2011. november 3., csütörtök

It"s sooo funny!

Olyan jót mosolyogtam most pár perce, sőt nem csak mosolyogtam, be kell valljam fel is sikoltottam, mókás volt. :D
Igazából sajnálom, hogy ilyen kicsinységekkel traktállak titeket, most Twitteren megy a nagy "győzzük meg Eric Saade-t, hogy engem kövessen" harc, ami abból indult ki, hogy a drága, gondolom unatkozó, vagy éppen csak gonoszkodó kedvében lévő énekes kiírta a twitterére, hogy azon gondolkodik követni fog öt rajongót.
Ötöt. Erre kétféle reakció volt, vagy felháborodtál, hogy csak ötöt?
Vagy egyből írtad, hogy miért légy te az egyik.
Még mindig megy  a harc, bár már az első követve lévő lány már meg is lett. :D
Norvég, ha jól emlékszem, nem is fontos. :D


A lényeg, amiért belekezdtem ebbe a bejegyzésbe, hogy ma volt az első fellépése a Hotter than fire című számmal, amit szerintem nem kell taglalnom, hogy mennyire nagy sikerű volt, véleményem szerint majdhogynem függetlenül a számtól, hisz a több száz sikítozó, sírva őrjöngő lány nem a szám miatt tépkedte le magáról a ruhát. Ez is mellékes, de mindjárt jön a lényeg! :D
Szóval ma debütált ez a szám, és közben már faggatták is a mi énekesünket, aki elárulta, hogy a Vol 2-n lesz egy olyan szám, aminek címe: Without you, I'm nothing.
Micsoda véletlen egybeesés? Hát nagyon mókás, komolyan mondom! :D Ilyen véletlenek nincsenek. :D Vagy vannak... Mindegy. Minden esetre vicces.
Amikor belinkelte nekem valaki a videót, nézem, nézem, de rohadtul svédül beszélt, aztán elhangzott a szájából ez a 4 angol szó, és ledermedtem.
Visszatekertem, de akárhogy próbálkoztam a svédet nem tudtam megérteni se előtte, se utána, így hát feladtam. Aztán most meg valaki kiírta angolul, hogy ez a szám címe a következő CDről, amit a rajongókhoz írt.


Jaaj, még most is kacagok. Na, mindegy! :D
Nem szeretnék később olyat hallani, hogy a számról koppintottam a történet címét, pedig fogok, de tiiiii tudjátok, hogy ez nem igaz, ugye? :D


Na jól van, megyek a hülyeségeimmel... :))) Aki idetéved olvasni a frisset, még ott van. :)
Itten a videó, akit érdekel! Csók néktek! 

8 megjegyzés:

  1. Szerintem ez egy nagyon jó dolog!Mármint ,hogy a dal címe és a történet címe ugyan az:-)Én tudom az igazságot és aki olvassa a történetedet az szerintem mindenki tisztában van azzal,hogy a történet előbb lett mint ,az hogy Eric megosztotta velünk ezt az aprócska tényt:-D

    VálaszTörlés
  2. Huhhh...Milyen aranyos!!:))Nekem nincs twitterem,de kiváncsi lennék,hogy hogyan és miért választotta Eric azt a svéd lányt...:DEsetleg nem tudnád azt is kiírni??:PP
    Puszi:Lolaa*-*

    VálaszTörlés
  3. Már hogy ne tudnám kiírni?! :D

    Szóval Eric kitalálta ezt a kiválasztósdit azt hiszem, november másodikán, és ha eddig nem kapott több tíz ezer könyörgő tweet-et, akkor egyet sem. A legszebb az egészben, hogy ezt kiírta, mire mindenki felbolydult, és csak ezzel volt elfoglalva, ellenben őt a legkevésbé sem hatotta meg semmi, szerintem abban a pillanatban, ahogy ezt kiírta, lelépett, és magában kacagva mondta: na gyerünk! szedjétek szét egymást, lássam, hogy imádtok.
    De nem biztos, ez csak egy gonosz sejtésem. :D
    Végül ugye egészen tegnapig nem követett senkit.
    Miután kiírta, hogy megvolt az első fellépése a Hotter than fire számával, ráírta a kiválasztott csaj, hogy Eric megígérte, hogy választ közülük, rajongók közül, mert azt mondta, hogy ötüket követni fogja.
    Erre Eric válaszolt is: Igen? nos... te vagy az első... :)

    Szóval így történt meg a csoda. :D
    Igen, most utána néztem, Norvég a csaj.
    És ahogy elnéztem nem is nagy Eric Saade rajongó, no de mindegy is, mert ezen megint ment a vita, azt hiszem, egész este. :D
    Valaki azt írta ki, hogy inkább lesz Bieber fan, és hagyja Saade-t a francba. :D
    Mókás, meg nem is, mert ennyire nem értékelik magukat a lányok.
    Borzalmas, hogy mennyire lealacsonyodnak csak azért, hogy kövesse őket. Ráadásul a kiírása Ericnek úgy szólt, hogy követni fog öt embert, egy darabig... Egy kicsit lehet, hogy megrugdosnám, amiért ennyire nagyra van magával, na de majd, ha kijön Angliába. :D
    Az eredeti üzenet így volt a lány, és Eric között:


    RT @Sofie_Malik: @ericsaademusic you said you where gonna follow 5 of us x/ yeah? Well.. You're the first then...;)


    Remélem nem voltam zavaros. :)))
    Csók

    VálaszTörlés
  4. Most egy őszinte kérdés: mi van akkor, ha ez nem is véletlen? :D
    Elvégre az oldalt le lehet fordítani más nyelvre, és ha Eric pont kiszúrta magának? :D
    És a twitteres dolog... hát nekem nincs twitterem, de biztosan vicces volt, ahogyan vitatkoztak, hogy: "Engem kövess!" "Nem, engem kövess, kérlek!" Én azért nevettem volna egy jót. :D
    Pár megszállott rajongó ;) :P

    VálaszTörlés
  5. Nina, ha megy Angliába Eric, értesíts és megyek én is! :P

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm hogy kiírtad!!:))
    Vicces lehetett,hogy szétszedik egymást a csajok!:DDÉn azért nem csináltam volna ilyet,még így sem,pedig én szeretem Eric zenéjét:PP
    Ezekszerint tényleg eléggé egoista,na mindegy...
    Azért nekem lenne néhány kérdésem hozzá amire nemtudom ,hogy tudna-e jól válaszolni:DD
    UI.:Megyek én is Angliába ha odamegy,bár jöhetne ide is!:))
    Puszi:Lolaa*-*

    VálaszTörlés
  7. Bocsi,hogy leragadok a témánál de már megvan az 5 embere Saadenak??Kiváncsi vagyok a többit hogyan választotta ki!:))
    Lolaa*-*

    VálaszTörlés
  8. Szia! Semmi gond! :)
    Még egy csajt kiválasztott, és azóta senkit.
    Szóval eddig két szerencsés van, a többiek bunyóznak, és traktálják szegényt a tweetjeikkel. :D
    A kedvencem: Vagy feleségül veszel, vagy követsz Twitteren. Válaszz, a lehetőség nálad van.

    Hát ezen behaltam. :D
    Ma amúgy sem hallottunk felőle, most írta kb egy fél órája, hogy szétdolgozta ma a seggét, és most megy táncpróbára.
    Majd csak megtudjuk kik a következők. :D
    Amúgy jövőhéten Franciaországba megy. :)

    Csók, ha érdekel valami nyugodtan írj! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)