2011. október 24., hétfő

Elolvadok

Sziasztok!


Találtam, és azóta is a hatása alatt vagyok. Azt hiszem élőben ennyire jól még egy videóban sem énekelt, vagy nem tudom, de uhh.
Az a mosoly ott a videó közepén, és ez a hang.
Hol van ez a pasi?!
Remélem ti is imádjátok majd, talán majdnem annyira, mint én.
Mit nem adnék, ha most megjelenne a szobámban.
Oda se neki, holnapra kialszom magam, csak ezt a mosolyt verjem ki a fejemből.
Jó, jó, nem rizsázom tovább, kellemes nézelődést! :)
Csók; Kinga



 

4 megjegyzés:

  1. Úristen, úristen, úristeeeeen!!! *-* Az a mosoly, jesszusom :$$ Vagy 1000* visszanéztem, ahogy mosolyog :$ :) A hangjáról ne is beszéljünk...isteni...egy adonisz ez a férfi! :$ Remélem, hogy minél hamarabb eljön Mo.-ra, mert ha nem akkor én fogom rá kényszeríteni :DDD

    VálaszTörlés
  2. Ha a 2:35-ös mosolyra gondoltál, akkor az azt jelenti, hogy nem csak te olvadtál el. *.*
    Olyan aranyos, és tényleg nagyon jól énekel. <3
    Én is nagyon remélem, hogy minél hamarabb eljön az országba, mert ha nem... hát nem leszünk jóban... :D ^.^

    VálaszTörlés
  3. Teljes mértékig egyetértek Sziszaa.! :DD

    VálaszTörlés
  4. Hasonló képp érzek, de nekem most nem lenne optimális Magyarország, úgyhogy azt preferálnám, ha Angliába vonszolná el magát.
    Most! :D

    Amúgy igen, arra a mosolyra gondoltam, meg a végén lévőre.
    Meg arra a hangra úgy egészében. Ahogy robban, ahogy betölt, ahogy úúúúúú.:D

    Szóval... istenem. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)