2011. október 15., szombat

Van kedvetek?


Sziasztok! :)




Még nem friss, azzal még várok, reménykedem még több visszajelzésben, ha pedig nem jön, akkor... majd jön.:D
Szóval majd egyszer csak jön a fejezet. :)


Kérdésem van, ami remélem majd elnyeri a tetszésetek!
Lenne-e kedvetek egy kicsit formálni a történetet? Mivel nagyon fontos a véleményetek, és mert szeretném megmutatni mennyit is jelentetek számomra, az, hogy velem vagytok, és olvastok, kitaláltam egy kis érdekességet.


Biztosan van, amit ebben a történetben máshogy csinálnál, esetleg belehoznál egy új szereplőt, talán mindent megcsavarnál egyetlen kis bökkenővel. Én erre vagyok kíváncsi!
Van ötleted, ami szerinted feldobhatja, vagy csak jól esne olvasni az ötleted a történetben?


Ha van valamid számomra, akkor írd meg itt kommentárban, de a fanfictionforeverybody@gmail.com
e-mail címre is szívesen várok bármilyen ötletet.


Nyilván azért maradjunk reálisak, elvetemült ötletet nem írunk bele, de mindképp írd meg, max nem lesz benne, de kíváncsi vagyok. :)
Az ötleteket majd összeszedem, és pár napon belül szavazásra bocsátom, hogy melyik is a nyerő, mi legyen benne, mert a nyertes ötletet bizony beleszövöm. :)


Remélem lesznek, akik írnak nekem, és akiket érdekel!




A másik dolog még, amiért írtam, mert szeretnék elindítani valamit, ami lehet, hogy nem sokaknak fog számítani, de én szeretném, ha majd megtudnák mennyit is ér nekem, nektek a munkájuk.
Szóval havonta egy díjat szeretnék majd odaadni valakinek. Ez a valaki nem tudni ki lesz, az biztos, hogy én mindenképpen becsülöm a munkáját, azt, ahogy az olvasóival bánik, ahogy viszonyul mindenkihez, aki kapcsolatba lép a blogjával.


Egy kisebb díj kíséretében temérdeknyi szöveggel szeretném majd megajándékozni ezt a valakit, jobban mondva valakiket, mert sok hónap van, rengeteg sok írópalántával! :)
Ez a díjas kezdeményezés már ebben a hónapban elindul, remélem majd elfogadja tőlem az illető. :)))


Köszönöm, hogy elolvastad ezt, bocsánat, ha untattalak, vagy bármi hasonló.


Szóval még várom az előző fejezethez a véleményeket, és köszönöm az eddigieket, imádlak titeket! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én szívesen olvasnék olyan részt, ahol bejön még egy szereplő.:$ Pl. Még egy srác, akinek megtetszik Ninah. Olyan szerelmi háromszögre gondolok :)) Remélem értesz :$ De te döntesz :)
    Hm, díj? Nagyon jól hangzik, hogy egy írónak adsz díjat! :) Nekem tetszik az ötlet!
    Sok sikert hozzá :)
    Üdv: Lexxi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Egyvalamit mondok; ha szerelmi háromszöget csinálsz, én nem foglak olvasni! Nincs semmi, amit annál jobban utálnék!!! Na jó, amúgy olvasnálak, de lécci, tényleg ne csinálj ilyet...:)

    A díjazás nagyon jó ötlet:)
    Remélem, sok-sok szuper ötletet fogsz kapni az olvasóidtól...:) Én nem fogok neked írni, bocsi, de én nem szeretem tudni előre a dolgokat, és elég nekem kitalálni a saját történetemet...:) No meg ha lenne ötletem, atz lehet, hogy a saját történetembe használnám fel...:) De ha mégis eszembe jut valami olyan, amit úgy ítélek, hgoy jó lenne Neked, akkor megígérem, hogy kivételt teszek, és elküldöm.;)

    Siess a következő fejezettel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hm. Nekem van pár ötletem. Mondjuk Ty előkerül, mert, vissza akarja szerezni Ninah-t mert rájött, hogy hibázott, és még őt szereti. Vagy akár Molly is bezavarhat. De bejöhet egy új szereplő is, akár fiú akár lány, a szerelmi háromszög mindig sok bonyodalmat okoz, bár talán most nem kéne. Vagy egy újabb utazás. Vagy csak simán összezárni őket valahol egy kis (vagy nem is olyan kis) időre. Egyelőre ennyi, de majd ha eszembe jut valami akkor írok még. :P
    De ha neked más ötleted van, akkor inkább azt olvasnám, biztos jobb, mint az enyémek! :)
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az eddigi válaszaitokat, sokat jelentenek, higgyétek el! :)

    Nos, egy szerelmi háromszög... Nem tudom majd meglátjátok. :D
    Orchidée, ne fenyegess, hogy nem olvasol, mert szomorú leszek! :) :D:D

    Zoey, neked pedig elárulok pár titkot. :D
    Ty elő fog kerülni, sőt Molly is, szóval ezt már beleszőttem. :D
    Hm.. egy kis összezárás. :D Nem rossz, majd gondolkodom rajta, de nagyon köszönöm, hogy írtatok! :)

    Csók!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed a fejezetről, sokat jelent! :)