2011. november 3., csütörtök

Chapter 25

Sziasztok!


Így nekem nagyon kora reggel, de meghoztam a frisset, miközben az éjjel azt álmodtam, hogy senkinek sem tetszett. Fájt, borzalmas volt, de oda se neki! :D
A kommentárjaitokra most az előző résznél találtok választ, két részben, sajnálom, de most oda firkantottam.
Akit érdekel lesse meg, kifejtettem néhány nézetemet! :)))
Ajánlom ezt a részt Zoey-nak, Sziszaanak, Evusnak, Orchidée-nek, Dórynak, Áginak, Becksie-nek, és végül, de nem utolsó sorban drága Adadelemnek! :)
Kellemes időtöltést!


Csók, és a hibákért elnézést!



Érzelmek




-          Kemény nap volt Saade – nyögtem, és hátravágtam a fejem.
-          Jól mondod Miles! – válaszolt ős hátradöntött fejjel, majd egy pillanat múlva mindketten egyszerre fordultunk a másik fele, hogy kapkodva vessük egymás szájára magunkat.


Zihálva húztam el a szám az övétől, de tarkómat fogó keze nem engedett távol, orrunk még így is összeért, és lehunyt szemmel kapkodtuk a levegőt.
Néhány másodperc után felpillantottam a szemébe, ami vadul csillogott, ahogy az arcomat nézte.
Tekintetem egy másodpercre a szájára villant, majd vissza a szemére, bele kellett harapnom a számba, hogy ne csináljak ostobaságot.
Lehunyt szemem mögött mindig járt az agyam, a következő pillanatot láttam magam előtt, félve, hogy hibázom.
Most dönthetek jól, és akkor nem bánok meg semmit, és nem akarok megbánni, de nem élhetek kétségek között, nem játszhatom ezt a játékot sokáig. Húzom, húzom, de egyszer csak nem leszek előrébb mindenkinél egy lépéssel, és mindent elcseszek. A kapcsolatom Erickel, a karrierem, az életem.
Kifújtam a levegőt a tüdőmből, és újra felpillantottam a mogyoróbarna szemekbe.
-          Haza viszel Saade?
-          Haza – suttogta mosolyogva, majd elengedte a fejem, elfordította a kulcsot, és hazahajtott.
Hátradőltem az ülésben, és fáradtan fordítottam a fejem Eric felé, hogy aztán az egész hazafelé vezető úton az ő arcát nézhessem. Az utcai lámpák fénye villanásnyi pillanatra vakítottak el, miközben a másik oldalról pont ezekben a pillanatokban vehettem ki élesen minden egyes szegletét az arcának.
Erős késztetést éreztem, hogy felé nyújtsam a kezem, és végighúzzam az arcán, de nem tettem, nem tehettem. Tekintetem lassan végighordoztam azon a vonalon, ahol érinteni, érezni akartam, és belesajdult a szívem. Ha csak eszembe jutott, hogy ha sokáig játszom másé lehet, összefacsarodott a szívem. De tudtam, hogy nálam jobbat érdemel, tisztább kapcsolatot, kevesebb bonyodalommal, és lehet, hogy az a másik lány még boldoggá is tenné őt. Eric pedig szeretné őt, közel húzná magához, megragadná a derekát, és puha csókot lehelne a homlokára, majd az arcára, végül mosolyogva, szerelmes pillantással a szemében hajolna a lány ajkára.
Szorosan lehunytam a szemem, hogy elűzzem még csak a képet is, a gondolatot, mindent.
Most itt van mellettem, és csak ez a fontos. Velem táncolt ma, nem más lánnyal, én érzem a bőre melegségét nem más, engem visz most haza, nem más lányt. Ha holnap másé is, ma még az enyém, és élvezem.
Csönd volt, és én arra eszméltem fel, hogy kinyílik mellettem a kocsi ajtó, és valaki az ölébe kap, és elindul velem.
-          Hol vagyunk? – leheltem halkan, kómás állapotban.
-          Otthon – érkezett az egyszerű válasz.
A fejem oldalra bicsaklott, és próbáltam emlékezni, hogy hol lakom, de sehogy sem stimmelt. Lógó kezem felemeltem, és erőtlenül Eric mellkasára helyeztem.
-          Fáradt vagyok, nincs kedvem a baromságaidhoz.
Felnevetett, és belökte az ajtót.
-          Igen, azt látom. Hisztis vagy.
-          Hisztis, és álmos – nyöszörögtem, és próbáltam visszaidézni mikor aludtam el, de akárhányszor elmerültem volna az emlékek kútjában, magába szippantott, és nem tudtam a felszínre jönni, szemeim leragadtak, emlékeim elmerültek, és új képek jelentek meg lelki szemeim előtt, hol édes, hol keserű képek, álmok.
Újabb ajtót nyitott ki, immár az ikszedik kezével, majd besüppedt a testem alatt az ágyam. Az oldalamra fordultam, felhúztam a térdem, kezem a fejem alá tettem, és már éreztem is, ahogy újra elnyel a mély. Még hallottam, ahogy Eric kérdezget, ruhákat dobál felém, de összesen egy morgásra futotta tőlem. Végül egy meleg takaró borult a testemre, és úsztam.

Hangokra ébredtem, rengeteg hangra. Autók zajára, madarak csicsergésére, emberi kiáltozásokra, és Eric ideges hangjára, amely a konyhából szűrődött ki.
Az oldalamról a hátamra fordultam, és álmosan dörzsöltem a szemem. Pillanatokig élveztem az érzést majd kipislogtam az álmokat a szememből, és a plafonra meredtem. Besütött a nap, így halvány-narancssárga fényben úszott a szoba. Bal kezemet a fejemhez emeltem, kisöpörtem a hajam az arcomból, majd a párnára kotorva azt elkezdtem vele játszani, élvezni a bizsergető érzést, amit a hajam piszkálása nyújt.
Fülem fogékony volt a szavakra, élénken koncentráltam a konyhai hangok felé.
-          Nem Sam, én ezt nem vállalom. Ezt mind ő terveli ki, valahogy ő csinálja, és nem tudom, hogy hogyan, de egyre jobb úton jár.
Hosszas csend volt, de hallottam Eric ideges lábtoporgását.
-          Ninah a menedzserem, nem? Ha neki lesz ellenvetése, akkor nem tehetik ezt velem – újabb csend, de mindössze egy pillanatig, Eric félbeszakította a menedzsert. - Nem érdekel, Sam! Akkor felmondok! Igen, tudom, de… De Sam, én véget akarok ennek vetni.
Nehézkes mozdulatokkal felültem az ágyban, és hajamat a fülem mögé söpörve hallgatóztam tovább.
Valamiért a szívem őrült iramban vert, hallottam a fülembe a vérem zubogó hangját, ami mindent elnyomott.
Enyhén megráztam a fejem, és előrébb hajoltam, hátha kilátok a konyhába, de nem. Egy gyors pillanatra két kezembe hajtottam az arcom, és lehunyt szemmel próbáltam felidézni a tegnap estét, hogy hogyan kerültem ide, és miért is ülök itt egy koktélruhában, de lehetetlen küldetés volt. Hátra hajtottam a buksim, hagytam, hogy a hajam zuhatagként hátraomoljon, majd apró mozdulatokkal leküzdöttem magamról a takarót.
Nem jöttek hangok a konyha felől, én pedig a legnagyobb csöndben letettem az egyik lábam a parkettára, és ráhelyeztem a súlyom egy töredékét, hogy halljam megnyikordul-e, de nem adott ki hangot.
Mindkét lábamat letéve, lábujjhegyen indultam meg az ajtó felé.
-          Sam elég, oké? Nem érdekel! Ha ott kell lennem, ott leszek, de ne higgye azt a lemezkiadó, hogy önszántamból. Egyszer fogok csak kiborulni, de akkor vége a szerződésnek, és nem érdekel semmilyen kár. Elmondok mindent a médiának, és jöhet az új szerződés. Ha pedig nem kapok? Ingyen koncertet adok, a lényeg, hogy azt tehessem, amit akarok, az pedig az éneklés.
Közelebb lépkedtem, de az egyik lépésem alatt megcsikordult a padló, és megdermedve álltam egy pillanatig.
Bent tartottam a levegőt, gyerekes hülyeségként azt gondoltam, ha kifújom, azzal végképp lebuktatnám magam. Nem mozdultam, még pislogni sem mertem, csak lestem az ajtót, és reméltem, hogy Eric nem jelenik meg benne.
-          Igen Sam, pontosan erről beszélek!
Halk, megkönnyebbült sóhaj szakadt fel a torkomból. Újra megemeltem a lábam, és közelebb osontam.
-          Innentől részemről vége. Holnap majd… - kezdte volna, de a telefon másik végéről másképp döntöttek.
Összeszorított szájjal léptem egyet előre, már csak pár lépés, és elérem a célt. Igyekezve tettem volna a jobb lábam a bal után, amikor Eric vigyorgó feje feltűnt előttem, én pedig aprót sikkantva elvágódtam a földön, és fenékre esve, esetlenül pislogtam fel a popsztárra.
A szívem az első pillanatban azt hittem, hogy átszakítja a bordám, akkorát dobbant, de illedelmesen a helyén maradt, ellenben elnyelt minden más hangot, semmit sem hagyott tisztán, érthetően eljutni a fülemig.
-          Bocs Sam, most leteszem.
Nem, nem, nem, nem, nem – tátogtam némán, és kitágult pupillákkal toltam magam hátra, míg végül megéreztem, ahogy a hátam a hideg ágykeretnek ütközik.
-          Csak nem hallgatóztál, Ninah drága? – lépett felém egy fehér pólóban, és egy bokszerben, miközben szeme gonoszságtól csillogott.
-          Ha azt mondom nem, elhiszed? – Hangom alig emlékeztetett a sajátomra, ijedtségtől csöndes, magas hang volt.
Eric egy pillanatra elfordította rólam a tekintetét a plafonra, majd elvigyorodott szemét rám szegezte, közel hajolt, és szólásra nyitotta a száját.
-          Nem, nem hiszem el – morogta, elkapta a derekam, a vállára dobott, és beszáguldott velem a fürdőbe.
Sikítva nevettem, miközben erősen vertem a hátát, de semmit sem használt. Minden ellenkezésem ellenére simán beállt velem a zuhany alá, hogy aztán mindkettőnket beborítsa a langyos víz.
Hirtelen már nem volt nevethetnékem, minden vicces gondolat egyetlen suhintással eltűnt a fejemből.
Ott álltam fejemre lapuló vizes hajjal, idegesen prüszkölve Eric lefogó karjaiban, miközben a víz csak zubogott ránk, és azon gondolkodtam milyen halálnemet válasszak neki.
Kezemet a mellkasának feszítettem, és enyhe próbálkozást tettem rá, hogy eltoljam magamtól, de már a gondolat is távolt állt az igazságtól. Magamnak nem hazudhattam, pontosan azért tettem oda a kezem, hogy hozzáérhessek, hogy érezhessem a kezem alatt a testét, a szíve dobogását, a teste melegét. Néma, majdhogynem halotti csönd vett minket körül, egyedül a zuhany hangja zúgott a fülünkben.
Vágyakozó tekintettel néztem a kezem Eric mellkasán, néztem, ahogy a vizes felső teljesen a testére tapad, és szinte bőreként olvad rá a testére, hogy aztán egyszerre emelkedjen a mellkasával.
Lassan lecsúsztattam a kezem a derekára, és nagyot nyelve lestem fel az arcára.
Perzselő tekintettel nézte az arcom, és pillantásomra nem kapta el a szemét. Lazított az ölelésén, és már nem fogott le, én pedig közelebb léptem, és mélyen néztem a szemeket.
Elmerültem bennük, úgy éreztem megtaláltam bennük a harmóniát, és a melegséget. Megtaláltam magam benne.
Kis mosolyra húztam a szám, és végigmértem Eric arcát, de ő nem mosolygott. Komoly arccal nézett vissza rám, mire összeszorult a torkom és nyeltem.
Mindkét kezem a derekánál volt, és görcsösen szorongatta a felsője szegélyét. Lepillantottam a kezemre, és lassú mozdulatokkal elkezdtem felfelé húzni a testén a pólót. Elengedte a derekam, és mindkét kezét felnyújtva hagyta, hogy áthúzzam a fején a felsőt.
Egy lendülettel eldobtam magam mellé, és a férfira néztem, aki összeszűkült szemmel lépett egy aprót hátrébb. Felé hajoltam, és bal kezemet könnyed, kecses mozdulattal a nyakára helyeztem, és közelebb húztam magamhoz, mire elkapta a derekam, és villámló, cikázó tekintettel a magához rántott. Tekintetem a kezemmel együtt vándorolt a mellkasára, ahol lassú, körkörös mozdulatokat tettem, élvezve egyre hangosabban ziháló légzésének hangját. A következő percben elvesztettem az egyensúlyom egy apró lökéstől, minek következtében a csempe oldalának tapadt a testem.
A hirtelenbeli hideg érzéstől remegő testtel, és értetlen tekintettel néztem fel Eric arcára, ahol a tekintetünk egymásba olvadt.
Két kezével öleltem a testem, miközben egyre közelebb jött, már teljesen a falnak szorítva engem. Ellazultam a karjaiban, és könnyedén, akadozó légzéssel hajoltam egyre közelebb az arcához, hogy aztán a csók előtti utolsó másodpercben megszakítsam a szemkontaktust, és lehunyt szemmel adjam át magam a csókjának.
Kezével lassan végigsimított a fejemen, követve a hajam elért az arcomhoz, és könnyed érintéssel húzta végig rajta az ujját. Érintése nyomán a bőröm felforrósodott, mintha megégettem volna éreztem, ahogy elpirulok, és vágyom az érintésére. Vágyom arra, hogy magához húzzon, hogy szorosan tapadjon a testem az övéhez, hogy megtartson.
Elvesztem abban a csókban. Lassú volt, és nem követelőző, nem kapkodó, hanem óvatos, féltő, érzelmes. Egy hangon voltunk, szinte egynek éreztem magunkat, pontosan tudtam, hogy mit akar, hogy mit adhatok, és hogy meddig bírom.
Körülöleltem a nyakát, és úgy csókoltam, ahogy még soha senkit.
Egy pillanatra húzódtam el, mélyen beszívtam az illatát, és megszédülve dőltem a mellkasának.
Eric az állam alá nyúlt, és mélyen a szemembe nézett, nem bírtam nem érezni őt. Tekintetem elsötétült, és újra az ajkak édes bilincsében találtam magam.
Percek, órák telhettek el így, miközben bőrig áztunk, és élveztük a pillanatot.
Azt a pillanatot, aztán a következőt, és a következőt.

Eric elhúzódott tőlem, és a mellém nyúlva elzárta a csapot. Rám emelte mogyoróbarna, édesen csillogó szemeit, és megfogta a kezem.
Mosolyogva hátrált ki a fülkéből, én pedig érdeklődve követtem őt. Amikor kiléptem elé a térdem alá nyúlt a víztől göndör fürtökkel indult meg velem a szobája felé,
-          Van mára egy kis meglepetésem – nevetett, miközben beléptünk a szobába.
-          Meglepetés? – húztam fel a szemöldököm, mire enyhén megemelt az öléből, és teljes erőből az ágyra dobott.
Felsikoltottam és közben még láttam távolodó alakját, ahogy a szekrényhez lép.
-          Barom! – sziszegtem felé, és feltoltam magam.
-          Mit mondtál? – merevedett meg és felém fordult lassú, kimért mozdulatokkal.
-          Azt, hogy egy barom vagy! Levágtál ide!
-          Te meg letámadtál a zuhanyzóban! – válaszolt félvállról, és visszafordult a szekrényhez.
Hitetlenül kapkodtam levegő után, köpni – nyelni nem tudtam.
-          Én támadtalak le? – néztem rá leesett állal.
-          Te – vágta rá, és kidobott egy nadrágot a háta mögé. – Eric Saade-ért minden nő oda van, és nem fordítva.
Azt hittem megpofozom. Hogy lehet ennyire nagyképű, önelégült, beképzelt…
Mélyet lélegeztem, és hátrébb hajoltam, lehunytam a szemem.
-          Szóval én voltam. Oké – mondtam nyugodtan, majd feltérdeltem az ágyon, és a ruhámon lévő cipzár felé nyúltam.
Óvatosan lehúztam, majd lassan kibújtattam belőle a vállam.
-          Ninah szerinted melyik… - fordult felém Eric két pólót tartva a kezében, de egy pillanat alatt belé fagyott a szó.
Egy kis mosoly játszott az ajkam szegletében, miközben lassan felálltam az ágyon, lehúztam magamról a ruhát, és apró lépésekkel kibújtam belőle. Eric végig követte minden mozdulatom a szemével, miközben meg sem mozdult, csak hatalmasakat nyelve nézett.
Testsúlyomat áthelyeztem az egyik lábamra, lehajoltam a ruháért, majd felkaptam és a bámuló férfi felé dobtam, aki egy mozdulattal elkapta azt, és parázsló tekintettel futtatta végig a testemen a szemét, hogy végül az arcomon állapodjon meg.
-          Gondolom, ha a nagy Eric Saade megkísérthetetlen, nem gond, ha itt öltözöm át. És ne félj, megpróbálom nem rád vetni magam – mosolyogtam kivillanva a fogaim, majd a melltartóm csatja felé nyúltam.
-          Elég! – Csattant fel idegesen abban a pillanatban, amikor rájött, hogy mire készülök. – Ha azt akarod, hogy ebben a pillanatban rá másszak, akkor igencsak jó úton haladsz. Megértettem a célzást, oké? Csak… csak hagyd abba! – remegett meg a keze, ahogy gesztikulált.
-          Ugyan Eric, nincs célzás. Úgysem akarlak elvenni más lányoktól, nem foglak kisajátítani. Csak átöltözöm.
Kezem újra megindult a kapocs felé, mire a következő percben az ágyon elterülve találtam magam egy engem leszorító test alatt.
-          Az elég melyik részét nem értetted? – súgta az arcomba, lehelete csiklandozta az orrom, és lágyan perzselte a bőröm.
-          Fázom – néztem a szemébe.
-          Ha nem higgasztom le magam, esküszöm egy fél percen belül nem fogsz fázni – sziszegte összeszorított fogakkal, és szeme cikázva járta be az arcom.
Remegve sóhajtottam, és felhúztam az egyik térdem, mire Eric tekintete szinte még ugyanabban a másodpercben odavillant, és végighordozta csupasz lábamon a tekintetét.
Akadozva fújta ki a levegőt, majd újra magamon éreztem a tekintetét.
-          Te most direkt csinálod?
Félénk mosolyt villantottam rá, mire egyik keze megindult a combom irányába.
A szexuális feszültséget egy jól irányzott telefoncsörgés szakította félbe.
Eric morogva, egyetlen mozdulattal kelt fel felőlem, és a telefonért nyúlt.
Lassan én is felültem és érdeklődve fordultam a telefonáló Eric felé.
-          Igen? Tudom, tudom, Ninah hibája.
Az enyém? Esküszöm megverem…
-          Tudom de… - kezdte volna a magyarázkodást, de a másik oldal elcsitította. Eric elhúzta a száját, majd savanyúan szólalt meg. – Ja, a nők mindig összetartanak, mi?
Mikor lerakta értetlen tekintettel néztem rá, mire ő újra végigmért, majd felordítva vetette magát a szekrény felé.
-          Most mi van? – néztem rá elképedve.
Komolyan nem értem mi folyik itt. Egyik percben még rám vetné magát, a másodikban pedig kiabálva fordul el tőlem. Megbolondult. Végre őt is utolérte, nem csak engem.
-          Csak öltözz fel! Vegyél fel valamit, mert megbolondulok! – dobott felém egy fehér inget.
Kacagva kaptam el, és közelebb léptem hozzá, miközben hátradobtam a hajam.
-          Csak nem zavar a meztelenségem? – mosolyogtam, és egyik kezem lassan végighúztam az arcán.
-          Ez nem vicces! – morogta, letolta magáról a kezem, és intett, hogy öltözzek.
Magamra vettem a felsőt, és kényelmes, ráérős mozdulatokkal gomboltam össze, majd végül felé fordultam, és körbeforogva, kíváncsian néztem rá.
-          Na? Jobb?
Eric szeme a lábamnál időzött, ami azt bizonyította, annyit nem takar, mint kéne.
-          Kell még valami!
Percekig nevettem mögötte, miközben ő idegesen és feszülten turkált a szekrényében ruhák után.
A szívem egy kicsit azért örült neki, hogy nincsenek csaj ruhák, amiket otthagytak, bár lehet, hogy csak nem kapta elő őket.
Végül egy „enyhén” lógó nadrágot, kaptam még alulra.
-          Nem is megyünk haza?
-          De. Pontosan oda megyünk – tárta fel előttem az ajtót, és kitessékelt a lakásból.
Amíg elértünk az autóig egyikünk sem szólalt meg, rögtönzött csendkirályt játszottunk, de amint kitolatott már nem bírtam tovább.
Egy mozdulattal felé fordultam nem zavartatva magam, hogy az utat nézi, és hogy nyilvánvalóan nem fog egyenes választ adni a kérdésemre. Lábamat behajlítva húztam fel az ülésre, és kényelmesen megtámasztottam magam rajta.
Néztem az arcát, és közben azon gondolkodtam hogyan tegyem fel úgy a kérdést, hogy megadja a választ, de semmilyen kímélő verzió nem jutott eszembe, úgyhogy inkább csak belekezdtem.
-          Mit akart reggel Sam?
-          Mi? – kérdezett vissza, és nézett úgy rám, mintha az előbbi percekben itt sem lett volna, és nem tudná, hogy őt nézem már egy ideje, láthatóan válaszra éhesen.
-          Mondom, miért hívott téged, mire akart rávenni.
-          Hogy énekeljek – vágta rá az utat nézve, felém sem pillantva.
Összeráncoltam a szemöldököm, és szemem a kezére villant, ami egyre erősebben markolta a kormányt.
-          Túl átlátszó vagy, Eric. Mire akart rávenni Sam a fellépésen kívül?
-          Te belém látsz? – nézett rám egy pillanatig megrökönyödve, majd megrázta a fejét és újra előre fordult.
-          Lassan – vontam vállat, és helyeslőn bólogattam. – Szóval?
Olyan sóhaj szakadt fel a torkából, amitől egyből tudod, hogy a hátad közepére sem kívánja most az idióta kérdéseid. Nem érdekelt. Szükségem volt azokra a válaszokra, nem hagyom annyiban, csak mert őfelsége nem kíván válaszolni. Elhúzta a száját, és remélve, hogy megússza a válaszolást kapcsolta be a rádiót.
Egy laza mozdulattal odanyúltam, és lecsavartam a hangerőt.
-          Hé, hallgatni akarom! – dörrent rám, és keze megindult a gomb fele, de ellöktem tőle.
-          Úgyis tudjuk, hogy te szólsz belőle. Eric, az istenit, mi van?
-          Molly, oké? Molly! – fakadt ki hangosan, majdhogynem ordítva, amitől összerezzentem, és ijedten pislogtam rá.
Rám nézett, és fáradt, halvány bocsánatkérő mosolyt küldött felém.
-          Sajnálom – suttogta, és kezét a váltóra helyezte.
Percekig néztem őt, figyeltem minden rezdülését, de Eric nem foglalkozott vele. Csak játszotta tovább, hogy nem nézem, és vezetett.
Egy zebra előtt pirosra váltott a lámpa, és ő végre rám nézett.
-          Tényleg sajnálom. Molly… - kezdte, de nem folytatta, csak lemondón megrázta a fejét és a lábára meredt. – Molly is meghívott egy műsorban, ahova a lemezkiadóm küldene. Énekelnem kell, és neki. Szerelmes dalt akarnak tőlem, azt akarják, hogy a média felkapjon minket, hogy beszéljenek rólunk, hogy milyen is a kapcsolat kettőnk között. Tudják, mindenki tudja, hogy szakítottunk, de egy kis botrány, és máris újra mindenki rólunk beszél: Még sincs vége? Szerelmesek? Újra összejönnek? – morogta idegesen, majd a lámpa zöldre váltott, és elindultunk.
Láttam, ahogy feszül a teste az idegtől, amitől összeszorult a torkom. Előre hajoltam, és apró puszit nyomtam az arcára. Értetlenül fordult felém mikor visszahajoltam, mire csak egy széles mosolyt villantottam rá, és előre fordultam.
-          Helsingborg?
-          Anya ebédre vár – bólintott, és bekanyarodtunk a város főutcájára.

9 megjegyzés:

  1. Bocsi, hogy mostanában nem írtam komit, de a saját történetem leszívott teljesen. Pedig mostanában jövök rá, hogy milyen jól esne ha legalább egy mondatot írnának vagy biztatnának minket egy kicsit és nem csak a néma hallgatást kapnánk vissza.
    Tegnap rendszereztem a blogokat amiket olvasok (elől a legjobb és így tovább) és a tied az első helyen áll. Úgyhogy ne aggódj nekünk (vagy legalábbis nekem) biztos tetszeni fog minden rész. Kíváncsi vagyok mi fog történni a családi ebéden. Reni

    VálaszTörlés
  2. Szia Nina Law!

    Hát ez a fejezet eszméletlen volt! :D Fú igazából csak kapkodtam a fejem ide-oda, volt, hogy fetrengtem a röhögéstől (ó igen, a padló tudna mesélni...qqq) Nem tudom, miért álmodtad azt, hogy nem fog tetszeni a fejezet, de nagyon rossz álmaid lehetnek mostanság :D Én mindenesetre imádtam ezt a részt is, úgyhogy nagyon de nagyon várom a következőt ;)
    Siess vele!
    Puszi Petru P.

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Hát ez valami fantasztikus lett!! :D
    Hát ami a fürdőben történt... woaw. :D Komolyan értelmes mondatot még nem nagyon tudok alkotni, nézd el nekem, kérlek. :D
    Jókat nevettem Eric reakcióin, amikor Ninah kötekedett vele, nagyon tetszett. :D
    Hát én konkrétan ellenzem az éneklést Mollynak, de azért lesz itt még néhány meglepetés, úgy érzem.
    És az álmod... szerintem kijelenthetem, hogy ez a fejezet mindenkinek tetszett/ tetszeni fog, mert tényleg nagyon jó lett. :) Pont az ellenkezőjét álmodtad, szerintem. :D
    Siess a következővel! :)
    Puszii: Sziszaa

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon nagyon jó lett!
    Amit a fürdőben műveltek... ááá! :D Csatlakozom az előttem szólóhoz, erre nem lehet értelmes mondattal reagálni! :)
    A szobai jelenetek viccesek voltak, jót nevettem azon amit Ninah művelt, meg Eric reakcióin is. :D
    Örülök, hogy kiderült miről volt szó a két telefonbeszélgetés alatt!
    Szerintem semmi alapja az álmodnak, fantasztikus lett és biztos mindenkinek tetszeni fog!
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Várom a következő részt!
    Üdv
    Zoey
    Ui.: Mikor került a "tetszik"/"nem tetszik" helyére "elolvastam"?

    VálaszTörlés
  5. Sziia! :D
    Drága Nina, nagyon köszönöm az ajánlást!
    Amint megígértem, itt van a kommentárom.
    Ninah egy igazán bolond csaj, hogyan gondolhatja el Eric-et egy másik csaj mellet, ennyire vak? Bizonyára, hiszen a szerelem elvakít mindenkit… na jó, ne beszéljünk még itt szerelemről, de nagyon közel járunk már ahhoz az állapothoz. Nem is tudom milyen kapcsolat van közöttük, már nem barátok, mert a barátok nem csókolóznak általában, de még nem alkotnak egy párt sem, mert akkor teljesen máshogyan viselkednének egymással, ez elképesztően bonyolult, de ezért jó!
    „- Hol vagyunk? – leheltem halkan, kómás állapotban.
    - Otthon – érkezett az egyszerű válasz.” - ez a másik, amin megütköztem, gondolom Ninah nem Eric otthonára gondolt, amikor megkérdezte, hogy haza viszi-e. Oké, vehetjük úgy, hogy Eric félreértelmezte, de ez hülyeség, Ő nem hülye, vagyis eddig nem vettem észre. :P
    Másnap reggel, ” - Ninah a menedzserem, nem? Ha neki lesz ellenvetése, akkor nem tehetik ezt velem – újabb csend, de mindössze egy pillanatig, Eric félbeszakította a menedzsert. - Nem érdekel, Sam! Akkor felmondok! Igen, tudom, de… De Sam, én véget akarok ennek vetni.” – most jöttem rá erre a pár soros mondat értelmére, amikor már legalább harmadszorra olvasom. Miért lenne Ninah-nak ellenvetése, hiszen Ő menedzser és az a feladata, hogy Eric maradjon a csúcson és ha ehhez botrány kell, akkor miért is ne? De mi van akkor, ha nem CSAK menedzser, hanem valami több? Abban az esetben az első reakciója az ellenzés lenne. Titkon Eric arra számít, hogy meglát Ninah-ban egy féltékenységi szikrát. Nem tudom, hogy Te hogyan gondoltad, de szerintem ez így van. Eric vajon ezt tudja vagy nem tudja és csak ösztönből teszi?
    Ninah, Ninah, nem szép dolog hallgatózni! :D Milyen büntetést kapjon az a személy a hallgatózásért? :P Igen Nina, ezt Te tökéletesen megoldottad, minden részben van olyan, hogy mosolygok. Ebben a fejezetben ez volt az egyik ilyen eset. :) A zuhanyzóban történteket meg sem említem, elég legyen annyi, hogy nagyon nagyon tetszett!!!
    Egy újabb meglepetés? (Ezt majd a végén hosszabban.)
    „Eric Saade-ért minden nő oda van, és nem fordítva.” – ezt az egoista dumát! Na igen, itt már nem csak mosolyogtam, hanem nevettem! :D Most átmásolnák ide „pár” sort, de nem teszem, szerintem tudod, hogy melyikekre gondolok. Megmondjam mi jutott erről a beszélgetésről eszembe? HOTTER THAN FIRE
    A telefonbeszélgetést, elsőre nem értettem, de a végére tisztázódott. :D „Megbolondult. Végre őt is utolérte, nem csak engem.” Imádom a fantáziádat! Nem tudom hogyan lehetsz ennyire jó?! ;)
    „-Nem is megyünk haza?
    -De. Pontosan oda megyünk – tárta fel előttem az ajtót, és kitessékelt a lakásból.” – és megint, hova haza? Igaz, hogy Ninah is ott élt nem messze, de akkor sem ott abban a házban… Nem tudom, érted-e a gondolatmenetem, de remélem. :)
    A beszélgetés a kocsiban… kíváncsi vagyok, hogy Ninah hogyan fog dönteni ezzel a „szerelmes dal Molly-nak” dologgal kapcsolatban.
    Helsingborg – vajon mindkettejüknek ez jelenti az otthon?
    A utolsó mondatnál tudtam meg, hogy mi az a meglepetés. Aminek nagyon örülök! Itt értettem meg a telefonbeszélgetést. Eric anyukája nagyon szerethetni Ninah-t, nagyon remélem, hogy segít Eric-nek abban, hogy letisztázódjon neki teljesen az, hogy mit érez Ninah iránt. 
    A következő fejezettel kapcsolatban pedig… huhh ez a kis részlettel elérted, hogy a megszokottnál is izgatottabban várjam a folytatást! ;) Vajon mi lehet az a konfliktus Eric és Axel között? Ninah miatt történik ez a nézeteltérés kettejük között?
    Siess, siess, siess, nagyon várom!
    Puszillak, adadel <3

    P.S.: Hidd el, a kis hibákra nem figyel senki sem. :P

    VálaszTörlés
  6. Sziaa :)
    Ne haragudj, hogy eltűntem, de újra kellett telepíteni a gépemet :SS

    A fejezet nagyon tetszett! Imádtam :)
    Végre kezd kialakulni Ninah és Eric "kapcsolata".
    A fürdős jelenetet imádtam :DD
    Utána Eric és Ninah civakodása, szintén nagyon bejött ;) Főleg mikor Ninah elkezdett vetkőzni és Eric úgy reagált, ahogy...:DD Olyan kis édesek voltak...
    Molly nem tudom mit akar, de gyorsan kopjon le, mert ennek nem lesz jó vége :DD
    Várom a kövit.!

    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Hát, nem is tudom hol kezdjem! Az előző fejezethez azt írtam, hogy imádom, hogy van a történetben humor! Nos, ebből a fejezetből sem hiányzott! Sőt! Irigylésre méltó, ahogy egy adott szituációhoz, adott szereplőkhöz tudod igazítani azokat a vicces beszólásokat! :)
    Kedvencem: "Eric Saade-ért minden nő oda van, és nem fordítva." Ez nagyon illett Eric stílusához, mármint a popszárhoz. ;)

    Egyébként ismét csodás volt a fejezet, ittam a szavaidat! :) Már régóta mondani akartam, hogy Ninah és Eric karaktere is iszonyatosan jó! Ninah-ban imádom, hogy határozott, de ugyanakkor benne is megvan minden, ami egy lányban benne van! Hangulatváltozás, bepánikolás..stb.
    Eric pedig...igazi rossz fiú, persze neki is van szíve és imádnivaló, főleg, amikor Ninah-val van és félreteszi a popsztárt! Na olyankor erősen olvadozom, viszont, a rossz fiús tulajdonságok is hozzá tartoznak, és így kerek az egész karakter, ráadásul a rossz fiúk mindig jobban vonzzák a nőket!;)
    Röviden összefoglalva annyi, hogy az "imádom" ige nem megfelelő, mert nem csupán imádom az egész történetet, de élek-halok érte!
    Puszi: Ági

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Jöttem a válaszokkal, mert megígértem, de először is tisztázzuk a Bonfire night-ot. :D
    Valahogy az 1660-as években a király ellen egy merénylettel készültek, fel akarták robbantani a Parlamentet, ami a híveknek, és a szemfüles embereknek köszönhetően nem történt meg. Azt, aki ezt el akarta követni, kivégezték, a király pedig tovább élt. Nos, november 5-én ezt ünnepeljük, azt, hogy nem sikerült, és ilyenkor az emberek Anglia szerte tűzijátékokat vesznek, vagy együtt ünnepelnek a várossal. Nálunk most Sevenoaksban mindenki összegyűlt a városközpontban, fáklyát fogtak, és így vonultunk végig a főutcán. Több ezer égő fáklyával az úton menni ezekkel az emberekkel, valami fantasztikus. Amerre csak nézel fáklyák, mintha tengerben lennél, csodálatos, közben pedig a sok tűznek köszönhetően a késő őszi levegővel ellentétben meleg vont körbe. Végül elértük a városi iskolát, és annak az udvarán fel volt építve egy faházikó, és arra dobták rá az emberek a fáklyákat, az összeset, az pedig lángolva égett porig. Aztán egy húsz perces tűzijáték vette kezdetét, az volt a csúcspont. :D
    Amúgy már negyedik napja dörrentenek mellettem éjjel nappal, ha kell, ha nem, már kezdem unni, de túlélem. :D
    Szóval ezt ünnepeltük szombaton. :) Remélem nem voltam homályos. :D

    Válaszok. :)

    Reni, nagyon édes vagy köszönöm szépen a kedves szavakat, sokat jelentenek a kicsi szívemnek. :)
    Majd küld el az e-maik címemre a blogod, és meglesem, de ne kenődj el! Amikor nem kaptam kommentárokat én is összezuhantam, aztán rájöttem, hogy magamnak kezdtem el írni. :) Kitartás! Csók


    Szia Petru! :)

    Na majd kifaggatom azt a padlót, bár lehet meg fog verni, ha fájdalmat okoztál neki miattam. :D Sebaj, én örülök, hogy kacagást fakaszthattam nálad. :D
    Jöttem a következővel, de azt már tudod, remélem az is tetszett annyira, mint ez. :D Csók

    Szia Sziszaa!

    Naaaagyon boldog vagyok, ha annyira tetszett a fürdős jelenet, hogy szavakat sem találsz, ezek szerint hatott rád, és meg húúúúúúúúúúúú, de boldog vagyok ettől. :D Köszönöm! :)
    Szerintem mindenki ellenérzést fejez ki a fellépéssel kapcsolatban, na de kíváncsi vagyok mit fogtok szólni, amikor meg is látjátok, hogy hogyan alakul a jövő. :) Csók


    Szia édes Zoey!

    Látom a fürdő nagy hatással volt mindenkire, én élveztem a leírását, főleg ha magam elé tudtam képzelni, ahogy én húzom le a fehér pólót, ami víztől tapadt a testére. Hmm... oké, hagyjuk. :D
    Szóval nagyon örülök, hogy tetszett, esküszöm messzire zavarom az ilyen álmaim. :D
    Csók
    U.i.: Írtam választ neked e-mailben,de azért ide is megírom, szóval az elolvastam azért került ki, mert a tetszik/nem tetszik sablonos lett. Kíváncsi voltam a véleményetekre, de amikor valakinek nem tetszett csak nyomott oda egy nem tetszik-et, de nem írta meg kommentben, hogy miért, én pedig elszontyolodtam, és ettem magam napokig, hogy mit cseszhettem el. Keresem a köztes megoldást, egyelőre nem találtam, hogy mi lenne jó értékelés... Igyekszem. :)

    VálaszTörlés
  9. Sziaaa Drága Adadel!

    Bizony megígérted, bizony itt vagy, én pedig végtelenül hálásan írom most néked eme sorokat! :))
    Valóban bonyolult a kapcsolatuk, de lesz majd egy két dolog, ami végül eldönti a kérdést köztük lassan. Nagyon lassan... azt hiszem. :D
    Igen ez az otthon dolog is egy árulkodó jel volt. Nagyon sok ilyen kis dolgot elejtek, amiket nem biztos, hogy direkt észreveszel, úgy értem, hogy talán ezek az elejtett szavak, megjegyzések az érzéseidre hatnak, a tudatalattidra, de nem nálad, mert te simán átlátsz rajtam. :D Jó érzés, komolyan!
    Ennél a Ninah menedzsres dolognál is hasonlót tudok mondani. Szinte bennem vannak az érzések, amiket Ninah érez, mert én úgymond ő vagyok, és bennem van minden történés. Viszont azon a szinten vagyok a kapcsolatukat illetően az adott résznél, mint ők maguk, szóval bennem is úgy bontakozik ki. És amikor ilyen sorokat írok, amik mögött ezt lehet meglátni, talán nem is direkt írom, hanem csak úgy kijönnek az érzelmek. Na ez elég zavaros. Nem tudom megfogalmazni az érzést, amikor leírom a mondatokat. :D Néha tudat alatt, érzésekkel formálom a mondatot úgy, hogy kijöjjön belőle Eric érzése, és közben ne legyen szájbarágós.
    Igen, talán ez a helyes megfogalmazás, hogy nem ésszel írok, hanem érzésekkel. :)
    Jaaj, bonyolult vagyok, nem tudom megfogalmazni, de Te viszont érted, hogy mit folyik a történetben, szóval a lényeg, hogy igen, pontosan átlátod, és igen, ezt akartam érzékeltetni. Komolyan büszke vagyok, hogy ilyen olvasóim vannak. :)))
    Az egoizmushoz térve, igen, én próbálom úgy megformálni Eric karakterét, ahogy gondolom, hogy lehet, és azt hiszem, van benne némi seggfej vonás. :D Azok a szobai jelenetek valóban Hotter than fire címet is kaphatnának azt hiszem. :D
    Nekem személy szerint a fürdős rész volt a kedvencem, legfőképp a pólólehúzás, meg az előtte lévő pár másodperc.
    Jaaaaaaj, olyan nagyon nagyon mosolygok mikor ilyen észveszejtően kedves szavakat olvasok tőled: "Imádom a fantáziádat! Nem tudom hogyan lehetsz ennyire jó?! ;)"
    Naaaagyon köszönöm! :)))
    Igen, ennél a második "haza résznél" is értettem a gondolatmeneted, és szintén helyes. :) Mivel már olvastad a következő részt nem térek ki Maria és a fia szemfelnyitásával kapcsolatos dolgokra, Axel vette át az irányítást. :D
    Örülök, hogy szeretted, köszönöm, nagyon köszönöm a hosszú, hosszú kommentárod! :) Csók


    Szia Mancsi!
    Semmi baj, az eltűnésed miatt, csak megköszönni tudom, hogy írtál nékem most, imádlak érte, köszönöm! :)))
    Bizony, bizony, valami kezdődik, végre valami kapcsolat is kialakulhat közöttük, ha egyikük sem rontja el. Én is imádtam a fürdős részt, hát még a szobai jelenetet, örülök, hogy neked is tetszett! :D
    Molly még be fog kavarni, de most mikor megírtam az új fejezeteket rájöttem, hogy hogyan fogom alakítani a jövőjét. :D Csók


    Szia Ági!

    Olyan nagyon, nagyon édes vagy! :)
    Köszönöm a dicséretet, hidd el nem akarod látni azt a vigyort, ami az arcomon volt, amikor a bevezető soraidat olvastam. :D Komolyan, csak köszönömöket tudok rebegni. Igyekeztem emberire formálni a karaktereim, ami bár azt mondják, hogy könnyű fanfictonnál, nem is annyira az, hisz ez egy olyan fanfiction, ami nem épül semmire. Nem ismerem se Ericet, se Mollyt, nem hogy egy olyan Ninah-t, mint az enyém, szóval volt munka a megformálásukat illetően, a legnagyobb dicséret, ha tetszik, amik lettek. :)
    Na igen, Eric meg a rosszfiús imidzs elválaszthatatlanok egymástól, és igen, kimondtad, vagyis leírtad az igazságot. A rossz fiúk mindig elviszik a jó nőket. :D
    Szívből örülök, hogy tetszik a történetem, és hogy ennyire imádod, hidd el én is mindig repülök a frissedre, ha meglátom, hogy van. :D
    Csókollak :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)