2011. november 23., szerda

Chapter 31

Sziasztok!
Meghoztam őt, remélem tetszik nektek! :)))
Kis késés lesz majd a következő és e között, de igyekszem! :)
Majd később Deja vu érzésetek lesz, mert visszatér egy motívum, na, de ne menjünk ennyire előre! :)
Jó szórakozást! :)))
Csók





His secret
/Az ő titka /




A reggeli órákra összeszedtük magunkat, és egymás mellett némán indultunk meg Samhez, hogy majd az ő közreműködésével meglátogassuk a lemezkiadót.
Azt hiszem az eddigi legmelegebb nap vette kezdetét, élveztem a nyár fuvallatát, a vígan csicsergő madarakat, amik mind torz ellentétben álltak a mai nap komolyságával, és nehézségével.
Ötletem sem volt, hogyan fogom megoldani Eric ügyét, és ha nem adhatja ki a CD-t, ha nem sikerül semmit kialkudnom egy év munkája vész el, amit sosem tudnék megbocsátani magamnak.
Eric győzködött, hogy nem az én hibám, hogy nincs itt a világ vége, ha nem jön ki a lemez, tudtam, ha nem is a világvége jön el, de a rajongók által az én életem vége biztosan. Főleg ha ehhez még hozzárak egy lapáttal a svéd bulvár is, kész az új szenzáció, és vége az el sem indult karrieremnek.
Valóban nem túl profi beleszeretni az ügyfélbe, felbolygatni az életét majd munkáddal teljesen ellentétesen cselekedve elveszíttetni a munkáját, a lemezszerződését.
Felsóhajtottam, majd beléptem az Eric által előttem szélesre tárt kovácsoltvas kapun, hogy találkozzunk a nagyfőnökkel.
Gyönyörű volt a ház már kívülről is, a belseje csak még lélegzetelállítóbb. A folyosó falain domináló krémszínt szépen kiegészítette a földön középen végigfutó vörös szőnyeg, harmonizálva a falak előtt elhelyezett aranyozott fa székekkel, és asztalkákkal, amelyik telis - tele voltak illatozó virágokkal.
-          Frézia?
-          Megbocsát kisasszony? – fordult felém a komornyik.
-          Ó, bocsánat, csak hangosan gondolkodtam – mosolyogtam feszülten, miközben idegesen fogtam össze magam előtt a kezem.
Sosem hittem, hogy Sam ennyire tehetős. Se nem mutatta, se nem látszott rajta. Nem járt flancos öltönyökben, nem beszélt úgy, mint ahogy elképzeltem, hogy beszélhet egy ilyen helyről jövő férfi.
Mindezek ellenére egészen biztos vagyok abban, hogy ezt nem Eric Saade menedzseléséből hozta össze magának.
Hosszú folyósokon mentünk át, amik nem fukarkodtak híres művészek festményeiből, rajzaiból, amiktől csak még inkább azt éreztem inkább vagyok az angol királynő palotájában, mint egy svédországi magánlakáson.
Végül elérkeztünk egy kétszárnyú ajtóhoz, ahol két kopogtatással jelezte a minket vezető férfi jelenlétünk.
Szorongva tekintettem Eric felé, aki enyhén bólintott felém, mintegy jelezve, hogy oké lesz minden.
De nem, francokat lesz oké, minden.  Sam egy milliárdos, Eric egy szerződéstől elesett énekes, Ninah pedig egy szegény gyakornok féle Amerikából, akinek rettentő nagy érzéke van mindent elcseszni.
Mérgesen megráztam a fejem, és kelletlenül elfordítottam a fejem Erictől, hogy az éppen kinyíló ajtó felé lessek. Egy hatalmas dolgozószoba tárult fel előttem a várt pompában. Elegáns volt, ízléses, és csodálatosan szép. Aranyozott bútorok sötét fából, könyvek borították be a világos színű falat, hatalmas egy oldalt elfoglaló ablakok harmonikus színű függönyökkel, mindez egy sötét bordó szőnyegen elhelyezkedve. Hátul középen egy hatalmas dolgozóasztal, tele papírokkal, egy laptoppal, egy régi, antik olvasólámpával és egy jól megszokott arccal a háttérben.
-          Sam – biccentett Eric, mire a menedzser felnézett.
-          Eric – válaszolt a férfi, majd rám nézett. – Örülök, hogy látlak Ninah.
-          Gondolom mennyire – húztam el a szám keserűen, de közelebb léptem hozzá, hogy kezet foghassunk.
-          Vágjunk is bele – intett az íróasztal előtt elhelyezett két szék felé, majd megfordult, és leült velünk szemben. – Sajnálom, ami a stúdióban történt, tudom, hogy sejtenem kellett volna Molly készül valamire. Ami, akár be is jöhetett volna, amennyiben Ninah nem jelenik meg a közönség soraiban – nézett rám kérdőn, mire nagyot nyeltem, és leküzdve a remegésem emeltem fel a fejem, hogy a szemébe nézhessek.
-          Molly mindent pontosan megtervezett. Küldött nekem meghívót a showra, hogy lássam, hogy újra magához vonzza Mr Saade-t.
-          Mr Saade-t, hm? – dőlt hátra kényelmesen, és összekulcsolta ujjait a hasán. – A csók óta Mr Saade, vagy csak előttem?
-          Tudod, mit? Nem fogok magyarázkodni! Inkább azt áruld már el mi ez a hely!
Nem tudtam magamban tartani a kérdést, mióta csak megláttam nincs más, ami foglalkoztatna, csak Sam titka az életét illetően.
-          Jól van Ninah, jól van, akkor beszéljünk barátokként, ha már azok vagyunk, nem igaz? Én kiöntöm a lelkem, aztán te jössz. Ez így rendben van?
Kimérten bólintottam, és vártam, hogy Sam belekezdjen élete történetébe.
-          Ez a ház az enyém, mindig is az enyém volt, azt hiszem. Még a nagypapám hagyta rám, évekkel a születésem előtt. De nem kellet sem a nagyszüleim, sem a szüleim öröksége, magamtól akartam megélni, saját keresetből. Magam mögött akartam tudni egy karriert, egy életet, ami össze is jött, hála Ericnek – intett felé a kezével, mire egy pillanatra hitetlenkedve a fiúra néztem. – És mivel meg lett, felhagytam az egoizmusommal, és beköltöztem a családommal ebbe a házba, ahol békében élhetünk, amiről nem tud se a média, se a munkaköri ismeretségem. Ami a feleségem jelenlegi állapotához kell is.
A meglepődöttségtől felvontam a szemöldököm, és értetlen arccal néztem Samre.
-          Monica beteg. Gyógyítható, de nem itthon, sőt még nem is Európában. Az igazat megvallva csak nagyon erősen reméljük, hogy gyógyítható, most fordult komolyabbra a dolog, ezért jelentem meg Helsingborgban, a sürgős utazást illetően. Mennünk kell, Monica a fontos. Bízom benned Ninah, és bár követsz el hibákat, tudom, hogy Georg, a csapat, és természetesen Eric segítségével veszed az akadályokat, és végül jól alakul minden.
-          Én… én sajnálom Sam. Egy bunkó voltam… - sütöttem le a szemem szégyenkezve, mire Sam halkan felkacagott.
-          Az vagy Édes, de így vagy tökéletes.
-          A második ember vagy, aki igazat ad akkor, amikor valójában azt kéne mondania: Ó, dehogy Ninha, miért beszélsz badarságokat? Édes vagy, kedves, nyílt, szeretetre méltó...
De nem, tőletek nem ezt kapom.
-          Na, de most én halljak – terelt témát nevetve. – Mi van most?
Kifújtam a levegőt, amit durcásan a tüdőmben tartottam, és Sam szemébe nézve kezdtem kiönteni a lelkem.
-          Megcsókolt, de ezt te is tudod. Sőt, azt hiszem, ma reggel már mindenki tudja, kezdve Svédországgal, befejezőleg az összes világi Saade rajongóval. Molly gondolom, hisztizik majd egy sort, és kezdődik a háború. Ma, még ha minden igaz, el kell mennem a lemezcéghez, hogy megkérdezzem elkészül-e az új lemez, vagy kereshetünk másik céget, minek következtében csúszik a debütálás. Ezen kívül mi van még? Ja, igen, egy táncverseny, ahol el kell taposnom egy francia picsát, és a volt pasimat – fortyogtam a dühtől, és talán el is vettem a sulykot sok fecsegésemmel. Ezeknek a dolgoknak semmi köze sem volt Samhez, vagy Erichez, vagy bárki máshoz. Talán menedzser kéne magamnak, aki megmondja mit mondhatok, és mit nem…
-          Együtt vagytok?
-          Ez… - kezdtem bele, de nem tudtam hogyan folytatni.
Beleharaptam az alsó ajkamba, és kétségbeesetten kerestem a szavakat, vagy a kifejezést, amivel elmondhatnám tömören, hogy nem tudom, azt hiszem szeretem, és ő élő adásban megcsókolt, aztán otthon összeverekedett a volt barátommal, majd együtt aludtunk, reggeliztünk, szó, mi szó majdnem szerelmet is vallottam, de nem tettem, mert félek, talán az sem biztos, hogy szeretem, egyszerűen csak tetszik. Vele akarok lenni, mindig, minden körülmények között, de nem tudom mi a helyes döntés. Ha hagyom, hogy tiszta életet élhessen, egy olyan lánnyal, aki nem a menedzsere, és akivel mondhatni normális élete lehet, és csak a munka ügyeit intézni, és így megmaradunk barátoknak, és tökéletes munkakapcsolatnak. Vagy ha nem hagyom, hogy elmenjen, megvallom mit érzek, és megpróbálok így is együtt dolgozni vele, miközben a barátnője vagyok, és együtt szerepelünk a címlapokon, és ha esetleg szakításra kerülne a sor, akkor kockára teszem a munkaviszonyunkat, mert előfordulhat, hogy szakítás után képtelenek lennénk egy légtérben tartózkodni, vagy dolgozni, így még csak barátok sem lehetnénk többet.
-          Bonyolult – fejezte be helyettem a legpontosabb szóval a mondatot Eric.
Bólintottam, és kerültem a tekintetét.
-          Nem lehet sokáig bonyolult Eric. Mert a nézők láttak, amit láttak, és valamilyen válasszal a média elé kell állnotok, és ha nem időben teszitek, Molly fog, isten tudja mifajtával. Ami pedig a lemezszerződést illeti – fordult felém Sam, mire felcsillant szememben a remény szikrája, hogy nem kell elmennem, mert van egy jó híre – Ninah, a producer vár.
-          Ó, ne már Sam! – pattantam fel idegesen, és ráböktem az ujjammal. – Még te is menedzser vagy, nem hagyhatsz cserben! Hogyan győzzek meg egy tapasztalt zsenit, hogy adjon esélyt?
-          Van, amit nem tudsz Ninah. Amikor a stúdió munkát említettem, hogy a nyáron ezért nem lesz koncert, egy negyedik lemez előkészületei kezdődtek/kezdődnek meg. Nem a Vol 2-é.
-          Szóval ezt mondod, hogy…
-          Hogy a Vol 2 kijövetele már tervben van egy ideje. Ha most visszamondják, végünk, szétszednek a rajongók, hacsak meg nem oldod. Ha pedig valahogy meggyőzöd őket, hogy a Vol2-t adják ki, te nyersz! – dőlt hátra újból, és lassan mért végig. – Mellesleg, ha veled mennék, csak hátráltatnálak a nyerésben, mert nem érvényesülne a nőiességed, és a bájod.
-          Na pont ezt a két szót akartam volna hallani a bunkó, és a beképzelt mellett – grimaszoltam a fiúkra, majd megindultam az ajtó felé.
-          Állj, hogy mi? – szólalt meg percek óta először Eric, mire visszafordultam.
-          Mi, hogy mi? – kérdeztem értetlenül.
-          Nőiesség? Báj? Mi van a fickó pedofil? Legutóbb hatvan felett volt, kicsit sem úgy nézve ki, mint akit meghatna egy pár mell.
-          Már nem ő vezeti a céget, hanem a fia, aki mellesleg huszonhárom éves, és akit véleményem szerint igenis meghat egy pár mell, főleg ha ilyen csinos arca van a gazdájának – vigyorgott Sam, mire felhorkantam.
-          Túlzásba viszed!
Egy mozdulattal hátat fordítottam az uraknak, és kisétáltam az ajtón.
-          Veled megyek! – kiáltotta utánam Eric, de nem álltam, nem állhattam meg, győztem.
Magamba fojtottam diadalittas vigyorom, és egy komoly arc mögé rejtettem.
Egy pillanat múlva már hallottam is a futó lépéseket, amik sietve távoztak az irodából.
Kiérve az utcára kétségbeesetten néztem körbe, Amerikában csak leintek egy éppen elhaladó taxit, és beugrom, de ez itt Európa. Felsóhajtottam, és visszafordultam, amikor nekiütköztem két férfinak.
-          Igen? - néztem fel Ericre, aki a fekete egyenruhába öltözött ember felé bökött a fejével.
-          A sofőrünk – mondta, majd elnézett mellettem a hátam mögé. – És a limuzinunk.
Villámgyorsan perdültem meg a tengelyemnél, és hitetlen pillantással néztem végig a hosszú luxuskocsin.
-          Ez lehetetlen – szaladt a számon lehelet halkan, miközben tekintetem még mindig nem tudtam elszakítani a járműtől.
-          Erre nem érünk rá – ragadta meg a karom, és elkezdett a kocsi felé húzni.
Amint behuppant mellém a kocsiba újra kezdetét vette a néma beszélgetésünk, aminek tétje az volt, hogy ne tudja meg a másik, hogy mit érzünk abban a pillanatban.
Nekem volt mit feldolgoznom, de Eric?! Eric szeme miért jár idegesen cikázva? Miért olyan ideges merev maszk az arca? Kiűztem a fejemből az énekes képét, és Sam beszédén kezdtem gondolkodni. Nem bántam vele jól, érzéketlenül csak azt akartam, hogy álljon mögöttünk bármi is van, és hogy oldja meg a problémáinkat, és most kiderült, hogy neki sokkal nagyobb gondjai vannak, mint amilyeneket én valaha is el tudtam képzelni. Ha csak visszaidézem a szavaimat, amikkel maradásra kényszerítettem elpirulok a szégyentől, nagyon csúnyán viselkedtem.
Ezek után nem tehetem meg vele. A saját lábamra kell állnom, és ha nem csak magamért, de most már Samért is meg kell mentenem a Saade fiú karrierjét, nem engedhetem el azt a szerződést.
Bambulva néztem fel, amikor megállt a kocsi, és kinyílt mellettem baloldalon az ajtó.
Jobbra kaptam a fejem, és Ericre néztem.
-          Sietek! – mosolyogtam rá, és gondolkodtam egy puszin az arcára, de amilyen mogorva tekintettel nézett rám, csak egy torz grimaszra futotta, majd kipattantam az autóból, és a bejárat felé vettem az irányt.
Több akadály is eszembe jutott azon a húsz lépésen, amit megtettem a kocsitól az épület nagyterméig. Elsőnek is, nem tudom kit keresek, de azt tudom, hogy ő vár. Sejtelmem sem volt, hogy mit mondok, és mégis mi lesz az a fantasztikus védőbeszédem, amitől egy pillanat alatt megrendül a szíve, és ad még egy esélyt az énekesemnek.
Felpillantottam a fényes gránitpadlóról, és egy hatalmas, emberektől hemzsegő lobbyban találtam magam.
Azt hiszem pályát, és célt tévesztettem. Sietős léptekkel megfordultam, és a kijárat felé vettem az irányt, miközben előkaptam a mobilom, és elkezdtem keresni Sam számát.
Tudom, tudom, hogy gusztustalan, amit művelek, de én erre nem állok készen.
Következő lépésemben egy nekem ütköző öltönyös állított meg, és küldött volna a földre, ha nem kapja el a karom, és ránt vissza. Ám így a szerencsétlenül járt telefonom a földön landolt, szétesett részekkel.
Pompás. Ennyit Samről.
Fújtatva kikaptam a kezem a halálomat majdnem okozó, de végül megmentő férfi szorításából, és lehajoltam összeszedni a készülékemet.
-          Sajnálom, de igazán fel is nézhetne a telefonjából.
-          Igen? Azt hiszem Ön is nézhetett volna maga elé, és akkor nem történik ez meg – egyenesedtem fel lassan kezemben szorongatva a darabokat.
Végül felnéztem a férfi arcára, és megkönnyebbülten felsóhajtottam.
-          Már értem.
-          Mégis mit? – húzta fel a szemöldökét, és megigazította az öltönyét.
-          Hogy miért bunkó – tértem ki mellette, de megragadta a karom.
-          Hogy mondtad?
-          Már tegeződünk is? – téptem ki a kezem, és idegesen meredtem az arcára.
Visszavettem a vállamra a táskát, és megigazítottam magamon a szoknyát.
-          Lebunkóztál.
-          Belém jöttél.
-          Mellesleg miért is volt egyértelmű, hogy bunkó vagyok, miután megláttál?
-          Ó, pontosan tudod azt magadról, ha szoktál tükörbe nézni, és a kinyalt hajadról következtetve igenis szoktál.
Sértődés helyett felnevetett, és csillogó tekintettel nézett a szemembe.
-          Kit keresel?
-          Nem tudom – húztam fel a vállam, mire felugrott az egyik szemöldöke. – Ki itt a nagyfőnök?
-          A nagyfőnök jelenleg nem ér rá, fontos találkozója lesz Eric Saade menedzserével. Szerény személyem a "nagyfőnök", hogy a szavaiddal éljek.
-          Ójaj – fújtam ki a levegőt, és leszegtem a tekintetem.
Nem túl jó indítás, tulajdonképpen ennél jobban el sem lehetett volna cseszni. Ninah, te valamit nagyon tudsz.
-          Mi az ójaj?
Lassan újra felnéztem rá, és egy halvány mosoly kíséretében felé nyújtottam a kezem.
-          Ninah Miles, azt hiszem már várt.
Megdermedve, hitetlenül nézett rám, majd lassan végigmért, és hátrébb lépett egyet.
-          Te vagy Ninah?
-          Üdv! – tartottam még mindig felé a kezemet, ami immár másodszorra meg is fogott.
-          Mondanám, hogy örülök… - kezdett bele, mire egy pillanatig fellángolt bennem a megpofozásának gondolata.
-          Mondanám, hogy sajnálom az előbbit… - néztem a szemébe folytatva a gondolatmenetét, majd elhallgattam.
-          De nem szeretek hazudni – húztuk el egyszerre a kezünket, és merőn néztük a másik arcát.
-          Úgy szint – mosolyogtam édesen.  – Esetleg, hogy kevésbé gondoljalak bunkóbbnak elárulhatnád a neved.
-          Esetleg, ha máskor is tárgyalásra indulsz, hogy meggyőz egy zenei producert, arról, hogy ne vonja ki hosszú ideig Eric Saade-t a forgalomból, tudd a nevét, és ne menj neki.
-          Észben tartom – vigyorogtam rá kitartóan, hogy elfedjem a tomboló dühöt, és utálatot a férfi iránt. – Van még értelme megkérnem téged, hogy kísérj az irodádba, hogy beszélgethessünk, vagy inkább forduljak meg, és szálljak vissza a limuzinba.
Elgondolkozva ráncolta össze a szemöldökét, majd megfordult, és elindult előttem.
-          Bunkó – köptem a szavakat sziszegve, majd a nyomába eredtem.

10 megjegyzés:

  1. Áh, ez nagyon nagy lett! Már nagyon vártam az új részt és nem csalódtam benne. Imádtam! Hm, ez az új szereplő tetszik nekem. Amíg be nem próbálkozik Ninahnál. Na jó nem is tudom, hogy mi fog történni, de most egy picit tovább képzeltem. Remélem nem haragszol érte. Nagyon várom a következő fejezetet! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Fantasztikus lett! :D
    Szerintem Eric féltékeny vagy tévedek? :P
    Nagyon kíváncsi vagyok Ninah, hogy oldja majd meg ezt a helyzetet! :)
    Nagyon várom a következő fejezetet!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  3. Óóóó Drágaságom! :DD
    Még, még, még, még többet akarok!
    Nem jutok szóhoz, úgyhogy csak ennyi lesz ebben a pillanatban, de most sem fog majd elmaradni az email, nem ígérem, hogy még ma elküldöm, de azt igen, hogy holnap este már olvashatod. :)
    Mi a neve? Tényleg jól néz ki? Biztos, hiszen Ninah lebunkózta... Van Ericnek félnivalója?
    Okéé, most csak ennyi, mert úgy érzem, ha most folytatom, akkor összehordok itt minden összevisszaságot. :P
    Kisses&Hugs♥♥♥

    P.S: a linknél pedig igazán nincs mit. ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :) Most csak egy rövidke kommentet írok, sietnem kell, de még be fogom pótolni egy jó hosszú, terjedelmes megjegyzéssel. ;) Szóval...
    Már nagyon vártam a részt! Sajnálom Monica-t, így ismeretség nélkül is kívánom Saméknek, hogy ne legyen semmi baj, mihamarabb gyógyuljon meg!
    Elnevetgéltem Ninah és az ismeretlen srác találkozásán, én persze Ninah mellett állok. :D
    Azonban van egy tippem: szerintem a "nagyfőnök" Ruben Aglander, akinek a képe ki van téve oldalra, de ez csak egy tipp. ;)
    Nagyon-nagyon-nagyon várom már a következő fejezetet, légysziii siess vele!!! :( :P
    Csók: Sziszaa <3

    VálaszTörlés
  5. Kedves Nina!

    Először is sajnálom, és egy bocsánatot kérek, amiért eddig nem írtam meg a véleményemet. De, nem hogy még írni nem tudtam, de még elolvasni se tudtam a fejezeteket.
    Mert, eléggé lebetegedtem és ez véget el is voltam tiltva a géptől, hogy „pihenhessek/hamarabb gyógyulhassak” –okáért. De most már jobban vagyok. És szabad utat nyerhettem a géphez, is. De nem olyan sok időre. De ez nem is baj. Mert attól függetlenül, sikeresen be tudtam pótolni a lemaradásaimat. S el is tudtam olvasni a elmaradottakat.
    ( 25, fejezet –véleményezése )

    Az elején, mikor Nina magában a hogyan és mikéntekre gondolt. Mármint, ha engedne Ericnek és az iránta érzett vágyainak, akkor lehetséges, hogy ennek a kapcsolatnak nem lenne jövője. Hiszen, valljuk be teljesen igaz az, amin az agya kattogott.
    Vagyis, szerintem mi magunk is ugyan ezeken a döntéseken gondolkoztunk volna, ahogyan Nina is. S ezért nem is tudtam/tudom elítélni. Még ha, ezzel nem csak magának, de még Ericnek is fájdalmat okoz.
    S amint elképzelte, hogy Eric egy másik lányt érint, simogat, ölel, szerelmes pillantásokkal lehel csókot ajkaira, s boldog azzal a másik lánnyal, mert az a lány is viszont szereti.
    Eléggé rossz lehet, ilyenekre gondolni.
    S lehet, hogy furának fog hangzani.
    De, az ha szeretünk valakit ( s aki viszonozná is az érzéseinket ) az egy részről öröm, és jó érzés … de egy bizonyos dolog vagy ok miatt mégse engedhet az egyik fél a másiknak, és az érzéseinek, vagy nem mer engedni. Mert fél, a következményektől. Az, bizonyos kellemetlen pillanatokat szül.
    De, ha az a másik kit szeretünk a mi döntésünk által, megfogadja azt amit tanácsolunk neki.. (pls. –Légy boldog mással, akit minden feltétel nélkül tudsz szeretni, s ő is viszont tud szeretni.) … és ezt be is tartja, és lássuk őt más valakivel, aki nem te vagy, és boldogok együtt borzasztóan tud fájni. Jobban, mintha vmi baleset érné.
    De, bár próbálod palástolni azt, hogy te boldog vagy amiért ő megfogadta a tanácsodat, és már más valakit szeret… s ez talán igaz is(mármint, hogy boldog vagy ezért az okért), azért legbelül mégis a fájdalom marja a testet és a szíved, amiért ő már nem lehet a tiéd….
    Na Nina jól bealudt, miután Eric az ágyra fektette. xD
    Eric és Sam „kis vitája” igen csak megijesztett egy pöppet. De mikor Eric, azt mondta, hogy ha nem kap pénzt akkor ingyen koncertezik. Mert ő neki az éneklés az álma, és az élete. Ez bizony, eléggé szép volt. Mármint, ahogyan leírtad ezt. :)
    S ahw… a fürdőszobai jelenet… AHW*.* AHW*.* OMG. S miután Eric, leállította magukat és visszatértek a szobába… OMG
    S Nina kis akció jelenete..
    Tyűha.. atya – gatya…
    Bocsi…. De ez mindent tarolt ebben a fejezetben. ;)
    ( 26, fejezet –véleményezése )

    Ez most komoly? Nina Eric cuccában? Nem csodálom, hogy mindenkinek ezen a tényen akadt meg a tekintete először. xD
    És Nina visszavágója itt se volt elmaradhatatlan élmény. Amit persze élvezet volt olvasni, és az utána történéseket. Két fiú testvér civakodása… semmihez se fogható kellemes szórakozás nézni őket. :D
    Komolyan mondom, én is jót derültem a két fiún s főleg mikor belépet Maria és csendre intette őket!
    Hát, ez a fejezet se volt semmi.. pláne meg az a pofon. Basszus, kigúvadt szemekkel meredtem a gép képernyőjére, hogy Eric mit akar tenni Ninaval…
    S mikor megjelent Maria és Sam… ááá ez gonosz húzás volt. ;)
    De, ettől függetlenül is nagyon tetszett ez a fejezet is. :)

    .... folytatás ezután a komi után... (csak túl hosszúra sikeredett..:D )

    VálaszTörlés
  6. ( 27, fejezet –véleményezése )

    Ó… ne már… Sam elmegy? Pedig ő egy nagyon kedves karakter volt számomra. De, ezért remélem még hallani fogunk majd felőle.
    Hát, Nina jó nagy fába vágtad a fejszédet!
    Egy biztos, hogy nem lesz ez egy olyan könnyű menet. Mint amilyennek tűnik, és gondolják.
    S, hát nem is csodálom, hogy Sam rájött arra, hogy akik felléptek a táncversenyen az nem más volt mint a mi kis gerlicéink.
    Imádom, ezt a fazont. Mondtam már? Ha még nem, akkor most már tudod, hogy igenis imádom.
    Hazudnék, ha azt mondanám , hogy nem számítottam ilyen reakcióra Ninatól amit az anyja üzenetét olvasta.
    Ezért, sajnálom is szegényt. Hiszen, nem elég hogy az anyja se foglalkozott vele… és csak is a munkájával foglalkozott. Ez mellett még itt van neki „Eric Saade” –svéd kedvencünk….

    ( 28, fejezet –véleményezése )

    Ebben a fejezetben, tetszett hogy kaptunk egy külső szemszöget is. Itt gondolok Selly-re. Kiről az utobbi fejezetek alkalmából nem hallottunk semmit sem. :)
    S á mikor rávetette magát Ty-ra… áá beszarás… a helyében én is így cselekedtem volna.
    xD
    S Molly igazi állnok szipirtyó… Bocsi.. de ő egy dög.
    Pedig, egyébként semmi problémám a csajjal. De mikor vki így gonosz alapú karakterként írja le… akkor ki tudnám tekerni a nyakát ennek a Mollynak. xD
    De, hát egy gonosz szereplőre igen is szükség van egy frappáns történetnek.;)
    Ericet meg megfojtom.. De biztosan nem önszántából ajánlotta az első dalt Mollynak! Nem is biztosan, hanem tuti :D
    És, ahogyan leírtad hogy Nina miként is élte át ezt a pár percet.. basszus, megsírattál.
    De nagyon szép volt, ahogyan ezt leírtad és ami utána történt, mikor Eric megpillantotta őt, majd a következő dalt ő hozzá énekelte.
    És, a dalszöveg ami részlet volt… nagyon is eltaláltad, és meg is fogalmaztad.
    S végül az a csók.. AHW… olvadok… azonnal egy fagyasztót.. :P

    ( 29, fejezet –véleményezése )

    Annyira, bírtam hogy Eric elmondta az igazat. S ezzel a dallal, ahogyan Mollynal üzent… Jeh… nagyon ott volt.
    Na és a jelenet ami Nina házánál kezdődött és folytatodott… Jesszusom, még én is megijedtem ülő helyzetemben mikor Eric megszólalt Nina háta mögül..
    S Ty valljuk be… igazán megérdemelte azt a pofont. xD
    Bár, még mindig nem tudom őt elítélni amiért vissza akarja kapni Ninat. De ez az erőszakoskodás mint tudni nem vezet semmi jóra..
    S Ninat ismerve, és ezt a pofont lehetséges, hogy nem fogja tudni egy könnyedén megbocsátani.
    Még, ha nem is volt szándékos.
    Nem is csodáltam, ahogyan Ninanál minden elnémult és semmi vált. Hiszen, egy olyan személy jelent meg nála, ki megcsalta s ráadásul pofon is vágta.
    De, Eric ott volt. S a végén, ő rá számíthatott igazán. :)
    S… nem egyáltalán nem lett rossz. Sőt mi több ez a fejezet szerintem igazán rányomta azt a hangulatot eme törire, mely csak még előrébb viszi majd a sikeres élményeket(és persze.. egy – egy bonyodalmas részeket.. ) már, ha lesz… s van egy olyan sejtésem hogy igen is lesz..
    S meg is jegyzem, elején az a kép… hát.. k..va jó.. ;)


    ... ismételten folytatás ezután a komi után...

    VálaszTörlés
  7. ( 30,- 31. fejezet –véleményezése )


    (30. )Na… épp egy ilyen fejezetre számítottam az előző fejezet után.
    Egy mind kettejük bár egymással szemben kicsit kötekedő stílust felvéve… de mögötte pedig az, hogy hogyan lépjenek, akként hogy újra úgy ölelhessék egymást ahogyan azt szeretnék amire vágynak. S hogy újra egymást csókolhassák.
    Már kezdtem megijedni, hogy Eric nem tesz semmit. De nagy és elégedett sóhaj hagyta el a számat, mikor magához rántotta Ninát és újra megcsókolta. :)

    (31.)

    Hát… eléggé ledöbbentet Sam titka. Szegény.. sajnálom.
    S Nina ismételten hozta a formáját.
    Van egy olyan sejtésem, hogy Ennek a lemez kidaós Kis fönöknek igencsak lesz egy kis komolyabb szerepe. ;)
    S ami még közre játszhat Eric féltékenysége…


    Huhh… hát nagyon, de nagyon sajnálom hogy ennyi ideig nem jelentkeztem.
    S megígérem,a következő fejezettnél már újra fogom követni a töridet és véleményezni is fogom.

    Am… bocsi, hogy 30. 31 fejezetet ilyen rövidre véleményeztem… de annyi minden kijött most belőlem.. hogy huhh… még soha eddig nem írtam ilyen hosszú komit.
    S bevallom eddig még, soha nem részleteztem ennyire a lemaradt avagy nem olvasott még részt/részeket, ahogyan most.
    De, mivel a te törid az egyik „NAGY” Kedvencem, és mivel törődö és kedves vagy velünk olvasokkal és véleményezőkkel. Ezért, én saját magam szükségesnek éreztem, hogy bepótoljam az eddigi komi hiányaimat. :)
    Amit, remélem nem bánod.

    Nagyon, de nagyon tetszettek és „lenyűgőztek” az eddigi fejezetek. :)
    Gratulálok, hozzájuk.

    ( S ezek a fejezetek is, teljesen átjöttek…)

    Kíváncsian várom, a folytatást.

    Szép hetet/avagy hétvégét kívánok.

    Sok puszi:Dóry

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Nagyon meglepődtem, hogy ilyen hamar jött a friss fejezet, azt hittem, kicsit tovább pihensz, persze nagyon örültem, hogy újra olvashattam az írásodat! :)
    Szintén meglepett Sam története, nem gondoltam volna, hogy ez az oka annak, hogy "felmond" Ericnél. Nem tudom hallunk-e még Monica felől, de remélem azért meggyógyul! Sam azért vérbeli menedzser, tetszett, ahogy Ninah testi adottságait is az előnyükre próbálja forgatni! :D
    Ruben...hát abban már most biztos vagyok, hogy Eric nem fogja csípni őt, ami végül is érthető, szerintem féltékeny lesz! Elvégre Ruben akár vetélytársa is lehet, Ninah-t illetően! Most nagyon kíváncsivá tettél, és már nagyon várom a következőt! Csodaszép napot neked!
    Puszi: Ági

    VálaszTörlés
  9. Szia Dalma!
    Dehogy haragszom, hogy továbbképzelted a dolgokat, azt hiszem ez a normális, én is ezt szoktam. :D Nekem még most, hogy bepróbálkozott Ninah-nál is szimpatikus, imádom! :D
    Csókollak

    Szia Zoey!
    Hááát, nem tévedtél Eric egy kicsit igeeeen. Féltékeny volt. :D De mivel már olvastad a folytatást, már tudod, hogy mi lett a folytatás, ám Ruben még nem kerül ki a képből. :)Csók

    Szia Adadel!
    Hogyan ismered már Ninah-t?! :D Durva... :D Valóban nagyon jól néz ki Ruben, mint a kép is mutatja. :D Ericnek azt hiszem van félnivalója! :) Az emailért mindig hálás vagyok, köszönöm! Csókollak

    Szia Sziszaa!
    A tipped bejött! Igen, Ruben a nagyfőnök, az a nagyon helyes pasi... oda vagyok érte.
    Igen, így írva-olvasva is megsajnáltam Monicat, én is miharabbit kívánok neki, de még mindenképpen hallani fogunk felőle, vagy jó hírt, vagy rosszat... :)
    Csókollak

    Szia Dóry!
    Huh, hááát na! Imádlak, mondtam már?! :D
    25. fejezet válasza:

    Huh, hát igen... a történetem nem a legjobb, nem írok irodalmi nyelven, de próbálok úgy írni, hogy azt ellehessen képzelni, hogy megtörténik a való világban. Hogy úgy érezd, igen, ez valóságos is lehet. Éppen ezért nem félek használni csúnya szavakat, ha arra kerül a sor, és éppen ezért fejtegetem részeken át Ninah érzéseit, mert azt hiszem sok lányt tépdes ugyanilyen fájdalom, ha egy olyan fiúval jön össze, akit nem érez az ő súlycsoportjának.
    Ami már velem is megesett sajnos, vagy nem sajnos... szóval igazad van abban, amit boncolgattál, sajnos a szerelem csak két hétig nem fáj, utána megérzed azt is, hogy mi van a boldogság mellett. :D
    Viszont olyan édesek voltak a fürdőben, hogy hajaj. :D
    És köszönöm a dicséretet Eric ingyen éneklős megjegyzésével kapcsolatban! Hihetetlen jól esett! :)))

    26. fejezet:

    Ez az egyik kedvenc fejezetem, és pont azok miatt, amiket felsoroltál, a ruhás megjegyzések, Eric beköpése, Maria, és a nyaklevese, miközben ezek hárman, vagy együtt, vagy külön-külön, de ölik egymást. :D Írni is mókás volt, főleg a pofonnál éreztem, hogy izzik a levegő... :D De megjött Sam...

    27. fejezet:
    Igen, Samet mos el kellett küldenem, de biztosan hallunk majd még felőle. Hidd el, én is imádtam, olyan volt, mint... mint nem is tudom. Nincs jó szó. Mint az Isten?! :D Mindent tudott, állandó jelleggel. Hogy hogyan csinálta? Gondolom nem keveset volt a szakmában. Ninah viszont új, hihetetlen sokat fog szívni még... jól mondtad, nagy fába vágta a fejszéjét! :D
    Az anyja meg...nos, ez egy izgalmas kaland lesz. :D

    VálaszTörlés
  10. 28. fejezet:

    Igen, Selly egy cseppet eltűnt, de ha úgy nézzük nem hosszú időre, mert annyira lassan telnek a napok. Ha belegondolsz, szinte alig két hét telt el mióta Ninah megérkezett Svédországba, és hoppá...
    Molly egy dög, való igaz, nem is értem, hogyan él még mindig, Ninah biztosan kitekeri egyszer a nyakát. vagy te. Egyiknek győznie kell! :D
    A stúdiós résznél sokat változtattam. Mikor írok akkor annyira akarom, hogy azt érezd, amit szeretnék, hogy érezd. Amit én érzek, mikor egy jó történetet olvasok, amikor tudom, hogy azt akarja, most sírjak. És mindent úgy ír le, hogy el is morzsolok egy két könnycseppet, amit be kell valljak, könyv olvasásánál nem gyakran szoktam, eddig talán három könyv volt, ami sírásra késztetett. Szóval azon vagyok, hogy átadjam, amit az én mozimban adnak, hogy lásd és érezd, de amikor végzem, és visszaolvasom... nem érzem. És olyan rossz szembesülni azzal, hogy nem tudsz jót írni. Szóval ezért jelent sokat, ha ilyen pozitív visszajelzést kapok, mint most tőled. Köszönöm! :)))

    29. fejezet:

    Elképzelni sem akarom mit érezhetett Molly ott mindenki előtt megalázva... de megérdemelte, mint ahogy Ninah is azt, hogy mindenki tisztában legyen vele ki ő, és mi köze van Eric Saade-hoz.
    A házban történtekről nem is tudom mit mondhatnék. Ott egy kicsivel többet vártam volna Erictől. Mármint voltak pillanatok, amikor csak állt, és nem csinált semmit, miközben én éreztem, hogy na most kéne közbeszólnod. Például, amikor Ty magához rántotta Ninah-t. Na, akkor mi lett volna, ha nem csak áll, hanem cselekszik is? Mindegy, senki sem tökéletes, ráadásul én írtam az egészet, szóval magammal veszekszem. :D
    Nagyon lágyszívű vagy, hogy még mindig nem ítéled el Ty-t, én már nagyon rühellem. :D
    Igen Eric hál' istennek ott volt Ninah-nak, nélküle nem akarom tudni mi történt volna.
    A kép az elején... nos nagyon köszönöm, igyekeztem! :D Olyan jó dicséreteket hallani ilyen kis apróságokat illetően is. :))))

    30. fejezet:

    Igen, megkapták azt a törődést, ölelést és csókot, ami kellett. Nem tudom mi történt volna, ha Eric nem tesz semmit. Akkor talán Ninah újból gondolkodni kezdett volna, ráadásul a zuhany alatt, ami (tapasztalatból mondom) sosem tesz jót, mert a zuhany hülye gondolatokat ver a fejünkbe. :D
    De Eric lépett, így iiiimádtam! :D

    31. fejezet:

    Igen Sam megy, Ruben jön, Ninah ügyeskedik, Eric meg féltékenykedik. :D
    Rubennek valóban lesz még szerepe, mint ahogy Mollynak, Samnek, Tynak, és húúúú, mindenkinek. :D

    Köszönöm, hogy írtál, komolyan álmomban sem gondoltam volna, hogy gondolsz majd rám, és minden kimaradt fejezetre írsz nékem, rettentő hálás vagyok neked! :)))
    Dehogy haragszom, hisz beteg voltál, az volt az első, hogy felépülj, mi, akiknek a történeteit olvasod, csak reméljük, hogy most a felépülés utolsó szakaszában csak rásegítünk a fejezeteinkkel. :D Közben pedig tapsikolok, mert a visszatérésed a te történeted folytatását is jelenti, amire pedig rettentő kíváncsi vagyok. :)))
    Úgyhogy: Mi?! Dehogy bánom, hogy írtál, mint mondottam volt: IMÁDLAK!
    Csókollak! :)))

    Sziaaaa Ágiiii!
    Nem tudtam tovább pihenni. Ott bújkált bennem az a büdös kisördög, hogy úúú, mit fogtok szólni a fejezeteimhez? Tetszik majd nektek? Kapok kommentet? Jó lesz? Vagy össze fogok zuhanni, mert senkinek nem tetszik? Úgyhogy nem bírtam tovább, fel kellett raknom, jelentkeznem kellett. Ilyen érzésekkel teszem fel leginkább azokat a fejezeteket, ahol azt érzem, hogy jó lett. Hogy még nekem is tetszik. Na, olyankor alig bírom kivárni, hogy megjelenjen az első tetszik, és az első kommentár, no meg persze a te kommentárod! :)
    Még hallunk Monica felől, nem tudnám így elengedni végleg, majd jön vagy jó, vagy rossz hírrel... :/
    Sam... na igen, nem semmi pali. Ő, aki mindent tud, és mindent fel is használ. :D
    Rubent valóban nem csípi Eric, de már megismerted kettejük múltját, úgyhogy értheted is, hogy miért nem.
    Köszönöm a kommentárod! :)
    Csókollak

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)