    VálaszTörlés
  3. óóh...xDugyann:)szívesen csinálok máskor is,ha kérsz és örülök ha tetszik:PP
    Lolaa*-*

    VálaszTörlés
  4. szia! nekem nagyon tetszik a blogod! :)szerintem is lehet benne vmennyi seggfejség...
    na mind1, várom a folytatást

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)