2011. november 13., vasárnap

Is there someone who cares?

Sziasztok!


Nem új fejezettel jöttem, az hétfőn várható, csak egy kérdés.
Remélem vannak itt páran, akik az előző blogomról tértek át ide, vagy ha nem, akkor nem, de fontos kérdésem van.
A régebbi blogom egy fanfiction szintén, ami a The Vampire Diaries-re épül. Nos, ezt a történetem befejeztem még valahogy szeptember közepén, ám sokan szavaztak úgy, hogy legyen folytatás.
Most ezzel kapcsolatban indítottam kérdőívet: Érdekel-e még valakit a folytatása.
A blogon jobb oldalon a felső szekcióban megtaláljátok a szavazási lehetőséget, ha bárki van, akit érdekelne, azt kérem kattintson. Ha nem... hát nem. :)
A képre kattintva eljuthattok a blogra. :)


Jaaaa, és ha már itt vagyok megkérdezem: Van itt valaki olyan olvasó, akinek van néha egy kis ideje, hogy képeket szerkesztgessen? :)
Nagyon szívesen fogadnék ilyen jelentkezőket, ha van, mert akkor rábíznám a fejlécem megformálást. Már ha érdekel valakit.
Persze felfogom tüntetni, hogy ki is alkotta a csodát, hálás is leszek neki, és persze, a blogomon is elég hosszú ideig elfoglalhatja a "first look" pozíciót.


Ha bárki van, akit érdekelne, vagy megszánt, és segítene, akkor ezen az e-mail címen megtalál:
fanfictionforeverybody@gmail.com


Itt pedig a blogom képe:


Katt, és ott is vagy!
Köszönöm, hogy időt szántál a csöppségemre. :)))
Csók néktek!

1 megjegyzés:

  1. Én szivesen megcsinálom a fejléced!!:))
    Ha van valami elképzelésed,hogy milyen képek legyenek rajta akkor küldd ide:
    lulu.kocsis410@gmail.com
    És majd szerintem én is e-mailben fogom küldeni,már ha megengeded,hogy megcsináljam!:D
    Puszi:Lolaa*-*

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)