2011. október 26., szerda

Chapter 22

Sziasztok!


Nem, igazából nem tudom, hogyan is lenne a legoptimálisabb ez a kommentárválaszolás nektek, szóval azt hiszem szavazást indítok, ahol várom mindenki szavazatát. :)
Ehhez a részhez jó szórakozást kívánok! :)
Vigyázat, ha kell, akkor 16-ost is kirakom, mert ebben a részben sok a trágár, csúnya szó!







Három… kettő… egy… Verseny!
/First Act / 


Az én kocsimmal mentünk, mert ő is a sajátjával parkolt le a házam előtt, és állítólag a kocsija rendszámát egész Svédország ismeri, úgyhogy jobb, ha nem azzal jelenünk meg. Összesen húsz perces volt az út, hamar megpillantottam a helyet, ahol már hatalmas tömeg tombolt a bejárat előtt, mindenki sikítozó rajongó volt, nem tudom kire várva.
-          A maszkot – szólalt meg Eric mellettem, én pedig az arcomra húztam a darabot.
A parkolóban hagytuk az autót, és nem a vörös szőnyegen mentünk be az épületbe, ahova a sztárokat várták, hanem hátul a kis bejáraton.
Lassan osontunk el a szőnyeget leső csitrik mögött, Eric ment elől, én pedig mögötte enyhén görnyedve, néha hátralesve totyogtam utána.
Alig volt fény, sűrűn megbotlottam, azt hittem el sem érem épp bokával a színpadot, amikor előttem Eric megtorpant, én pedig még mindig hátrafelé nézve belesétáltam, ezzel a földre küldve mindkettőnket.
Idegesen pislogtam az alattam fekvő Ericre, aki értetlenül nézte az arcom.
-          Mi az istenért álltál meg? – vágtam hozzá az első eszembe jutó kérdést.
Egy pillanatig csak nézett, majd a szeme összeszűkült, és gonosz mosoly jelent meg az ajkain.
-          Miért mondtál igent Ninah? Miért vagyunk itt? – vett fel olyan hangsúlyt, ami megrémisztett.
Nagyot nyeltem, és tartottam a szemkontaktust.
-          Magánügy – mondtam tömören, majd megpróbáltam felállni róla, de megfogta a karom, és magán tartott.
Értetlenül, és idegesen néztem rá, fájt, hogy tudtam nem enged el, amíg be nem vallom.
-          Szóval ezért jöttél velem – mosolygott mindentudóan, amivel megőrjített.
-          Ezért?
-          Itt van Ty – mosolygott, én pedig éles pillantást vetettem rá.
-          Honnan veszed ezt? Nem is láttad még őt – vizslattam tekintetemmel maszkos arcát, de nem hátrált meg.
-          Amikor elvettem a mobilod, elég sok mindent megtudtam rólad, köztük a benne lévő képekből.
Egy kegyetlen pillanatig azt hittem a nyakára vetem magam, és addig szorongatom, míg el nem kékül.
-          Te görény! – emeltem pofonra a kezem, de elkapta, és a mellkasára húzta azt, így én elvesztettem a tartásom, és újra a testén hasaltam, el sem válva tőle.
-          Fifty – fifty – mosolygott és elengedett.
Idegesen kaptam ki a kezemet az övéből, és egy lökéssel felálltam, majd segítőkezet nyújtva neki, felhúztam.
-          Hogy én, hogy… - fortyogtam, de leintett.
-          Utálsz? Ismerem a szöveget. Menjünk! – kapta el a kezem, és maga után húzott, miközben én még hátralestem egyszer a szőnyegre, ahol éppen egy csinos, magas, gyönyörű lány sétált el, egy amerikai sráccal. Az én amerikai srácommal.
Beérve a színpad mögé hihetetlen meleg csapott be, és hatalmas volt a nyüzsgés. Emberek szaladtak mindenhol, óvatosan vigyázva a földön elfektetett kábelekre.
Felpillantottam az arcokra, és még több maszkossal találtam szembe magam.
-          Mi ez? – rángattam meg Eric karját a többiek felé intve.
-          Túl feltűnőek lettünk volna, mint említetted, ezért kellett egy kis segítség – vigyorgott, mire elhúztam a szám.
-          Ők is álnéven vannak itt, hogy legyőzzék az exeiket?
-          Nagyon vicces, na gyerünk.
Újra elindult valahova, magával húzva engem, miközben mindenkibe beleütköztem, emberek lábát tapostam meg, és ötször majdnem elestem, ha Eric nem tart meg, rég a földről szednek össze.
Egyre közelebb értünk egy üvöltöző emberhez, akinek a fején egy füles volt, kezében egy papírlappal, piros nadrágban, és egy ahhoz hasonló színű fejjel forgott körbe-körbe, miközben neveket kiáltozott.
-          Loren, és Drew? Drew Thimes – üvöltötte, Eric pedig még gyorsabban szaladt, egyenesen elé.
-          Jelen – fékezett bele, mire én újra beleszáguldottam, enyhén megdöntve testét.
Bocsánatkérőn pislogtam a két férfira.
-          Még épp időben – húzta ki a nevünket a listáról. – Ti is maszkban? Csodás. A színpad a tietek gyakorlásra, hat percetek van.
-          Hat? – néztem rá esetlenül, de már el is tűnt, és csak ketten álltunk ott.
-          Hajrá! – engedett el Eric, és ellépett mögülem.
-          Mit táncoljunk? – fordultam hátra, de már sehol sem volt. – Oké, akkor azt, ami így kezdődik, sóhajtottam, és felvettem a kezdő pozíciót.
Enyhe terpeszbe álltam, lehajtottam a fejem, egyik kezem megfeszítettem enyhén felemelve a testem mellett, a másikat csípőre vágva csettintettem, hogy indulhat a zene.
Innentől már elengedtem az eszem, és csak a zenére hallgattam, és átadtam a testem a ritmusnak, és Ericnek. A ritmus lüktetett, a tánc lendületes volt, és reméltem, hogy habár ez az előselejtező, vagy elődöntő, nem tudom, átmegyünk.
Bár, amekkora nagy volt kint a felhajtás nem lehet egy kis rendezvény még ez az „elő” dolog sem.
A szám végén lihegve döntöttem hátra a fejem Eric vállára, teljes testsúlyommal a testének dőlve.
-          Úristen – leheltem, és lehunytam a szemem.
-          Ha hiszed, ha nem, nekem is fárasztó volt, és nem sokat segít rajtam, hogy nekem dőlsz.
-          Sajnálom – pihegtem, de nem álltam a saját lábamra, csak elmosolyodtam.
De Eric ezt is megoldotta. Ellépett mögülem, én pedig egyszerűen, és vészesen gyorsan közeledtem a parkett felé, sikítva emeltem fel a kezem, abban a pár századmásodpercben, amikor zuhantam, aztán három centivel a landolásom előtt egy kéz nyúlt alám, és tartotta meg a hátam.
Félve nyitottam ki a szemem.
-          Ezt most miért kellett? – vontam kérdőre még mindig sebesen verdeső szívvel a félelemtől.
-          Bíztál bennem? – mosolygott.
-          Reméltem inkább – bólintottam és hagytam, hogy feltoljon.
Ebben a percben újra megjelent a piros nadrágos is, és leintette a próbánkat.
-          Oké, még két pár próbál, utána show. Kezdetben mindenki itt lesz a parketten, és egyszerre táncol az összes pár. Innen fog szemezni a zsűri, majd a végén tizenöten maradtok a szórásból. A tizenötből végül csak hét marad, és ez a hét pár fog három nap múlva egy hatalmas show keretében megküzdeni egymással. A részleteket ráérek majd akkor közölni, ha továbbjutok. Az első szám egy pörgős svéd szám lesz, szóval a gyors tánccal készüljetek. Sok sikert! Lilien Jules, és Judge Kvist! – ment is már tovább kiabálva.
Együtt mindenkivel? Vegyük elő a pörgős számunkat? Ide több tán kell? Végünk.
-          Egyedül kéne táncolnod! – fordultam szembe Erickel, aki éppen akkor kapta fel a tekintetét a lábamról.
-          Mi? – kérdezte zavartan, mire felvont szemöldökkel néztem rá. – Ja, nem, nélküled semmi vagyok a színpadon.
Elgondolkozva meredtem mögé, majd bólintottam.
-          Mondjuk ez igaz. Te a lábamat fixíroztad?
-          Rossz ötlet volt ez a rövid ruha – fordult meg, és hátrasétált a parkett mögé.
Fújtam egyet, hátrasöpörtem a hajam, és utána indultam, de beleütköztem egy férfiba.
-          Ó, bocsánat – léptem hátra egyet, majd felnéztem az áldozatomra.
Ty. Basszus.
-          Semmi baj – mosolygott, és végigmért. – Te is táncolsz? Ty Davis.
Elmélyítettem egy kicsit a hangom, és a kezemet nyújtottam.
-          Loren, Loren Hasert – mosolyogtam, majd motyogva hozzátettem. – Azt hiszem.
Ugye ez volt a nevem?
Ty hangosan felkacagott, majd megfogta a kezem, és megrázta. Épp elmerültem volna a szemeiben, amikor megjelent a francia lány, és éles angol kiejtéssel kérdőre vont.
-          Ki vagy te?
-          Nem tudom mi közöd hozzá – tettem csípőre a kezem, és felé fordultam.
-          Ó, igen? Talán mert a pasimmal hetyegsz?
-          A te pasid? – kacagtam fel dühösen. – Érdekes. Na, és mióta?
-          Mit érdekel? Ribanc – sziszegte, kikapta a kezemből Ty - ét, és elhúzta mellőlem a színpad irányába.
-          Hülye kurva – kiáltottam utána magamból kikelve, és gyorsan a szám elé kaptam a kezem.
Ezt tényleg én mondtam? A picsába…
Minden szempár rám szegeződött, én pedig még mindig a számon tartott kézzel hátat fordítottam a csoportnak, és kifutottam a tömegből.
Egyenesen belefutottam az idiótaként röhögő Ericbe.
-          Basszus, ezt hallottad?
-          Mindenki hallotta, édes, mindenki.
Vöröslő fejem két kezembe hajtottam, és onnan motyogtam.
-          Sajnálom, de… úgy felidegesített. Pofont érdemelt volna.
-          Megérdemelte – helyeselt nevetve. – Miért nem adtál neki?
-          Mert ez egy táncverseny, nem bokszklub – fortyogtam, és keresztbe fontam a karom.
-          Van kedved sétálni?
-          Jót tenne – bólintottam, mire elindult, és kinyitotta nekem az ajtót.
Percekig csendben sétáltunk a hideg estében, de annyira izgatott voltam a fellépés miatt, hogy csak jót tett a hideg, kitisztította a fejem, és láthatóan Ericnek nem ártott, néhány csendes perc.
-          Tényleg sajnálom, ami otthon történt, én csak… - kezdett bele, én pedig megálltam.
Eric lelassított, majd visszapillantott rám. Elé léptem, és a szemébe néztem.
-          Te csak mi Eric? Meghallgatlak most, mert izgatott vagyok, és jó, ha lekötöd a figyelmem, de igyekezz, mert több ilyen alkalmad nem lesz.
-          Hú, na most aztán nem vagyok frusztrált… - dünnyögött, én pedig mosolyogva tovább sétáltam. – Csak megijedtem.
-          Pedig még csak el sem mondtam, hogy embereket szoktam vacsorára enni – vicsorítottam rá, majd nevetve elfordultam. – Tudod, mit? Nem érdekel mi bajod volt. Mostantól elfejtem, és úgy viselkedem veled, mint bármelyik beképzelt, önelégült seggfej popsztárral.
-          Akit néha megcsókolsz? – nézett rám oldalról csillogó tekintettel, féloldalas mosollyal.
-          Akit soha nem csókolok meg többet – húztam széles vigyorra az arcom.
Eric az órájára nézett, majd száznyolcvan fokos fordulatot vett, és felém tartotta a karját.
-          Showtime.
Belekaroltam, és elindultunk vissza a színpadhoz, amikor egy ismerős női hang megállásra késztetett bennünket.
-          Eric?
Lépésemben megtorpantam, és nem engedtem ki a tüdőmből a levegőt.
Éreztem, ahogy Eric is megdermed mellettem, és egyikünk sem fordul a hang irányába.
Lassan kiegyenesedtem, aztán meghallottam a topogó hangokat is a hátam mögött, ahogy megkerül a lány, és beáll elénk.
-          Kik vagytok? – nézett ránk felváltva Molly, én pedig megint lemélyítettem a hangom, és a szemébe néztem.
-          Én Loren Hamer vagyok - kezdtem, mire Eric oldalba lökött és sziszegő hangot hallatott – Hasert vagyok – javítottam ki magam -, ő pedig a párom Drew.
-          Milyen Drew? – vetett szúrós szemeket a férfira.
-          Mi vagy, te rendőr? – mértem végig hosszú sötétkék ruháját, ami eltakarta bájosan gömbölyű alakját.
-          Azt hiszem hozzád most nem szóltam.
-          Azt hiszem, lekophatsz a partneremről, aki mellesleg a barátom is – néztem rá fenyegetőn.
Ekkor csapódott ki a bejárati ajtó, amin kisétált egy pár, szintén maszkban.
-          A fenébe – sziszegte Molly a párt fixírozó szemekkel, majd elordította magát. – Megállni! Eric, állj meg!
Idegesen fújtam ki a levegőt, majd hatalmas nevetésben törtem ki.  
-          Többet, esküszöm nem mentem ki a nyüves bőröd semmiből.
Szegény Molly nagyon kikészülhetett, ideje felkeresnie egy jó pszichológust. Ha az este folyamán minden álarcos embert megmotoz, és kikérdez, nem fog eljutni a táncversenyig.
Mosolyogva lépdeltem tovább, beérve a színpad mögé, pedig már meg is talált Piros Nadrág.
-          Hol az istenben voltatok?
-          Sétáltunk, hisz azt mondtad… - kezdtem, de közbeszólt.
-          Mindegy mit mondtam, itt percről percre változnak a dolgok. Fel kell egyesével vonulni, hogy meghajoljatok, és addig pedig nincsen egészen – nézett a nyakában logó stopperre – tíz másodpercünk.
Abban a pillanatban, ahogy kimondta megéreztem kezét a hátamon, ahogy suttogja, hogy ti vagytok az elsők, és máris kilökve kövültem meg a reflektorok fényében.
Semmit sem láttam csak vakító fehérséget, a nézőtér csupa homály volt előttem, egy nagy feketeség.
-          Csak természetesen – ragadott karon finoman Eric, és elindultunk előre.
-          Neked az természetes, hogy se szó, se beszéd nélkül kilöknek háromezer ember elé? – sziszegtem vissza, majd mosolyogtam, meghajoltam, és átpördültem Eric másik oldalára, miközben a bemondó egy halk zenei aláfestés alatt bemondta a nevünket.
-          Nem három, több tízezer – suttogta, és mélyet bókolt.
Kezével megrántva visszapördített a másik oldalra, felhangzott a taps, nekünk pedig intettek, hogy ideje indulni.
Elmosolyodtam a vakító fehérségbe, miközben megpróbáltam becélozni a közönséget, majd libbentünk.
-          Utálom ezt az egészet, én nem táncos vagyok.
-          De lehetnél.
-          Ja, Amerika elnöke is lehetnék, de sajnos nem vagyok – grimaszoltam rá, majd levágtam magam az első székre, amit találtam.
-          Ideges vagy? – ült le mellém.
-          Úgy tűnik? – néztem vissza rá szúrós szemekkel.
-          Majd ha kell, mutatok valamit!
-          Nem hi… - kezdtem volna, de felállítottak minket a székeinkről, mondván, hogy be kéne állni, lassan fellépés.
Végigsimítottam a ruhámon, és idegesen toporogva álltam be elsőnek a lányok sorába.
Mikor kell indulnom? Hol lesz Eric? Miért remeg a lábam? Miért izzad így a tenyerem, és mi ez a dörömbölés a mellkasomban? Miért van ilyen meleg, és hol van az oxigén?
Frusztráltan kapkodtam a tekintetem ide-oda, tekintetemmel a páromat keresve, de sehol sem találtam, én pedig kezdtem úgy érezni, hogy elájulok, és akkor minden rendben lesz.
Hátralestem és megláttam a mögöttem sorakozó lányok gonosz tekintetét, rögtön mögöttem például Mollyét.
Megremegtem, és eldöntöttem, hogy vége. Jobb, ha nem táncolok, majd visszavágok nekik máshogy, nem érdekel Ty, nem érdekel a francia, vagy Molly, csak innen el.
Megfordultam volna, amikor egy kéz visszarántott előre, a szemem pedig eggyé vált egy barna szempárral.
-          Nem mész el, ezt lejátsszuk.
-          De… - hezitáltam egyik lábamról a másikra állva.
-          Vigyázok rád, és itt vagyok – hajtotta lejjebb a fejét, majd apró mosollyal nézett rám. – Mutathatom?
-          Ha használ – vontam meg a vállam.
Eric közelebb hajolt, és enyhén feltolta a maszkot az arcáról, a következő pillanatban pedig megéreztem puha ajkait az enyémen, törékeny testem az ölelésében, szíve verésének ritmusát az enyémmel szinkronban.
-          Hölgyeim és Uraim, Mélyen tisztelt Zsűri! Íme, a táncosok! Showtime! – kurjantotta el magát a házigazda a színpadon, mire Eric elhúzódott, én pedig mosolyogva pördültem ki a színpadara a hátam mögött negyvenkilenc ideges, és őrjítően jó táncos lánnyal.


------------------
Kíváncsian várom a gondlatokat! :)

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon nagyon jó lett!
    Tetszett, hogy Ninah ideges és beszólogat :D
    Úgy látszik Eric módszere működik mert Ninah rögtön megnyugodott tőle :P
    Nagyon tetszett az egész fejezet!:)
    Kíváncsi vagyok mi lesz!
    Várom a következőt!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  2. Szia csajszim!

    Most, úgy írtam volna azt amit az előző két fejezethez írt komimnak az elején írtam... de most nem írom, mert az már sablonos lenne.
    Helyette azt mondom, hogy: Basszus, Basszus, Basszus! Egy pár érzelmet sikerült kiváltanod belőlem.
    Örömet, vidámságot azért, mert: A tánc verseny jelenetét írtad most le. És ahogyan a lépéseket is leírtad a "próbát" illetően.
    Nevetést, azért mert megjelent Ty kinek egyből fel keltette az érdeklődését és egyben a figyelmét Ninah.
    ( Most, egy pöppet össze zavarodtam Tyyal kapcsolatosan, vagy felismerte Ninah-t, -amire azt mondanám, hogy egy cseppet sem lepett volna meg- hiszen, "egy párt alkottak ők, még nem is olyan régen". Vagy, az is lehet, hogy csak szimplán megtetszett neki "Ninah"... s akkor abból csak az jönne ki, hogy *igazi nőcsábász*....)
    (Tyyal kapcsolatosan még annyi... hogy mikor megjelent a francia "szipirtyó" -ez a jelenet Ninah és a "szipirtyó" közti jelenet -könnyfakasztó nevetést hozott ki belőlem-, s a csajról azt szűrtem le, hogy egy igazi hisztis picsa, s talán azért is hívhatta fel Ty Ninah-t, mert megunta a szipirtyó kényeskedési hisztijeit ami rádöbbentette őt arra mit az előző fejiben is megírtam Ty érzelmeiről. )
    No... a sírásos nevetésnek még itt nincs vége... ugyan is mikor megjelent Molly is.. s Ericet kereste... s mikor Eric és Ninah megkövülve torpantak meg hirtelen.. hát ez brutális volt. -Hát még a valóságban milyen lehet ez a jelenet?!-
    Ahw.. s Eic nyugtató módszere... OMG *.* annyira de annyira tetszett. ;)
    S az a csók AHW*.*... olvadok... de még nem úgy mint a nyárfa levél... :D

    IMÁDTAM! IMÁDTAM! IMÁDTAM! IMÁDTAM! IMÁDTAM! IMÁDTAM!

    S amit még a végére mondanék:
    MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!MÉG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xD ;) xD ;) xD ;)

    Kíváncsian várom a folytatást...

    Pussy <3
    Dóry

    VálaszTörlés
  3. Szia Nina! :D
    Egész nap az új fejezetet vártam! És meg kell, hogy mondjam, most sem csalódtam Benned! ;)
    Inkognitóban kellett maradniuk és az nehéz főleg egy olyan híres és tehetséges énekesnek, mint Eric Saade.
    Még mielőtt elfelejtetném megkérdezni, milyen márkájú autója van Ninah-nak?
    Amikor Ninah nekiment Eric-nek és így mindketten a földre kerültek, jót mosolyogtam rajtuk. Az a rövid beszélgetés, amit Ninah szó szerint Eric-en, a számára ezekben a percekben biztosító biztos "talajt" jelentő emberkén folytatott hm... nagyon tetszett és Eric milyen kis okoska, teljesen belelát Ninah fejébe; amikor megemlítette telefonos esetet, vissza gondoltam arra a fejezetre és elkezdtem nevetni. :D Ninah megint csak Eric-en szerette volna kitölteni a dühét, de szerencsére nem tette, nem is tudom, mi történhetett volna. :P Egy nő tud veszélyes is lenni.
    Az viszont, hogy Ninah segítőkezet nyújtott Eric-nek nagyon meglepett, nem gondoltam volna, hogy "segít" neki.
    És... igen, ott voltak Ty-ék is.
    A dalospacsirta előre gondolkodott és előkészítette maguknak a terepet, miszerint nem csak ők vannak maszkban; ez nagyon jó ötlet volt Tőled! :)
    A kis humoros szó/mondat váltásukról meg csak annyit, hogy nem lehet megunni őket. :D
    A gyakorlás után pedig az a bizalompróba Eric-től nem tudom most ebben a pillanatban, hogy mire volt jó, de majd biztos, hogy egyszer csak leesik. :)
    Ninah önbizalma kicsit megingott, de Eric-nek szerencsére sikerült magához téríteni az igazsággal, és amikor Ninah kimondta erre a válaszát, megint elkezdtem kuncogni, hogy valaki milyen gonosz tud lenni! :D Majd az ezt követő pár mondatos beszélgetés vagyis csak két mondatos király volt. De, ami ez után történt, wáó... Ty és Ninah, na meg a francia csaj. Ninah utolsó szava pedig hűhaaa és az "idiótaként röhögő Eric"-et megnéztem volna, mindenesetre szerintem is igaza volt Ninah-nak ebben. Az, hogy miért nem adott a francia színésznőnek pofont, na azon megint egy jót derültem! :)
    Ami pedig a sétát illeti, pont egy ilyen beszélgetésre gondoltam, habár mégsem, mert nem tudtak megbeszélni semmit, megint elszórakozták, de imádom ilyenkor Őket! ♥
    "- Akit néha megcsókolsz? – nézett rám oldalról csillogó tekintettel, féloldalas mosollyal.
    - Akit soha nem csókolok meg többet – húztam széles vigyorra az arcom." - ilyen mondatokért érdemes élni az olvasóknak! :)
    Molly megjelenése és a beszélgetés közöttük pedig elképesztően jól sikerült! :D
    Ninah-t teljesen elkapta a lámpaláz, amit egyáltalán nem csodálok. És az a valami, amit Eric mutatni szeretett volna és amit meg is mutatott... sikerült a megfelelő hatást elérnie! :))
    Most veszem észre, hogy egy kicsit talán túlzásba vittem a komit... remélem, nem baj. Ezt hozod ki az emberekből! :P
    A szóismétlésékér elnézést kérek, de az izgalom hajtotta az agyam. :P
    Szerintem az nem lep meg, ha ezt írom: Fantasztikus lett a fejezet és rettentően várom a folytatást! :)
    Az a kis részlet a 23. fejezetből nagyon megfogott! :)
    Puszillak, adadel ♥

    VálaszTörlés
  4. Húúúúú,hát ez megint nagyon jó lett!De ez a szöveg már lassan sablonos nálad,mert mindegyikhez írhatom:-)Nagyon tetszett az a jelenet mikor Molly megállította őket,aztán a másik pár után indult,a bátorító csók is jó ötlet volt:-)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ismét fantasztikusat alkottál! Ez a táncverseny szerintem nagyon jó ötlet! A francia csajszi már kapásból nem szimpatikus, akárcsak Molly! Az jutott eszembe, hogy lehet majd megpróbálnak együtt keresztbe tenni Ninahnak, de remélem ez nem lesz így! :) A vége...ahh...hát az a csók...nem számítottam rá, azt hittem valami mást akar mutatni Eric, de nagyon tetszett!
    Úgy várom már a folytatást! Puszi: Ági

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)