2011. október 26., szerda

Válaszok!

Sziasztok, így éjféltájt! 



Eldöntöttem, hogy a kommentáraitok külön bejegyzésben fogok válaszolni, méghozzá mindig egy nappal a fejezet előtt. 
Úgyhogy most válaszolgatás, és silabizáljátok ki, hogy akkor mikor is jön a huszonkettedik rész?! :D
Elárulom, ha bár nálatok már hajnali egy fel jár az idő, nálam még csak éjfél lesz, úgyhogy ez a nap, még keddnek számít. :D 






Reni, neked ismételten köszönöm szavaid, örülök, ha tetszett a stúdiós rész. Azt szántam központi résznek a fejezetben, arra fektettem sok hangsúlyt, szóval ezek szerint nem hiába. Köszönöm! :)



Zoey, nem volt semmi baj az első kommenteddel sem, legalább teljesen átjött, hogy milyen feldobott hangulatod volt, az én fáradt arcomra is mosoly csaltál. :D
Végig értettem a kommentet, szóval no para, örömmel olvastam. :D
Igen a táncverseny az megér majd egy misét... :D
Mariát próbáltam kedves, szerethető, és normális anyává formálni, azt érzem sikerült.
Ty az meg Ty...  :D Majd kiderül. :D
És köszönöm a jókívánságod az egészségi állapotommal kapcsolatban, hál' istennek már sokkal jobban vagyok, az éjszakát már átalszom. :D



Evus, úúúúúristen, el sem hiszed mennyit jelentettek a szavaid a kicsi szívemnek.
Az, hogy az egyik legjobb történetnek tituláltad már önmagában is nagyon nagy boldogság, hát ha még hozzátetted, hogy mindennap várod. *.*
Ilyen nagyon fantasztikusan boldog lettem a kommentedtől, nagyon köszönöm! :)



Mancsi, köszönöm neked is, már sokkal jobban vagyok, remélem te is! :)
Isten ments, hogy miattam legyen neked ajaj, de nagyon hálás vagyok, hogy kockáztatod az életed miattam, hogy boldog legyek mikor a kommentárod olvasom, szóval hálám! :)
Az pedig, hogy a ti kommentárjaitok adnak erőt a folytatáshoz nem is kicsit igaz.
Nem tudom elmondani milyen jó érzés. Megírom a fejezetet, és már közben azon gondolkodom, hogy jó lesz? Tetszeni fog nekik? Lesznek majd kommentek? Úristen, nagyon borzalmasan fogalmaztam meg? Más biztosan jobban ír.
Aztán elküldöm, és esküszöm az elején többször is felmegyek öt percben, hogy jött-e megjegyzés.
Napokig azt lesem, abban reménykedem, hogy jön még. Hihetetlen érzés, mikor valakinek tetszik, és azt le is írja.
Amikor meg alig írnak, vagy kevés tetsziket kapok, akkor persze elszontyolodom, de írok tovább, mert vannak, akiknek tetszik, szóval küzdök, haladok, értetek élek, nektek írok, és ha elfogadjátok, és elolvassátok az nekem a legnagyobb megtiszteltetés és ajándék.
Visszatérve a fejezetre!
Ahogy leírtad, hogy mit éreztél, nos igen... az pontosan olyan volt, mint ahogy én elképzeltem, hogy lejöjjön az embereknek. Próbáltam úgy megírni, hogy azt te lásd, érezd, és ha sikerült is... hát nem hiszem el. :D
Nagyon, nagyon köszönöm neked! :)



Orchidée, örülök, hogy tetszett, tényleg nagyon - nagyon! :) A rövid kommentár miatt ne izgulj, örülök, hogy írtál, meg olvastam a blogodban, hogy mik vannak, szóval sebaj! :)



Ági, legnagyobb örömöm, ha élvezitek Eric és Ninah beszélgetéseit, mert én magam is oda vagyok értük meg vissza, bár ez lehet, hogy az én számból furcsán hangzik. :D
Örülök, ha tetszett a fejezet, remélem a következő is fog! :)



Dóry, na szép! :D
Nem haragudtam meg, csak jót kacagtam, nem hagytad ki... :D
Igen, igen, Ninah viselkedése nem mindig a legokosabb, de hát ember szegény hibákkal, nem mindig úgy cselekszik a feszült helyzetekben, ahogy az okos lenne. 
Ty tényleg nehéz eset ilyen szempontból, mármint besorolni őt jó, vagy rossz fiú szerepbe.
Az elején még jó pasi volt, de az, hogy megcsalta Ninah-t kiverte a biztosítékot. És lesznek most történések a következő fejezetekben, szóval remélem majd tetszenek, és olvashatom ezeket a bő megjegyzéseket tőled! :)
Amúgy velem is mindig az van, hogy viselkedem valahogy egy adott szituációban, és már egy másodperccel később nem tudom, hogy miért ezt a hülyeséget mondtam, vagy csináltam. Annyival értelmesebben is meglehetett volna csinálni...
Na igen, de az idő nem megy nekem visszafele. A francba!



Adadel, én büszke vagyok rád, hogy kiálltál valaki mellett úgy, hogy közben mindenki ellenetek volt. Én is csináltam már ilyet, és azt hiszem borzalmas haragot éreztem a többiekkel szemben, mert szörnyen igazságtalanok voltak, és gyerekesek.
Szóval így kell ezt! :)
Ez a feszültséges megfigyelésed nagyon jó, mert Ninah tényleg mindig az embereken tölti ki a benne lévő érzéseket, aki éppen a közelben van, mostanában Eric, de azt hiszem Selly is kapott már. :D
Az a monológ, ami kiemeltél, az volt a rész kulcsrésze. :) Bizony bizony, lehet, hogy Eric sokkal érettebben viselkedik, mint Ninah, és sokkal hamarabb is vallja be magának a dolgokat, mint a lány.
Örülök, ha bejött a kocsi meg a ruha. Igazából először egy rövidebb ruha volt, de aztán ez jobban tetszett. :D


Köszönöm nektek a megjegyzéseket, holnap, vagyis ma friss!


Csók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)